Die doe ik er morgen ofzo wel weer op want ze wou er niet in, zelfs snoepjes deden amper de truc.quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:06 schreef mschol het volgende:
[..]
komt vast omdat de deksel eraf is
Ze kijkt echt met zo'n gedachte van: "wat ga je nou weer doen!?"quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk dat dat komt omdat ik ineens over de bankleuning ging kijken.Ze ligt nu lekker te slapen.
Ze lag net een paar minuten voor het eerst in die poef.quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze kijkt echt met zo'n gedachte van: "wat ga je nou weer doen!?"
bang dat hedwig je saboteert?quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:15 schreef Ama het volgende:
Nou de poes slaapt dus dan kan ik weer even verder met mijn LEGO. Durf dat niet meer in de woonkamer verder te bouwen want ben bang dat ik het niet in zijn geheel meer naar die andere kamer krijg dan.
Nee het is te groot aan het worden en er steekt van alles uit.quote:
quote:NS Flex Dal Voordeel geeft 40% korting
- in de daluren
- in het weekend + feestdagen
- Samenreiskorting in de daluren voor 3 medereizigers
T/m 3 december eerste maand gratis t.w.v. 5,95 euro
Ja hoorquote:
Van mij wel.quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Dertien jaar geleden kreeg ik de sleutel van dit huis
Oh ja, goed dat je het zegt.quote:Op zaterdag 15 november 2025 12:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mooi op tijd thuis voor DÉ intocht
Of dat mensen hun ramen vergaten dicht te doenquote:Op zaterdag 15 november 2025 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
"Hier in huis zelfs waait de wind". Dat is nog wel een stukje tekst uit de tijd dat we nog geen isolatie hadden.
of de schoorsteen open moesten hebben omdat Piet niet door de CV ketel konquote:Op zaterdag 15 november 2025 12:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Of dat mensen hun ramen vergaten dicht te doen
Ook nog een optie inderdaadquote:Op zaterdag 15 november 2025 12:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
of de schoorsteen open moesten hebben omdat Piet niet door de CV ketel kon
quote:Op zaterdag 15 november 2025 12:24 schreef CherryLips het volgende:
O shit, ben ik bijna de Sint vergeten.
zolang de sint jou maar niet vergeetquote:Op zaterdag 15 november 2025 12:24 schreef CherryLips het volgende:
O shit, ben ik bijna de Sint vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |