Vroegah die verse op de braderie op het dorp. Die waren pas echt lekkerquote:Op donderdag 13 november 2025 21:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja en dat zijn vaak ScandinaviërsDie kennen het ook
En ze vinden allemaal universeel echt stroopwafels heerlijkDat is altijd een hit
Vooruut dan maar!quote:Op donderdag 13 november 2025 22:12 schreef ChocoFan het volgende:
Nu weer iets anders tegenkomen op youtube om te kijken.
Jaquote:Op donderdag 13 november 2025 22:12 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Vroegah die verse op de braderie op het dorp. Die waren pas echt lekker
quote:Op donderdag 13 november 2025 22:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Vooruut dan maar!
Omdat jij eigenlijk best heel veel op een golden retriever met permanent lijkt deze tip!!@!@!@!@!@
Bekijk deze YouTube-video
quote:
quote:Op donderdag 13 november 2025 22:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]En ik schijn meer een labrador te zijn.
Hoiiiiquote:Op donderdag 13 november 2025 22:19 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Ik had zelf een paar weken zo'n kweeksetje shiitakes en daar heb ik tot nu toe een keer van kunnen eten.
Klopt. En het is wel een schattig filmpje.quote:Op donderdag 13 november 2025 22:20 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
Die lijken ook weer heel veel op mekaar. Hoorde ik laatst van Rottweiler
Shiiiiiiiquote:Op donderdag 13 november 2025 22:19 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Ik had zelf een paar weken zo'n kweeksetje shiitakes en daar heb ik tot nu toe een keer van kunnen eten.
Hoi dat gaat een beetje lastig als ze al op zijn.quote:Op donderdag 13 november 2025 22:21 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoiiii
Pics or you did not consume them
Ik zeik wanneer ik wil ja.quote:Op donderdag 13 november 2025 22:22 schreef sly-nl het volgende:
Fok is lekker snel!!!!
Niet alleen zeiken als het traag is![]()
Mmmmm, oke. Ik laat het gaan danquote:Op donderdag 13 november 2025 22:23 schreef Shii het volgende:
[..]
Hoi dat gaat een beetje lastig als ze al op zijn.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 13 november 2025 22:27 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mmmmm, oke. Ik laat het gaan dan
Mooi liedjuhquote:
Een fles in je reet is niet handig hoor, kan je beter opdrinken.quote:Op donderdag 13 november 2025 22:44 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooi liedjuh![]()
Ik heb wel een fles crianza in muh reet en een biertje. Weet niet of ik er morgen ook nog om moet huilen
Die frozen versie luister ik niet, zoek ik alleen op en die andere had ik volgens mij al gezien maar nu iig uitgezet na 2 seconden geschreeuw.quote:Op donderdag 13 november 2025 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo moet dat
Bekijk deze YouTube-video
Valt wel mee. Het was naast de gyros en ik had al een goede basis eerder vandaag (brinta en een broodje:). Ook met de emoties alles cool. Je denkt toch niet dat ik dat kut liedje heb aangekliktquote:Op donderdag 13 november 2025 22:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een fles in je reet is niet handig hoor, kan je beter opdrinken.![]()
En je zit nu dus in het emotionele stadia van dronkenschap. Pas op, het kotsgedeelte duurt dan niet lang meer.
Ik was nog niet helemaal weg dus kan nog reageren. godzijdank dan dat je dat liedje niet heb aangeklikt en ineens in een huilende vrouw veranderdequote:Op donderdag 13 november 2025 22:53 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Valt wel mee. Het was naast de gyros en ik had al een goede basis eerder vandaag (brinta en een broodje:). Ook met de emoties alles cool. Je denkt toch niet dat ik dat kut liedje heb aangeklikt
Slaap lekker, ouwe labradorrr!quote:Op donderdag 13 november 2025 22:51 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga maar naar mijn bed. Fijne avond verder en slaap lekker voor straks mensjes.
Neeh, was niet vet. Bent u gek?quote:Op donderdag 13 november 2025 22:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik was nog niet helemaal weg dus kan nog reageren. godzijdank dan dat je dat liedje niet heb aangeklikt en ineens in een huilende vrouw veranderde![]()
Toch wel oppassen met vet voer en drank, zonde als het in de plee beland.
Je moet jezelf goed onderhoudenquote:Op donderdag 13 november 2025 22:19 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Was dit weer zo'n naziraketje?quote:
Dan kijk ik ze morgen nog een keerquote:Op vrijdag 14 november 2025 05:10 schreef pullup het volgende:
Vandaag nog birdies, dit weekeinde ben ik op pad dus dan even niet
[ afbeelding ]
Die heeft een kroontje opquote:
Deze is van Jeff Bezos.quote:Op vrijdag 14 november 2025 07:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
En goedemorgen allemaal.
Mooie beestjes, had deze kleur nog nooit gezien bij een uilquote:
Wat moet je daar precies doen Engine?quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:25 schreef engine het volgende:
Mijn werkplek vanochtend![]()
[ afbeelding ]
Nu ben ik tegels aan het inspecteren om te kijken welke terug gebouwd kunnen worden en wat vervangen moet worden.quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat moet je daar precies doen Engine?
EEn hele klus dus, Nog steeds in het verre?quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:30 schreef engine het volgende:
[..]
Nu ben ik tegels aan het inspecteren om te kijken welke terug gebouwd kunnen worden en wat vervangen moet worden.
Het regent nietquote:Op vrijdag 14 november 2025 08:25 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Ja tot half december in ieder geval nog van huis.quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EEn hele klus dus, Nog steeds in het verre?
Correctquote:
Kan je je wel vrij bewegen in je vrije tijd?quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ja tot half december in ieder geval nog van huis.
[..]
Correct
Werk ze!quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:30 schreef engine het volgende:
[..]
Nu ben ik tegels aan het inspecteren om te kijken welke terug gebouwd kunnen worden en wat vervangen moet worden.
Ik heb wel wat voor jequote:Op vrijdag 14 november 2025 08:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ja tot half december in ieder geval nog van huis.
[..]
Correct
Gezellige bendequote:Op vrijdag 14 november 2025 08:25 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Ja opzich wel maar behalve zondag is er weinig tijd. Komend weekend is er bij het hotel een iron man wedstrijd, daar wil ik wel even gaan kijken.quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je je wel vrij bewegen in je vrije tijd?
Dat zou wel heel mooi zijn als je dat dan kan doenquote:Op vrijdag 14 november 2025 10:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ja opzich wel maar behalve zondag is er weinig tijd. Komend weekend is er bij het hotel een iron man wedstrijd, daar wil ik wel even gaan kijken.
quote:Op vrijdag 14 november 2025 12:26 schreef Deisyy het volgende:
Dat je een eitje gaat koken en dat de schaal dan kapot gaat en er allemaal gestold eiwit in je pannetje zit
Ik moest inderdaad aan dat topic denken toen het tot 2 keer toe gebeurde.quote:Op vrijdag 14 november 2025 12:29 schreef maily het volgende:
[..]
GC / Zaken waar je je echt dood aan ergert #10 Blaartrekkend
Ik heb dat zelfs in de eierkoker soms.quote:Op vrijdag 14 november 2025 12:26 schreef Deisyy het volgende:
Dat je een eitje gaat koken en dat de schaal dan kapot gaat en er allemaal gestold eiwit in je pannetje zit
Lekker dan,quote:Op vrijdag 14 november 2025 12:26 schreef Deisyy het volgende:
Dat lijkt me nog ongemakkelijker schoonmaken.quote:Op vrijdag 14 november 2025 12:32 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb dat zelfs in de eierkoker soms.
Bende.
Heb je wel al je vingers nog?quote:Op vrijdag 14 november 2025 12:34 schreef RedShoe het volgende:
Ik heb nieuwe broodmessen gekocht, maar die zijn wel heel scherp![]()
Gister met afwas aan gesneden
Broodmessen? Hoeveel heb je er nodig?quote:Op vrijdag 14 november 2025 12:34 schreef RedShoe het volgende:
Goede vraag!quote:Op vrijdag 14 november 2025 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Broodmessen? Hoeveel heb je er nodig?
Oh jaquote:Op vrijdag 14 november 2025 12:26 schreef Deisyy het volgende:
Oh jee kijk uitquote:Op vrijdag 14 november 2025 12:34 schreef RedShoe het volgende:
Mijn moeder had eens een nieuw broodmes nodig, zag ze er één in de winkel en voelde even of dat het mes ook scherp is. Dat was hij dus ook.quote:Op vrijdag 14 november 2025 13:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh jee kijk uit![]()
Ik heb thuis altijd botte messen en ben er nou eenmaal aan gewend. Elke keer als ik bij Domni ben moet ik uitkijken, want die heeft altijd scherpe messen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |