Monique had inderdaad Jan gewoon even moeten bellen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 18:45 schreef stokj het volgende:
[..]
Blijkbaar is dit een gewoonte geworden om via de media boos te worden op de ander (in plaats van gewoon even te bellen en met de betrokkenen te bespreken).
Hé?quote:Op vrijdag 14 november 2025 18:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Door die kleine Belg kwam uit dat de negers minder kregen en dat Blind en de Boertjes daar een rol in hadden resulterend in een matig Ajax in 96 en die ontploffing in de daaropvolgende zomer.
Ed is god .
quote:Op vrijdag 14 november 2025 18:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Door die kleine Belg kwam uit dat de negers minder kregen en dat Blind en de Boertjes daar een rol in hadden resulterend in een matig Ajax in 96 en die ontploffing in de daaropvolgende zomer.
Ed is god .
Het ajax dan is juist springlevend. De club van moordenaars en massaverkrachters was openlijk bezig met de terugkeer van dickpic Overmars en iedereen vecht elkaar de tent uitquote:Op donderdag 13 november 2025 17:20 schreef AmenhotepIV het volgende:
Het Ajax-DNA wordt met uitsterven bedreigd.
Snel opnemen als cultureel erfgoed en zaden invriezen op Spitsbergen.
Nieuw aangekochte spelers die eerst een half jaar moeten wennen aan het ajax-spelquote:Op zaterdag 15 november 2025 04:06 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Het ajax dan is juist springlevend. De club van moordenaars en massaverkrachters was openlijk bezig met de terugkeer van dickpic Overmars en iedereen vecht elkaar de tent uit
Al het andere wat men kwalificeert als ajax dna werkt op de lachspieren
Ik herinner me het anders, het was Van Os die A, B en C contracten regelde en het kwam er op neer dat geen van de donkere jongens een A contract had gekregen en Blind alleen voor uiteraard zichzelf, z'n maatjes Frank, Ronald, Edwin en Jari gezorgd had.quote:Op vrijdag 14 november 2025 18:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ed is god .
Ik zou graag @Wotte op de bank hebbenquote:Op zaterdag 15 november 2025 09:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Volgende potje is Excelsior thuis, die win je ook wel als iemand van ons op de bank gaat zitten.
quote:
Gelachen om de eerste reactie daaronder:quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:57 schreef Caland het volgende:
Allereerst denk ik gefeliciteerd allemaal.
quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Gelachen om de eerste reactie daaronder:
Elk jaar op dezelfde dag jarig, stukje vastigheid
Ajax dan.quote:Op zaterdag 15 november 2025 04:06 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Het ajax dan is juist springlevend. De club van moordenaars en massaverkrachters was openlijk bezig met de terugkeer van dickpic Overmars en iedereen vecht elkaar de tent uit
Al het andere wat men kwalificeert als ajax dna werkt op de lachspieren
Maar het was wel opvallend dat opeens na die uitspraak de boel gedeeltelijk instortte en dat zelfs buitenlanders Finidi en Kanu ook opeens begonnen te azen op een transfer. Kan niet anders dat de boel toen uitlekte wie wat verdiende.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik herinner me het anders, het was Van Os die A, B en C contracten regelde en het kwam er op neer dat geen van de donkere jongens een A contract had gekregen en Blind alleen voor uiteraard zichzelf, z'n maatjes Frank, Ronald, Edwin en Jari gezorgd had.
Daar kwam die ruzie op het EK 96 ook door
Dat Bosman arrest zorgde er alleen maar voor dat ze allemaal makkelijk weg konden.
In de kleedkamer blijft er weinig geheim, denk dat alle "B jongens" er wel klaar mee waren en dat Bosman arrest net op tijd kwam voor ze.quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar het was wel opvallend dat opeens na die uitspraak de boel gedeeltelijk instortte en dat zelfs buitenlanders Finidi en Kanu ook opeens begonnen te azen op een transfer. Kan niet anders dat de boel toen uitlekte wie wat verdiende.
Gelukkig kun je me in de sportschool ook al in trainingspak op de bank zien zitten.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zou graag @:wotte op de bank hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |