je hebt morgen ook nogquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet mijn gordijnen nog weghalen voor de kozijnenmeneertjes maandag, maar geen zin om op te staan
Ik heb nog een gingerbread house liggen die ik op vakantie heb meegenomenquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben niet zo kersterig zeg ik dan. Heb dozen vol kerstmeuk staan en heb eergister nog een LED-huisje gekocht.
Maar verder ben ik niet van de kerst.
Maar als ik het mogen de hele dag uitstel ben ik te laatquote:
Moest lachen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 14:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik breng alle overtollige zooi wel naar Karzai, heeft ie ook weer wat te doen.
ja dat moet je dan niet doenquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als ik het mogen de hele dag uitstel ben ik te laat
alsof dat boeit,er is een bureaustoelquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:08 schreef bitterbal het volgende:
ik. ben hier het opruimen al een halve week aan het uitstellen
kan de bank bijna niet meer zien
Fijn dat je je helemaal thuis voeltquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:08 schreef bitterbal het volgende:
Tweede bank kopen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 14:08 schreef bitterbal het volgende:
Both?quote:Op zaterdag 15 november 2025 14:13 schreef CherryLips het volgende:
Als je liever een hand in je gat hebt, heb ik geen interesse.
Ik vond het al zo warm hier.quote:Op zaterdag 15 november 2025 14:02 schreef LTVDK het volgende:
Goede temperatuurverschillen wel
[ link | afbeelding ]
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Vanavond hier eten, ik neem aan dat het een vooraf bepaald menu wordt, dus ben benieuwd.
https://www.hielander.com/
Ik ben net weer terug, lekker gesportquote:Op zaterdag 15 november 2025 10:14 schreef kree het volgende:
[..]
of te wel je hebt er eigenlijk geen totaal zin in om heen te gaan.....
geef maar toe draken
Moeten 'm alleen een keer plannen.quote:
Kan ook uitstellen tot morgen natuurlijk als ik niks sociaal ga doen vandaagquote:Op zaterdag 15 november 2025 10:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Verstandig om dan even rust te pakken.
[..]
Dan alleen erna
[..]
Niet mee eens
Goed restaurant dat.quote:
Ik heb bijna heel veel meer tijd.quote:Op zaterdag 15 november 2025 14:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moeten 'm alleen een keer plannen.
Maar daarna wordt het fantastisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |