Ook vrij bijzonder om uit een opening van 9,8 en na een valse start een tijd in de 33 seconden verwachten.quote:Op zaterdag 15 november 2025 21:18 schreef Felagund het volgende:
33..., nee 34.
Dat mag ook wel op de bingo.
Karin Kaniaquote:Op zaterdag 15 november 2025 21:18 schreef Peterselieman het volgende:
ik verwacht nog wel wat van Kania
Ik stond een poosje geleden op de banken toen Shimizu onder de 35 dook.quote:Op zaterdag 15 november 2025 21:20 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben er nog steeds niet helemaal aan gewend om zo vaak 33.xx te zien, wat is het de afgelopen jaren enorm hard gegaan
SPOILER: 1st 500m WomenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1st 500m MenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
zijn 34,32 uit 2001 zou hier nog tussen passen vandaag, wordt je nog 14de 12de meequote:Op zaterdag 15 november 2025 21:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik stond een poosje geleden op de banken toen Shimizu onder de 35 dook.
Het genot bij elke buitenaardse opening van Shimizu was grandioos.quote:Op zaterdag 15 november 2025 21:29 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
zijn 34,32 uit 2001 zou hier nog tussen passen vandaag, wordt je nog 14de mee ofzo
Kin op het ijs genotquote:Op zaterdag 15 november 2025 21:30 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Het genot bij elke buitenaardse opening van Shimizu was grandioos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |