Je moet jezelf goed onderhoudenquote:Op donderdag 13 november 2025 22:19 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Ik had zelf een paar weken zo'n kweeksetje shiitakes en daar heb ik tot nu toe een keer van kunnen eten.
Was dit weer zo'n naziraketje?quote:
Dan kijk ik ze morgen nog een keerquote:Op vrijdag 14 november 2025 05:10 schreef pullup het volgende:
Vandaag nog birdies, dit weekeinde ben ik op pad dus dan even niet
[ afbeelding ]
Die heeft een kroontje opquote:
Deze is van Jeff Bezos.quote:Op vrijdag 14 november 2025 07:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
En goedemorgen allemaal.
Mooie beestjes, had deze kleur nog nooit gezien bij een uilquote:
Wat moet je daar precies doen Engine?quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:25 schreef engine het volgende:
Mijn werkplek vanochtend![]()
[ afbeelding ]
Nu ben ik tegels aan het inspecteren om te kijken welke terug gebouwd kunnen worden en wat vervangen moet worden.quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat moet je daar precies doen Engine?
EEn hele klus dus, Nog steeds in het verre?quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:30 schreef engine het volgende:
[..]
Nu ben ik tegels aan het inspecteren om te kijken welke terug gebouwd kunnen worden en wat vervangen moet worden.
Het regent nietquote:Op vrijdag 14 november 2025 08:25 schreef engine het volgende:
Mijn werkplek vanochtend![]()
[ afbeelding ]
Ja tot half december in ieder geval nog van huis.quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EEn hele klus dus, Nog steeds in het verre?
Correctquote:
Kan je je wel vrij bewegen in je vrije tijd?quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ja tot half december in ieder geval nog van huis.
[..]
Correct
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |