Gaat niet gebeuren. Hij wil meer rust, tijd voor familie etcquote:
Kennelijk. Weer een trainer met nauwelijks ervaring als hoofdtrainer. What could go wrong?quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar goed, Simonis dus waarschijnlijk?
Zijn puur geruchten en gebrek aan andere namen vermoed ik. Het zou ook zomaar ineens Pastoor kunnen worden.quote:Op woensdag 12 november 2025 11:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kennelijk. Weer een trainer met nauwelijks ervaring als hoofdtrainer. What could go wrong?
Mensen laten zich volgens mij een beetje verblinden omdat hij zo leuk kan lullen in zijn podcastje.quote:Op woensdag 12 november 2025 11:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alex PastoorEen iets betere versie van Robert Maaskant. Dan ben je wel echt diep gezonken
Zeg ook niet dat ik er zelf achter zou staan, maar Ajax heeft vaker bizarre keuzes gemaakt de laatste jaren. De aanstelling van Steijn was ook echt eenquote:Op woensdag 12 november 2025 11:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alex PastoorEen iets betere versie van Robert Maaskant. Dan ben je wel echt diep gezonken
Nou die vijver is ook niet veranderd als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 12 november 2025 11:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat ik er zelf achter zou staan, maar Ajax heeft vaker bizarre keuzes gemaakt de laatste jaren. De aanstelling van Steijn was ook echt eenwaard.
Toeval bestaat nietquote:Op woensdag 12 november 2025 11:02 schreef bbuddybb het volgende:
"Max Huiberts stopt na tien jaar als technisch directeur AZ"
https://www.ad.nl/voetbal(...)recteur-az~a41f522f/
Hij wilt zich meer op zn gezin richten in de ene zin, en vervolgens staat er dat hij liever in het buitenland weer aan de slag gaat als TD.quote:Op woensdag 12 november 2025 13:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
Stopt omdat die meer vrije tijd wil
Waarom niet handig? En hoezo concurreren?quote:Op woensdag 12 november 2025 13:11 schreef Black-Death het volgende:
Dus in de zoektocht naar een nieuwe TD moeten we ook nog met AZ concurreren.. niet handig
De crux zit 'm veelal in het weten te vertalen naar patronen. Ik kan ook zeggen dat ik met de backs hoog wil spelen in de half space waarbij de buitenspelers afhankelijk van de contra zijde van het spel als dubbele tien spelen. De spits in zakt als valse negen en we dan in feite in balbezit een 442 veldbezetting hebben. Zodra het spel van fase wisselt schakelen we om naar een drie mans restverdediging waarbij de dichtsbijzijnde spelers de rol van de backs overnemen als die te hoog staan. In feite in vijfmans defensie. De momenten voor pressing herkennen we maar niet eerder dan halfweg hun helft. Van breien maakt men fouten.quote:Op woensdag 12 november 2025 09:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dit is precies de prietpraat die trainers uitslaan:
"Ik sta voor een bepaalde voetbalvisie, met herkenbare patronen", zonder ooit te duiden wat die visie dan is en welke patronen het om gaat.
Was voor Almere wel een prima coach toen in de KKD en een jaartje overleven in de eredivisie. Maar denk niet dat het een paar stappen hoger ook gaat werken.quote:Op woensdag 12 november 2025 11:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen laten zich volgens mij een beetje verblinden omdat hij zo leuk kan lullen in zijn podcastje.
Ik ga Sjon niet verdedigen, maar we hebben ook wel echt een selectie die totaal niet voor zichzelf kan denken. Ze moeten allemaal hele duidelijke stap voor stap instructies krijgen anders wordt het niks. Sutalo en Taylor zijn waarschijnlijk het beste voorbeeld daarin.quote:Op woensdag 12 november 2025 16:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
De crux zit 'm veelal in het weten te vertalen naar patronen. Ik kan ook zeggen dat ik met de backs hoog wil spelen in de half space waarbij de buitenspelers afhankelijk van de contra zijde van het spel als dubbele tien spelen. De spits in zakt als valse negen en we dan in feite in balbezit een 442 veldbezetting hebben. Zodra het spel van fase wisselt schakelen we om naar een drie mans restverdediging waarbij de dichtsbijzijnde spelers de rol van de backs overnemen als die te hoog staan. In feite in vijfmans defensie. De momenten voor pressing herkennen we maar niet eerder dan halfweg hun helft. Van breien maakt men fouten.
Vlammende speech in de kleedkamer. boys! Come on. Iedere centimeter vechten. Onze zeven principes volgen.
Einde van de rit staan er 11 die maar wat doen omdat niemand echt begrijpt wat ik nou eigenlijk bedoel.
Als je het bij AZ al druk vond, kan je beter ook maar niet naar Ajax gaan.quote:Op woensdag 12 november 2025 11:12 schreef XDo het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Hij wil meer rust, tijd voor familie etc
Mwa, het voetbal is anno 2025 niet zozeer beter maar tactisch wel volwassener geworden, als je dan trainer hebt die niet verder komt dan "gewoon even in je handen spugen" heb je een probleem tegen veel ploegen, omdat die wel tactisch voorbereid zijn.quote:Op woensdag 12 november 2025 17:23 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Ik ga Sjon niet verdedigen, maar we hebben ook wel echt een selectie die totaal niet voor zichzelf kan denken. Ze moeten allemaal hele duidelijke stap voor stap instructies krijgen anders wordt het niks. Sutalo en Taylor zijn waarschijnlijk het beste voorbeeld daarin.
Qua mensen die meekijken vast wel, maar zal ook wel afhangen van het takenpakket toch? Kroes en Overmars zijn allebei technisch directeur (geweest) bij Ajax, maar heb het idee dat het takenpakket nogal uit elkaar lag.quote:Op woensdag 12 november 2025 17:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je het bij AZ al druk vond, kan je beter ook maar niet naar Ajax gaan.
Overmars heeft dat in de loop de jaren afgedwongen, jammer dat hij met z'n handen vrij aan de verkeerde dingen ging zitten.quote:Op woensdag 12 november 2025 19:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Qua mensen die meekijken vast wel, maar zal ook wel afhangen van het takenpakket toch? Kroes en Overmars zijn allebei technisch directeur (geweest) bij Ajax, maar heb het idee dat het takenpakket nogal uit elkaar lag.
Maar met deze teksten van Huiberts is een stap naar Ajax vrij onwaarschijnlijk ja
Ja, Kroes doet de jeugd bijvoorbeeld al niet.quote:Op woensdag 12 november 2025 19:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Qua mensen die meekijken vast wel, maar zal ook wel afhangen van het takenpakket toch? Kroes en Overmars zijn allebei technisch directeur (geweest) bij Ajax, maar heb het idee dat het takenpakket nogal uit elkaar lag.
Maar met deze teksten van Huiberts is een stap naar Ajax vrij onwaarschijnlijk ja
Oei dat is vermoedelijk wel een veel betere package deal dan wat we uiteindelijk gaan krijgen...quote:Op woensdag 12 november 2025 14:39 schreef Black-Death het volgende:
Ten Hag had overigens wel willen instappen als Kroes was gebleven.
Het zijn inderdaad allemaal gasten die de kar niet trekken. Achteraf is een koe in de kont kijken maar die veertig miljoen euro. Had je beter in een paar backs, zessen en een teringlijer centraal achterin kunnen verspijkeren.quote:Op woensdag 12 november 2025 17:23 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Ik ga Sjon niet verdedigen, maar we hebben ook wel echt een selectie die totaal niet voor zichzelf kan denken. Ze moeten allemaal hele duidelijke stap voor stap instructies krijgen anders wordt het niks. Sutalo en Taylor zijn waarschijnlijk het beste voorbeeld daarin.
Dat dus. Een visie hebben is mooi, maar als je het niet kan overbrengen ben je gezien. Meerdere trainers hebben het als eens uitgelegd: je hoeft niet eens de hele kleed kamer mee te krijgen, maar slechts enkele spilfiguren in de groep. De aanvoerder op het veld, de aanvoerder van de kleedkamer (dat hoeft niet altijd dezelfde te zijn) en de Clown in de groep die met zijn strapatsen de sfeer probeert te maken. Als je die drie figuren hebt en ze willen je helpen om het op de groep over te brengen dan kom je ver. Farioli had vorig jaar Klaassen die iedere keer de 1-0 maakte, Henderson die de lijnen uitzette en Weghorst die zich lekker raar gedroegquote:Op woensdag 12 november 2025 16:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
De crux zit 'm veelal in het weten te vertalen naar patronen. Ik kan ook zeggen dat ik met de backs hoog wil spelen in de half space waarbij de buitenspelers afhankelijk van de contra zijde van het spel als dubbele tien spelen. De spits in zakt als valse negen en we dan in feite in balbezit een 442 veldbezetting hebben. Zodra het spel van fase wisselt schakelen we om naar een drie mans restverdediging waarbij de dichtsbijzijnde spelers de rol van de backs overnemen als die te hoog staan. In feite in vijfmans defensie. De momenten voor pressing herkennen we maar niet eerder dan halfweg hun helft. Van breien maakt men fouten.
Vlammende speech in de kleedkamer. boys! Come on. Iedere centimeter vechten. Onze zeven principes volgen.
Einde van de rit staan er 11 die maar wat doen omdat niemand echt begrijpt wat ik nou eigenlijk bedoel.
Maar we misten vorig jaar ook opties op de flanken en een groot manco was het gebrek aan creativiteitquote:Op woensdag 12 november 2025 20:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad allemaal gasten die de kar niet trekken. Achteraf is een koe in de kont kijken maar die veertig miljoen euro. Had je beter in een paar backs, zessen en een teringlijer centraal achterin kunnen verspijkeren.
Volgens mij was Veltman ook gewoon transfervrij. Prima speler voor op de backs. Eigenlijk komt het er op neer dat je gewoon een paar teringlijers in het veld erbij moet halen.
Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Martinez). Middenmoter zijn is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat je gewoon bovenin meedoet. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en jullie kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:Op woensdag 12 november 2025 20:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad allemaal gasten die de kar niet trekken. Achteraf is een koe in de kont kijken maar die veertig miljoen euro. Had je beter in een paar backs, zessen en een teringlijer centraal achterin kunnen verspijkeren.
Volgens mij was Veltman ook gewoon transfervrij. Prima speler voor op de backs. Eigenlijk komt het er op neer dat je gewoon een paar teringlijers in het veld erbij moet halen.
Blijft leuk na al die jarenquote:Op woensdag 12 november 2025 23:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Martinez). Middenmoter zijn is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat je gewoon bovenin meedoet. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en jullie kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
Daar heb je helemaal geen Oefenmeester 1 voor nodig!quote:Op woensdag 12 november 2025 20:09 schreef Sabata het volgende:
[..]
Dat dus. Een visie hebben is mooi, maar als je het niet kan overbrengen ben je gezien. Meerdere trainers hebben het als eens uitgelegd: je hoeft niet eens de hele kleed kamer mee te krijgen, maar slechts enkele spilfiguren in de groep. De aanvoerder op het veld, de aanvoerder van de kleedkamer (dat hoeft niet altijd dezelfde te zijn) en de Clown in de groep die met zijn strapatsen de sfeer probeert te maken. Als je die drie figuren hebt en ze willen je helpen om het op de groep over te brengen dan kom je ver. Farioli had vorig jaar Klaassen die iedere keer de 1-0 maakte, Henderson die de lijnen uitzette en Weghorst die zich lekker raar gedroegBosz had vorig seizoen in Eindhoven aan twee man al genoeg, Luuk de Jong en Noa Lang.
En voor TD hoef je helemaal niets te kunnenquote:Op woensdag 12 november 2025 23:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Martinez). Middenmoter zijn is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat je gewoon bovenin meedoet. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en jullie kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
Ik durf het haast niet te zeggen maar je moet gewoon Wouter Goes halen. Verder trap ik deze open deuren ook graag in.quote:Op woensdag 12 november 2025 23:01 schreef fetX het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 november 2025 08:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik durf het haast niet te zeggen maar je moet gewoon Wouter Goes halen. Verder trap ik deze open deuren ook graag in.
Stop hiermee.quote:Op donderdag 13 november 2025 08:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik durf het haast niet te zeggen maar je moet gewoon Wouter Goes halen. Verder trap ik deze open deuren ook graag in.
Wel beter dan Sutalo, al is dat niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 13 november 2025 09:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
User @:Wotte heeft de fles alweer vroeg gevonden.
Nederlandse asoGod. Alles voor directe plaatsing Conference League.quote:Op donderdag 13 november 2025 08:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Goed mannetje wel.quote:Op donderdag 13 november 2025 10:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nederlandse asoGod. Alles voor directe plaatsing Conference League.
(Verder eens dat het een topverdediger in de dop is. Zet 'm bij Brighton en hij heeft binnen een seizoen Van Hecke uit de basis gespeeld)
Nog niet. Maar Scholletje heeft weer van zich laten horen: https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/blind-haalt-uit-naar-jansen-hij-moet-zich-eigenlijk-schamen-voor-de-leugensquote:
Ik snap het punt eigenlijk niet zo? Blind mag toch gewoon z'n mening geven bij Van Gaal?quote:Op donderdag 13 november 2025 22:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Nog niet. Maar Scholletje heeft weer van zich laten horen: https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/blind-haalt-uit-naar-jansen-hij-moet-zich-eigenlijk-schamen-voor-de-leugens
Als Scholletje Louis echt heeft beďnvloedt dan vind ik dat een kwalijke zaak. Dat zegt dat Louis niet meer scherp is helaas. Maar van een afstand is het wel een heel tafereel: een scholletje die het ergens niet mee eens is, dan loopt te zeuren tegen zijn voormalige meester die dan weer diens contactpersoon beďnvloedt dat de trainer moet worden ontslagen en dan overgaat tot ontslag
Bosman , Davids, Hiddink , Blinds achterwerk .quote:Op donderdag 13 november 2025 22:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Nog niet. Maar Scholletje heeft weer van zich laten horen: https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/blind-haalt-uit-naar-jansen-hij-moet-zich-eigenlijk-schamen-voor-de-leugens
Als Scholletje Louis echt heeft beďnvloedt dan vind ik dat een kwalijke zaak. Dat zegt dat Louis niet meer scherp is helaas. Maar van een afstand is het wel een heel tafereel: een scholletje die het ergens niet mee eens is, dan loopt te zeuren tegen zijn voormalige meester die dan weer diens contactpersoon beďnvloedt dat de trainer moet worden ontslagen en dan overgaat tot ontslag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
quote:Op donderdag 13 november 2025 23:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bosman , Davids, Hiddink , Blinds achterwerk .
En natuurlijk :Je zou Ed zelfs op een foto zonder pixels moeiteloos herkennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
Ik geloof echt geen reet van wat die pafferig zaakwaarnemer uitkraamt. De rancune spat er nog net niet van af.quote:Op donderdag 13 november 2025 22:28 schreef stokj het volgende:
[..]
De waarheid zal ergens in het midden liggen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik geloof echt geen reet van wat die pafferig zaakwaarnemer uitkraamt. De rancune spat er nog net niet van af.
Is niets voor niets weggegaan he.quote:Op donderdag 13 november 2025 08:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
quote:Ajax gaat eerst een nieuwe technisch directeur aanstellen, en daarna een hoofdtrainer. Dat heeft algemeen directeur Menno Geelen laten weten tijdens de jaarlijkse vergadering voor aandeelhouders. ,,Dat betekent dat Fred Grim de komende weken interim-trainer van Ajax zal blijven.”
Geweldig nieuws! (Voor alle andere clubs)quote:
Compleet logische beslissing vind ik eigenlijk.quote:
quote:Mogelijk exit van de beurs
Ook achter de bestuurstafel staat Ajax open voor een nieuwe koers, zo bleek. Bij monde van vice-voorzitter Dirk Anbeek werd bekendgemaakt dat de Raad van Commissarissen van Ajax de gecompliceerde bestuursstructuur van de Amsterdamse club tegen het licht gaat houden.
"We gaan onderzoeken hoe we in de toekomst effectiever en efficiënter kunnen werken", aldus Anbeek. "Dat proces kan een paar maanden duren, of misschien zelfs wel een jaar. Dit is geen klus die je met twee vingers in de neus afrondt."
"Een exit van de beurs zou een onderdeel kunnen zijn van die nieuwe structuur", waarschuwde Anbeek. Vorige week riep de supportersvereniging AFCA al publiekelijk op tot een zogeheten delisting.
Sinds Ajax op 1 februari 1998 naar de beurs ging werd geen enkele internationale prijs gewonnen, concludeerde AFCA. De voorlaatste plaats die Jong Ajax inneemt in de KKD en de teloorgang van de ooit zo vermaarde jeugdopleiding spreken eveneens boekdelen, zo oordeelde het supporterscollectief.
Volgens analisten zou een exit van de beurs Ajax naar schatting 65 miljoen euro kosten op een eigen vermogen van 180 miljoen euro. Een vertrek van de beurs kan volgens kenners bovendien leiden tot nog minder controle en transparantie
Was het vorige maand alquote:Op vrijdag 14 november 2025 16:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Seizoen is wel klaar dus.
Uit dat licht.
Ervan uitgaande dat Grim iets capabeler is dan Sjon (wat je al snel bent) snap ik het ook wel. Zolang je maar wel ook alvast wat bezig bent met het leggen van contacten bij potentiële nieuwe coaches (zoals een Knutsen en een Perez). Dat een nieuwe TD wel gewoon snel kan doorpakken met een nieuwe coach.quote:Op vrijdag 14 november 2025 16:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Compleet logische beslissing vind ik eigenlijk.
Grim kan nog wel eens gaan verrassen. En er is niet heel veel nodig om met deze spelers gewoon normaal, degelijk, voetbal te spelen en dan win je de meeste wedstrijden in de PTT Telecompetitie gewoon. Niet in de CL uiteraard..quote:Op vrijdag 14 november 2025 16:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Seizoen is wel klaar dus.
Uit dat licht.
Wordt het nog ondoorzichtiger, als de toezichthouders doen waarvoor ze aangesteld zijn is het allemaal niet zo moeilijkquote:
het is al met al best een logisch verhaal. Alleen jammer dat het (weer) zover moest/moet komenquote:Op vrijdag 14 november 2025 16:29 schreef manny het volgende:
[..]
Grim kan nog wel eens gaan verrassen. En er is niet heel veel nodig om met deze spelers gewoon normaal, degelijk, voetbal te spelen en dan win je de meeste wedstrijden in de PTT Telecompetitie gewoon. Niet in de CL uiteraard..
Eerst een TD aanstellen lijkt toch niet geheel onlogisch.
Een bult stevige kerels halen en een paar balkunstenaars en je doet gewoon bovenin mee?quote:Op vrijdag 14 november 2025 16:29 schreef manny het volgende:
[..]
Grim kan nog wel eens gaan verrassen. En er is niet heel veel nodig om met deze spelers gewoon normaal, degelijk, voetbal te spelen en dan win je de meeste wedstrijden in de PTT Telecompetitie gewoon. Niet in de CL uiteraard..
Eerst een TD aanstellen lijkt toch niet geheel onlogisch.
Het is vooral de vereniging die aan overreach doet.quote:Op vrijdag 14 november 2025 16:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wordt het nog ondoorzichtiger, als de toezichthouders doen waarvoor ze aangesteld zijn is het allemaal niet zo moeilijk
Gewoon een beetje trainen op standaardsituaties en het afmaken van kansen en je doet al bovenin mee, zonder personele wijzigingen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Een bult stevige kerels halen en een paar balkunstenaars en je doet gewoon bovenin mee?
Ja en dat lijkt me niet zo moeilijk om te beperken.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het is vooral de vereniging die aan overreach doet.
Mij wel want die zijn uiteindelijk wel de eigenaar/baas. Negeer je ze teveel als RvC dan wordt je er door ze uitgegooid.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja en dat lijkt me niet zo moeilijk om te beperken.
Ze zijn al vertegenwoordigd en daar moeten ze het aan overlaten.quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Mij wel want die zijn uiteindelijk de eigenaar/baas.
Give or take, je snapt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 14 november 2025 17:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Stress heb ik er eigenlijk nooit van, maar ergernis wel.
Tuurlijk joh,quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Een bult stevige kerels halen en een paar balkunstenaars en je doet gewoon bovenin mee?
Zeker, maar het ging mij er meer om van hoe Blind wordt weggezet (en blijkbaar qua persoonlijkheid niet voor niets een scholletje wordt genoemd (dat laatste heb ik uit kringen dichtbij mij die met Blind iets te maken hebben gehad in het verleden gehoord)) en een oude man als Louis helemaal 'gek' maakt over John.quote:Op donderdag 13 november 2025 23:35 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik snap het punt eigenlijk niet zo? Blind mag toch gewoon z'n mening geven bij Van Gaal?
quote:Op donderdag 13 november 2025 23:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bosman , Davids, Hiddink , Blinds achterwerk .
En natuurlijk :Davids en Hiddink weet ik wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het gaat even langs mij heen wat Bosman en Ed ermee te maken hebben?
Blijkbaar is dit een gewoonte geworden om via de media boos te worden op de ander (in plaats van gewoon even te bellen en met de betrokkenen te bespreken).quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik geloof echt geen reet van wat die pafferig zaakwaarnemer uitkraamt. De rancune spat er nog net niet van af.
Door die kleine Belg kwam uit dat de negers minder kregen en dat Blind en de Boertjes daar een rol in hadden resulterend in een matig Ajax in 96 en die ontploffing in de daaropvolgende zomer.quote:Op vrijdag 14 november 2025 18:45 schreef stokj het volgende:
[..]
Davids en Hiddink weet ik wel.
Maar het gaat even langs mij heen wat Bosman en Ed ermee te maken hebben?
Je moet niet alles geloven dat je leest.quote:Op vrijdag 14 november 2025 18:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik zou gewoon lekker alsnog voor Kroes + Ten Hag gaan. We gaan uitkomen op een veel slechtere combo schat ik in.
Monique had inderdaad Jan gewoon even moeten bellen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 18:45 schreef stokj het volgende:
[..]
Blijkbaar is dit een gewoonte geworden om via de media boos te worden op de ander (in plaats van gewoon even te bellen en met de betrokkenen te bespreken).
Hé?quote:Op vrijdag 14 november 2025 18:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Door die kleine Belg kwam uit dat de negers minder kregen en dat Blind en de Boertjes daar een rol in hadden resulterend in een matig Ajax in 96 en die ontploffing in de daaropvolgende zomer.
Ed is god .
quote:Op vrijdag 14 november 2025 18:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Door die kleine Belg kwam uit dat de negers minder kregen en dat Blind en de Boertjes daar een rol in hadden resulterend in een matig Ajax in 96 en die ontploffing in de daaropvolgende zomer.
Ed is god .
Het ajax dan is juist springlevend. De club van moordenaars en massaverkrachters was openlijk bezig met de terugkeer van dickpic Overmars en iedereen vecht elkaar de tent uitquote:Op donderdag 13 november 2025 17:20 schreef AmenhotepIV het volgende:
Het Ajax-DNA wordt met uitsterven bedreigd.
Snel opnemen als cultureel erfgoed en zaden invriezen op Spitsbergen.
Nieuw aangekochte spelers die eerst een half jaar moeten wennen aan het ajax-spelquote:Op zaterdag 15 november 2025 04:06 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Het ajax dan is juist springlevend. De club van moordenaars en massaverkrachters was openlijk bezig met de terugkeer van dickpic Overmars en iedereen vecht elkaar de tent uit
Al het andere wat men kwalificeert als ajax dna werkt op de lachspieren
Ik herinner me het anders, het was Van Os die A, B en C contracten regelde en het kwam er op neer dat geen van de donkere jongens een A contract had gekregen en Blind alleen voor uiteraard zichzelf, z'n maatjes Frank, Ronald, Edwin en Jari gezorgd had.quote:Op vrijdag 14 november 2025 18:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ed is god .
Ik zou graag @Wotte op de bank hebbenquote:Op zaterdag 15 november 2025 09:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Volgende potje is Excelsior thuis, die win je ook wel als iemand van ons op de bank gaat zitten.
quote:
Gelachen om de eerste reactie daaronder:quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:57 schreef Caland het volgende:
Allereerst denk ik gefeliciteerd allemaal.
quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Gelachen om de eerste reactie daaronder:
Elk jaar op dezelfde dag jarig, stukje vastigheid
Ajax dan.quote:Op zaterdag 15 november 2025 04:06 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Het ajax dan is juist springlevend. De club van moordenaars en massaverkrachters was openlijk bezig met de terugkeer van dickpic Overmars en iedereen vecht elkaar de tent uit
Al het andere wat men kwalificeert als ajax dna werkt op de lachspieren
Maar het was wel opvallend dat opeens na die uitspraak de boel gedeeltelijk instortte en dat zelfs buitenlanders Finidi en Kanu ook opeens begonnen te azen op een transfer. Kan niet anders dat de boel toen uitlekte wie wat verdiende.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik herinner me het anders, het was Van Os die A, B en C contracten regelde en het kwam er op neer dat geen van de donkere jongens een A contract had gekregen en Blind alleen voor uiteraard zichzelf, z'n maatjes Frank, Ronald, Edwin en Jari gezorgd had.
Daar kwam die ruzie op het EK 96 ook door
Dat Bosman arrest zorgde er alleen maar voor dat ze allemaal makkelijk weg konden.
In de kleedkamer blijft er weinig geheim, denk dat alle "B jongens" er wel klaar mee waren en dat Bosman arrest net op tijd kwam voor ze.quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar het was wel opvallend dat opeens na die uitspraak de boel gedeeltelijk instortte en dat zelfs buitenlanders Finidi en Kanu ook opeens begonnen te azen op een transfer. Kan niet anders dat de boel toen uitlekte wie wat verdiende.
Gelukkig kun je me in de sportschool ook al in trainingspak op de bank zien zitten.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zou graag @:wotte op de bank hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |