Zal in ieder geval niet vegetarisch wezuh jou kennendequote:Op donderdag 13 november 2025 18:39 schreef drakin het volgende:
Vandaag is nog een mysterie wat ik ga eten
En eet smakelijk!quote:Op donderdag 13 november 2025 18:48 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zal in ieder geval niet vegetarisch wezuh jou kennende![]()
[ afbeelding ]
Meestal wel, dat het na een nacht nog wel goed is en dan is je deeg ook goed opgesteven.quote:Op donderdag 13 november 2025 16:34 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had deeg voor speculaasjes gemaakt, maar heb geen zin meer om dat te gaan bakken. Na een nachtje in de koelkast is dat morgen ook nog wel goed
Spannend, ik ben net klaar, zit nu aan de koffie.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:39 schreef drakin het volgende:
Vandaag is nog een mysterie wat ik ga eten
En wat had je voor voer?quote:Op donderdag 13 november 2025 18:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Spannend, ik ben net klaar, zit nu aan de koffie.
Of gewoon dat deeg zo eten en de eventuele kontwurmpjes op de koop toe nemenquote:Op donderdag 13 november 2025 18:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Meestal wel, dat het na een nacht nog wel goed is en dan is je deeg ook goed opgesteven.
Gatverdamme sly, blij dat ik al gegeten heb.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:00 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Of gewoon dat deeg zo eten en de eventuele kontwurmpjes op de koop toe nemen
Gebakken aardappeltjes met ui er op het laatst doorheen en een bakje gehaktballetjes in pindasaus van mora en dat opgewarmd in een pannetje.quote:
Die ui telde als je groente?quote:Op donderdag 13 november 2025 19:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gebakken aardappeltjes met ui er op het laatst doorheen en een bakje gehaktballetjes in pindasaus van mora en dat opgewarmd in een pannetje.
quote:Op donderdag 13 november 2025 19:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die ui telde als je groente?
Die heb ik lang niet gehad die gehaktballetjes.
Schuld van de slager hier
Eetse en laters.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:05 schreef sly-nl het volgende:
I'm outta here.
Gyros lam maken!@
Fijne avond
Je merkt het verschil zo vaak tussen supermarkt en slager, is gewoon niet leuk meerquote:Op donderdag 13 november 2025 19:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
Oeh ik ben vandaag ook naar een slager geweest want zoon komt weer thuis en die wil liever geen supermarkt vlees, gelukkig betaalt hij het dan wel. En heb daar een stukje grillworst gekocht, nom nom die was erg lekker.
Lekker hoor.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:06 schreef Domnivoor het volgende:
Grillworst met jalapeņo en Zaanlander kaas
En nog altijd geen idee wat iets Pandora maakt.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hola
Of niet:
[ afbeelding ]
Meen me te herinneren -if not false- dat de term/naam "Pandora" vaker gerelateerd was aan jullie gerechten? If not, dan not
Klopt, mijn zoon heeft mij nu verpest met dat duurdere vlees. Sommige dingen haal ik echt niet meer in de supermarkt, dan eet ik nog liever geen vlees, wat dus regelmatig voorkomt tegenwoordig.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je merkt het verschil zo vaak tussen supermarkt en slager, is gewoon niet leuk meer
Ik had er al wat van gesnoeptquote:Op donderdag 13 november 2025 19:00 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Of gewoon dat deeg zo eten en de eventuele kontwurmpjes op de koop toe nemen
Ik doe alleen bij boterkoek deeg een stukje eten ervan, de rest niet. Want wat vieze sly zei.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had er al wat van gesnoeptTe lekker
Terecht welquote:Op donderdag 13 november 2025 19:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, mijn zoon heeft mij nu verpest met dat duurdere vlees. Sommige dingen haal ik echt niet meer in de supermarkt, dan eet ik nog liever geen vlees, wat dus regelmatig voorkomt tegenwoordig.
Waar had je wat van gesnoeptquote:Op donderdag 13 november 2025 19:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had er al wat van gesnoeptTe lekker
Uhuh en klopt.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terecht wel
De markt heeft soms ook wel goed vlees tegen redelijke prijzen.
precies, een varkensvleesiets en shii erbijquote:Op donderdag 13 november 2025 18:48 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zal in ieder geval niet vegetarisch wezuh jou kennende![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 november 2025 19:20 schreef drakin het volgende:
[..]
precies, een varkensvleesiets en shii erbij
Leef je nog @Shii ?quote:Op donderdag 13 november 2025 19:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]ook al shii erbij. Eet smakelijk zo.
Paddo's groeien enorm snel, daar is niet tegenop te eten.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze wordt wel steeds kleiner als jullie van haar blijven eten.
Oh gelukkig wel meer dan alleen grillworst dus.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:21 schreef Domnivoor het volgende:
Bruine bonen met andijvie, spek, garam masala en appelmoes
Dat groeit wel weer aanquote:Op donderdag 13 november 2025 19:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze wordt wel steeds kleiner als jullie van haar blijven eten.
Dat is ook weer waar.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Paddo's groeien enorm snel, daar is niet tegenop te eten.
Shii maakt haar naam waarquote:
De grillworst was een aperitiefjequote:Op donderdag 13 november 2025 19:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh gelukkig wel meer dan alleen grillworst dus.
Gelukkig maar en ik ga even naar het bondgenoten topic, nogmaals eetse allemaal of lekker uitbuiken en tot later.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De grillworst was een aperitiefje
Oh ik heb er nooit iets van gemerktquote:Op donderdag 13 november 2025 19:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik doe alleen bij boterkoek deeg een stukje eten ervan, de rest niet. Want wat vieze sly zei.![]()
Als je afweer gewoon goed is zal je er denk ik niets aan overhouden.
quote:Op donderdag 13 november 2025 19:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik moet vaak googlen wat jij eet.Deze ook weer.
Eetse straks.
Tot morgen dan maar, dan kom ik samen met mijn vriendin, parkiet, op visite.quote:Op donderdag 13 november 2025 16:34 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had deeg voor speculaasjes gemaakt, maar heb geen zin meer om dat te gaan bakken. Na een nachtje in de koelkast is dat morgen ook nog wel goed
Het zou verboden moeten worden.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:02 schreef Sestra666 het volgende:
Grrr Ai cover, rot eens op met ai
Altijd weer die autodrop.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden.
Die is dan ook gewoon niet lekkerquote:
Ik vind het ook niet lekker. Gewone drop ook niet, ik ben een slechte Hollander.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die is dan ook gewoon niet lekker
1 of twee soorten drop vond ik nog wel lekker. Maar de meeste ook niet nee.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet lekker. Gewone drop ook niet, ik ben een slechte Hollander.![]()
Ja, ook een slechte.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 of twee soorten drop vond ik nog wel lekker. Maar de meeste ook niet nee.
Ook al een slechte nederlander dan?
Kokindjes gaan ook nog wel jaquote:Op donderdag 13 november 2025 21:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, ook een slechte.![]()
En wacht, ik vind 1 dropsoort wel lekker maar kan er maar een paar van op dan, kokindjes of zoiets.
Er zijn ook heel veel soorten drop.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kokindjes gaan ook nog wel ja
Ik had nog wel eens bielzendrop en geen idee hoe die andere heet. Soort grote kokindjes.
quote:Op donderdag 13 november 2025 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
Echte Nederlander hieroIk vind drop lekker
Oh dat doe ik ook wel eens, die zijn geinig ja. Soms zijn er die het wel echt lekker vinden.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:37 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kijk op een verveeld moment nog wel eens filmpjes van buitenlanders die Nederlandse producten gaan uitproberen. Altijd geinig als ze bij de drop komenDie gezichten die meteen ineen krimpen bij de eerste hap
Weet, zat net te kijken hoe die dingen heten, maar teveel soorten om alles door te gaanquote:Op donderdag 13 november 2025 21:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Er zijn ook heel veel soorten drop.
Ja en dat zijn vaak Scandinaviërsquote:Op donderdag 13 november 2025 21:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dat doe ik ook wel eens, die zijn geinig ja. Soms zijn er die het wel echt lekker vinden.
De meeste Nederlandse dingen zijn dan ook vaak niet eens echt Nederlands. Maar dat is weer een ander onderwerp.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja en dat zijn vaak ScandinaviërsDie kennen het ook
En ze vinden allemaal universeel echt stroopwafels heerlijkDat is altijd een hit
Dan moet je beter zoeken, er zijn er zat die echt vol nederlands gaanquote:Op donderdag 13 november 2025 21:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De meeste Nederlandse dingen zijn dan ook vaak niet eens echt Nederlands. Maar dat is weer een ander onderwerp.![]()
Klopt en is ook zo grappig als ze het uitspreken, stroopwafels.
Ik zoek niet veel, ik kom het tegen.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moet je beter zoeken, er zijn er zat die echt vol nederlands gaan
Who fekking caresquote:
Hou je smoel, ik vind het geinig.quote:Op donderdag 13 november 2025 22:05 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Who fekking cares![]()
Paar dagen terug bloemen gehaald voor een kennis/jarig/moetje/fuck off.
Kwam op weg naar de borrel een maat tegen op straat die zei: Romantisch typje ben je toch
En ik zei "gelul"
En zong zachtjes maar hoorbaar genoeg:
I can buy myself flowers
Suck your dick in my dreams
Empty my blatter for ever
Without you to intervene
Who cares
Bekijk deze YouTube-video
Stroepwaffel!quote:Op donderdag 13 november 2025 21:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De meeste Nederlandse dingen zijn dan ook vaak niet eens echt Nederlands. Maar dat is weer een ander onderwerp.![]()
Klopt en is ook zo grappig als ze het uitspreken, stroopwafels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |