quote:Op woensdag 3 december 2025 00:54 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar ff serieus, sommige hier beweren die tapes te hebben gehoord. Waar dan?
Best bijzonder. Er waren wel zeker fragmenten te beluisteren van het bewuste gesprek met de moeder, afgespeeld in de rechtszaal.quote:Op woensdag 3 december 2025 00:36 schreef r_one het volgende:
[..]
Toch wel raar dat jij dingen hoort die anderen niet horen. Heb je dat nou vaker, zulke stemmetjes in je hoofd?
Zat jij daar wel dan?quote:Op woensdag 3 december 2025 19:21 schreef sly-nl het volgende:
[..]
[..]
Best bijzonder. Er waren wel zeker fragmenten te beluisteren van het bewuste gesprek met de moeder, afgespeeld in de rechtszaal.
Wel grappig dat jullie dat niet weten, maar wél een stellige mening -en absurde visie- hebben op de gehele gang van zaken.
Zelf maar zoeken naar die audio, dames
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 3 december 2025 19:01 schreef opgebaarde het volgende:
Wat de rechter ook bepaalt, het maakt geen donder uit want er komt toch een hoger beroep
Ik ga niet alle details tot op de komma herhalen.quote:Op woensdag 3 december 2025 18:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Met veel emotie kom je verkondigen dat het niet klopt. Maar wat het exact is weet je niet. Dat komt niet bepaald sterk over.
Primaquote:Dan kijk ik liever naar wat deskundigen te melden hebben.
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)-kind/100563661.html
Klopt. Maar jouw weergave klopt niet met wat er te horen was.quote:Op woensdag 3 december 2025 19:21 schreef sly-nl het volgende:
[..]
[..]
Best bijzonder. Er waren wel zeker fragmenten te beluisteren van het bewuste gesprek met de moeder, afgespeeld in de rechtszaal.
NB: een jury moet tot een unaniem oordeel komen. Gaat nog niet echt lekkerquote:Op woensdag 3 december 2025 18:46 schreef Tengano het volgende:
Jullie hebben er wel zin ik zie ik.
[poll=9475]
NB: Als je in een jury zou zitten, moest je ook kiezen, dus geen mogelijkheid voor halfslachtige keuzes.
Je liegt en bent de zaken aan het verdraaienquote:Op woensdag 3 december 2025 20:31 schreef r_one het volgende:
[..]
Klopt. Maar jouw weergave klopt niet met wat er te horen was.
Voor mijn gevoel komt bij alle bekende strafzaken een hoger beroep. Ik heb chatgpt en perplexity geraadpleegd maar de voorbeelden die naar voren kwamen waren van zaken waar ik nog nooit van gehoord had.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2025 20:48 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Je liegt en bent de zaken aan het verdraaien![]()
Ik schreef dat hij in de opname toegaf dat hij tussen de benen van de dochter zat te vogelen. Geeft hij ook duidelijk toe.
Pants on fire, Stan![]()
[ afbeelding ]
"Tussen haar benen" lijkt me vrij expliciet en niets te maken hebbend met de mediale meniscussen knuffelen, Stan.quote:Op woensdag 3 december 2025 20:53 schreef r_one het volgende:
[..]![]()
Lastig die stemmetjes in je hoofd.
En op het strelen van de vagina zei je dat ie dat ook heeft toegegeven. Welja, ik lieg
Curt E. zal, als de rechter de eis van het OM volgt, zo'n voorbeeld zijn.quote:Op woensdag 3 december 2025 20:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel komt bij alle bekende strafzaken een hoger beroep. Ik heb chatgpt en perplexity geraadpleegd maar de voorbeelden die naar voren kwamen waren van zaken waar ik nog nooit van gehoord had.
Marco gaat in beroep als hij veroordeeld wordt en OM gaat bijna standaard in beroep als het vonnis ~25% of meer lichter is dan de strafeis.
Sinds Marco een pedo blijkt te zijn luister ik die troep nietquote:Op woensdag 3 december 2025 21:17 schreef GGMM het volgende:
Ik wil fan van het eerste uur @:caland die altijd heeft geloofd in Marco zijn onschuld morgen heel veel succes toewensen. Ik weet niet of je erheen gaat om Marco te steunen maar zo ja dan hoop ik dat het niet regent
quote:Ook appte hij een keer dat hij haar lief en mooi vond. "En oh ja, je hebt best mooie billen." Borsato zegt dat vrouwen dat graag horen en dat het meisje geregeld bevestiging zocht. "Seks was de gangbare taal. Ik accepteerde dat, dat was kennelijk normaal daar."
Op zich heel logisch. Mensen passen zich over het algemeen vaak aan in de omstandigheden waar ze in terecht komen. Om enerzijds niet gek gevonden te worden, geaccepteerd te worden en dat je daarom maar een beetje meebeweegt met de flow want je wilt geen vreemde eend in de bijt zijn.quote:
Ik denk dat je niet wilt volgen dat de eenzijdige getuigenverklaring van een direct belanghebbende een wat andere weging vraagt dan wanneer die door anderen (elders) wordt bevestigd.quote:Op woensdag 3 december 2025 14:51 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik krijg steeds het idee dat je niet begrijpt hoe zo'n strafzaak werkt. Dat moeder en dochter onder ede gehoord zijn, is op zichzelf al bewijs. Dan heb je getuigenverklaringen er omheen, het dagboekje, de appjes en het tas-op-tafelgesprek dat allemaal losse bewijsstukken zijn.
De intenties waren wel duidelijk. Laten we niet naïef doen.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:46 schreef Tengano het volgende:
[..]
Op zich heel logisch. Mensen passen zich over het algemeen vaak aan in de omstandigheden waar ze in terecht komen. Om enerzijds niet gek gevonden te worden, geaccepteerd te worden en dat je daarom maar een beetje meebeweegt met de flow want je wilt geen vreemde eend in de bijt zijn.
Net zoals dat je hier op Fok! standaard aangeeft dat je het druk met je werk hebt of een belangrijke baan hebt en veel geld verdient. Gewoon om een beetje te mergen en om geen lul gevonden te worden.
Je maakt er weer een idioot voorbeeld van.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:50 schreef Vallon het volgende:
ik pik er dit even uit en laten we elkaar niet de maat nemen met hoe iets (niet) werkt.
[..]
Voorbeeld, als ik stel dat mijn gras 5 jaar geleden groen was: vormt een aankoopbon van kunstmest, dat hebben opgeschreven in mijn logboek, verteld aan mijn tante in Australië of fout appje geen bewijs dat mijn gras inderdaad "groen" is.
Het lijkt me dat hij gezien is in de tourbus. Bovendien heeft het ex-vriendje ook verklaard.quote:Je had het over getuigenverklaringen, welk andere verklaringen zijn er dan die van moeder en dochter ?
En dan heb ik het over directe getuigen en niet over mensen die iets als hun mening hebben (gevonden) dat de één of de ander iets is.
quote:Ze vertelde dat het onder meer gebeurde in de bus. Dan zat ze op schoot bij Borsato, met een deken over hen heen. Hij raakte haar dan aan onder die deken. Ze zegt dat het begon eind 2014, tijdens de "1000 spiegels-tour" van de zanger.
https://www.telegraaf.nl/(...)-kind/100563661.htmlquote:Het ex-vriendje van het meisje zei dat ze hem eind 2016 in vertrouwen nam omdat ze tegen haar moeder wilde vertellen dat zij wilde dat die Borsato zou aanspreken op handen op plekken waar zij die niet wilde.
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat jij dat niet weet?quote:Op woensdag 3 december 2025 22:10 schreef ootjekatootje het volgende:
Hoe laat is die uitspraak morgen?
Dat het idioot is, is jouw observatie (omdat die ws niet past in jouw beeldvorming).quote:Op woensdag 3 december 2025 22:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je maakt er weer een idioot voorbeeld van.
[..]
Het lijkt me dat hij gezien is in de tourbus. Bovendien heeft het ex-vriendje ook verklaard.
[..]
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)-kind/100563661.html
Wie is toch die Stan?quote:Op woensdag 3 december 2025 21:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"Tussen haar benen" lijkt me vrij expliciet en niets te maken hebbend met de mediale meniscussen knuffelen, Stan.
Verder wel klaar met de 'discussie' aangaan met iemand die blijft draaien en liegen![]()
Je wil gewoon niet zien dat er bewijs is. Marco Borsato heeft met zijn appjes en het opgenomen gesprek zelf dit bewijs geleverd. Daarbij is er een dagboekje dat in andere zaken ook gewoon als bewijs gediend heeft. Daar hoeven geen DNA, getuigen, of medeslachtoffers voor te zijn.quote:Op woensdag 3 december 2025 22:49 schreef Vallon het volgende:
Sec de aangifte is juridisch dan wel "bewijs" voor een OM maar wordt imo pas overtuigend als dat door iets anders in "zake" onomstotelijk wordt bevestigd. Denk aan DNA, getuigen, media of (mede)slachtoffers.
Daar geloof ik helemaal niets van. Borsato kwam daar gewoon voor zijn eigen plezier. Eerst had hij seks met de moeder, en toen de dochter wat ouder begon te worden, vond hij haar ook wel interessant.quote:Zelf denk ik dat vrijspraak op zijn plaats is (wat weer wil zeggen dat Borsato zuiver bezig was met het imo verknipte gezin).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |