en dat is iets betersquote:Op zaterdag 15 november 2025 12:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
liegebeest je zit gewoon spelletjes te spelen
Even beetje rustig aan doen hoor @UitStralingquote:‘Door omstandigheden zijn wij helaas genoodzaakt om over te stappen op pin only.’ Dit ene zinnetje op sociale media van sjekladebollenbakker De Groot is genoeg om half Den Bosch online over de zeik te krijgen. Maar de aanleiding blijkt behoorlijk wrang.
‘Dan mag ik lijen meneer De Groot dat u snel ten onder zal gaan!! Schandaal!! Dan wil ik wel es weten wat hier de reden van is! Jammer dan, er is genoeg lekker gebak elders. Breng ik daar m’n contant geld wel heen! Niemand meer iets kopen daar!!’
https://www.bndestem.nl/b(...)onder-gaan~a7b3cfea/
ik heb voor de oliebollen standaard briefgeld in mijn telefoonhoesje, want sneller met de topdrukte bij de kraam. Maar in een winkel is het prima om te pinnen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even beetje rustig aan doen hoor @:UitStraling
Maar dit zijn sjekladebollen, ook wel bekend als Bossche bollen onder normale mensenquote:Op zaterdag 15 november 2025 13:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb voor de oliebollen standaard briefgeld in mijn telefoonhoesje, want sneller met de topdrukte bij de kraam. Maar in een winkel is het prima om te pinnen.
zeker als je weet dat er ingebroken is in de winkel.
Maar ja al die toetsenbordridders houden van aandacht en schreeuwen
Heeyyyyy de buurman.quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
die ze bij de jumbo in den bosch blijkbaar ook verkopen namens deze bollenbakkerquote:Op zaterdag 15 november 2025 13:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dit zijn sjekladebollen, ook wel bekend als Bossche bollen onder normale mensen
Moet je wel naar de jumboquote:Op zaterdag 15 november 2025 13:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
die ze bij de jumbo in den bosch blijkbaar ook verkopen namens deze bollenbakker
waar je wel met centjes kan betalen zonder pin
dramaaaaaaaaaaatischquote:
bv dezequote:Op zaterdag 15 november 2025 13:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon voor iedere dag 1.
Leuk.quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Muis en Âmbar hebben hun intrek gedaan in het Midwintertheepottendorp
ben vandaag al geweestquote:Op zaterdag 15 november 2025 13:26 schreef mschol het volgende:
[..]
nou, hup hup van je luie reet af en naar de sportschool
Volgens mij heb ik die op de achtergrond ookquote:Op zaterdag 15 november 2025 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Kerstcollectie Dille en Kamille van dit jaar.quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die op de achtergrond ook
Ja zo hip antroposofisch ben ik nou ook weer niet dat ik maanden zit te knutselen met viltquote:
Die muis kan wel een scheerbeurt gebruikenquote:Op zaterdag 15 november 2025 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Tis net echtquote:Op zaterdag 15 november 2025 13:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die muis kan wel een scheerbeurt gebruiken
Ik heb alleen maar vilten dingen in de kerstboom hangen. HEMA had er dit jaar ook weer een paar.quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kerstcollectie Dille en Kamille van dit jaar.
Soort armoedeboom?quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar vilten dingen in de kerstboom hangen. HEMA had er dit jaar ook weer een paar.
Oh nog niet gezien. @CherryLips faalt wel een beetje met influencer zijnquote:Op zaterdag 15 november 2025 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar vilten dingen in de kerstboom hangen. HEMA had er dit jaar ook weer een paar.
Ik koop het allemaal fairtrade gemaakt door vrouwen in Nepalquote:Op zaterdag 15 november 2025 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is toch meestal kinderarbeid uit beige landen.
Die zouden ook liever arts worden of een gezellige kantoorbaan hebben.quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik koop het allemaal fairtrade gemaakt door vrouwen in Nepal
Ander verhaal. Maar anders geen inkomen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zouden ook liever arts worden of een gezellige kantoorbaan hebben.
Dat wordt fantastisch.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja same
Tegen de tijd dat ik klaar ben met silksong moet ik sons of the forest en project castaway maar weer eens oppakken.
En ik moet ook nog met @:ijsdraakje collab doen voor chained together.
En heb season pass 2 gehaald voor Tekken 8 dus daar moet ik ook wat mee. Armor king combos leren enzo
Moeten ze de verzorgingsstaat uitvinden.quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ander verhaal. Maar anders geen inkomen.
O sorry, ik ben niet zo kersterig.quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh nog niet gezien. @:cherrylips faalt wel een beetje met influencer zijn
Dat mensen meteen gaan briesen als iets even anders gaat.quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Degenen die het hardst lopen te miepen zijn waarschijnlijk nog nooit bij die winkel in de buurt geweestquote:Op zaterdag 15 november 2025 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat mensen meteen gaan briesen als iets even anders gaat.
"Zal dat ene zeikwijf wel zijn"quote:Op zaterdag 15 november 2025 14:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik had dus de VvE op de buurman met de bus afgestuurd /NSB en toen hebben ze hem een mail gestuurd en nu ben ik bang dat hij weet dat ik het was
Net als al die mensen die de Hema gingen boycotten omdat ze geen zwarte Piet meer gebruikten.quote:Op zaterdag 15 november 2025 14:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Degenen die het hardst lopen te miepen zijn waarschijnlijk nog nooit bij die winkel in de buurt geweest
gordijnen dicht en deur op slotquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik had dus de VvE op de buurman met de bus afgestuurd /NSB en toen hebben ze hem een mail gestuurd en nu ben ik bang dat hij weet dat ik het was
Dat ben ikquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Zal dat ene zeikwijf wel zijn"
Ik moet mijn gordijnen nog weghalen voor de kozijnenmeneertjes maandag, maar geen zin om op te staanquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gordijnen dicht en deur op slot
je hebt morgen ook nogquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moet mijn gordijnen nog weghalen voor de kozijnenmeneertjes maandag, maar geen zin om op te staan
Ik heb nog een gingerbread house liggen die ik op vakantie heb meegenomenquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben niet zo kersterig zeg ik dan. Heb dozen vol kerstmeuk staan en heb eergister nog een LED-huisje gekocht.
Maar verder ben ik niet van de kerst.
Maar als ik het mogen de hele dag uitstel ben ik te laatquote:
Moest lachen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 14:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik breng alle overtollige zooi wel naar Karzai, heeft ie ook weer wat te doen.
ja dat moet je dan niet doenquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als ik het mogen de hele dag uitstel ben ik te laat
alsof dat boeit,er is een bureaustoelquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:08 schreef bitterbal het volgende:
ik. ben hier het opruimen al een halve week aan het uitstellen
kan de bank bijna niet meer zien
Fijn dat je je helemaal thuis voeltquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:08 schreef bitterbal het volgende:
Tweede bank kopen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 14:08 schreef bitterbal het volgende:
Both?quote:Op zaterdag 15 november 2025 14:13 schreef CherryLips het volgende:
Als je liever een hand in je gat hebt, heb ik geen interesse.
Ik vond het al zo warm hier.quote:Op zaterdag 15 november 2025 14:02 schreef LTVDK het volgende:
Goede temperatuurverschillen wel
[ link | afbeelding ]
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Vanavond hier eten, ik neem aan dat het een vooraf bepaald menu wordt, dus ben benieuwd.
https://www.hielander.com/
Ik ben net weer terug, lekker gesportquote:Op zaterdag 15 november 2025 10:14 schreef kree het volgende:
[..]
of te wel je hebt er eigenlijk geen totaal zin in om heen te gaan.....
geef maar toe draken
Moeten 'm alleen een keer plannen.quote:
Kan ook uitstellen tot morgen natuurlijk als ik niks sociaal ga doen vandaagquote:Op zaterdag 15 november 2025 10:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Verstandig om dan even rust te pakken.
[..]
Dan alleen erna
[..]
Niet mee eens
Goed restaurant dat.quote:
Ik heb bijna heel veel meer tijd.quote:Op zaterdag 15 november 2025 14:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moeten 'm alleen een keer plannen.
Maar daarna wordt het fantastisch
jaquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fijn dat je je helemaal thuis voelt
Saaiquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:13 schreef CherryLips het volgende:
Als je liever een hand in je gat hebt, heb ik geen interesse.
En nu wil jij ook een uiltje?quote:Op zaterdag 15 november 2025 14:50 schreef bitterbal het volgende:
we hebben toch zo'n geluk dat er zoveel mooie dieren bestaan
https://www.instagram.com(...)gsh=NTc4MTIwNjQ2YQ==
Haha dat is waar. Nog even door zettenquote:Op zaterdag 15 november 2025 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb bijna heel veel meer tijd.
Doe je wel een muts op?quote:Op zaterdag 15 november 2025 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
752 stappies nu. Maar even voorzichtig kijken of een rondje buiten een optie is inmiddels.
quote:
Hebben er wel eens mensen geklaagd over dat gesnurk?quote:Op zaterdag 15 november 2025 15:15 schreef bitterbal het volgende:
zo lekker snurkenvannacht ook gesnurkt als een beer in winterslaap.
Hopelijk kan ik morgen nog naar het strand van vanaf maandag schijnt er storm te komen
Is dat met onweer enzo?quote:Op zaterdag 15 november 2025 15:15 schreef bitterbal het volgende:
zo lekker snurkenvannacht ook gesnurkt als een beer in winterslaap.
Hopelijk kan ik morgen nog naar het strand van vanaf maandag schijnt er storm te komen
Allemaal aardbevingen en landverschuivingen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 15:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Hebben er wel eens mensen geklaagd over dat gesnurk?
quote:
nee wordt gedempt door de airco denk ikquote:Op zaterdag 15 november 2025 15:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Hebben er wel eens mensen geklaagd over dat gesnurk?
Slaap je met het raam dicht?quote:Op zaterdag 15 november 2025 15:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee wordt gedempt door de airco denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |