Paniek Piet had alle puzzels laten vallen en moest die vervolgens opruimen, maar in plaats van ze allemaal terug in de dozen te doen, heeft ie ze in de zakken gedaan.quote:
ah dat klinkt inderdaad logisch.quote:Op zaterdag 15 november 2025 12:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Paniek Piet had alle puzzels laten vallen en moest die vervolgens opruimen, maar in plaats van ze allemaal terug in de dozen te doen, heeft ie ze in de zakken gedaan.
Ik heb een berg speculaas gekocht.quote:Op zaterdag 15 november 2025 12:25 schreef CherryLips het volgende:
Zodra die oude aan land stapt mag ik pepernoten eten.
hoezo kijk je niet naar de belangrijkste dag van Nederland?quote:
Ja omdat ik gewoon allang niet meer in die beste man geloof.quote:Op zaterdag 15 november 2025 12:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hoezo kijk je niet naar de belangrijkste dag van Nederland?
Bram was natuurlijk de echte.quote:Op zaterdag 15 november 2025 12:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja omdat ik gewoon allang niet meer in die beste man geloof.
Wat staat hier nou?quote:Op zaterdag 15 november 2025 12:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja omdat ik gewoon allang niet meer in die beste man geloof.
SinteKees is inderdaad de hulpsint. SinteBram is de enigequote:Op zaterdag 15 november 2025 12:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bram was natuurlijk de echte.
neuh, ik heb wel wat beters te doenquote:
liegebeest je zit gewoon spelletjes te spelenquote:Op zaterdag 15 november 2025 12:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh, ik heb wel wat beters te doen
sint is al even niet geweest bij mijquote:Op zaterdag 15 november 2025 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zolang de sint jou maar niet vergeet
Ik kwam er ook achter dat ik dit huis ook al meer dan 12 jaar hebquote:Op zaterdag 15 november 2025 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Dertien jaar geleden kreeg ik de sleutel van dit huis
en dat is iets betersquote:Op zaterdag 15 november 2025 12:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
liegebeest je zit gewoon spelletjes te spelen
Even beetje rustig aan doen hoor @UitStralingquote:‘Door omstandigheden zijn wij helaas genoodzaakt om over te stappen op pin only.’ Dit ene zinnetje op sociale media van sjekladebollenbakker De Groot is genoeg om half Den Bosch online over de zeik te krijgen. Maar de aanleiding blijkt behoorlijk wrang.
‘Dan mag ik lijen meneer De Groot dat u snel ten onder zal gaan!! Schandaal!! Dan wil ik wel es weten wat hier de reden van is! Jammer dan, er is genoeg lekker gebak elders. Breng ik daar m’n contant geld wel heen! Niemand meer iets kopen daar!!’
https://www.bndestem.nl/b(...)onder-gaan~a7b3cfea/
ik heb voor de oliebollen standaard briefgeld in mijn telefoonhoesje, want sneller met de topdrukte bij de kraam. Maar in een winkel is het prima om te pinnen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even beetje rustig aan doen hoor @:UitStraling
Maar dit zijn sjekladebollen, ook wel bekend als Bossche bollen onder normale mensenquote:Op zaterdag 15 november 2025 13:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb voor de oliebollen standaard briefgeld in mijn telefoonhoesje, want sneller met de topdrukte bij de kraam. Maar in een winkel is het prima om te pinnen.
zeker als je weet dat er ingebroken is in de winkel.
Maar ja al die toetsenbordridders houden van aandacht en schreeuwen
Heeyyyyy de buurman.quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even beetje rustig aan doen hoor @:UitStraling
die ze bij de jumbo in den bosch blijkbaar ook verkopen namens deze bollenbakkerquote:Op zaterdag 15 november 2025 13:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dit zijn sjekladebollen, ook wel bekend als Bossche bollen onder normale mensen
Moet je wel naar de jumboquote:Op zaterdag 15 november 2025 13:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
die ze bij de jumbo in den bosch blijkbaar ook verkopen namens deze bollenbakker
waar je wel met centjes kan betalen zonder pin
dramaaaaaaaaaaatischquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |