abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219404382
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 23:07 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Je wil gewoon niet zien dat er bewijs is. Marco Borsato heeft met zijn appjes en het opgenomen gesprek zelf dit bewijs geleverd.
De aanklacht is aanranding. Welk appje bevestigt dat? Waar hoor je Marco "Ja, ik heb haar over haar vagina gestreeld" bevestigen?

Aannames ....
quote:
Daarbij is er een dagboekje dat in andere zaken ook gewoon als bewijs gediend heeft. Daar hoeven geen DNA, getuigen, of medeslachtoffers voor te zijn.
Huh? Heb ik wat gemist? :?
In welke andere zaken is dat dagboekje dan aan de orde geweest?
quote:
Overigens zijn er in de media wel andere slachtoffers naar voren gekomen, kijk de aflevering van Boos maar terug. Volgens John van den Heuvel wilden andere slachtoffers echter niet in de openbaarheid treden. Wat gezien de drek die Borsato en zijn verdediging over moeder en dochter uitgestrooid hebben, wel te begrijpen is.
Ah, daar hebben we 'm weer: John van den Heuvel :')
Nee, die is lekker geloofwaardig in zijn veronderstellingen :O

Aannames ....
quote:
[..]
Daar geloof ik helemaal niets van. Borsato kwam daar gewoon voor zijn eigen plezier. Eerst had hij seks met de moeder, en toen de dochter wat ouder begon te worden, vond hij haar ook wel interessant.
Om seks mee te hebben?
Aannames .....

Draaf je niet een beeeeetje door?

Wel vreemd dan dat hij haar niet bezwangerd heeft :{w
Alsof je klaarkomt van iemand op de billen tikken :N
quote:
Als hij echt zuiver bezig geweest was, was hij niet zo enorm close geweest, en had hij externe hulp ingeschakeld. Marco kon zich dan richten op zingen, en hulpverleners op het gezin.
En jij denkt serieus dat moeder Nathalie die externe hulp dankbaar had geaccepteerd?

In geen 1000 jaar :{w
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_219404404
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 23:20 schreef r_one het volgende:

[..]
De aanklacht is aanranding. Welk appje bevestigt dat? Waar hoor je Marco "Ja, ik heb haar over haar vagina gestreeld" bevestigen?
Dat zou helemaal niveau zwakstroom zijn.

quote:
Huh? Heb ik wat gemist? :?
In welke andere zaken is dat dagboekje dan aan de orde geweest?
Nee sukkel. Niet precies dit dagboekje.

quote:
Ah, daar hebben we 'm weer: John van den Heuvel :')
Nee, die is lekker geloofwaardig in zijn veronderstellingen :O
Als John van den Heuvel echt fout zat, hadden ze hem wel als getuige opgeroepen. Maar het is team-Borsato helemaal niet om waarheidsvinding te doen.

quote:
Aannames ....
[..]
Om seks mee te hebben?
Draaf je niet een beeeeetje door?

Wel vreemd dan dat hij haar niet bezwangerd heeft :{w
Dat ze seks hadden wordt door niemand ontkend. Is ook niet strafbaar. Borsato had alleen iets aan zijn vrouw uit te leggen.

quote:
En jij denkt serieus dat moeder Nathalie die externe hulp dankbaar had geaccepteerd?

In geen 1000 jaar :{w
Dan had Borsato toch prima kunnen vertrekken? Als succesvol artiest had hij deze vrouw echt niet nodig.
pi_219404423
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 23:26 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Dat zou helemaal niveau zwakstroom zijn.
Het wordt hier wel beweerd he.
quote:
[..]
Nee sukkel. Niet precies dit dagboekje.
Druk je dan eens wat beter uit prutser.
quote:
[..]
Als John van den Heuvel echt fout zat, hadden ze hem wel als getuige opgeroepen. Maar het is team-Borsato helemaal niet om waarheidsvinding te doen.
Waarheidsvinding is dan ook de taak van het OM, niet van de verdediging.
Taak van Team Borsato is om gaten te schieten in het betoog van het OM.
quote:
[..]
Dat ze seks hadden wordt door niemand ontkend. Is ook niet strafbaar. Borsato had alleen iets aan zijn vrouw uit te leggen.
Ehm ... we hebben het over seks met de 15-jarige dochter he (in aanvulling of navolging op moeder, zoals jij stelde).

Of bedoelde je dat de dochter interessant werd voor seks toen ze 16+ of 18+ was?
quote:
[..]
Dan had Borsato toch prima kunnen vertrekken? Als succesvol artiest had hij deze vrouw echt niet nodig.
Ja, hij had kunnen vertrekken, niemand dwong hem om te blijven.
Maar 'blijven' is niet strafbaar en seks was niet de drijfveer om te blijven.

[ Bericht 2% gewijzigd door r_one op 03-12-2025 23:37:49 ]
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  woensdag 3 december 2025 @ 23:33:22 #204
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_219404430
quote:

[..]
Je wil gewoon niet zien dat er bewijs is. Marco Borsato heeft met zijn appjes en het opgenomen gesprek zelf dit bewijs geleverd. Daarbij is er een dagboekje dat in andere zaken ook gewoon als bewijs gediend heeft. Daar hoeven geen DNA, getuigen, of medeslachtoffers voor te zijn.

Overigens zijn er in de media wel andere slachtoffers naar voren gekomen, kijk de aflevering van Boos maar terug. Volgens John van den Heuvel wilden andere slachtoffers echter niet in de openbaarheid treden. Wat gezien de drek die Borsato en zijn verdediging over moeder en dochter uitgestrooid hebben, wel te begrijpen is.
[..]
Daar geloof ik helemaal niets van. Borsato kwam daar gewoon voor zijn eigen plezier. Eerst had hij seks met de moeder, en toen de dochter wat ouder begon te worden, vond hij haar ook wel interessant.

Als hij echt zuiver bezig geweest was, was hij niet zo enorm close geweest, en had hij externe hulp ingeschakeld. Marco kon zich dan richten op zingen, en hulpverleners op het gezin.
We verschillen in observatie. Het zg. ondersteunend tot "bewijsvoering" is als kip-ei geen overtuigend bewijs.
Het zijn omstandigheden en gezegden; waar je als mening van alles wat over kan en mag vinden.

Wat Borsato verder in iemands mediale beeldvorming of iemands vunzige gedachten uitspookt(e), heeft ook niets van doen als daarmee bewijs dat hij ontucht pleegde met een minderjarige van tussen de 12 en 16 jaar.
Wat je er ook van vindt, direct bewijs ontbreekt nu eenmaal en de vraag is dan in hoeverre de aangevoerde interpretatie van allerlei (mis)belevingen, die waarde gaan vervangen.
De zaak zou sterker zijn als 'die' andere vermeende slachtoffers hun en-publique beklag ook hadden gedaan bij het OM.

Maar goed, we gaan morgen aanzien met wat de rechter er allemaal van vindt om daarna ongetwijfeld zijn uitspraken weer in lettergrepen te gaan vierendelen.
Het kan alle kanten op en ik hoop vooral dat de poppenkast van iemand op grond van eigen "normen en waarden" te be(voor)oordelen wat minder wordt.

En ja, Borsato is wmb schuldig aan on(aan)gepast gedrag dat ik sws anders zou doen. Maar goed ik ben ook geen gevierd zanger die zijn (ex)minnares met petekind tot keuze heeft verlaten en daarvoor zwaar zal moeten boeten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vallon op 04-12-2025 03:07:47 ]
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_219404514
quote:
Nathalie Thielen nam een gesprek met de zanger op waarin ze hem confronteerde met het dagboek van haar dochter waarin de ontucht beschreven stond. De officier hoorde geen keiharde ontkenning
Goed, we gaan het zien. Ik ben wel heel benieuwd of de rechter morgen serieus meegaat in deze filnterdunne retoriek van de OvJ: geen keiharde ontkenning = bekenning.

Dat zou het concept "wettig en overtuigend" bewijs op een wel heel hellend vlak brengen.
.
pi_219404677
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 22:17 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat jij dat niet weet?

10:00
Ik moest nog twee surprises en gedichten maken met de kids, voor vijf kids Sinterklaas cadeautjes regelen, voor 5 december zelf alles regelen, vakantiehuis wissel en morgen komen ze de vloer storten in het andere huis, waar ik alle cadeautjes had neergezet. Nee, is ff niet gelukt. -O-

Maar hoe laat is de uitspraak?

Edit: 10:00 dus, prima!
pi_219404683
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2025 23:59 schreef r_one het volgende:

[..]
Goed, we gaan het zien. Ik ben wel heel benieuwd of de rechter morgen serieus meegaat in deze filnterdunne retoriek van de OvJ: geen keiharde ontkenning = bekenning.

Dat zou het concept "wettig en overtuigend" bewijs op een wel heel hellend vlak brengen.
Dit dus en de rest blijkt gelul.
pi_219404722
quote:

[..]
Je wil gewoon niet zien dat er bewijs is. Marco Borsato heeft met zijn appjes en het opgenomen gesprek zelf dit bewijs geleverd. Daarbij is er een dagboekje dat in andere zaken ook gewoon als bewijs gediend heeft. Daar hoeven geen DNA, getuigen, of medeslachtoffers voor te zijn.

[..]

Je bent echt “bout” in je aannames, grof eigenlijk.

Er zijn foto’s van het slachtoffer gelekt naar de media door Nathalie. Waar ze slank en grote borsten had in het zwembad.

Twee jaar later zag het minderjarige slachtoffer er compleet anders uit. Op beelden van haar school is dat te zien. Die content kent niemand, in die tussentijd had Marco die whatsapp berichten gepost. Joost mag weten waarom Marco die specifieke app’s verstuurde toen, maar iedereen met een puber dochter weet en ziet dat kinderen veranderen. De een wordt dik, de ander krijgt puisten.

Het is gewoon pubergedrag. Dus ik ben heel benieuwd naar het hele verhaal van die whatsapp berichten.

Wat was die woordenwisseling tussen die twee, voordat dat ene whatsapp bericht zo beladen werd?
pi_219405137
Hoelaat uitspraak?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_219405246
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2025 07:09 schreef superniger het volgende:
Hoelaat uitspraak?
Zijn er niet al extra uitzendingen op SBS6 en RTL.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_219405254
Vandaag dus hopelijk de veroordeling van deze viespeuk, tis natuurlijk overduidelijk dat hij niet van kleine kinderen af kon blijven dus de vraag is eigenlijk alleen maar hoe hoog de straf moet zijn voor deze vieze oude man.
pi_219405264
Ik vind de verdediging wel heel bijzonder.
'Ik heb het niet gedaan, en trouwens ze boden haar gewoon aan mij aan.'
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_219405317
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2025 07:09 schreef superniger het volgende:
Hoelaat uitspraak?
Vanaf 10:00, maar mogelijk wordt het een tussenvonnis
  Miss 200.000.000! donderdag 4 december 2025 @ 08:42:41 #214
367000 roos94
pi_219405408
Het zal wel weer een uitspraak worden van lik mn vestje. Want arme marco zijn carriere blabla is al genoeg gestrafd blabla
pi_219405414
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 08:42 schreef roos94 het volgende:
Het zal wel weer een uitspraak worden van lik mn vestje. Want arme marco zijn carriere blabla is al genoeg gestrafd blabla
Dat denk ik dus ook. :{

Eerst maar eens kijken of de rechtbank het bewezen acht.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_219405426
Misschien wordt het wel aangehouden ivm die 500 uur onbeluisterde tapes.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  FOK!Fotograaf donderdag 4 december 2025 @ 08:48:36 #217
842 Zorro
Z
pi_219405427
quote:
Soms denk ik dat mensen het expres doen. Dit kan toch niet? -O-
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  donderdag 4 december 2025 @ 09:04:15 #218
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_219405534
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2025 07:52 schreef capricia het volgende:
Die is van de categorie: Ze droeg een kort rokje, dus ze vroeg erom.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_219405553
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2025 07:52 schreef capricia het volgende:
Borsato zegt heel veel maar levert geen flintertje bewijs voor al zijn beweringen.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  donderdag 4 december 2025 @ 09:09:18 #220
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_219405556
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 07:47 schreef William_Papadin het volgende:
Vandaag dus hopelijk de veroordeling van deze viespeuk, tis natuurlijk overduidelijk dat hij niet van kleine kinderen af kon blijven dus de vraag is eigenlijk alleen maar hoe hoog de straf moet zijn voor deze vieze oude man.
Wordt gewoon een fopstrafje.
pi_219405560
quote:
Nou, laten we maar vooral hopen dat hij schuldig wordt bevonden want hij was al gecanceld nog voordat duidelijk werd wat hij mogelijk gedaan zou hebben.
  Miss 200.000.000! donderdag 4 december 2025 @ 09:10:09 #222
367000 roos94
pi_219405562
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 09:09 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Wordt gewoon een fopstrafje.
2 maanden voorwaardelijk en een verplichte gedragscursus
  donderdag 4 december 2025 @ 09:15:20 #223
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219405602
twitter
pi_219405611
Ik gok een schadevergoeding.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  donderdag 4 december 2025 @ 09:20:24 #225
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_219405634
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2025 09:16 schreef tesssssssss het volgende:
Ik gok een schadevergoeding.
Voor Marco?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: