abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 december 2025 @ 19:21:43 #176
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_219402684
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 00:54 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar ff serieus, sommige hier beweren die tapes te hebben gehoord. Waar dan?
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 00:36 schreef r_one het volgende:

[..]

Toch wel raar dat jij dingen hoort die anderen niet horen. Heb je dat nou vaker, zulke stemmetjes in je hoofd?
Best bijzonder. Er waren wel zeker fragmenten te beluisteren van het bewuste gesprek met de moeder, afgespeeld in de rechtszaal.

Wel grappig dat jullie dat niet weten, maar wél een stellige mening -en absurde visie- hebben op de gehele gang van zaken.

Zelf maar zoeken naar die audio, dames :W
love & heet
pi_219402769
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 19:21 schreef sly-nl het volgende:

[..]
[..]
Best bijzonder. Er waren wel zeker fragmenten te beluisteren van het bewuste gesprek met de moeder, afgespeeld in de rechtszaal.

Wel grappig dat jullie dat niet weten, maar wél een stellige mening -en absurde visie- hebben op de gehele gang van zaken.

Zelf maar zoeken naar die audio, dames :W
Zat jij daar wel dan?

Ik had een alibi, ik zat op Fok.
  woensdag 3 december 2025 @ 19:48:43 #178
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219402945
quote:
9s.gif Op woensdag 3 december 2025 19:01 schreef opgebaarde het volgende:
Wat de rechter ook bepaalt, het maakt geen donder uit want er komt toch een hoger beroep
Waarom denk je dat?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_219403253
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 18:43 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Met veel emotie kom je verkondigen dat het niet klopt. Maar wat het exact is weet je niet. Dat komt niet bepaald sterk over.
Ik ga niet alle details tot op de komma herhalen.
quote:
Dan kijk ik liever naar wat deskundigen te melden hebben.
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)-kind/100563661.html
Prima ^O^

Ik volg deskundige Van Koppen.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_219403296
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 19:21 schreef sly-nl het volgende:

[..]
[..]
Klopt. Maar jouw weergave klopt niet met wat er te horen was.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_219403358
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 18:46 schreef Tengano het volgende:
Jullie hebben er wel zin ik zie ik.

[poll=9475]
NB: Als je in een jury zou zitten, moest je ook kiezen, dus geen mogelijkheid voor halfslachtige keuzes.
NB: een jury moet tot een unaniem oordeel komen. Gaat nog niet echt lekker :')
.
  woensdag 3 december 2025 @ 20:48:02 #182
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_219403381
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2025 20:31 schreef r_one het volgende:

[..]
Klopt. Maar jouw weergave klopt niet met wat er te horen was.
Je liegt en bent de zaken aan het verdraaien :{w

Ik schreef dat hij in de opname toegaf dat hij tussen de benen van de dochter zat te vogelen. Geeft hij ook duidelijk toe.
Pants on fire, Stan :R

love & heet
pi_219403384
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2025 19:48 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Waarom denk je dat?
Voor mijn gevoel komt bij alle bekende strafzaken een hoger beroep. Ik heb chatgpt en perplexity geraadpleegd maar de voorbeelden die naar voren kwamen waren van zaken waar ik nog nooit van gehoord had.

Marco gaat in beroep als hij veroordeeld wordt en OM gaat bijna standaard in beroep als het vonnis ~25% of meer lichter is dan de strafeis.
pi_219403402
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 20:48 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Je liegt en bent de zaken aan het verdraaien :{w

Ik schreef dat hij in de opname toegaf dat hij tussen de benen van de dochter zat te vogelen. Geeft hij ook duidelijk toe.
Pants on fire, Stan :R

[ afbeelding ]
:')

Lastig die stemmetjes in je hoofd.

En op het strelen van de vagina zei je dat ie dat ook heeft toegegeven. Welja, ik lieg _O-
.
  woensdag 3 december 2025 @ 21:06:29 #185
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_219403459
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2025 20:53 schreef r_one het volgende:

[..]
:')

Lastig die stemmetjes in je hoofd.

En op het strelen van de vagina zei je dat ie dat ook heeft toegegeven. Welja, ik lieg _O-
"Tussen haar benen" lijkt me vrij expliciet en niets te maken hebbend met de mediale meniscussen knuffelen, Stan.

Verder wel klaar met de 'discussie' aangaan met iemand die blijft draaien en liegen (8> :W
love & heet
  Miss 200.000.000! woensdag 3 december 2025 @ 21:07:46 #186
367000 roos94
pi_219403465
Fittie fittie
  Forum Admin woensdag 3 december 2025 @ 21:17:55 #187
35723 crew  GGMM
pi_219403536
Ik wil fan van het eerste uur @Caland die altijd heeft geloofd in Marco zijn onschuld morgen heel veel succes toewensen. Ik weet niet of je erheen gaat om Marco te steunen maar zo ja dan hoop ik dat het niet regent
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_219403569
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2025 20:48 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Voor mijn gevoel komt bij alle bekende strafzaken een hoger beroep. Ik heb chatgpt en perplexity geraadpleegd maar de voorbeelden die naar voren kwamen waren van zaken waar ik nog nooit van gehoord had.

Marco gaat in beroep als hij veroordeeld wordt en OM gaat bijna standaard in beroep als het vonnis ~25% of meer lichter is dan de strafeis.
Curt E. zal, als de rechter de eis van het OM volgt, zo'n voorbeeld zijn.
We have relearned one lesson we should have never forgotten: that only by rewarding personal initiative and insisting government live within its means can we save the spirit of enterprise and risk-taking so essential to economic progress, human fulfillment, and the preservation of freedom itself.
  woensdag 3 december 2025 @ 21:26:25 #189
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219403594
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 21:17 schreef GGMM het volgende:
Ik wil fan van het eerste uur @:caland die altijd heeft geloofd in Marco zijn onschuld morgen heel veel succes toewensen. Ik weet niet of je erheen gaat om Marco te steunen maar zo ja dan hoop ik dat het niet regent
Sinds Marco een pedo blijkt te zijn luister ik die troep niet

Daarvoor trouwens ook al niet
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219403608
Nog maar een appje dan.

quote:
Ook appte hij een keer dat hij haar lief en mooi vond. "En oh ja, je hebt best mooie billen." Borsato zegt dat vrouwen dat graag horen en dat het meisje geregeld bevestiging zocht. "Seks was de gangbare taal. Ik accepteerde dat, dat was kennelijk normaal daar."
  woensdag 3 december 2025 @ 21:46:46 #191
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219403756
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 21:28 schreef luxerobots het volgende:
Nog maar een appje dan.
Op zich heel logisch. Mensen passen zich over het algemeen vaak aan in de omstandigheden waar ze in terecht komen. Om enerzijds niet gek gevonden te worden, geaccepteerd te worden en dat je daarom maar een beetje meebeweegt met de flow want je wilt geen vreemde eend in de bijt zijn.

Net zoals dat je hier op Fok! standaard aangeeft dat je het druk met je werk hebt of een belangrijke baan hebt en veel geld verdient. Gewoon om een beetje te mergen en om geen lul gevonden te worden.
  woensdag 3 december 2025 @ 21:50:46 #192
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_219403786
ik pik er dit even uit en laten we elkaar niet de maat nemen met hoe iets (niet) werkt.
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 14:51 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Ik krijg steeds het idee dat je niet begrijpt hoe zo'n strafzaak werkt. Dat moeder en dochter onder ede gehoord zijn, is op zichzelf al bewijs. Dan heb je getuigenverklaringen er omheen, het dagboekje, de appjes en het tas-op-tafelgesprek dat allemaal losse bewijsstukken zijn.
Ik denk dat je niet wilt volgen dat de eenzijdige getuigenverklaring van een direct belanghebbende een wat andere weging vraagt dan wanneer die door anderen (elders) wordt bevestigd.

Wanneer iemand iets stelt, wil dat niet zeggen dat dit daarmee ook zo is. Dat de aangifte van een vermeend slachtoffer serieus genomen moet worden, maakt dat - hoe triest mogelijk ook - niet anders.
Alle opgevoerde zaken daar omheen die het misdrijf moet bevestigen (cq ondersteunen), zijn pas geldend als het eerste (de aanklacht "ontucht") dat ook is. En nogmaals. dit is geen waardeoordeel over/voor wie dan ook maar imo simpel dat de één zegt dat de ander ontkent. En je dan niet anders kan kan vaststellen dat het onomstotelijk bewijs, ontbreekt.

Voorbeeld, als ik stel dat mijn gras 5 jaar geleden groen was: vormt een aankoopbon van kunstmest, dat hebben opgeschreven in mijn logboek, verteld aan mijn tante in Australië of fout appje geen bewijs dat mijn gras inderdaad "groen" is.

Je had het over getuigenverklaringen, welk andere verklaringen zijn er dan die van moeder en dochter ?
En dan heb ik het over directe getuigen en niet over mensen die iets als hun mening hebben (gevonden) dat de één of de ander iets is.

Nogmaals, dat Borsato whatever draait of wringt, als in confronterende verwondering dat een gesprek hem in de ogen van het OM anders plaatst, maakt niet dat het gesprek daarmee een bekentenis is geworden.
Bij mijn weten heeft Borsato nergens en niet (h)erkent dat het meisje heeft gevingerd of zo, hooguit dat zijn omgang nader bekeken ongepast was (zo ja, in het midden latend wat dat precies is, was of kan/kon zijn). Ik kreeg eerder de indruk dat Borsato in dat tas-op-tafel gesprek, "te" invoelend, wat mee laveerde met wat de moeder ter haar "opgenomen" tafel bracht. Moeder wist dat het gesprek werd opgenomen en Borsato niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vallon op 03-12-2025 21:56:15 ]
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_219403891
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 21:28 schreef luxerobots het volgende:
Nog maar een appje dan.
[..]

En in welke context was dat?
pi_219403966
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 21:46 schreef Tengano het volgende:

[..]
Op zich heel logisch. Mensen passen zich over het algemeen vaak aan in de omstandigheden waar ze in terecht komen. Om enerzijds niet gek gevonden te worden, geaccepteerd te worden en dat je daarom maar een beetje meebeweegt met de flow want je wilt geen vreemde eend in de bijt zijn.

Net zoals dat je hier op Fok! standaard aangeeft dat je het druk met je werk hebt of een belangrijke baan hebt en veel geld verdient. Gewoon om een beetje te mergen en om geen lul gevonden te worden.
De intenties waren wel duidelijk. Laten we niet naïef doen.
pi_219403994
Hoe laat is die uitspraak morgen?
pi_219404018
quote:
18s.gif Op woensdag 3 december 2025 21:50 schreef Vallon het volgende:
ik pik er dit even uit en laten we elkaar niet de maat nemen met hoe iets (niet) werkt.
[..]

Voorbeeld, als ik stel dat mijn gras 5 jaar geleden groen was: vormt een aankoopbon van kunstmest, dat hebben opgeschreven in mijn logboek, verteld aan mijn tante in Australië of fout appje geen bewijs dat mijn gras inderdaad "groen" is.
Je maakt er weer een idioot voorbeeld van.

quote:
Je had het over getuigenverklaringen, welk andere verklaringen zijn er dan die van moeder en dochter ?
En dan heb ik het over directe getuigen en niet over mensen die iets als hun mening hebben (gevonden) dat de één of de ander iets is.
Het lijkt me dat hij gezien is in de tourbus. Bovendien heeft het ex-vriendje ook verklaard.

quote:
Ze vertelde dat het onder meer gebeurde in de bus. Dan zat ze op schoot bij Borsato, met een deken over hen heen. Hij raakte haar dan aan onder die deken. Ze zegt dat het begon eind 2014, tijdens de "1000 spiegels-tour" van de zanger.
quote:
Het ex-vriendje van het meisje zei dat ze hem eind 2016 in vertrouwen nam omdat ze tegen haar moeder wilde vertellen dat zij wilde dat die Borsato zou aanspreken op handen op plekken waar zij die niet wilde.
  woensdag 3 december 2025 @ 22:17:32 #197
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219404045
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 22:10 schreef ootjekatootje het volgende:
Hoe laat is die uitspraak morgen?
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat jij dat niet weet?

10:00
  woensdag 3 december 2025 @ 22:49:48 #198
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_219404226
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 22:13 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Je maakt er weer een idioot voorbeeld van.
[..]
Het lijkt me dat hij gezien is in de tourbus. Bovendien heeft het ex-vriendje ook verklaard.
[..]
[..]
Dat het idioot is, is jouw observatie (omdat die ws niet past in jouw beeldvorming).
Een beetje wat imo ook het OM voortdurend lijkt af te doen en zich bmw weten niet echt bezig heeft gehouden met ontlasting van de verdachte in de zware verdenking. Het is wmb ronduit zot dat de verdediging een deskundige moet bevragen om de (wijze) van aangifte te beoordelen en een OM dat afdoet als nitwit.

Het "vriendje" is in mijn denken net zo (on)betrouwbaar als elk ander die in (belangen)relatie is verweven met gezinsleden of verdachte.

Nogmaals, ik ben zeer begaan met (zeden)slachtoffers maar hoe zeer die ook leed kan zijn aangedaan is dat pas te bewijzen wanneer daar voldoende wettig en overtuigend bewijs voor is.
Sec de aangifte is juridisch dan wel "bewijs" voor een OM maar wordt imo pas overtuigend als dat door iets anders in "zake" onomstotelijk wordt bevestigd. Denk aan DNA, getuigen, media of (mede)slachtoffers.
De beeldvorming of interpretatie van een uiting, aan beide zijden, mag wmb niet dienen tot (die) overtuiging.

We gaan het zien en ik vermoed dat de rechter de boel aanhoudt zodat de verdediging nog 6 maanden kan gaan luisteren naar door het OM achtergehouden 500uur aan taps. Zelf denk ik dat vrijspraak op zijn plaats is (wat weer wil zeggen dat Borsato zuiver bezig was met het imo verknipte gezin). Het vermeende slachtoffer kan zich gesterk voelen in de aandacht met dat ingriteitsmisdrijven een kwestie van mores zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door Vallon op 03-12-2025 22:56:10 ]
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_219404233
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 21:06 schreef sly-nl het volgende:

[..]
"Tussen haar benen" lijkt me vrij expliciet en niets te maken hebbend met de mediale meniscussen knuffelen, Stan.

Verder wel klaar met de 'discussie' aangaan met iemand die blijft draaien en liegen (8> :W
Wie is toch die Stan? :?

En heb je inmiddels Joop Wilhelmus al gegoogled? :s)
.
pi_219404332
quote:
12s.gif Op woensdag 3 december 2025 22:49 schreef Vallon het volgende:
Sec de aangifte is juridisch dan wel "bewijs" voor een OM maar wordt imo pas overtuigend als dat door iets anders in "zake" onomstotelijk wordt bevestigd. Denk aan DNA, getuigen, media of (mede)slachtoffers.
Je wil gewoon niet zien dat er bewijs is. Marco Borsato heeft met zijn appjes en het opgenomen gesprek zelf dit bewijs geleverd. Daarbij is er een dagboekje dat in andere zaken ook gewoon als bewijs gediend heeft. Daar hoeven geen DNA, getuigen, of medeslachtoffers voor te zijn.

Overigens zijn er in de media wel andere slachtoffers naar voren gekomen, kijk de aflevering van Boos maar terug. Volgens John van den Heuvel wilden andere slachtoffers echter niet in de openbaarheid treden. Wat gezien de drek die Borsato en zijn verdediging over moeder en dochter uitgestrooid hebben, wel te begrijpen is.

quote:
Zelf denk ik dat vrijspraak op zijn plaats is (wat weer wil zeggen dat Borsato zuiver bezig was met het imo verknipte gezin).
Daar geloof ik helemaal niets van. Borsato kwam daar gewoon voor zijn eigen plezier. Eerst had hij seks met de moeder, en toen de dochter wat ouder begon te worden, vond hij haar ook wel interessant.

Als hij echt zuiver bezig geweest was, was hij niet zo enorm close geweest, en had hij externe hulp ingeschakeld. Marco kon zich dan richten op zingen, en hulpverleners op het gezin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')