Vroegah die verse op de braderie op het dorp. Die waren pas echt lekkerquote:Op donderdag 13 november 2025 21:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja en dat zijn vaak ScandinaviėrsDie kennen het ook
En ze vinden allemaal universeel echt stroopwafels heerlijkDat is altijd een hit
Vooruut dan maar!quote:Op donderdag 13 november 2025 22:12 schreef ChocoFan het volgende:
Nu weer iets anders tegenkomen op youtube om te kijken.
Jaquote:Op donderdag 13 november 2025 22:12 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Vroegah die verse op de braderie op het dorp. Die waren pas echt lekker
quote:Op donderdag 13 november 2025 22:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Vooruut dan maar!
Omdat jij eigenlijk best heel veel op een golden retriever met permanent lijkt deze tip!!@!@!@!@!@
Bekijk deze YouTube-video
quote:
quote:Op donderdag 13 november 2025 22:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]En ik schijn meer een labrador te zijn.
Hoiiiiquote:Op donderdag 13 november 2025 22:19 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Ik had zelf een paar weken zo'n kweeksetje shiitakes en daar heb ik tot nu toe een keer van kunnen eten.
Klopt. En het is wel een schattig filmpje.quote:Op donderdag 13 november 2025 22:20 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
Die lijken ook weer heel veel op mekaar. Hoorde ik laatst van Rottweiler
Shiiiiiiiquote:Op donderdag 13 november 2025 22:19 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Ik had zelf een paar weken zo'n kweeksetje shiitakes en daar heb ik tot nu toe een keer van kunnen eten.
Hoi dat gaat een beetje lastig als ze al op zijn.quote:Op donderdag 13 november 2025 22:21 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoiiii
Pics or you did not consume them
Ik zeik wanneer ik wil ja.quote:Op donderdag 13 november 2025 22:22 schreef sly-nl het volgende:
Fok is lekker snel!!!!
Niet alleen zeiken als het traag is![]()
Mmmmm, oke. Ik laat het gaan danquote:Op donderdag 13 november 2025 22:23 schreef Shii het volgende:
[..]
Hoi dat gaat een beetje lastig als ze al op zijn.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 13 november 2025 22:27 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mmmmm, oke. Ik laat het gaan dan
Mooi liedjuhquote:
Een fles in je reet is niet handig hoor, kan je beter opdrinken.quote:Op donderdag 13 november 2025 22:44 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooi liedjuh![]()
Ik heb wel een fles crianza in muh reet en een biertje. Weet niet of ik er morgen ook nog om moet huilen
Die frozen versie luister ik niet, zoek ik alleen op en die andere had ik volgens mij al gezien maar nu iig uitgezet na 2 seconden geschreeuw.quote:Op donderdag 13 november 2025 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo moet dat
Bekijk deze YouTube-video
Valt wel mee. Het was naast de gyros en ik had al een goede basis eerder vandaag (brinta en een broodje:). Ook met de emoties alles cool. Je denkt toch niet dat ik dat kut liedje heb aangekliktquote:Op donderdag 13 november 2025 22:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een fles in je reet is niet handig hoor, kan je beter opdrinken.![]()
En je zit nu dus in het emotionele stadia van dronkenschap. Pas op, het kotsgedeelte duurt dan niet lang meer.
Ik was nog niet helemaal weg dus kan nog reageren. godzijdank dan dat je dat liedje niet heb aangeklikt en ineens in een huilende vrouw veranderdequote:Op donderdag 13 november 2025 22:53 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Valt wel mee. Het was naast de gyros en ik had al een goede basis eerder vandaag (brinta en een broodje:). Ook met de emoties alles cool. Je denkt toch niet dat ik dat kut liedje heb aangeklikt
Slaap lekker, ouwe labradorrr!quote:Op donderdag 13 november 2025 22:51 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga maar naar mijn bed. Fijne avond verder en slaap lekker voor straks mensjes.
Neeh, was niet vet. Bent u gek?quote:Op donderdag 13 november 2025 22:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik was nog niet helemaal weg dus kan nog reageren. godzijdank dan dat je dat liedje niet heb aangeklikt en ineens in een huilende vrouw veranderde![]()
Toch wel oppassen met vet voer en drank, zonde als het in de plee beland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |