Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Martinez). Middenmoter zijn is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat je gewoon bovenin meedoet. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en jullie kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:Op woensdag 12 november 2025 20:03 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad allemaal gasten die de kar niet trekken. Achteraf is een koe in de kont kijken maar die veertig miljoen euro. Had je beter in een paar backs, zessen en een teringlijer centraal achterin kunnen verspijkeren.
Volgens mij was Veltman ook gewoon transfervrij. Prima speler voor op de backs. Eigenlijk komt het er op neer dat je gewoon een paar teringlijers in het veld erbij moet halen.
Blijft leuk na al die jarenquote:Op woensdag 12 november 2025 23:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Martinez). Middenmoter zijn is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat je gewoon bovenin meedoet. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en jullie kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
Daar heb je helemaal geen Oefenmeester 1 voor nodig!quote:Op woensdag 12 november 2025 20:09 schreef Sabata het volgende:
[..]
Dat dus. Een visie hebben is mooi, maar als je het niet kan overbrengen ben je gezien. Meerdere trainers hebben het als eens uitgelegd: je hoeft niet eens de hele kleed kamer mee te krijgen, maar slechts enkele spilfiguren in de groep. De aanvoerder op het veld, de aanvoerder van de kleedkamer (dat hoeft niet altijd dezelfde te zijn) en de Clown in de groep die met zijn strapatsen de sfeer probeert te maken. Als je die drie figuren hebt en ze willen je helpen om het op de groep over te brengen dan kom je ver. Farioli had vorig jaar Klaassen die iedere keer de 1-0 maakte, Henderson die de lijnen uitzette en Weghorst die zich lekker raar gedroegBosz had vorig seizoen in Eindhoven aan twee man al genoeg, Luuk de Jong en Noa Lang.
En voor TD hoef je helemaal niets te kunnenquote:Op woensdag 12 november 2025 23:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Martinez). Middenmoter zijn is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat je gewoon bovenin meedoet. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en jullie kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
Ik durf het haast niet te zeggen maar je moet gewoon Wouter Goes halen. Verder trap ik deze open deuren ook graag in.quote:Op woensdag 12 november 2025 23:01 schreef fetX het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 november 2025 08:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik durf het haast niet te zeggen maar je moet gewoon Wouter Goes halen. Verder trap ik deze open deuren ook graag in.
Stop hiermee.quote:Op donderdag 13 november 2025 08:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik durf het haast niet te zeggen maar je moet gewoon Wouter Goes halen. Verder trap ik deze open deuren ook graag in.
Wel beter dan Sutalo, al is dat niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 13 november 2025 09:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
User @:Wotte heeft de fles alweer vroeg gevonden.
Nederlandse asoGod. Alles voor directe plaatsing Conference League.quote:Op donderdag 13 november 2025 08:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Goed mannetje wel.quote:Op donderdag 13 november 2025 10:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nederlandse asoGod. Alles voor directe plaatsing Conference League.
(Verder eens dat het een topverdediger in de dop is. Zet 'm bij Brighton en hij heeft binnen een seizoen Van Hecke uit de basis gespeeld)
Nog niet. Maar Scholletje heeft weer van zich laten horen: https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/blind-haalt-uit-naar-jansen-hij-moet-zich-eigenlijk-schamen-voor-de-leugensquote:
Ik snap het punt eigenlijk niet zo? Blind mag toch gewoon z'n mening geven bij Van Gaal?quote:Op donderdag 13 november 2025 22:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Nog niet. Maar Scholletje heeft weer van zich laten horen: https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/blind-haalt-uit-naar-jansen-hij-moet-zich-eigenlijk-schamen-voor-de-leugens
Als Scholletje Louis echt heeft beïnvloedt dan vind ik dat een kwalijke zaak. Dat zegt dat Louis niet meer scherp is helaas. Maar van een afstand is het wel een heel tafereel: een scholletje die het ergens niet mee eens is, dan loopt te zeuren tegen zijn voormalige meester die dan weer diens contactpersoon beïnvloedt dat de trainer moet worden ontslagen en dan overgaat tot ontslag
Bosman , Davids, Hiddink , Blinds achterwerk .quote:Op donderdag 13 november 2025 22:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Nog niet. Maar Scholletje heeft weer van zich laten horen: https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/blind-haalt-uit-naar-jansen-hij-moet-zich-eigenlijk-schamen-voor-de-leugens
Als Scholletje Louis echt heeft beïnvloedt dan vind ik dat een kwalijke zaak. Dat zegt dat Louis niet meer scherp is helaas. Maar van een afstand is het wel een heel tafereel: een scholletje die het ergens niet mee eens is, dan loopt te zeuren tegen zijn voormalige meester die dan weer diens contactpersoon beïnvloedt dat de trainer moet worden ontslagen en dan overgaat tot ontslag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
quote:Op donderdag 13 november 2025 23:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bosman , Davids, Hiddink , Blinds achterwerk .
En natuurlijk :Je zou Ed zelfs op een foto zonder pixels moeiteloos herkennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
Ik geloof echt geen reet van wat die pafferig zaakwaarnemer uitkraamt. De rancune spat er nog net niet van af.quote:Op donderdag 13 november 2025 22:28 schreef stokj het volgende:
[..]
De waarheid zal ergens in het midden liggen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik geloof echt geen reet van wat die pafferig zaakwaarnemer uitkraamt. De rancune spat er nog net niet van af.
Is niets voor niets weggegaan he.quote:Op donderdag 13 november 2025 08:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
quote:Ajax gaat eerst een nieuwe technisch directeur aanstellen, en daarna een hoofdtrainer. Dat heeft algemeen directeur Menno Geelen laten weten tijdens de jaarlijkse vergadering voor aandeelhouders. ,,Dat betekent dat Fred Grim de komende weken interim-trainer van Ajax zal blijven.”
Geweldig nieuws! (Voor alle andere clubs)quote:
Compleet logische beslissing vind ik eigenlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |