Het zou verboden moeten worden.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:02 schreef Sestra666 het volgende:
Grrr Ai cover, rot eens op met ai
Altijd weer die autodrop.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden.
Die is dan ook gewoon niet lekkerquote:
Ik vind het ook niet lekker. Gewone drop ook niet, ik ben een slechte Hollander.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die is dan ook gewoon niet lekker
1 of twee soorten drop vond ik nog wel lekker. Maar de meeste ook niet nee.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet lekker. Gewone drop ook niet, ik ben een slechte Hollander.![]()
Ja, ook een slechte.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 of twee soorten drop vond ik nog wel lekker. Maar de meeste ook niet nee.
Ook al een slechte nederlander dan?
Kokindjes gaan ook nog wel jaquote:Op donderdag 13 november 2025 21:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, ook een slechte.![]()
En wacht, ik vind 1 dropsoort wel lekker maar kan er maar een paar van op dan, kokindjes of zoiets.
Er zijn ook heel veel soorten drop.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kokindjes gaan ook nog wel ja
Ik had nog wel eens bielzendrop en geen idee hoe die andere heet. Soort grote kokindjes.
quote:Op donderdag 13 november 2025 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
Echte Nederlander hieroIk vind drop lekker
Oh dat doe ik ook wel eens, die zijn geinig ja. Soms zijn er die het wel echt lekker vinden.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:37 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kijk op een verveeld moment nog wel eens filmpjes van buitenlanders die Nederlandse producten gaan uitproberen. Altijd geinig als ze bij de drop komenDie gezichten die meteen ineen krimpen bij de eerste hap
Weet, zat net te kijken hoe die dingen heten, maar teveel soorten om alles door te gaanquote:Op donderdag 13 november 2025 21:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Er zijn ook heel veel soorten drop.
Ja en dat zijn vaak Scandinaviërsquote:Op donderdag 13 november 2025 21:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dat doe ik ook wel eens, die zijn geinig ja. Soms zijn er die het wel echt lekker vinden.
De meeste Nederlandse dingen zijn dan ook vaak niet eens echt Nederlands. Maar dat is weer een ander onderwerp.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja en dat zijn vaak ScandinaviërsDie kennen het ook
En ze vinden allemaal universeel echt stroopwafels heerlijkDat is altijd een hit
Dan moet je beter zoeken, er zijn er zat die echt vol nederlands gaanquote:Op donderdag 13 november 2025 21:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De meeste Nederlandse dingen zijn dan ook vaak niet eens echt Nederlands. Maar dat is weer een ander onderwerp.![]()
Klopt en is ook zo grappig als ze het uitspreken, stroopwafels.
Ik zoek niet veel, ik kom het tegen.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moet je beter zoeken, er zijn er zat die echt vol nederlands gaan
Who fekking caresquote:
Hou je smoel, ik vind het geinig.quote:Op donderdag 13 november 2025 22:05 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Who fekking cares![]()
Paar dagen terug bloemen gehaald voor een kennis/jarig/moetje/fuck off.
Kwam op weg naar de borrel een maat tegen op straat die zei: Romantisch typje ben je toch
En ik zei "gelul"
En zong zachtjes maar hoorbaar genoeg:
I can buy myself flowers
Suck your dick in my dreams
Empty my blatter for ever
Without you to intervene
Who cares
Bekijk deze YouTube-video
Stroepwaffel!quote:Op donderdag 13 november 2025 21:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De meeste Nederlandse dingen zijn dan ook vaak niet eens echt Nederlands. Maar dat is weer een ander onderwerp.![]()
Klopt en is ook zo grappig als ze het uitspreken, stroopwafels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |