Dat mensen meteen gaan briesen als iets even anders gaat.quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even beetje rustig aan doen hoor @:UitStraling
Degenen die het hardst lopen te miepen zijn waarschijnlijk nog nooit bij die winkel in de buurt geweestquote:Op zaterdag 15 november 2025 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat mensen meteen gaan briesen als iets even anders gaat.
"Zal dat ene zeikwijf wel zijn"quote:Op zaterdag 15 november 2025 14:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik had dus de VvE op de buurman met de bus afgestuurd /NSB en toen hebben ze hem een mail gestuurd en nu ben ik bang dat hij weet dat ik het was
Net als al die mensen die de Hema gingen boycotten omdat ze geen zwarte Piet meer gebruikten.quote:Op zaterdag 15 november 2025 14:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Degenen die het hardst lopen te miepen zijn waarschijnlijk nog nooit bij die winkel in de buurt geweest
gordijnen dicht en deur op slotquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik had dus de VvE op de buurman met de bus afgestuurd /NSB en toen hebben ze hem een mail gestuurd en nu ben ik bang dat hij weet dat ik het was
Dat ben ikquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Zal dat ene zeikwijf wel zijn"
Ik moet mijn gordijnen nog weghalen voor de kozijnenmeneertjes maandag, maar geen zin om op te staanquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gordijnen dicht en deur op slot
je hebt morgen ook nogquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet mijn gordijnen nog weghalen voor de kozijnenmeneertjes maandag, maar geen zin om op te staan
Ik heb nog een gingerbread house liggen die ik op vakantie heb meegenomenquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben niet zo kersterig zeg ik dan. Heb dozen vol kerstmeuk staan en heb eergister nog een LED-huisje gekocht.
Maar verder ben ik niet van de kerst.
Maar als ik het mogen de hele dag uitstel ben ik te laatquote:
Moest lachen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 14:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik breng alle overtollige zooi wel naar Karzai, heeft ie ook weer wat te doen.
ja dat moet je dan niet doenquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als ik het mogen de hele dag uitstel ben ik te laat
alsof dat boeit,er is een bureaustoelquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:08 schreef bitterbal het volgende:
ik. ben hier het opruimen al een halve week aan het uitstellen
kan de bank bijna niet meer zien
Fijn dat je je helemaal thuis voeltquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:08 schreef bitterbal het volgende:
Tweede bank kopen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 14:08 schreef bitterbal het volgende:
Both?quote:Op zaterdag 15 november 2025 14:13 schreef CherryLips het volgende:
Als je liever een hand in je gat hebt, heb ik geen interesse.
Ik vond het al zo warm hier.quote:Op zaterdag 15 november 2025 14:02 schreef LTVDK het volgende:
Goede temperatuurverschillen wel
[ link | afbeelding ]
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Vanavond hier eten, ik neem aan dat het een vooraf bepaald menu wordt, dus ben benieuwd.
https://www.hielander.com/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |