bv dezequote:Op zaterdag 15 november 2025 13:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon voor iedere dag 1.
Leuk.quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Muis en Âmbar hebben hun intrek gedaan in het Midwintertheepottendorp
ben vandaag al geweestquote:Op zaterdag 15 november 2025 13:26 schreef mschol het volgende:
[..]
nou, hup hup van je luie reet af en naar de sportschool
Volgens mij heb ik die op de achtergrond ookquote:Op zaterdag 15 november 2025 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Kerstcollectie Dille en Kamille van dit jaar.quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die op de achtergrond ook
Ja zo hip antroposofisch ben ik nou ook weer niet dat ik maanden zit te knutselen met viltquote:
Die muis kan wel een scheerbeurt gebruikenquote:Op zaterdag 15 november 2025 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Tis net echtquote:Op zaterdag 15 november 2025 13:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die muis kan wel een scheerbeurt gebruiken
Ik heb alleen maar vilten dingen in de kerstboom hangen. HEMA had er dit jaar ook weer een paar.quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kerstcollectie Dille en Kamille van dit jaar.
Soort armoedeboom?quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar vilten dingen in de kerstboom hangen. HEMA had er dit jaar ook weer een paar.
Oh nog niet gezien. @CherryLips faalt wel een beetje met influencer zijnquote:Op zaterdag 15 november 2025 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar vilten dingen in de kerstboom hangen. HEMA had er dit jaar ook weer een paar.
Ik koop het allemaal fairtrade gemaakt door vrouwen in Nepalquote:Op zaterdag 15 november 2025 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is toch meestal kinderarbeid uit beige landen.
Die zouden ook liever arts worden of een gezellige kantoorbaan hebben.quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik koop het allemaal fairtrade gemaakt door vrouwen in Nepal
Ander verhaal. Maar anders geen inkomen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zouden ook liever arts worden of een gezellige kantoorbaan hebben.
Dat wordt fantastisch.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja same
Tegen de tijd dat ik klaar ben met silksong moet ik sons of the forest en project castaway maar weer eens oppakken.
En ik moet ook nog met @:ijsdraakje collab doen voor chained together.
En heb season pass 2 gehaald voor Tekken 8 dus daar moet ik ook wat mee. Armor king combos leren enzo
Moeten ze de verzorgingsstaat uitvinden.quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ander verhaal. Maar anders geen inkomen.
O sorry, ik ben niet zo kersterig.quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh nog niet gezien. @:cherrylips faalt wel een beetje met influencer zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |