Waar had je wat van gesnoeptquote:Op donderdag 13 november 2025 19:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had er al wat van gesnoeptTe lekker
Uhuh en klopt.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terecht wel
De markt heeft soms ook wel goed vlees tegen redelijke prijzen.
precies, een varkensvleesiets en shii erbijquote:Op donderdag 13 november 2025 18:48 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zal in ieder geval niet vegetarisch wezuh jou kennende![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 november 2025 19:20 schreef drakin het volgende:
[..]
precies, een varkensvleesiets en shii erbij
Leef je nog @Shii ?quote:Op donderdag 13 november 2025 19:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]ook al shii erbij. Eet smakelijk zo.
Paddo's groeien enorm snel, daar is niet tegenop te eten.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze wordt wel steeds kleiner als jullie van haar blijven eten.
Oh gelukkig wel meer dan alleen grillworst dus.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:21 schreef Domnivoor het volgende:
Bruine bonen met andijvie, spek, garam masala en appelmoes
Dat groeit wel weer aanquote:Op donderdag 13 november 2025 19:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze wordt wel steeds kleiner als jullie van haar blijven eten.
Dat is ook weer waar.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Paddo's groeien enorm snel, daar is niet tegenop te eten.
Shii maakt haar naam waarquote:
De grillworst was een aperitiefjequote:Op donderdag 13 november 2025 19:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh gelukkig wel meer dan alleen grillworst dus.
Gelukkig maar en ik ga even naar het bondgenoten topic, nogmaals eetse allemaal of lekker uitbuiken en tot later.quote:Op donderdag 13 november 2025 19:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De grillworst was een aperitiefje
Oh ik heb er nooit iets van gemerktquote:Op donderdag 13 november 2025 19:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik doe alleen bij boterkoek deeg een stukje eten ervan, de rest niet. Want wat vieze sly zei.![]()
Als je afweer gewoon goed is zal je er denk ik niets aan overhouden.
quote:Op donderdag 13 november 2025 19:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik moet vaak googlen wat jij eet.Deze ook weer.
Eetse straks.
Tot morgen dan maar, dan kom ik samen met mijn vriendin, parkiet, op visite.quote:Op donderdag 13 november 2025 16:34 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had deeg voor speculaasjes gemaakt, maar heb geen zin meer om dat te gaan bakken. Na een nachtje in de koelkast is dat morgen ook nog wel goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |