Ik zal niet spoileren maar door die gozer was het waard om te kijken.quote:Op donderdag 13 november 2025 14:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kijk nooit van dat soort programma's, maar deze heb ik helemaal afgekeken, hilarisch met dat gejank van die gasten. En Sjorleone
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 13 november 2025 12:45 schreef marcb1974 het volgende:
Wat vinden jullie nou de beste speech in een film of serie?
Hij is er al en er wordt inderdaad al flink gejankt en sjorrie kon ik dan weer door echte jongens in de jungle.quote:Op donderdag 13 november 2025 14:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh seizoen was echt wel grappig met die gast (Sjorleone) Of moet hij er nog in? In dat geval blijven kijken
Die zeker jaquote:
Valerio kan wel wat cynisch zijn ja da's wel leukquote:Op donderdag 13 november 2025 14:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij is er al en er wordt inderdaad al flink gejankt en sjorrie kon ik dan weer door echte jongens in de jungle.
En er was nog een programma dat ze in hutjes zaten en ook opdrachten kregen en daar zaten er ook een paar en ik snap die ruzies van toen beter omdat ik die mensen nu weer hier in zie.
En ik vind Valerio wel heel erg grappig vaak, als presentator.
Ja, net als Jan in de bondgenoten.quote:Op donderdag 13 november 2025 14:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Valerio kan wel wat cynisch zijn ja da's wel leuk
ik vind Valerio altijd zo'n schatjequote:Op donderdag 13 november 2025 14:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij is er al en er wordt inderdaad al flink gejankt en sjorrie kon ik dan weer door echte jongens in de jungle.
En er was nog een programma dat ze in hutjes zaten en ook opdrachten kregen en daar zaten er ook een paar en ik snap die ruzies van toen beter omdat ik die mensen nu weer hier in zie.
En ik vind Valerio wel heel erg grappig vaak, als presentator.
Ja, dat ook.quote:Op donderdag 13 november 2025 14:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik vind Valerio altijd zo'n schatje
Ken je deze?quote:Op donderdag 13 november 2025 14:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Deze vind ik ook goed:
Bekijk deze YouTube-video
Bluto's Big Speech.quote:Op donderdag 13 november 2025 12:45 schreef marcb1974 het volgende:
Wat vinden jullie nou de beste speech in een film of serie?
Die is goedquote:
Jammie!quote:
En anders vermommen als mysteryboxquote:Op donderdag 13 november 2025 16:34 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had deeg voor speculaasjes gemaakt, maar heb geen zin meer om dat te gaan bakken. Na een nachtje in de koelkast is dat morgen ook nog wel goed
Een mysterybox maken van speculaasquote:Op donderdag 13 november 2025 16:50 schreef maily het volgende:
[..]
En anders vermommen als mysterybox![]()
Of je maakt een echte mysteryboxquote:Op donderdag 13 november 2025 17:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een mysterybox maken van speculaasHet is wel een idee. Weer eens wat anders dan een koekhuisje
Domni weet al dat ik het de volgende keer heel moeilijk ga makenquote:Op donderdag 13 november 2025 18:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of je maakt een echte mysterybox
Ik bedoel echt echt moeilijkquote:Op donderdag 13 november 2025 18:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Domni weet al dat ik het de volgende keer heel moeilijk ga maken
Holaquote:Op donderdag 13 november 2025 18:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Domni weet al dat ik het de volgende keer heel moeilijk ga maken
Ja kloptquote:Op donderdag 13 november 2025 18:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hola
Of niet:
[ afbeelding ]
Meen me te herinneren -if not false- dat de term/naam "Pandora" vaker gerelateerd was aan jullie gerechten? If not, dan not
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |