Werk ze!quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:30 schreef engine het volgende:
[..]
Nu ben ik tegels aan het inspecteren om te kijken welke terug gebouwd kunnen worden en wat vervangen moet worden.
Ik heb wel wat voor jequote:Op vrijdag 14 november 2025 08:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ja tot half december in ieder geval nog van huis.
[..]
Correct
Gezellige bendequote:Op vrijdag 14 november 2025 08:25 schreef engine het volgende:
Mijn werkplek vanochtend![]()
[ afbeelding ]
Ja opzich wel maar behalve zondag is er weinig tijd. Komend weekend is er bij het hotel een iron man wedstrijd, daar wil ik wel even gaan kijken.quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je je wel vrij bewegen in je vrije tijd?
Dat zou wel heel mooi zijn als je dat dan kan doenquote:Op vrijdag 14 november 2025 10:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ja opzich wel maar behalve zondag is er weinig tijd. Komend weekend is er bij het hotel een iron man wedstrijd, daar wil ik wel even gaan kijken.
quote:Op vrijdag 14 november 2025 12:26 schreef Deisyy het volgende:
Dat je een eitje gaat koken en dat de schaal dan kapot gaat en er allemaal gestold eiwit in je pannetje zit
Ik moest inderdaad aan dat topic denken toen het tot 2 keer toe gebeurde.quote:Op vrijdag 14 november 2025 12:29 schreef maily het volgende:
[..]
GC / Zaken waar je je echt dood aan ergert #10 Blaartrekkend
Ik heb dat zelfs in de eierkoker soms.quote:Op vrijdag 14 november 2025 12:26 schreef Deisyy het volgende:
Dat je een eitje gaat koken en dat de schaal dan kapot gaat en er allemaal gestold eiwit in je pannetje zit
Lekker dan,quote:Op vrijdag 14 november 2025 12:26 schreef Deisyy het volgende:
Dat lijkt me nog ongemakkelijker schoonmaken.quote:Op vrijdag 14 november 2025 12:32 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb dat zelfs in de eierkoker soms.
Bende.
Heb je wel al je vingers nog?quote:Op vrijdag 14 november 2025 12:34 schreef RedShoe het volgende:
Ik heb nieuwe broodmessen gekocht, maar die zijn wel heel scherp![]()
Gister met afwas aan gesneden
Broodmessen? Hoeveel heb je er nodig?quote:Op vrijdag 14 november 2025 12:34 schreef RedShoe het volgende:
Goede vraag!quote:Op vrijdag 14 november 2025 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Broodmessen? Hoeveel heb je er nodig?
Oh jaquote:Op vrijdag 14 november 2025 12:26 schreef Deisyy het volgende:
Oh jee kijk uitquote:Op vrijdag 14 november 2025 12:34 schreef RedShoe het volgende:
Mijn moeder had eens een nieuw broodmes nodig, zag ze er één in de winkel en voelde even of dat het mes ook scherp is. Dat was hij dus ook.quote:Op vrijdag 14 november 2025 13:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh jee kijk uit![]()
Ik heb thuis altijd botte messen en ben er nou eenmaal aan gewend. Elke keer als ik bij Domni ben moet ik uitkijken, want die heeft altijd scherpe messen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |