SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
oh leukquote:Op maandag 10 november 2025 14:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog een paar weken en ik ga weekendje naar Berlijn
Optreden van Radiohead. En misschien dat we avond ervoor nog even ouderwets uitgaan.quote:Op maandag 10 november 2025 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh leukwat ga je allemaal doen?
quote:
Uiteraard, zeg alleen dat ik de boosheid snap. Dagdelen vrij moeten nemen wegens de incompetentie van derden is nooit leuk.quote:Op maandag 10 november 2025 14:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Al duurt het een half uur, blijf gewoon netjes. Die korte lontjes tegenwoordig, het lijken wel strijkers.
BERLIN OR BUSTquote:Op maandag 10 november 2025 14:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
"WE MARCH TOWARDS BERLIN."
Klopt.quote:
hoe ga je er heen?quote:Op maandag 10 november 2025 14:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Optreden van Radiohead. En misschien dat we avond ervoor nog even ouderwets uitgaan.
[..]
*slijpt de hooivorkenquote:Op maandag 10 november 2025 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt.
Niets is zo fragiel als het ego van bepaalde mannen die dan ontzettend emotioneel worden en een podcast beginnen om daarin in de zeggen hoe fragiel en emotioneel vrouwen zijn.
Ben wel minder online hoor. Gewoon minder zin.quote:Op maandag 10 november 2025 14:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh misschien heb ik dat gemist dan
quote:Op maandag 10 november 2025 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt.
Niets is zo fragiel als het ego van bepaalde mannen die dan ontzettend emotioneel worden en een podcast beginnen om daarin in de zeggen hoe fragiel en emotioneel vrouwen zijn.
De meeste mannen en vrouwen wel ja.quote:Op maandag 10 november 2025 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
We weten natuurlijk allemaal dat mannen alleen maar rationeel denken en handelen
sip zitten wezen denk ikquote:Op maandag 10 november 2025 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat gaan jullie morgen allemaal voor singles-day doen hier?
Vragen wanneer mn date weer langs komt zodat ik me niet single voelquote:Op maandag 10 november 2025 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Slingers, taart, champagne, satisfyer, Tarzan, meer taart.quote:Op maandag 10 november 2025 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
heb je een datequote:Op maandag 10 november 2025 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
Vragen wanneer mn date weer langs komt zodat ik me niet single voel
Relatiemateriaal?quote:Op maandag 10 november 2025 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
Vragen wanneer mn date weer langs komt zodat ik me niet single voel
quote:Op maandag 10 november 2025 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Slingers, taart, champagne, satisfyer, Tarzan, meer taart.
jaquote:Op maandag 10 november 2025 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
En je frikandel dan? Toch de deur gewezen?
We zijn toch geen pubers meer. Als je als volwassen vent een ongemakkelijk gesprek niet kan handelen dan gaat er iets fout jaquote:Op maandag 10 november 2025 14:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
nou ja sinds dinsdag niet meer gesproken omdat die het gesprek weer te ongemakkelijk vond.
er mankeert iets aan hem
Verder met EUV.quote:Op maandag 10 november 2025 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Blokkeren. Is de enige optie.quote:Op maandag 10 november 2025 14:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
nou ja sinds dinsdag niet meer gesproken omdat die het gesprek weer te ongemakkelijk vond. Gisteren reageerde die ineens op mijn insta story maar heb niets terug gestuurd.
er mankeert iets aan hem
ja hij raakt in paniek en hangt op. Heb ik echt nog nooit meegemaakt. en de keren daarvoor dan belde hij de dag er na heel vrolijk op alsof er niets was gebeurd.quote:Op maandag 10 november 2025 14:35 schreef rival het volgende:
[..]
We zijn toch geen pubers meer. Als je als volwassen vent een ongemakkelijk gesprek niet kan handelen dan gaat er iets fout ja
ben mezelf aan het overtuigen omdat te doenquote:Op maandag 10 november 2025 14:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blokkeren. Is de enige optie.
Dan overtuigen wij wat harder.quote:Op maandag 10 november 2025 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben mezelf aan het overtuigen omdat te doen
mja dat werkt niet. Het is net als een verslaving.quote:Op maandag 10 november 2025 14:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan overtuigen wij wat harder.
Blokkeer hem.
Nee. Het is zelfkastijding.quote:Op maandag 10 november 2025 14:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja dat werkt niet. Het is net als een verslaving.
Hoezo?quote:Op maandag 10 november 2025 14:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We maakten ons gisteravond wel even zorgen.
Waardoor raakte hij in paniek?quote:Op maandag 10 november 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij raakt in paniek en hangt op. Heb ik echt nog nooit meegemaakt. en de keren daarvoor dan belde hij de dag er na heel vrolijk op alsof er niets was gebeurd.
Echt zo raar
omdat ik hem wederom weer vroeg waarom die was veranderdquote:Op maandag 10 november 2025 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waardoor raakte hij in paniek?
Ik las airfryer en dacht yesssssquote:Op maandag 10 november 2025 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Slingers, taart, champagne, satisfyer, Tarzan, meer taart.
een spelquote:
Dat kan ook een satisfyer zijn.quote:Op maandag 10 november 2025 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las airfryer en dacht yesssss
Hmm, rare reden om paniek te raken.quote:Op maandag 10 november 2025 14:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat ik hem wederom weer vroeg waarom die was veranderd
Straks is het 1 grote act.quote:Op maandag 10 november 2025 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, rare reden om paniek te raken.
Lekker de wereld veroverenquote:Op maandag 10 november 2025 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
een spelstrategyspel.
Europa Universalis V
niet de eerste keer dat die hiervoor zo reageert en dan daarna krijg ik de silence treatment als straf.quote:Op maandag 10 november 2025 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, rare reden om paniek te raken.
Satisfryer.quote:Op maandag 10 november 2025 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat kan ook een satisfyer zijn.
Klassieke narcist.quote:Op maandag 10 november 2025 14:49 schreef bitterbal het volgende:
hij draait het zo dat ik mij schuldig voel dat ik hem iets vraag en dat doet die expres want als je dat vaak genoeg doet dan durf je niets meer te vragen om de sfeer niet te verpesten
Ik vind het een rare gast. Heb je niks an.quote:Op maandag 10 november 2025 14:49 schreef bitterbal het volgende:
hij draait het zo dat ik mij schuldig voel dat ik hem iets vraag en dat doet die expres want als je dat vaak genoeg doet dan durf je niets meer te vragen om de sfeer niet te verpesten
Ik heb nog maar weinig militair gedaan. Ik heb nu een bepaalde missie als ik naar de verschillende eisen kijk, heb ik dat gehaald, maar toch blijft ie als niet compleet staan.quote:Op maandag 10 november 2025 14:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Straks is het 1 grote act.
[..]
Lekker de wereld veroveren
Beter iemand die wel volwassen is geworden voor jouquote:Op maandag 10 november 2025 14:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet de eerste keer dat die hiervoor zo reageert en dan daarna krijg ik de silence treatment als straf.
echt een kleuter.
eens.quote:Op maandag 10 november 2025 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het een rare gast. Heb je niks an.
quote:Op maandag 10 november 2025 14:49 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 10 november 2025 14:51 schreef CherryLips het volgende:
M'n vader is m'n balkon aan het schoonmaken en ik heb per ongeluk uit autisme de buitendeur op slot gedraaid. En ik hoorde wel steeds geklop maar dacht dat hij iets aan het maken was buiten. Ga na een tijdje toch maar even kijken. Staat ie al een hele tijd op het raam te kloppen
M'n vader is m'n balkon aan het schoonmaken en ik heb per ongeluk uit autisme de buitendeur op slot gedraaid. En ik hoorde wel steeds geklop maar dacht dat hij iets aan het maken was buiten. Ga na een tijdje toch maar even kijken. Staat ie al een hele tijd op het raam te kloppen
Dan snap ik niet dat je contact met hem hebt.quote:Op maandag 10 november 2025 14:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet de eerste keer dat die hiervoor zo reageert en dan daarna krijg ik de silence treatment als straf.
echt een kleuter.
Hij had niet op een gegeven moment zoiets van. Ik bel even.quote:Op maandag 10 november 2025 14:51 schreef CherryLips het volgende:
omdat die in het begin heel charmant was en ik hem leuk ben gaan vinden en daar moet ik nu dus van afkickenquote:Op maandag 10 november 2025 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat je contact met hem hebt.
Telefoon lag binnenquote:Op maandag 10 november 2025 14:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij had niet op een gegeven moment zoiets van. Ik bel even.
de arme manquote:Op maandag 10 november 2025 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit moet ik nog heeeeeel lang aanhoren.
Ja, zolang hij leeft, zal dit nog regelmatig ter sprake gaan komen.quote:Op maandag 10 november 2025 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit moet ik nog heeeeeel lang aanhoren.
Ohquote:
Heb ik als jong kind ooit gedaan. En dan bedoel ik ook echt jong.quote:Op maandag 10 november 2025 14:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu gezegd dat hij die telefoon maar in z'n zak moet steken.quote:Op maandag 10 november 2025 14:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
OhJa, dan was kloppen het enige wat kon.
Goede vangstquote:Geïdentificeerd als Mr. Sukru Yusuf Onganor (MR. SUKRU YUSUF ONGANER) 22 jaar oud, Duitse nationaliteit.
Op basis van onderzoek werd bij het middelste voorwerp een motor en een mes aangetroffen die in een rugzak zat.
Arrestaties in een klein geval van roekeloos rijden leidden tot de onthulling van een ernstig strafblad in het hele land. Politieagenten hebben de achtergrond van meneer Sugru onderzocht en hebben vastgesteld dat het een Duits arrestatiebevel is.
In een schandaalzaak met witwassen van rijkdom in de vorm van dodelijke overval.
Zware overtreding: dodelijk lichaamswond in Duitsland
(google translate)
Al die boeven die gaan naar dat soort landen.quote:Op maandag 10 november 2025 15:02 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben hier vandaag een gast opgepakt die opviel vanwege zijn rijgedrag en de scooter die teveel geluid maakte. Waren blijkbaar klachten over hem.
Blijkt het een voortvluchtige crimi te zijn
[..]
Goede vangst
zie nu filmpje van zijn aanhouding. Halen gewoon een mes uit zijn tasjequote:Op maandag 10 november 2025 15:05 schreef CherryLips het volgende:
22, dat is een kind
Doet me denken aan Ted Bundy, die werd opgepakt omdat ie door rood reed ofzo.
Zo'n vrouwentas?quote:Op maandag 10 november 2025 15:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zie nu filmpje van zijn aanhouding. Halen gewoon een mes uit zijn tasje
Vorige week bij Bureau Utrecht hadden ze ook een mes van iemand afgepakt, was een enorm dingquote:Op maandag 10 november 2025 15:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zie nu filmpje van zijn aanhouding. Halen gewoon een mes uit zijn tasje
quote:Op maandag 10 november 2025 15:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n heuptasje waarschijnlijk.
Die zag ik ze in mijn oude wijk ook dragen ja. Lekker verwijfd rondlopenquote:Op maandag 10 november 2025 15:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zo'n heuptasje
https://fb.watch/DhGUDadhRI/
discriminatiequote:Op maandag 10 november 2025 15:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Geef jonge vrouwen die een gezin willen stichten voorrang op de woningmarkt
Goed initiatief wel. Mensen die samen willen gaan wonen en kinderen willen maken zodat er nu minder huizen nodig zijn en in de toekomst iemand de AOW voor ons kan betalen.
Makkelijk. Zeggen dat je een gezin wil stichten, het huis krijgt en dan zeggen, nah toch geen kinderen.quote:Op maandag 10 november 2025 15:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goed initiatief wel. Mensen die samen willen gaan wonen en kinderen willen maken zodat er nu minder huizen nodig zijn en in de toekomst iemand de AOW voor ons kan betalen.
Moet ik kunnen bewijzen dat ik kinderen wil?quote:Op maandag 10 november 2025 15:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
jaquote:Op maandag 10 november 2025 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet ik kunnen bewijzen dat ik kinderen wil?
Wat als het niet lukt, moet ik dan weer opbokken?
Dan krijg je paar adoptiekinderen.quote:Op maandag 10 november 2025 15:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Makkelijk. Zeggen dat je een gezin wil stichten, het huis krijgt en dan zeggen, nah toch geen kinderen.
Van die beige.quote:Op maandag 10 november 2025 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan krijg je paar adoptiekinderen.
Laat dan maar.quote:Op maandag 10 november 2025 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een boefje en een engeltje.quote:Op maandag 10 november 2025 15:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een blanke en een gekleurde. Duo Penotti.
Passen nog wel vijf kinderen bij, die zijn maar klein ook.quote:Op maandag 10 november 2025 15:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij hebt ook al een huis natuurlijk.
Denk dat we een commissie komt om mensen te koppelen.quote:Op maandag 10 november 2025 15:34 schreef Nizno het volgende:
ik neem aan dat ze er dan een kerel bij krijgen bij dat huis?
want die kinderen moeten toch ontstaan
Partytent op het balkon.quote:Op maandag 10 november 2025 15:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Passen nog wel vijf kinderen bij, die zijn maar klein ook.
carlo boszhart en co hadden zulke goeie successenquote:Op maandag 10 november 2025 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat we een commissie komt om mensen te koppelen.
En waarom alleen jonge vrouwen? Waar zijn de mannen in deze?quote:Op maandag 10 november 2025 15:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op maandag 10 november 2025 15:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En waarom alleen jonge vrouwen? Waar zijn de mannen in deze?
quote:Op maandag 10 november 2025 15:34 schreef Nizno het volgende:
ik neem aan dat ze er dan een kerel bij krijgen bij dat huis?
want die kinderen moeten toch ontstaan
quote:Op maandag 10 november 2025 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 november 2025 15:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
carlo boszhart en co hadden zulke goeie successen
Ben echt op tijd weggegaanquote:Op maandag 10 november 2025 15:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, twee zelfs!quote:Op maandag 10 november 2025 15:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je ook een berging of fietsenhok?
Je hebt maar 1 vent nodig om al die vrouwen te bezwangeren dus die geef je een leuk weekendje.quote:Op maandag 10 november 2025 15:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die melden zich vanzelf wel aan.quote:Op maandag 10 november 2025 15:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lolquote:Op maandag 10 november 2025 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt maar 1 vent nodig om al die vrouwen te bezwangeren dus die geef je een leuk weekendje.
jij had een huis, hoefde geen voorrangquote:
hoeveel kinderen heeft die inmiddels al?quote:Op maandag 10 november 2025 15:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Roy Donders gaat ook emigreren.
volgende stap is dat ze je onteigenenquote:Op maandag 10 november 2025 15:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij had een huis, hoefde geen voorrang
Naar Thailand?quote:Op maandag 10 november 2025 15:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
jaquote:Op maandag 10 november 2025 15:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar ik ben te oud om me voort te plantenquote:Op maandag 10 november 2025 15:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volgende stap is dat ze je onteigenen
vinden ze wel iets op of je moet je gewoon je huis uit voor een vrouw die nog wel vruchtbaar isquote:Op maandag 10 november 2025 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik ben te oud om me voort te planten
Maar dan lijken alle kinderen op elkaar.quote:Op maandag 10 november 2025 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt maar 1 vent nodig om al die vrouwen te bezwangeren dus die geef je een leuk weekendje.
Krijg je na een tijdje grappige kindjes van.quote:Op maandag 10 november 2025 15:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar dan lijken alle kinderen op elkaar.
Bloemen houden van mensen en Roy van mannen.quote:Op maandag 10 november 2025 15:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zó oud ben ik nou ook weer niet balquote:Op maandag 10 november 2025 15:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vinden ze wel iets op of je moet je gewoon je huis uit voor een vrouw die nog wel vruchtbaar is
Fok! account geven bij geboorte.quote:Op maandag 10 november 2025 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijg je na een tijdje grappige kindjes van.
quote:Op maandag 10 november 2025 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zó oud ben ik nou ook weer niet bal
Krijg je dadelijk van die trage mensenschuwe in zichzelf gekeerde kindjes met faalangst.quote:Op maandag 10 november 2025 15:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier volgend jaar 40. Dan gaan de jaren ook wel langzaam tellen
Gaat juist steeds sneller naar mijn idee. Tien jaar geleden voelt als gisteren.quote:Op maandag 10 november 2025 15:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik wil terug naar de tijd dat buitenspelen na schooltijd tot aan het avondeten een eeuwigheid leek.quote:Op maandag 10 november 2025 16:02 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Gaat juist steeds sneller naar mijn idee. Tien jaar geleden voelt als gisteren.
die doet wel pijn die 40. ik ben er ondertussen overheen en het voelt al alsof ik met 1 been in het graf staquote:Op maandag 10 november 2025 15:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Stel je aan zeg. Ik ben 52 en heb daar geen last van. Ja ik word een dagje ouder merk ik aan mijn lichaam, verder niets.quote:Op maandag 10 november 2025 16:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
die doet wel pijn die 40. ik ben er ondertussen overheen en het voelt al alsof ik met 1 been in het graf sta
fijn dat jij nergens last van hebt. gelukkig ben jij de maatstaaf voor heel nederland.quote:Op maandag 10 november 2025 16:10 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Stel je aan zeg. Ik ben 52 en heb daar geen last van. Ja ik word een dagje ouder merk ik aan mijn lichaam, verder niets.
kan je midlifecrisis ook beginnenquote:Op maandag 10 november 2025 16:14 schreef Haags het volgende:
Ik moet nog een halfjaar tot ik 40 ben.
Dan zal ik ook wel zo'n beetje over de helft van m'n leven zitten.
Bij jou zo te zien al volop bezigquote:Op maandag 10 november 2025 16:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
fijn dat jij nergens last van hebt. gelukkig ben jij de maatstaaf voor heel nederland.
[..]
kan je midlifecrisis ook beginnen
mijne begon al op m'n 35e. weet ik ook gelijk hoe oud ik wordquote:
Hmm, je hebt gelijk. Ik heb mazzel. Veel van mijn leeftijdsgenoten in mijn omgeving zijn er slechter aan toe.quote:Op maandag 10 november 2025 16:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
fijn dat jij nergens last van hebt. gelukkig ben jij de maatstaaf voor heel nederland.
Natuurlijk heb ik gelijk, ik heb altijd gelijk.quote:Op maandag 10 november 2025 16:37 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Hmm, je hebt gelijk. Ik heb mazzel. Veel van mijn leeftijdsgenoten in mijn omgeving zijn er slechter aan toe.
Immerquote:Op maandag 10 november 2025 16:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik gelijk, ik heb altijd gelijk.
Toch @:essnhills ?
Alleen @:nattekat vind dat ik geen gelijk heb maar dat broekie is nogal recalcitrant.
dank voor deze bevestigingquote:
quote:
Is het zo erg jog?quote:Op maandag 10 november 2025 16:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
mijne begon al op m'n 35e. weet ik ook gelijk hoe oud ik word
uiteraard.quote:
Wat deed je op je 35e? Nieuwe jonge vriendin zoeken?quote:Op maandag 10 november 2025 16:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
mijne begon al op m'n 35e. weet ik ook gelijk hoe oud ik word
dat wordt gewaardeerd vriendjequote:
quote:Op maandag 10 november 2025 16:59 schreef dud0r het volgende:
toen begon het verval echt en brak ik m'n hand tijdens het trainen. twee jaar later scheurde ik m'n achillespees en sindsdien is het elk kwartaal wel weer een blessure hier of daar.
Oven ja ja. Jointjes paffen bedoel je.quote:Op maandag 10 november 2025 17:13 schreef Ama het volgende:
Het stond hier een "beetje" blauw want ik was vergeten dat er iets had gelekt in de oven toen ik hem aan deed. Maar goed afzuiging even aan, wierook aan en ramen open en de lucht begint een beetje te verdwijnen.
Nou dan staat het wel minder blauw hoor.quote:Op maandag 10 november 2025 17:14 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Oven ja ja. Jointjes paffen bedoel je.
Het is nu tijd voor de Sint UI.quote:Op maandag 10 november 2025 17:34 schreef Ama het volgende:
Is het al tijd voor een sneeuw UI? Ja als ik de sneeuw in Nederland moet aanhouden kan ik hem misschien een weekje instellen.
Ik heb alleen sneeuw en Kerst.quote:Op maandag 10 november 2025 17:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is nu tijd voor de Sint UI.
Zit je nou gewoon te liegen? Jij? Wie ben jij en wat heb je met essn gedaan?quote:
Ach snert ziet er ook altijd uit alsof het al een keer door je maag is gegaan maar het is wel lekker.quote:Op maandag 10 november 2025 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Traybake tijdPaprika courgette met gebakken champignons en gebakken ei. Ziet eruit als een treinongeluk in een tunnel maar dat geeft niet. Brand Winterbock erbij. Smullen maar.
Andijvie rauw of gekooktquote:
Op Marktplaats zetten.quote:Op maandag 10 november 2025 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oke oke ik doe mijn sneeuw UI ook wel.quote:Op maandag 10 november 2025 17:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik had ooit een ava met een mijtertje dacht ik
Ik heb meerdere UI's maar wilde er van de week eentje selecteren en kon drukken wat ik wilde maar kon niet veranderen.quote:Op maandag 10 november 2025 17:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik had ooit een ava met een mijtertje dacht ik
Ieuwliedepeeliequote:
Duurt lang.quote:Op maandag 10 november 2025 17:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Oke oke ik doe mijn sneeuw UI ook wel.
Vroegah toen je nog een paar doosjes lego en verder mandarijntjes en sokken kreeg was het nog een beetje leuk.quote:Op maandag 10 november 2025 18:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind Sinnieklaas leuker dan kerst eigenlijk maar krijg er weinig van mee als oud wijf.
Het wordt ook steeds vaker overschreeuwd door kerst.
Welcome to GerryDerryquote:Op maandag 10 november 2025 18:07 schreef Ama het volgende:
Oeh ik kan vanavond ook de nieuwe aflevering van Welcome to Derry kijken. @:cherrylips
Wat voor pizzaquote:Op maandag 10 november 2025 18:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog maar een keertje pizza. Het is immers vakantie
Ik zit heul niet te liegenquote:Op maandag 10 november 2025 17:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zit je nou gewoon te liegen? Jij? Wie ben jij en wat heb je met essn gedaan?
Zal hier de komende jaren wel weer meer een ding worden met neefjequote:Op maandag 10 november 2025 18:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind Sinnieklaas leuker dan kerst eigenlijk maar krijg er weinig van mee als oud wijf.
Het wordt ook steeds vaker overschreeuwd door kerst.
Compleet zelfgemaakt met gorgonzola en artisjokkenquote:
Goorgonzola en artisokkenquote:Op maandag 10 november 2025 18:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Compleet zelfgemaakt met gorgonzola en artisjokken
Meer voor mij dusquote:Op maandag 10 november 2025 18:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goorgonzola en artisokken
Oke oke. Interessant.quote:Op maandag 10 november 2025 18:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Compleet zelfgemaakt met gorgonzola en artisjokken
quote:
Hoezo interessant? Gewoon goede combiquote:
Klinkt beetje karig met maar twee soorten belegquote:Op maandag 10 november 2025 18:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoezo interessant? Gewoon goede combi
Goede pizza heeft niet meer nodigquote:Op maandag 10 november 2025 18:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klinkt beetje karig met maar twee soorten beleg
Maak je het deeg ook zelf?quote:Op maandag 10 november 2025 19:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Goede pizza heeft niet meer nodig
Ik ben laatste jaren gelukkig blessurevrij. In mijn twintiger jaren wel aantal keer in de lappenmand gezeten.quote:Op maandag 10 november 2025 16:59 schreef dud0r het volgende:
toen begon het verval echt en brak ik m'n hand tijdens het trainen. twee jaar later scheurde ik m'n achillespees en sindsdien is het elk kwartaal wel weer een blessure hier of daar.
De grotere zijn allemaal van de afgelopen jaren.quote:Op maandag 10 november 2025 19:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben laatste jaren gelukkig blessurevrij. In mijn twintiger jaren wel aantal keer in de lappenmand gezeten.
En dan ook een ekte ekte pizza oven erbij?quote:
Ik doe bewust wat rustiger aan tegenwoordig.quote:Op maandag 10 november 2025 19:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
De grotere zijn allemaal van de afgelopen jaren.
Nee mijn elektrische oven met pizza stand. Ik geloof onderkant warm en lichte hete luchtquote:Op maandag 10 november 2025 19:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan ook een ekte ekte pizza oven erbij?
Verkeerde account essiequote:
RIPquote:Op maandag 10 november 2025 19:20 schreef Nattekat het volgende:
Mona Keijzer noemt CDA links.
Mijn vader kijkt die tokkiezender, dus ik moest dat mens aanhoren. Hij geloofde het en zei dat zij het als beroep heeft en er wel verstand van heeft. Hij is verloren
VVD is toch ook links.quote:Op maandag 10 november 2025 19:21 schreef ieniminimuis het volgende:
CDA links? Het wordt steeds gekker
Hier lopen mensen rond die wel gewoon normaal kunnen nadenken, je hoeft dat niet uit te leggen.quote:Op maandag 10 november 2025 19:24 schreef ieniminimuis het volgende:
CDA is rechts midden. Iets rechtser dan d66 en CU
Vanuit extreem rechts bezien is verder alles links natuurlijkquote:
Uiteraard. Daarom heb ik er ook op gestemd. Helemaal mijn partij zo linksquote:
Als je dit denkt is je nu al leven verloren en dat meen ik.quote:Op maandag 10 november 2025 19:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier lopen mensen rond die wel gewoon normaal kunnen nadenken, je hoeft dat niet uit te leggen.
Mss leest je pa meequote:Op maandag 10 november 2025 19:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier lopen mensen rond die wel gewoon normaal kunnen nadenken, je hoeft dat niet uit te leggen.
Relatief gezien dan, jij loopt hier ook rond natuurlijk.quote:Op maandag 10 november 2025 19:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je dit denkt is je nu al leven verloren en dat meen ik.
quote:
Ik wilde nog beargumenteren dat als D66 en CDA links zijn, dat er een ruime meerderheid voor een links kabinet is, maar ik heb de vrede maar bewaard.quote:Op maandag 10 november 2025 19:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vanuit extreem rechts bezien is verder alles links natuurlijk
Beste kaasquote:Op maandag 10 november 2025 19:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alleen jammer van de goorgonzola
Links en rechts zijn dezelfde sloebers van dezelfde appelgaard, aan de ene kant met blauw haar en een voorliefde voor konijnen en aan de andere kant de types met speciemortel nog aan de vingers die graag een Pick-Up zouden rijden.quote:Op maandag 10 november 2025 19:27 schreef essnhills het volgende:
Als extreem rechts nog verder gaat dan komen ze aan de andere kant er weer uit en zijn ze opeens links
Ik ga gewoon door tot het echt niet meer kan.quote:Op maandag 10 november 2025 19:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik doe bewust wat rustiger aan tegenwoordig.
Wedstrijd op niveau voetballen zal ik niet meer doen; en een wedstrijd boksen is ook verleden tijd.
Interessantquote:Op maandag 10 november 2025 19:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee mijn elektrische oven met pizza stand. Ik geloof onderkant warm en lichte hete lucht
Bakplaat in de oven alvast, goed warm stoken. Pizza erop. Lekker.quote:Op maandag 10 november 2025 19:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga gewoon door tot het echt niet meer kan.
Laat me niet tegenhouden door hoe brak m'n lichaam is.
[..]
Interessant
Nee, gewoon lekker oude brokkelkaas, met van die zoutkristallenquote:
Echte Parmezaanse kaas heeft dat ook, lekker knoepen op het hemelse zoutquote:Op maandag 10 november 2025 19:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, gewoon lekker oude brokkelkaas, met van die zoutkristallen
quote:Op maandag 10 november 2025 19:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Woahquote:
Jaaah! Overjarige met zeezout.quote:Op maandag 10 november 2025 19:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, gewoon lekker oude brokkelkaas, met van die zoutkristallen
Geen pizzasteen?quote:Op maandag 10 november 2025 19:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bakplaat in de oven alvast, goed warm stoken. Pizza erop. Lekker.
quote:Op maandag 10 november 2025 19:41 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Jaaah! Overjarige met zeezout.
Nee denk dat die dat even moet uitleggen hoe dat moetquote:
Beetje raspen, beetje snoepenquote:Op maandag 10 november 2025 19:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echte Parmezaanse kaas heeft dat ook, lekker knoepen op het hemelse zout
Ja denk dat dat wel verstand isquote:Op maandag 10 november 2025 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee denk dat die dat even moet uitleggen hoe dat moet
Roquefort vind ik het beste, maar zo duur. Ik probeer wel eens andere.quote:Op maandag 10 november 2025 19:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik houd gewoon van blauw schimmel. Ik zou bijna denken dat het verslavend is of dat mijn lichaam het nodig heeft.
Het externe zoute in balans met het interne zuur.quote:Op maandag 10 november 2025 19:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik houd gewoon van blauw schimmel. Ik zou bijna denken dat het verslavend is of dat mijn lichaam het nodig heeft.
Dat woord ken ik nietquote:Op maandag 10 november 2025 19:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja denk dat dat wel verstand is
Het is niet helemaal kiesquote:
Moeten we maar even aan de tand voelen danquote:
Dat zou me wel trots makenquote:Op maandag 10 november 2025 19:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zie bij Eva JInek de zangers van Blof en Racoon. Zijn ze door Essie Zeeland uitgejaagd??
Sta je daar met je mond vol tandenquote:Op maandag 10 november 2025 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moeten we maar even aan de tand voelen dan
Voor die 2x dat ik een pizza bak? Neuh. Werkt prima zoquote:
Ja ze lazen hier dat ik onderweg was natuurlijkquote:Op maandag 10 november 2025 19:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zie bij Eva JInek de zangers van Blof en Racoon. Zijn ze door Essie Zeeland uitgejaagd??
Nee, heb die van mij al gezetquote:Op maandag 10 november 2025 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan iemand zo T voor mij ZZ? Hond ligt zo lekker tegen mij aan
Lekker uit t vuistjequote:Op maandag 10 november 2025 19:51 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Soms koop ik wel zo'n taartpunt pecorino. Is snel op.
Ja ook, maar eigenlijk gereserveerd als topping bij mij. Het is allemaal zo duur joh. Ik hou van lekker eten ja. Kaasplankje is wel sjiek. Doe ik niet zo maar. Met bepaald bezoek alleen.quote:
Wat is platte kaas? Want jij lust helemaal geen kaas.quote:
Barbaar.quote:
Kwarkquote:Op maandag 10 november 2025 19:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat is platte kaas? Want jij lust helemaal geen kaas.
quote:Op maandag 10 november 2025 19:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat is platte kaas? Want jij lust helemaal geen kaas.
quote:
Even goed schoonmaken.quote:Op maandag 10 november 2025 20:02 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb net de binnenkant van de dop van mijn bidon per ongeluk gezien.
Ik was liever onwetend gebleven.
Even goed wegsodemieteren en even goed nieuwe kopen ja.quote:Op maandag 10 november 2025 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Even goed schoonmaken.
Je gaat nu dood. Als je het niet gezien had dan bleef je levenquote:Op maandag 10 november 2025 20:02 schreef Nattekat het volgende:
Geld uitgevenquote:Op maandag 10 november 2025 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Even goed wegsodemieteren en even goed nieuwe kopen ja.
Want wat je niet ziet bestaat nietquote:Op maandag 10 november 2025 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je gaat nu dood. Als je het niet gezien had dan bleef je leven
quote:
Gewoon altijd ogen dichtquote:
quote:Op maandag 10 november 2025 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Even goed wegsodemieteren en even goed nieuwe kopen ja.
*splat*quote:
'waarom reed u net 180 door een 30 km/u zone?'quote:
quote:Op maandag 10 november 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'waarom reed u net 180 door een 30 km/u zone?'
'nou meneer agent, ik had mijn ogen dicht dus is zag de borden en mijn snelheidsmeter niet'
quote:
'u heeft net 3 fatbikers plat gereden'quote:
Ohquote:
Was het dan ook gewoon.quote:Op maandag 10 november 2025 20:02 schreef Nattekat het volgende:
Welke?quote:Op maandag 10 november 2025 20:18 schreef Ama het volgende:
Voorraadkast even opgeruimd en ik heb echt genoeg chips voor de komende maanden.
"Ik geef u een waarschuwing. En een plek waar nog meer fatbikes zijn."quote:Op maandag 10 november 2025 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'u heeft net 3 fatbikers plat gereden'
'heb niks gezien agent, dus dat is niet zo'
Ik kwam er achter dat ik nog een hele doos van 10 stuks met deze heb liggen https://www.ah.nl/product(...)-karamelsmaakvullingquote:Op maandag 10 november 2025 20:18 schreef Ama het volgende:
Voorraadkast even opgeruimd en ik heb echt genoeg chips voor de komende maanden.
Maar die agent zie ik ook nietquote:Op maandag 10 november 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'waarom reed u net 180 door een 30 km/u zone?'
'nou meneer agent, ik had mijn ogen dicht dus is zag de borden en mijn snelheidsmeter niet'
quote:Op maandag 10 november 2025 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kwam er achter dat ik nog een hele doos van 10 stuks met deze heb liggen https://www.ah.nl/product(...)-karamelsmaakvulling
'wilt u die waarschuwing even dubbelvouwen zodat ik hem niet hoef te zien'quote:Op maandag 10 november 2025 20:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Ik geef u een waarschuwing. En een plek waar nog meer fatbikes zijn."
Je scheert je bed?quote:
Uhm Jumbo naturel ribbel, Lay's naturel en bolognese (nog over van verjaardag maar is nog dicht) van die grote zakken, Pringles Texas BBQ en Chio heartbreakers.quote:
Nee, dat niet. Ik ben geen wielrenner.quote:
Die zijn wel lekker. De vorige keer toen je dat zei had ik ze nog niet gehad maar inmiddels heb ik ze al een paar keer gekocht bij de Kruidvat.quote:Op maandag 10 november 2025 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kwam er achter dat ik nog een hele doos van 10 stuks met deze heb liggen https://www.ah.nl/product(...)-karamelsmaakvulling
Bolognese moet ik weer eens nemen ja.quote:Op maandag 10 november 2025 20:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Uhm Jumbo naturel ribbel, Lay's naturel en bolognese (nog over van verjaardag maar is nog dicht) van die grote zakken, Pringles Texas BBQ en Chio heartbreakers.
Wist niet eens dat ik nog Pringles had maar is nog tot februari houdbaar.Ben niet echt meer een grote chips eter ofzo dus misschien geef ik ook wel wat weg.
Die van Lay's vind ik dan toch wel de lekkerste. Die blijft sowieso hier.quote:Op maandag 10 november 2025 20:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bolognese moet ik weer eens nemen ja.
Gevaarlijke afdeling. @CherryLips is het hier ook mee eens.quote:Op maandag 10 november 2025 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet nog naar de Kruidvat voor daadwerkelijk drogisterij artikelen, zal gelijk eens kijken voor chocolade
Drogisterij artikelen bij het Kruidvat, die winkel is toch voor chocolade en andere versnaperingenquote:Op maandag 10 november 2025 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet nog naar de Kruidvat voor daadwerkelijk drogisterij artikelen, zal gelijk eens kijken voor chocolade
Jij begrijpt het.quote:Op maandag 10 november 2025 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Drogisterij artikelen bij het Kruidvat, die winkel is toch voor chocolade en andere versnaperingen
Gezondheidquote:Op maandag 10 november 2025 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Iss was gar ist
Trink was klar ist
Sag was wahr ist
Maar echte liefde gaat door de maag?quote:Op maandag 10 november 2025 21:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Liefde is samen slapen op de bank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |