abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219265220
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2025 15:14 schreef capricia het volgende:

[..]
Groepsapps daarvan weet je toch dat die niet zo prive zijn? Of dat zou iedereen eigenlijk wel moeten weten.
Zeker als er mensen van de media in zitten. Zoals hier het geval was.
Ik snap dat ook oprecht niet. :D

En nee niet iedereen doet dat.
Ik schrijf nooit in berichten iets over mensen als het werkgerelateerd is. Professioneel noem je zoiets. Of gewoon goed fatsoen.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator vrijdag 14 november 2025 @ 15:20:28 #227
236264 crew  capricia
pi_219265222
Wel opmerkelijk dat men jaren terecht (in mijn ogen) verbolgen was dat Sigrid Kaag 'heks' werd genoemd, en dan noemt de eigen prominente partijgenoot een andere politica 'feeks'.

Het kan verkeren. Zo zonde dit. Wat een bedroevend niveau.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator vrijdag 14 november 2025 @ 15:21:35 #228
5428 crew  miss_sly
pi_219265227
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2025 15:14 schreef capricia het volgende:

[..]
Groepsapps daarvan weet je toch dat die niet zo prive zijn? Of dat zou iedereen eigenlijk wel moeten weten.
Zeker als er mensen van de media in zitten. Zoals hier het geval was.
Weten we dat, dat er iemand van de media in zit? Of was dat niet het geval en is er door iemand naar de media gelekt?

Hoe dan ook is dit wel een duidelijk teken dat men altijd en overal op zijn woorden moet letten, kennelijk. Ik hoop niet dat er een FOKker is die ambities heeft, want ooit komt het allemaal uit wat hier gepost is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_219265229
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2025 15:05 schreef capricia het volgende:

[..]
Dat gebeurt natuurlijk wel.
Kijk in deze reeks maar wat mensen schrijven over Nanninga en haar decennia oude tweets.

Zo werkt het kennelijk als het je tegenstander betreft.
Zodat je met feiten kan onderbouwen dat iemand extreemrechts is.

Dat moeten we met zijn allen niet willen natuurlijk!
  vrijdag 14 november 2025 @ 15:23:06 #230
65846 Bocaj
47th President.
pi_219265238
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 13:14 schreef probeer het volgende:
En weer door!

Weg met de leugenaar!
Hij (Wijers) heeft ze flink achter de ellebogen!

Inderdaad. Doorrrrrrrrrrrrrr. (De Wereld Draait Doorrrrrrrrrrr.) :D
pi_219265242
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 15:16 schreef koemleit het volgende:

[..]
Wat een kul. Het oorspronkelijke plan gaat nu gewoon door, maar zonder Weijers.
Precies. Wat, als je het ontleed, toch een zeer wonderlijke start van de formatie is.
  Moderator vrijdag 14 november 2025 @ 15:23:50 #232
5428 crew  miss_sly
pi_219265246
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2025 15:20 schreef capricia het volgende:
Wel opmerkelijk dat men jaren terecht (in mijn ogen) verbolgen was dat Sigrid Kaag 'heks' werd genoemd, en dan noemt de eigen prominente partijgenoot een andere politica 'feeks'.

Ik vind het niet kies, en vind dat men niet zo over elkaar zou moeten praten.

Maar Kaag werd in het openbaar heks genoemd. En erger. Door actieve politici. En als je ziet wat men in de kamer gewoon kan zeggen, is er kennelijk ontzettend veel ruimte. Daar past op zich dit prima tussen. Helaas.
pi_219265247
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2025 15:20 schreef capricia het volgende:

Met als grote verschil dat de laatste direct excuses aanbiedt, terugtreed uit zijn functie en de hele partij afstand neemt van zulke woorden. Terwijl de eerste niets terugneemt, er nog een schepje bovenop doet en zijn fans het alleen maar prachtig vinden.
pi_219265252
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 15:23 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]
Precies. Wat, als je het ontleed, toch een zeer wonderlijke start van de formatie is.
Het gaat nog altijd om de informatie he. Verschilletje.
Ja blijkbaar moet het altijd met ophef en ruzie en weet ik het. zou zo fijn zijn als we nu gewoon een paar weken niks hoorde en dat er dan gewoon een gedegen uitgewerkt concept zou liggen.
  Forum Admin vrijdag 14 november 2025 @ 15:24:57 #235
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219265254
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 november 2025 15:23 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik vind het niet kies, en vind dat men niet zo over elkaar zou moeten praten.

Maar Kaag werd in het openbaar heks genoemd. En erger. Door actieve politici. En als je ziet wat men in de kamer gewoon kan zeggen, is er kennelijk ontzettend veel ruimte. Daar past op zich dit prima tussen. Helaas.
Het is een teken van de tijd waarin we leven. En dan verwachten dat "de burger" zich fatsoenlijk opstelt en gedraagt. Geef zelf het goede voorbeeld dan..
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_219265255
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 13:29 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Het onderwerp koloniseren is natuurlijk de laatste paar jaren weer naar voren gekomen en het is voor mij als buitenstaander heel duidelijk dat hier bij de gemiddelde autochtone Nederlander nog een groot schuldgevoel heerst.
Groot schuldgevoel? Voor sommigen wel.
Maar 48% van de deelnemers aan deze peiling schamen zich niet wat Nederlanders lang geleden fout deden.
Ik ook niet. Ik ben wel verontwaardigd, boos en soms weer geschokt bij nieuwe details.
  Moderator vrijdag 14 november 2025 @ 15:25:18 #237
5428 crew  miss_sly
pi_219265257
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2025 15:24 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Met als grote verschil dat de laatste direct excuses aanbiedt, terugtreed uit zijn functie en de hele partij afstand neemt van zulke woorden. Terwijl de eerste niets terugneemt, er nog een schepje bovenop doet en zijn fans het alleen maar prachtig vinden.
En gisteren in de kamer had Wilders ook weer een aantal mooie benamingen voor de Groen Links(?PvdA) kamerleden.

Maar in privé iemand feeks noemen is nog veel erger.
pi_219265259
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2025 15:24 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Dat kan ook niet anders, als je de kiezers “andere, positieve” politiek belooft.
  Forum Admin vrijdag 14 november 2025 @ 15:26:08 #239
pi_219265261
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 13:29 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Het onderwerp koloniseren is natuurlijk de laatste paar jaren weer naar voren gekomen en het is voor mij als buitenstaander heel duidelijk dat hier bij de gemiddelde autochtone Nederlander nog een groot schuldgevoel heerst.
Niet vervelend bedoelt, maar dat interesseert de gemiddelde Nederlander helemaal niks. Zeker niet nu er entiteiten zijn die er ineens een heel groot ding van maken oiv verwachte "reparaties"
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Moderator vrijdag 14 november 2025 @ 15:26:35 #240
236264 crew  capricia
pi_219265265
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 november 2025 15:21 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Weten we dat, dat er iemand van de media in zit? Of was dat niet het geval en is er door iemand naar de media gelekt?

Hoe dan ook is dit wel een duidelijk teken dat men altijd en overal op zijn woorden moet letten, kennelijk. Ik hoop niet dat er een FOKker is die ambities heeft, want ooit komt het allemaal uit wat hier gepost is.
Het was nota bene een media ondernemer, die in die appgroep zat.
Geen idee of hij ook het lek is. Geen idee wie er nog meer allemaal in zat.
Dit soort uitlatingen in een appgroep doe je gewoon niet. Het is totaal niet professioneel.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator vrijdag 14 november 2025 @ 15:27:05 #241
5428 crew  miss_sly
pi_219265268
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 15:24 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Het is een teken van de tijd waarin we leven. En dan verwachten dat "de burger" zich fatsoenlijk opstelt en gedraagt. Geef zelf het goede voorbeeld dan..
Het niveau is al jaren aan het afglijden en zolang een Wilders in de kamer zit en anderen hun best lijken te doen hem toch minstens te evenaren, zal het niet beter worden. Maar fatsoen dient voorgeleefd te worden, en dat is al heel lang niet het geval.
pi_219265270
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 november 2025 15:25 schreef miss_sly het volgende:

[..]
En gisteren in de kamer had Wilders ook weer een aantal mooie benamingen voor de Groen Links(?PvdA) kamerleden.

Als hij iets vergelijkbaars over Wilders of Jimmy Dijk had gezegd had niemand het uitgemaakt. Het is nu gewoon een probleem omdat ze Dilan/VVD wel nodig hebben.
  Forum Admin vrijdag 14 november 2025 @ 15:27:38 #243
pi_219265274
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2025 15:26 schreef capricia het volgende:

[..]
Het was nota bene een media ondernemer, die in die appgroep zat.
Geen idee of hij ook het lek is. Geen idee wie er nog meer allemaal in zat.
Dit soort uitlatingen in een appgroep doe je gewoon niet. Het is totaal niet professioneel.
Het is ook tekenend voor de ziens en handelswijze van iemand. Dus het is alleen maar goed dat het openbaar is gemaakt.
pi_219265280
Maar Wijers wilde dus wat anders dan die ondernemers dus het is aannemelijk dat bijv een Sijthoff de lekker was.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_219265286
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 15:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Briefje van Bleker aan Mauro, heel lang geleden
Thx.

Ja inderdaad, net na de oorlog :)

De herinnering komt nu vaag weer een beetje boven trouwens.
-
  Forum Admin vrijdag 14 november 2025 @ 15:29:45 #246
pi_219265287
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 november 2025 15:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Het niveau is al jaren aan het afglijden en zolang een Wilders in de kamer zit en anderen hun best lijken te doen hem toch minstens te evenaren, zal het niet beter worden. Maar fatsoen dient voorgeleefd te worden, en dat is al heel lang niet het geval.
Het is niet alleen Wilder, maar dat is wel een van de grondleggers geweest van dit gebeuren.

Zoals ik laatst ook al zei, het slotdebat kwam op mij over als een soort profielwerkstuk van een spindoctor. Alleen maar korte, pakkende buzzwoordjes en zinnen. Persoonlijk, kleinerend taalgebruik.

In de campagnes zie je die versimpeling en vermomming ook terug. Het begint allemaal wel erg Amerikaans achtig aant te voelen. Doe me dan maar de stoffige politiek van vroeger.
  vrijdag 14 november 2025 @ 15:30:06 #247
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_219265291
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 november 2025 15:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ah, dus ook dit ligt aan Wilders. Toch makkelijk zo'n zondebok aan wie je alle shit kan toewijzen 👍
"Hoka Hey!"
pi_219265292
Kan toch wel mooi dat ene dagje declareren a 750 euro of 2 dagen want hij is gisteren natuurlijk benoemd.
pi_219265294
Een meer feitelijke benaming voor Yesilgoz is 'terreurondersteuner'
Feeks is zo oubollig.

Of.... woke-jodenhaatroeper
  vrijdag 14 november 2025 @ 15:31:03 #250
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_219265296
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 november 2025 15:25 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Prive 🤣🤣🤣
"Hoka Hey!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')