SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ja wat heb je nou weer ontketend?quote:
volgens mij niet alleen een douchekop, maar ook kraan en regendouche.. dat loopt wel beetje in de papieren..quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:13 schreef kree het volgende:
scroll ff terug. maart 500 euro voor een douchekop, no way dat ik het eraan uit zou geven
ik spreek uit ervaring he? want wil niet mensen wegzetten als allemaal zo, maarja toch een paar die ik ken hoe dat ging.... naja dan is het wss gemiddeld nog veel hoger alquote:
lagaan johquote:
Ongekend.quote:
Is het de moeite waard om terug te lezen?quote:
Het is wel een beetje een speciale gave hequote:
wat precies?quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is wel een beetje een speciale gave he
heul duurquote:Op zaterdag 15 november 2025 09:37 schreef mschol het volgende:
ik moet straks wel wat boodschappen doen, maar totaal geen zin in eigenlijk.. kost ook weer duur
nog duur. het kan goedkoper denk.quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:35 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij niet alleen een douchekop, maar ook kraan en regendouche.. dat loopt wel beetje in de papieren..
alleen mijn douchekraan was al 150 euro
en ja inderdaad, dat van bal waren thaise baht
Alleen maar goedkope dingen halenquote:Op zaterdag 15 november 2025 09:37 schreef mschol het volgende:
ik moet straks wel wat boodschappen doen, maar totaal geen zin in eigenlijk.. kost ook weer duur
Bijzondere mensen aantrekkenquote:Op zaterdag 15 november 2025 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat precies?
dan kan ik er mee stoppen als ik weet welke gave ik heb
flink bezorgd hier?quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:37 schreef mschol het volgende:
Het is ook gewoon troosteloos zeik miezer weerquote:Op zaterdag 15 november 2025 09:37 schreef mschol het volgende:
't Is ook vies koud buiten. Boodschappen wel binnen gelukkig.quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:37 schreef mschol het volgende:
hier is het nu droog eigenlijkquote:Op zaterdag 15 november 2025 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is ook gewoon troosteloos zeik miezer weer
Zou dat niet een vernieuwend concept zijn, een outdoor supermarkt waar je dan het eten onder afdakjes hebt staan voor als het regent maar voor de rest helemaal buiten isquote:Op zaterdag 15 november 2025 09:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
't Is ook vies koud buiten. Boodschappen wel binnen gelukkig.
goedkoop = duurkoop in veel gevallen omdat je veel sneller moet vervangenquote:Op zaterdag 15 november 2025 09:38 schreef kree het volgende:
[..]
nog duur. het kan goedkoper denk.
Goh ben ik blij woningbouw huis woon, dat is niet voor mij nl.
flink maakt het allemaal NOG duurderquote:Op zaterdag 15 november 2025 09:39 schreef kree het volgende:
[..]
flink bezorgd hier?. maarja duur kan ik niet aan helpen.
owh sowieso met gereedschap ben ik het met je eens, maarja 200 euronvoor een douchekop vind ik dan wel weer aardig duur.quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:40 schreef mschol het volgende:
[..]
goedkoop = duurkoop in veel gevallen omdat je veel sneller moet vervangen
vorige douchekraan was goedkoop ding, dat heeft het 2 jaar uitgehouden en zag er niet meer uit en viel half uit elkaar
allemaal losse doperwtjes kopenquote:
wellicht. maar hangt af van wat je besteld. en denk dat ze daarmee rommelen wel.quote:
picnic is best redelijkquote:Op zaterdag 15 november 2025 09:43 schreef kree het volgende:
[..]
wellicht. maar hangt af van wat je besteld. en denk dat ze daarmee rommelen wel.
maargoed en Picnic dan? vind die prijzen niet zo raar tov supermarkt?
dit precies de ellende waarom ik er niet altijd bestel, naja je hoeft niet eens thuis te zijn geloof ik?quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:45 schreef mschol het volgende:
[..]
picnic is best redelijkmaar die bezorgd niet vandaag meer
![]()
gelukkig is AH hier 10 minuten lopen vandaan ongeveer
Ja heb ik helaas ook geen tips voorquote:Op zaterdag 15 november 2025 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja weet niet hoe ik daar mee stop grmbl
Ik moest dit drie keer lezen voor ik snapte dat je een grap maakte.quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou dat niet een vernieuwend concept zijn, een outdoor supermarkt waar je dan het eten onder afdakjes hebt staan voor als het regent maar voor de rest helemaal buiten is
of je neemt een groot kop koffiequote:Op zaterdag 15 november 2025 09:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moest dit drie keer lezen voor ik snapte dat je een grap maakte.![]()
Ik ga weer terug naar bed.
Slim. Dan per stuk wegen.quote:
preciesquote:
eergisteren toen ik om 0500 naar de pier reed werd ik gestopt door een thaise vrouw die een lift vroeg. Heb nee gezegd. Later zagen we haar op de boot. Kwam ze naar mij toe en vroeg ze om 100 baht dus ik zei nee. vroeg ze aan mijn vriendin in het thai om maar 20 bahtquote:Op zaterdag 15 november 2025 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heb ik helaas ook geen tips voor
Oehquote:
dus jij in het thai, Nee roepen?quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
eergisteren toen ik om 0500 naar de pier reed werd ik gestopt door een thaise vrouw die een lift vroeg. Heb nee gezegd. Later zagen we haar op de boot. Kwam ze naar mij toe en vroeg ze om 100 baht dus ik zei nee. vroeg ze aan mijn vriendin het thai om maar 20 baht
geniet er vanquote:
Een markt bedoel je?quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou dat niet een vernieuwend concept zijn, een outdoor supermarkt waar je dan het eten onder afdakjes hebt staan voor als het regent maar voor de rest helemaal buiten is
het is vandaag zaterdagquote:Op zaterdag 15 november 2025 09:51 schreef kree het volgende:
ik heb echt een AH binnen 10 min lopen hier ook...
LOL naja vandaag is ie dicht, want en wil dat jullie dat respecteren, zondag
Ja jij hebt als westerling natuurlijk veel meer centjesquote:Op zaterdag 15 november 2025 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
eergisteren toen ik om 0500 naar de pier reed werd ik gestopt door een thaise vrouw die een lift vroeg. Heb nee gezegd. Later zagen we haar op de boot. Kwam ze naar mij toe en vroeg ze om 100 baht dus ik zei nee. vroeg ze aan mijn vriendin in het thai om maar 20 baht
hier is het zaterdag, welke tijdzone zit jij?quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:51 schreef kree het volgende:
ik heb echt een AH binnen 10 min lopen hier ook...
LOL naja vandaag is ie dicht, want en wil dat jullie dat respecteren, zondag
ik word nooit aangesproken door oudjes in de supermarkt, word sowieso niet aangesproeken, ook niet door anderenquote:Maargoed via flink kan ik wat laten bezorgen, en is er eerder echt. en zweer het., als dat ik loop naar die supermarkt. alle bejaarden die praatje willen maken en etc etc. en ,met karretjes gangpad blokkeren.
LOL ik weet gewoon dat dit herkenbaar is voor hoop van jullie?
Ik heb er geen tijd voor joh. en ja ben niet onvriendelijk en soms leuk kletspraatje.
maar oke ze moeten uit de weg gewoon? het is geen kroeg ofzo. kom er om wat te halenzs. en zsm uit dus.
Hoe zou je het gevonden hebben als het andersom was?quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
eergisteren toen ik om 0500 naar de pier reed werd ik gestopt door een thaise vrouw die een lift vroeg. Heb nee gezegd. Later zagen we haar op de boot. Kwam ze naar mij toe en vroeg ze om 100 baht dus ik zei nee. vroeg ze aan mijn vriendin in het thai om maar 20 baht
ja vond het wat discrimicistischquote:Op zaterdag 15 november 2025 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij hebt als westerling natuurlijk veel meer centjes
weet je wat echt helpt? niet drinkenquote:Op zaterdag 15 november 2025 09:54 schreef Nizno het volgende:
het schijnt dat je een kater tegen gaat door gewoon in de ochtend verder te gaan met drinken.
Ik denk dat dat helpt
dat ik haar om 100 baht vroeg ?quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe zou je het gevonden hebben als het andersom was?
Bedankt dat je de grap nog even uitlegt voor @AirwiNquote:
het helpt kan ik je vertellen uit ervaring. alleen de dag erna is het dan weer ergerquote:Op zaterdag 15 november 2025 09:54 schreef Nizno het volgende:
het schijnt dat je een kater tegen gaat door gewoon in de ochtend verder te gaan met drinken.
Ik denk dat dat helpt
dat is wel een heel vreemde suggestiequote:Op zaterdag 15 november 2025 09:55 schreef mschol het volgende:
[..]
weet je wat echt helpt? niet drinken
Dus toen heb je haar uitgemaakt voor nazi?quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vond het wat discrimicistisch
Ja?quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat ik haar om 100 baht vroeg ?
jaquote:Op zaterdag 15 november 2025 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus toen heb je haar uitgemaakt voor nazi?
krijg je geen katerquote:Op zaterdag 15 november 2025 09:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is wel een heel vreemde suggestie
dan droog je uit
Nep-Kirbyquote:Man slikt zonder te kauwen hamburger door, hij vecht nu voor zijn leven
Een 22-jarige man vecht voor zijn leven in een ziekenhuis in het Griekse Koropi nadat hij donderdag ‘voor de grap’ een hele hamburger inslikte. Hoe hij dat voor elkaar kreeg, blijft nog een raadsel.
https://www.ad.nl/buitenl(...)zijn-leven~a00ea85b/
zou ik beter vindenquote:Op zaterdag 15 november 2025 09:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja?![]()
Nee, dat ze jou om 20 baht vroeg en je vriendin om 100.
quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:54 schreef Nizno het volgende:
Ik denk dat dat helpt
Moet ook wel echt pijn doen want ik neem wel eens een te grote slok cola ofzo en dat doet al pijn om door te slikken.quote:
euhm..quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat een amateur. Iedereen weet toch dat je daarvoor je kaak moet ontwrichtend
hmmms ik toch eigenlijk wel? of het is die iemand wat vraagt ofzo?quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:54 schreef mschol het volgende:
[..]
hier is het zaterdag, welke tijdzone zit jij?![]()
[..]
ik word nooit aangesproken door oudjes in de supermarkt, word sowieso niet aangesproeken, ook niet door anderen
En de vacuümstand aanzettenquote:Op zaterdag 15 november 2025 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat een amateur. Iedereen weet toch dat je daarvoor je kaak moet ontwrichtend
ik loop gelukkig nooit met een karretje rond, een mandje aan mn arm is goed genoegquote:Op zaterdag 15 november 2025 09:59 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms ik toch eigenlijk wel? of het is die iemand wat vraagt ofzo?
of naja als ik er dan toch door moet met mijn karretje en er 2 opzei moeten dan vraag ik wel eens ff gewoon?
Niet onwijs raars aan. of over het weer, dat kan altijd want iedereen over te zeiken.
naja zal wel dorps mentaliteit zijn ofzo.
Precies, anders wordt er weer eens iets niet gesnapt hierquote:Op zaterdag 15 november 2025 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedankt dat je de grap nog even uitlegt voor @:AirwiN
Ik had tenminste wel door dat het een grap was.quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedankt dat je de grap nog even uitlegt voor @:AirwiN
dan nog, ik irriteer me als mensen gangpaden blokken en de supermarkt zien als een "uitje" voor ze.....quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ik loop gelukkig nooit met een karretje rond, een mandje aan mn arm is goed genoeg
en ja, als ik er langs moet spreek ik mensen wel aan ja
Als je delirium zo erg is dat je de dagen niet eens meer weet....quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je delirium zo erg is dat je de dagen niet eens meer weet....
dit dusquote:Op zaterdag 15 november 2025 09:54 schreef Nizno het volgende:
Ik denk dat dat helpt
ja, ook weer teveel geld aan uitgegeven.quote:
Ik ga sporten en geen grappen meer uitleggen vandaag.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:02 schreef UitStraling het volgende:
Gaan jullie vandaag nog een goede daad verrichten?
wat voor sport?quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga sporten en geen grappen meer uitleggen vandaag.
Wordt toch niet gewaardeerd hier.
hmmms is dat zo? denk dat het wel meevalt.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar denk ik niet aanquote:
Mijn laatste grote uitgave was de PlayStation secret lair superdrop. 380 euro 🥲quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja, ook weer teveel geld aan uitgegeven.
Ik ben al aan het sporten. High five.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:05 schreef drakin het volgende:
[..]
tja nouja ik reken het altijd goed in de tijd van dat het meegaat, bedoel als je er 5 jaar mee doet, dan valt het wel mee.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mijn laatste grote uitgave was de PlayStation secret lair superdrop. 380 euro 🥲
De lokale middenstand sponsoren.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:02 schreef UitStraling het volgende:
Gaan jullie vandaag nog een goede daad verrichten?
Ik zit nog in dubio of ik voor het sporten ga douchen of daarna.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben al aan het sporten. High five.
@:luctor.et.emergo gaat vast ook wel vandaag
Waarom niet allebeiquote:Op zaterdag 15 november 2025 10:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zit nog in dubio of ik voor het sporten ga douchen of daarna.
doe maar erna en zie je zo hequote:Op zaterdag 15 november 2025 10:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zit nog in dubio of ik voor het sporten ga douchen of daarna.
Sporten en douchen, ja wat een ideequote:
Nee ervoor en erna douchen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Sporten en douchen, ja wat een idee
Nee, ik sla over vandaag. Ik heb morgen wedstrijd.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben al aan het sporten. High five.
@:luctor.et.emergo gaat vast ook wel vandaag
echt waarom zou je van te voren gaan douchen als je toch gaat zweten in die sportschool? leg me dat eens uit.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Sporten en douchen, ja wat een idee
Dan droog ik uitquote:Op zaterdag 15 november 2025 10:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee ervoor en erna douchen.
Maar anders zou ik zeggen erna. Dan ben je voor de rest van de dag weer fris en fruitig
of te wel je hebt er eigenlijk geen totaal zin in om heen te gaan.....quote:
Verstandig om dan even rust te pakken.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik sla over vandaag. Ik heb morgen wedstrijd.
Dan alleen ernaquote:
Niet mee eensquote:Op zaterdag 15 november 2025 10:14 schreef Nizno het volgende:
soirtscholen zijn sowieso weggegooid geld inderdaad
eens abo hier en daar, maar dat is ook met streaming diensten moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:14 schreef Nizno het volgende:
soirtscholen zijn sowieso weggegooid geld inderdaad
Ik las dat Scandinavië verbeterd is? Ik moet ook weer eens gaan rijden. Is wel ontspannend met een podcast erbij.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:16 schreef mschol het volgende:
ik ga allerlei huishoudelijke taken doen vandaag..
en ook nog sim rijden
Moet ik ook weer eens oppakken.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik las dat Scandinavië verbeterd is? Ik moet ook weer eens gaan rijden. Is wel ontspannend met een podcast erbij.
binnenkort komt nordic horizons dlc uit, dat is volgens mij scandinavie..quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik las dat Scandinavië verbeterd is? Ik moet ook weer eens gaan rijden. Is wel ontspannend met een podcast erbij.
Oh ja, die DLC komt eind van de maand. Dat downloaden van promods is altijd wel irritant trouwens.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:20 schreef mschol het volgende:
[..]
binnenkort komt nordic horizons dlc uit, dat is volgens mij scandinavie..
verder zijn ze druk bezig met ook het opnieuw maken van de basis map om het een beetje up to date te krijgen..
voor dit weekend staat het halloween event op de planning..dat loopt morgenavond af en moet nog 11 ritten
ooit 1x gedaan, en toen was ik er wel klaar mee..quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh ja, die DLC komt eind van de maand. Dat downloaden van promods is altijd wel irritant trouwens.
Ik denk dat ik vanmiddag wat Pokemon Go ga spelen. Kijken of ik het kind kan overtuigen mighty Pokemon te gaan vangen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:16 schreef mschol het volgende:
ik ga allerlei huishoudelijke taken doen vandaag..
en ook nog sim rijden
Hmm, ja, ik speel het nu ook niet genoeg om er baat bij de hebben. Spanje heb ik ook nog niet echt helemaal ontdekt.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ooit 1x gedaan, en toen was ik er wel klaar mee..
voor WoT events kan ik het toch niet gebruiken, en bij elke update moet je moeilijk doen om het te downloaden, doeiiiii
heb je ook zo'n stuur en zo?quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Nog niet. Wel al filmpjes van gezien. Staat wel op de planning om te halen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:26 schreef dud0r het volgende:
Iemand trouwens al Jurassic World Evolution 3 gespeeld? Schijnt beter te zijn dan 1 en 2.
ik heb 1 en 2 nog niet eens gespeeldquote:Op zaterdag 15 november 2025 10:26 schreef dud0r het volgende:
Iemand trouwens al Jurassic World Evolution 3 gespeeld? Schijnt beter te zijn dan 1 en 2.
Wel in je backlog?quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb 1 en 2 nog niet eens gespeeld![]()
veel wel ja, puur omdat collecties kopen goedkoper is dan losse itemsquote:Op zaterdag 15 november 2025 10:36 schreef Recce het volgende:
Oh ja, Schol, heb jij al die trailerpacks en zo?
Toch wel op eten?quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niks meer mee gedaan. Kan mij echt op niets concentreren
Ik had eerst ook goedkope gekocht, maar die zat ondanks schoonmaken snel onder de kalk (op de Veluwe...) en begon ook weer te lekken.quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:40 schreef mschol het volgende:
[..]
goedkoop = duurkoop in veel gevallen omdat je veel sneller moet vervangen
vorige douchekraan was goedkoop ding, dat heeft het 2 jaar uitgehouden en zag er niet meer uit en viel half uit elkaar
quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niks meer mee gedaan. Kan mij echt op niets concentreren
blijkbaar is 10 keer vervangen beter dan een durequote:Op zaterdag 15 november 2025 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had eerst ook goedkope gekocht, maar die zat ondanks schoonmaken snel onder de kalk (op de Veluwe...) en begon ook weer te lekken.
Ja samequote:Op zaterdag 15 november 2025 10:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog niet. Wel al filmpjes van gezien. Staat wel op de planning om te halen.
Maar mag nog niet van mijn backlog.
Misschien moet je dan dingen gaan eten waar je langer mee bezig bent. Kaasfondue of zoiets?quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar dat eet ik zo snel op dat dat geen moeite kost
quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je dan dingen gaan eten waar je langer mee bezig bent. Kaasfondue of zoiets?
Die moeilijke ladingen vond ik soms wel grappig voor de afwisseling.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:37 schreef mschol het volgende:
[..]
veel wel ja, puur omdat collecties kopen goedkoper is dan losse items
heb alleen nooit een eigen trailer gebruikt ;')
Tja.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
blijkbaar is 10 keer vervangen beter dan een dure
quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
er is een zaak waar ze dat hebben ja
ja alleen is niet zo leukquote:Op zaterdag 15 november 2025 10:44 schreef Recce het volgende:
[..]Dan moet je wel afspreken met iemand die ook echt komt, anders zit je daar alleen aan de kaasfondue. Lijkt me een beetje ongezellig.
Ik moet nog eens gaan trucken, maar nu bezig met EUV en Surviving Mars relaunched.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja same
Tegen de tijd dat ik klaar ben met silksong moet ik sons of the forest en project castaway maar weer eens oppakken.
En ik moet ook nog met @:ijsdraakje collab doen voor chained together.
En heb season pass 2 gehaald voor Tekken 8 dus daar moet ik ook wat mee. Armor king combos leren enzo
Fijn he backlog. Ik heb God of War Ragnarok ook nog liggen. Die heb ik vorig jaar voor kerst gekregenquote:Op zaterdag 15 november 2025 10:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet nog eens gaan trucken, maar nu bezig met EUV en Surviving Mars relaunched.
Skyrim moet ik ook nog eens uitspelen. En verder met Medieval Dynasty.
Oh ja, ik heb Star Wars Outlaws vorig jaar december gewonnen bij Magic.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Fijn he backlog. Ik heb God of War Ragnarok ook nog liggen. Die heb ik vorig jaar voor kerst gekregen
die zijn ook wel leuk..quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Die moeilijke ladingen vond ik soms wel grappig voor de afwisseling.
quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:57 schreef mschol het volgende:
[..]
die zijn ook wel leuk..
het huidige halloween event heeft een aparte kaart waar je een lading bij een kasteel moet afleveren, maar dat is echt kut
ja het vergt veel van je stuurmanskunsten maar echt leuk vind ik em niet.. constant modderwegen en verborgen wegen waardoor je navigatie het niet doet
Hoezo jouw dekentje?quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:04 schreef Ama het volgende:
Oke oke misschien gaat dit plan wel werken. Ze ligt eindelijk in haar nieuwe mandje.Bedoeling is wel dat de bovenkant er weer op gaat en mijn dekentje eruit. [ link | afbeelding ]
Als ze er echt alleen in wil met mijn dekentje dan krijgt zij dat dekentje wel.
Ze kijkt niet heel erg ontspannen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:04 schreef Ama het volgende:
Oke oke misschien gaat dit plan wel werken. Ze ligt eindelijk in haar nieuwe mandje.Bedoeling is wel dat de bovenkant er weer op gaat en mijn dekentje eruit. [ link | afbeelding ]
Als ze er echt alleen in wil met mijn dekentje dan krijgt zij dat dekentje wel.
nee helaas..quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:02 schreef Recce het volgende:
[..]Kun je niet iemand inhuren daarvoor?
komt vast omdat de deksel eraf isquote:Op zaterdag 15 november 2025 11:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze kijkt niet heel erg ontspannen.
Ik denk dat dat komt omdat ik ineens over de bankleuning ging kijken.quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze kijkt niet heel erg ontspannen.
Die doe ik er morgen ofzo wel weer op want ze wou er niet in, zelfs snoepjes deden amper de truc.quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:06 schreef mschol het volgende:
[..]
komt vast omdat de deksel eraf is
Ze kijkt echt met zo'n gedachte van: "wat ga je nou weer doen!?"quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk dat dat komt omdat ik ineens over de bankleuning ging kijken.Ze ligt nu lekker te slapen.
Ze lag net een paar minuten voor het eerst in die poef.quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze kijkt echt met zo'n gedachte van: "wat ga je nou weer doen!?"
bang dat hedwig je saboteert?quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:15 schreef Ama het volgende:
Nou de poes slaapt dus dan kan ik weer even verder met mijn LEGO. Durf dat niet meer in de woonkamer verder te bouwen want ben bang dat ik het niet in zijn geheel meer naar die andere kamer krijg dan.
Nee het is te groot aan het worden en er steekt van alles uit.quote:
quote:NS Flex Dal Voordeel geeft 40% korting
- in de daluren
- in het weekend + feestdagen
- Samenreiskorting in de daluren voor 3 medereizigers
T/m 3 december eerste maand gratis t.w.v. 5,95 euro
Ja hoorquote:
Van mij wel.quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Dertien jaar geleden kreeg ik de sleutel van dit huis
Oh ja, goed dat je het zegt.quote:Op zaterdag 15 november 2025 12:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mooi op tijd thuis voor DÉ intocht
Of dat mensen hun ramen vergaten dicht te doenquote:Op zaterdag 15 november 2025 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
"Hier in huis zelfs waait de wind". Dat is nog wel een stukje tekst uit de tijd dat we nog geen isolatie hadden.
of de schoorsteen open moesten hebben omdat Piet niet door de CV ketel konquote:Op zaterdag 15 november 2025 12:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Of dat mensen hun ramen vergaten dicht te doen
Ook nog een optie inderdaadquote:Op zaterdag 15 november 2025 12:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
of de schoorsteen open moesten hebben omdat Piet niet door de CV ketel kon
quote:Op zaterdag 15 november 2025 12:24 schreef CherryLips het volgende:
O shit, ben ik bijna de Sint vergeten.
zolang de sint jou maar niet vergeetquote:Op zaterdag 15 november 2025 12:24 schreef CherryLips het volgende:
O shit, ben ik bijna de Sint vergeten.
Paniek Piet had alle puzzels laten vallen en moest die vervolgens opruimen, maar in plaats van ze allemaal terug in de dozen te doen, heeft ie ze in de zakken gedaan.quote:
ah dat klinkt inderdaad logisch.quote:Op zaterdag 15 november 2025 12:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Paniek Piet had alle puzzels laten vallen en moest die vervolgens opruimen, maar in plaats van ze allemaal terug in de dozen te doen, heeft ie ze in de zakken gedaan.
Ik heb een berg speculaas gekocht.quote:Op zaterdag 15 november 2025 12:25 schreef CherryLips het volgende:
Zodra die oude aan land stapt mag ik pepernoten eten.
hoezo kijk je niet naar de belangrijkste dag van Nederland?quote:
Ja omdat ik gewoon allang niet meer in die beste man geloof.quote:Op zaterdag 15 november 2025 12:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hoezo kijk je niet naar de belangrijkste dag van Nederland?
Bram was natuurlijk de echte.quote:Op zaterdag 15 november 2025 12:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja omdat ik gewoon allang niet meer in die beste man geloof.
Wat staat hier nou?quote:Op zaterdag 15 november 2025 12:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja omdat ik gewoon allang niet meer in die beste man geloof.
SinteKees is inderdaad de hulpsint. SinteBram is de enigequote:Op zaterdag 15 november 2025 12:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bram was natuurlijk de echte.
neuh, ik heb wel wat beters te doenquote:
liegebeest je zit gewoon spelletjes te spelenquote:Op zaterdag 15 november 2025 12:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, ik heb wel wat beters te doen
sint is al even niet geweest bij mijquote:Op zaterdag 15 november 2025 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zolang de sint jou maar niet vergeet
Ik kwam er ook achter dat ik dit huis ook al meer dan 12 jaar hebquote:Op zaterdag 15 november 2025 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Dertien jaar geleden kreeg ik de sleutel van dit huis
en dat is iets betersquote:Op zaterdag 15 november 2025 12:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
liegebeest je zit gewoon spelletjes te spelen
Even beetje rustig aan doen hoor @UitStralingquote:‘Door omstandigheden zijn wij helaas genoodzaakt om over te stappen op pin only.’ Dit ene zinnetje op sociale media van sjekladebollenbakker De Groot is genoeg om half Den Bosch online over de zeik te krijgen. Maar de aanleiding blijkt behoorlijk wrang.
‘Dan mag ik lijen meneer De Groot dat u snel ten onder zal gaan!! Schandaal!! Dan wil ik wel es weten wat hier de reden van is! Jammer dan, er is genoeg lekker gebak elders. Breng ik daar m’n contant geld wel heen! Niemand meer iets kopen daar!!’
https://www.bndestem.nl/b(...)onder-gaan~a7b3cfea/
ik heb voor de oliebollen standaard briefgeld in mijn telefoonhoesje, want sneller met de topdrukte bij de kraam. Maar in een winkel is het prima om te pinnen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even beetje rustig aan doen hoor @:UitStraling
Maar dit zijn sjekladebollen, ook wel bekend als Bossche bollen onder normale mensenquote:Op zaterdag 15 november 2025 13:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb voor de oliebollen standaard briefgeld in mijn telefoonhoesje, want sneller met de topdrukte bij de kraam. Maar in een winkel is het prima om te pinnen.
zeker als je weet dat er ingebroken is in de winkel.
Maar ja al die toetsenbordridders houden van aandacht en schreeuwen
Heeyyyyy de buurman.quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
die ze bij de jumbo in den bosch blijkbaar ook verkopen namens deze bollenbakkerquote:Op zaterdag 15 november 2025 13:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dit zijn sjekladebollen, ook wel bekend als Bossche bollen onder normale mensen
Moet je wel naar de jumboquote:Op zaterdag 15 november 2025 13:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
die ze bij de jumbo in den bosch blijkbaar ook verkopen namens deze bollenbakker
waar je wel met centjes kan betalen zonder pin
dramaaaaaaaaaaatischquote:
bv dezequote:Op zaterdag 15 november 2025 13:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon voor iedere dag 1.
Leuk.quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Muis en Âmbar hebben hun intrek gedaan in het Midwintertheepottendorp
ben vandaag al geweestquote:Op zaterdag 15 november 2025 13:26 schreef mschol het volgende:
[..]
nou, hup hup van je luie reet af en naar de sportschool
Volgens mij heb ik die op de achtergrond ookquote:Op zaterdag 15 november 2025 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Kerstcollectie Dille en Kamille van dit jaar.quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die op de achtergrond ook
Ja zo hip antroposofisch ben ik nou ook weer niet dat ik maanden zit te knutselen met viltquote:
Die muis kan wel een scheerbeurt gebruikenquote:Op zaterdag 15 november 2025 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Tis net echtquote:Op zaterdag 15 november 2025 13:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die muis kan wel een scheerbeurt gebruiken
Ik heb alleen maar vilten dingen in de kerstboom hangen. HEMA had er dit jaar ook weer een paar.quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kerstcollectie Dille en Kamille van dit jaar.
Soort armoedeboom?quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar vilten dingen in de kerstboom hangen. HEMA had er dit jaar ook weer een paar.
Oh nog niet gezien. @CherryLips faalt wel een beetje met influencer zijnquote:Op zaterdag 15 november 2025 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar vilten dingen in de kerstboom hangen. HEMA had er dit jaar ook weer een paar.
Ik koop het allemaal fairtrade gemaakt door vrouwen in Nepalquote:Op zaterdag 15 november 2025 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is toch meestal kinderarbeid uit beige landen.
Die zouden ook liever arts worden of een gezellige kantoorbaan hebben.quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik koop het allemaal fairtrade gemaakt door vrouwen in Nepal
Ander verhaal. Maar anders geen inkomen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zouden ook liever arts worden of een gezellige kantoorbaan hebben.
Dat wordt fantastisch.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja same
Tegen de tijd dat ik klaar ben met silksong moet ik sons of the forest en project castaway maar weer eens oppakken.
En ik moet ook nog met @:ijsdraakje collab doen voor chained together.
En heb season pass 2 gehaald voor Tekken 8 dus daar moet ik ook wat mee. Armor king combos leren enzo
Moeten ze de verzorgingsstaat uitvinden.quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ander verhaal. Maar anders geen inkomen.
O sorry, ik ben niet zo kersterig.quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh nog niet gezien. @:cherrylips faalt wel een beetje met influencer zijn
Dat mensen meteen gaan briesen als iets even anders gaat.quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Degenen die het hardst lopen te miepen zijn waarschijnlijk nog nooit bij die winkel in de buurt geweestquote:Op zaterdag 15 november 2025 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat mensen meteen gaan briesen als iets even anders gaat.
"Zal dat ene zeikwijf wel zijn"quote:Op zaterdag 15 november 2025 14:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik had dus de VvE op de buurman met de bus afgestuurd /NSB en toen hebben ze hem een mail gestuurd en nu ben ik bang dat hij weet dat ik het was
Net als al die mensen die de Hema gingen boycotten omdat ze geen zwarte Piet meer gebruikten.quote:Op zaterdag 15 november 2025 14:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Degenen die het hardst lopen te miepen zijn waarschijnlijk nog nooit bij die winkel in de buurt geweest
gordijnen dicht en deur op slotquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik had dus de VvE op de buurman met de bus afgestuurd /NSB en toen hebben ze hem een mail gestuurd en nu ben ik bang dat hij weet dat ik het was
Dat ben ikquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Zal dat ene zeikwijf wel zijn"
Ik moet mijn gordijnen nog weghalen voor de kozijnenmeneertjes maandag, maar geen zin om op te staanquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gordijnen dicht en deur op slot
je hebt morgen ook nogquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet mijn gordijnen nog weghalen voor de kozijnenmeneertjes maandag, maar geen zin om op te staan
Ik heb nog een gingerbread house liggen die ik op vakantie heb meegenomenquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben niet zo kersterig zeg ik dan. Heb dozen vol kerstmeuk staan en heb eergister nog een LED-huisje gekocht.
Maar verder ben ik niet van de kerst.
Maar als ik het mogen de hele dag uitstel ben ik te laatquote:
Moest lachen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 14:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik breng alle overtollige zooi wel naar Karzai, heeft ie ook weer wat te doen.
ja dat moet je dan niet doenquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als ik het mogen de hele dag uitstel ben ik te laat
alsof dat boeit,er is een bureaustoelquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:08 schreef bitterbal het volgende:
ik. ben hier het opruimen al een halve week aan het uitstellen
kan de bank bijna niet meer zien
Fijn dat je je helemaal thuis voeltquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:08 schreef bitterbal het volgende:
Tweede bank kopen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 14:08 schreef bitterbal het volgende:
Both?quote:Op zaterdag 15 november 2025 14:13 schreef CherryLips het volgende:
Als je liever een hand in je gat hebt, heb ik geen interesse.
Ik vond het al zo warm hier.quote:Op zaterdag 15 november 2025 14:02 schreef LTVDK het volgende:
Goede temperatuurverschillen wel
[ link | afbeelding ]
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Vanavond hier eten, ik neem aan dat het een vooraf bepaald menu wordt, dus ben benieuwd.
https://www.hielander.com/
Ik ben net weer terug, lekker gesportquote:Op zaterdag 15 november 2025 10:14 schreef kree het volgende:
[..]
of te wel je hebt er eigenlijk geen totaal zin in om heen te gaan.....
geef maar toe draken
Moeten 'm alleen een keer plannen.quote:
Kan ook uitstellen tot morgen natuurlijk als ik niks sociaal ga doen vandaagquote:Op zaterdag 15 november 2025 10:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Verstandig om dan even rust te pakken.
[..]
Dan alleen erna
[..]
Niet mee eens
Goed restaurant dat.quote:
Ik heb bijna heel veel meer tijd.quote:Op zaterdag 15 november 2025 14:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moeten 'm alleen een keer plannen.
Maar daarna wordt het fantastisch
jaquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fijn dat je je helemaal thuis voelt
Saaiquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:13 schreef CherryLips het volgende:
Als je liever een hand in je gat hebt, heb ik geen interesse.
En nu wil jij ook een uiltje?quote:Op zaterdag 15 november 2025 14:50 schreef bitterbal het volgende:
we hebben toch zo'n geluk dat er zoveel mooie dieren bestaan
https://www.instagram.com(...)gsh=NTc4MTIwNjQ2YQ==
Haha dat is waar. Nog even door zettenquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb bijna heel veel meer tijd.
Doe je wel een muts op?quote:Op zaterdag 15 november 2025 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
752 stappies nu. Maar even voorzichtig kijken of een rondje buiten een optie is inmiddels.
quote:
Hebben er wel eens mensen geklaagd over dat gesnurk?quote:Op zaterdag 15 november 2025 15:15 schreef bitterbal het volgende:
zo lekker snurkenvannacht ook gesnurkt als een beer in winterslaap.
Hopelijk kan ik morgen nog naar het strand van vanaf maandag schijnt er storm te komen
Is dat met onweer enzo?quote:Op zaterdag 15 november 2025 15:15 schreef bitterbal het volgende:
zo lekker snurkenvannacht ook gesnurkt als een beer in winterslaap.
Hopelijk kan ik morgen nog naar het strand van vanaf maandag schijnt er storm te komen
Allemaal aardbevingen en landverschuivingen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 15:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Hebben er wel eens mensen geklaagd over dat gesnurk?
quote:
nee wordt gedempt door de airco denk ikquote:Op zaterdag 15 november 2025 15:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Hebben er wel eens mensen geklaagd over dat gesnurk?
Slaap je met het raam dicht?quote:Op zaterdag 15 november 2025 15:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee wordt gedempt door de airco denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |