Er zit enige gradatie tussen een verdenking van fraude en appjes in de privésfeer.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:09 schreef TweedeKlum het volgende:
D66 doet qua formatie voorlopig niet onder voor de PVV, wat een bende.
Haha, ja, sure.quote:Op vrijdag 14 november 2025 13:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, ik vind de kiezer voorliegen over wat je wil minstens zo ernstig.
Neem ik het net voor hem op, gaat 'ie wegquote:Op vrijdag 14 november 2025 13:38 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Ben wel een beetje bijgedraaid wat betreft Wijers. Ik kan me er wel wat bij voorstellen. Lekker drinken met je maten tot in de late uurtjes, lekker brallen. Dan wil je nog wel eens leeglopen over het een en ander. En vervolgens je excuses aanbieden omdat jezelf ook niet meer precies weet wat je wel en niet gezegd hebt. Het had mij ook kunnen overkomen. Vind het wel een mooie lul eigenlijk.
We gaan het zien bij de onderhandelingen over de HRA.quote:Op vrijdag 14 november 2025 13:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, ik vind de kiezer voorliegen over wat je wil minstens zo ernstig.
Ach, ach, ach, ach.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:10 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Die blijkt dus zelf gelogen te hebben. Wat een huichelaar.
Ik hoop op iets ordinairs.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:11 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Wat denken jullie dat er in die appjes van Weijers staat?
Vervelend vind ik nogal eufemistisch uitgedrukt.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:09 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het een partijpolitieke groepsapp was, of een groepsapp met ondernemers waar Wijers blijkbaar contact mee had.
In beide gevallen is lekken natuurlijk nog steeds een vervelende actie.
Waarom zou een heer überhaupt dat soort uitspraken doen?quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vervelend vind ik nogal eufemistisch uitgedrukt.
Jij hebt nooit ergens een overtogen woord over een ander geappt of gezegd of gepost?quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:15 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Waarom zou een heer überhaupt dat soort uitspraken doen?
Zou leuk zijn als hij Bontenbal heeft zitten afkraken, daar moest hij daadwerkelijk mee aan tafel...quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:10 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik zet 100 euro op 'Dilan is een heks'
Om je te bescheuren inderdaad.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:04 schreef RotatoR het volgende:
Wat een amateuristische PVV toestanden bij D66. Dit is dan de club die de afgelopen 2 jaar kabinet Schoof van politieke amateurisme betichte.
Ben jij dan van de D66-webcare?quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij hebt nooit ergens een overtogen woord over een ander geappt of gezegd of gepost?
Nee, menselijk.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:15 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Wel een beetje dom van hem, vind je niet.
Ja, ik was ook op zoek naar een beter woord. Maar misschien zat er wel gewoon een journalist in zo'n groepsapp, dat maakt het verhaal al weer anders. Moet je als journalist je mond houden over zaken die je in een besloten groepsapp waar jij in zit leest?quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vervelend vind ik nogal eufemistisch uitgedrukt.
Wederom niets anders dan een accurate omschrijving.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:16 schreef Caland het volgende:
We moeten juist de deur openzetten naar Timmermans, dan doe ik mee. We moeten hem naar het centrum trekken en ook die feeks van de VVD”, schrijft Wijers in de app.
Zeker maar die nuance gaat wel verloren in het geschreeuw, voor het aanzien van de politiek maakt het niet uit, men wordt alleen maar bevestigd in haar vooroordelen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Er zit enige gradatie tussen een verdenking van fraude en appjes in de privésfeer.
Je geeft geen antwoord, omdat je weet dat je zeker ook onvertogen woorden hebt geuit.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:17 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Ben jij dan van de D66-webcare?
Serieuze vraag.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)gen-van-nrc-a4912685quote:We moeten juist de deur openzetten naar Timmermans. We moeten hem naar het centrum trekken
Hans Wijers in een app-bericht over VVD-leider Dilan Yesilgöz
Hey, in elk geval goed gegokt dat er iemand exit gingquote:Op vrijdag 14 november 2025 14:00 schreef Meningbastion het volgende:
Exit Dilan? Wat is dit voor een OP? Wijers is gelukkig weg, die is niet helemaal lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |