I am...quote:
Waarom vind je dit zo erg? Het zijn er een aantal per dag, meer niet.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:39 schreef Puzzie het volgende:
Kunnen jullie niet een apart topic aanmaken voor die uitslagen?
Het is gewoon een vraag maar ga lekker je gangquote:Op donderdag 13 november 2025 13:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom vind je dit zo erg? Het zijn er een aantal per dag, meer niet.
Van mij ookquote:Op donderdag 13 november 2025 13:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is gewoon een vraag maar ga lekker je gang
Wil je alle youtubes dan ook in MUZ?quote:Op donderdag 13 november 2025 13:39 schreef Puzzie het volgende:
Rare vraagquote:Op donderdag 13 november 2025 13:39 schreef Puzzie het volgende:
Omdat er per dag 3-4 van die uitslagen gepost wordt?quote:
Oh seizoen was echt wel grappig met die gast (Sjorleonequote:Op donderdag 13 november 2025 14:13 schreef ChocoFan het volgende:
@:Soury ben begonnen aan paradise hotel, seizoen 1 eerst uiteraard. En ken er al een paar door weer andere programma's. Kaartenbakvolk.
Sjorleonequote:Op donderdag 13 november 2025 14:13 schreef ChocoFan het volgende:
@:Soury ben begonnen aan paradise hotel, seizoen 1 eerst uiteraard. En ken er al een paar door weer andere programma's. Kaartenbakvolk.
Heb je nog mooie hartjeskalfskopjesfoto's?quote:Op donderdag 13 november 2025 13:39 schreef Puzzie het volgende:
Haha wat een gast he?quote:
Ik kijk nooit van dat soort programma's, maar deze heb ik helemaal afgekeken, hilarisch met dat gejank van die gasten. En Sjorleonequote:Op donderdag 13 november 2025 14:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh seizoen was echt wel grappig met die gast (Sjorleone) Of moet hij er nog in? In dat geval blijven kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |