Waarom dan alleen Nederlandse reclame?quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat doen ze, ja
Afgelopen nacht was zelfs een internationaal forum lekker actief
Ze heeft toch best veel gewonnen?quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:07 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Straks weer sjoken als het ergens om gaat.
Wanneer zijn ze gearriveerd, woensdag ofzo?quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:08 schreef Pino112 het volgende:
Marijke kan er geen kloten van. Jetlegged
Die drie Belgen die kijken denken 'amai, ze heb'n Cécémel verkeerd gespeld'.quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Machtig mooi toch, Chocomel-reclame in beeld bij mensen die ergens in Canada zitten te kijken
Omdat het toch wel gedomineerd wordt door Nederland, qua markt, lijkt me.quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:09 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Waarom dan alleen Nederlandse reclame?
Ja, stond zelfs voor de start in dat tekstbalkje onderin als 'feitje'quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wanneer zijn ze gearriveerd, woensdag ofzo?
En straks een plekje inpikken wat iemand anders verdiend heeft. Jillert is een enorme egoïstquote:Op zaterdag 15 november 2025 22:10 schreef Marcoss het volgende:
Dan mag je naar de B-groep.. lekker gewerkt Jillert
Ik was even wat toastjes met zalm aan het prepareren, derhalve gemist.quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, stond zelfs voor de start in dat tekstbalkje onderin als 'feitje'
Duidelijk statement van Anema richting Ritsma.quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:09 schreef Faraday01 het volgende:
Groenewoud, blijf dan gewoon thuis zeg
Bestaan die nog... feiten?quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, stond zelfs voor de start in dat tekstbalkje onderin als 'feitje'
Nog een dotje kaviaar eropquote:Op zaterdag 15 november 2025 22:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik was even wat toastjes met zalm aan het prepareren, derhalve gemist.
Maar dat heb ik nietquote:Op zaterdag 15 november 2025 22:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nog een dotje kaviaar erop
Roomkaas eropquote:Op zaterdag 15 november 2025 22:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Beetje bieslook mag ook
Topspul.quote:
Is haar haar nou nog oranjerder geworden?quote:Op zaterdag 15 november 2025 22:14 schreef Pino112 het volgende:
Kusje van Antwanet speciaal voor @:franklop
Geen idee, zie wel dat ze een heel stuk soepeler rijdt dan onder Oriequote:Op zaterdag 15 november 2025 22:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Is haar haar nou nog oranjerder geworden?
Kaas is altijd goed.quote:
Je zag ze net op de achtergrond finishen.quote:
Traditie.quote:
Leuk duo met Per Strand Hagenesquote:Op zaterdag 15 november 2025 22:21 schreef Remco het volgende:
Alleen om de naam al zouden we Didrik Eng Strand niet mogen missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |