SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
oh leukquote:Op maandag 10 november 2025 14:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog een paar weken en ik ga weekendje naar Berlijn
Optreden van Radiohead. En misschien dat we avond ervoor nog even ouderwets uitgaan.quote:Op maandag 10 november 2025 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh leukwat ga je allemaal doen?
quote:
Uiteraard, zeg alleen dat ik de boosheid snap. Dagdelen vrij moeten nemen wegens de incompetentie van derden is nooit leuk.quote:Op maandag 10 november 2025 14:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Al duurt het een half uur, blijf gewoon netjes. Die korte lontjes tegenwoordig, het lijken wel strijkers.
BERLIN OR BUSTquote:Op maandag 10 november 2025 14:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
"WE MARCH TOWARDS BERLIN."
Klopt.quote:
hoe ga je er heen?quote:Op maandag 10 november 2025 14:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Optreden van Radiohead. En misschien dat we avond ervoor nog even ouderwets uitgaan.
[..]
*slijpt de hooivorkenquote:Op maandag 10 november 2025 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt.
Niets is zo fragiel als het ego van bepaalde mannen die dan ontzettend emotioneel worden en een podcast beginnen om daarin in de zeggen hoe fragiel en emotioneel vrouwen zijn.
Ben wel minder online hoor. Gewoon minder zin.quote:Op maandag 10 november 2025 14:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh misschien heb ik dat gemist dan
quote:Op maandag 10 november 2025 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt.
Niets is zo fragiel als het ego van bepaalde mannen die dan ontzettend emotioneel worden en een podcast beginnen om daarin in de zeggen hoe fragiel en emotioneel vrouwen zijn.
De meeste mannen en vrouwen wel ja.quote:Op maandag 10 november 2025 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
We weten natuurlijk allemaal dat mannen alleen maar rationeel denken en handelen
sip zitten wezen denk ikquote:Op maandag 10 november 2025 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat gaan jullie morgen allemaal voor singles-day doen hier?
Vragen wanneer mn date weer langs komt zodat ik me niet single voelquote:Op maandag 10 november 2025 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Slingers, taart, champagne, satisfyer, Tarzan, meer taart.quote:Op maandag 10 november 2025 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
heb je een datequote:Op maandag 10 november 2025 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
Vragen wanneer mn date weer langs komt zodat ik me niet single voel
Relatiemateriaal?quote:Op maandag 10 november 2025 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
Vragen wanneer mn date weer langs komt zodat ik me niet single voel
quote:Op maandag 10 november 2025 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Slingers, taart, champagne, satisfyer, Tarzan, meer taart.
jaquote:Op maandag 10 november 2025 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
En je frikandel dan? Toch de deur gewezen?
We zijn toch geen pubers meer. Als je als volwassen vent een ongemakkelijk gesprek niet kan handelen dan gaat er iets fout jaquote:Op maandag 10 november 2025 14:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
nou ja sinds dinsdag niet meer gesproken omdat die het gesprek weer te ongemakkelijk vond.
er mankeert iets aan hem
Verder met EUV.quote:Op maandag 10 november 2025 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Blokkeren. Is de enige optie.quote:Op maandag 10 november 2025 14:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
nou ja sinds dinsdag niet meer gesproken omdat die het gesprek weer te ongemakkelijk vond. Gisteren reageerde die ineens op mijn insta story maar heb niets terug gestuurd.
er mankeert iets aan hem
ja hij raakt in paniek en hangt op. Heb ik echt nog nooit meegemaakt. en de keren daarvoor dan belde hij de dag er na heel vrolijk op alsof er niets was gebeurd.quote:Op maandag 10 november 2025 14:35 schreef rival het volgende:
[..]
We zijn toch geen pubers meer. Als je als volwassen vent een ongemakkelijk gesprek niet kan handelen dan gaat er iets fout ja
ben mezelf aan het overtuigen omdat te doenquote:Op maandag 10 november 2025 14:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blokkeren. Is de enige optie.
Dan overtuigen wij wat harder.quote:Op maandag 10 november 2025 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben mezelf aan het overtuigen omdat te doen
mja dat werkt niet. Het is net als een verslaving.quote:Op maandag 10 november 2025 14:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan overtuigen wij wat harder.
Blokkeer hem.
Nee. Het is zelfkastijding.quote:Op maandag 10 november 2025 14:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja dat werkt niet. Het is net als een verslaving.
Hoezo?quote:Op maandag 10 november 2025 14:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We maakten ons gisteravond wel even zorgen.
Waardoor raakte hij in paniek?quote:Op maandag 10 november 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij raakt in paniek en hangt op. Heb ik echt nog nooit meegemaakt. en de keren daarvoor dan belde hij de dag er na heel vrolijk op alsof er niets was gebeurd.
Echt zo raar
omdat ik hem wederom weer vroeg waarom die was veranderdquote:Op maandag 10 november 2025 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waardoor raakte hij in paniek?
Ik las airfryer en dacht yesssssquote:Op maandag 10 november 2025 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Slingers, taart, champagne, satisfyer, Tarzan, meer taart.
een spelquote:
Dat kan ook een satisfyer zijn.quote:Op maandag 10 november 2025 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las airfryer en dacht yesssss
Hmm, rare reden om paniek te raken.quote:Op maandag 10 november 2025 14:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat ik hem wederom weer vroeg waarom die was veranderd
Straks is het 1 grote act.quote:Op maandag 10 november 2025 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, rare reden om paniek te raken.
Lekker de wereld veroverenquote:Op maandag 10 november 2025 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
een spelstrategyspel.
Europa Universalis V
niet de eerste keer dat die hiervoor zo reageert en dan daarna krijg ik de silence treatment als straf.quote:Op maandag 10 november 2025 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, rare reden om paniek te raken.
Satisfryer.quote:Op maandag 10 november 2025 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat kan ook een satisfyer zijn.
Klassieke narcist.quote:Op maandag 10 november 2025 14:49 schreef bitterbal het volgende:
hij draait het zo dat ik mij schuldig voel dat ik hem iets vraag en dat doet die expres want als je dat vaak genoeg doet dan durf je niets meer te vragen om de sfeer niet te verpesten
Ik vind het een rare gast. Heb je niks an.quote:Op maandag 10 november 2025 14:49 schreef bitterbal het volgende:
hij draait het zo dat ik mij schuldig voel dat ik hem iets vraag en dat doet die expres want als je dat vaak genoeg doet dan durf je niets meer te vragen om de sfeer niet te verpesten
Ik heb nog maar weinig militair gedaan. Ik heb nu een bepaalde missie als ik naar de verschillende eisen kijk, heb ik dat gehaald, maar toch blijft ie als niet compleet staan.quote:Op maandag 10 november 2025 14:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Straks is het 1 grote act.
[..]
Lekker de wereld veroveren
Beter iemand die wel volwassen is geworden voor jouquote:Op maandag 10 november 2025 14:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet de eerste keer dat die hiervoor zo reageert en dan daarna krijg ik de silence treatment als straf.
echt een kleuter.
eens.quote:Op maandag 10 november 2025 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het een rare gast. Heb je niks an.
quote:Op maandag 10 november 2025 14:49 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 10 november 2025 14:51 schreef CherryLips het volgende:
M'n vader is m'n balkon aan het schoonmaken en ik heb per ongeluk uit autisme de buitendeur op slot gedraaid. En ik hoorde wel steeds geklop maar dacht dat hij iets aan het maken was buiten. Ga na een tijdje toch maar even kijken. Staat ie al een hele tijd op het raam te kloppen
M'n vader is m'n balkon aan het schoonmaken en ik heb per ongeluk uit autisme de buitendeur op slot gedraaid. En ik hoorde wel steeds geklop maar dacht dat hij iets aan het maken was buiten. Ga na een tijdje toch maar even kijken. Staat ie al een hele tijd op het raam te kloppen
Dan snap ik niet dat je contact met hem hebt.quote:Op maandag 10 november 2025 14:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet de eerste keer dat die hiervoor zo reageert en dan daarna krijg ik de silence treatment als straf.
echt een kleuter.
Hij had niet op een gegeven moment zoiets van. Ik bel even.quote:Op maandag 10 november 2025 14:51 schreef CherryLips het volgende:
omdat die in het begin heel charmant was en ik hem leuk ben gaan vinden en daar moet ik nu dus van afkickenquote:Op maandag 10 november 2025 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat je contact met hem hebt.
Telefoon lag binnenquote:Op maandag 10 november 2025 14:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij had niet op een gegeven moment zoiets van. Ik bel even.
de arme manquote:Op maandag 10 november 2025 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit moet ik nog heeeeeel lang aanhoren.
Ja, zolang hij leeft, zal dit nog regelmatig ter sprake gaan komen.quote:Op maandag 10 november 2025 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit moet ik nog heeeeeel lang aanhoren.
Ohquote:
Heb ik als jong kind ooit gedaan. En dan bedoel ik ook echt jong.quote:Op maandag 10 november 2025 14:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu gezegd dat hij die telefoon maar in z'n zak moet steken.quote:Op maandag 10 november 2025 14:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
OhJa, dan was kloppen het enige wat kon.
Goede vangstquote:Geïdentificeerd als Mr. Sukru Yusuf Onganor (MR. SUKRU YUSUF ONGANER) 22 jaar oud, Duitse nationaliteit.
Op basis van onderzoek werd bij het middelste voorwerp een motor en een mes aangetroffen die in een rugzak zat.
Arrestaties in een klein geval van roekeloos rijden leidden tot de onthulling van een ernstig strafblad in het hele land. Politieagenten hebben de achtergrond van meneer Sugru onderzocht en hebben vastgesteld dat het een Duits arrestatiebevel is.
In een schandaalzaak met witwassen van rijkdom in de vorm van dodelijke overval.
Zware overtreding: dodelijk lichaamswond in Duitsland
(google translate)
Al die boeven die gaan naar dat soort landen.quote:Op maandag 10 november 2025 15:02 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben hier vandaag een gast opgepakt die opviel vanwege zijn rijgedrag en de scooter die teveel geluid maakte. Waren blijkbaar klachten over hem.
Blijkt het een voortvluchtige crimi te zijn
[..]
Goede vangst
zie nu filmpje van zijn aanhouding. Halen gewoon een mes uit zijn tasjequote:Op maandag 10 november 2025 15:05 schreef CherryLips het volgende:
22, dat is een kind
Doet me denken aan Ted Bundy, die werd opgepakt omdat ie door rood reed ofzo.
Zo'n vrouwentas?quote:Op maandag 10 november 2025 15:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zie nu filmpje van zijn aanhouding. Halen gewoon een mes uit zijn tasje
Vorige week bij Bureau Utrecht hadden ze ook een mes van iemand afgepakt, was een enorm dingquote:Op maandag 10 november 2025 15:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zie nu filmpje van zijn aanhouding. Halen gewoon een mes uit zijn tasje
quote:Op maandag 10 november 2025 15:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n heuptasje waarschijnlijk.
Die zag ik ze in mijn oude wijk ook dragen ja. Lekker verwijfd rondlopenquote:Op maandag 10 november 2025 15:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zo'n heuptasje
https://fb.watch/DhGUDadhRI/
discriminatiequote:Op maandag 10 november 2025 15:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Geef jonge vrouwen die een gezin willen stichten voorrang op de woningmarkt
Goed initiatief wel. Mensen die samen willen gaan wonen en kinderen willen maken zodat er nu minder huizen nodig zijn en in de toekomst iemand de AOW voor ons kan betalen.
Makkelijk. Zeggen dat je een gezin wil stichten, het huis krijgt en dan zeggen, nah toch geen kinderen.quote:Op maandag 10 november 2025 15:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goed initiatief wel. Mensen die samen willen gaan wonen en kinderen willen maken zodat er nu minder huizen nodig zijn en in de toekomst iemand de AOW voor ons kan betalen.
Moet ik kunnen bewijzen dat ik kinderen wil?quote:Op maandag 10 november 2025 15:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
jaquote:Op maandag 10 november 2025 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet ik kunnen bewijzen dat ik kinderen wil?
Wat als het niet lukt, moet ik dan weer opbokken?
Dan krijg je paar adoptiekinderen.quote:Op maandag 10 november 2025 15:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Makkelijk. Zeggen dat je een gezin wil stichten, het huis krijgt en dan zeggen, nah toch geen kinderen.
Van die beige.quote:Op maandag 10 november 2025 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan krijg je paar adoptiekinderen.
Laat dan maar.quote:Op maandag 10 november 2025 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan krijg je paar adoptiekinderen.
Een boefje en een engeltje.quote:Op maandag 10 november 2025 15:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een blanke en een gekleurde. Duo Penotti.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |