The Thing Dessert?quote:Op maandag 10 november 2025 12:54 schreef CherryLips het volgende:
Mijn lunch gister was ook wel een succes.
[ afbeelding ]
Geefquote:Op maandag 10 november 2025 12:54 schreef CherryLips het volgende:
Mijn lunch gister was ook wel een succes.
[ afbeelding ]
Klopt. Meerdere zelfs volgens mijquote:Op maandag 10 november 2025 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tentje zit ook vast wel in Utrecht.
Mag ik mee?quote:Op maandag 10 november 2025 12:56 schreef CherryLips het volgende:
Volgende keer gaan we hiernaartoe:
https://www.creperielavendel.nl/
WOEST ENDE ZIEDENDquote:
Oei shit ik zie je in februari weer dus moet wel even vriendelijk blijven.quote:
Anders gooi ik je zo de gracht in, net als @4EverBlackEyedquote:Op maandag 10 november 2025 13:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Oei shit ik zie je in februari weer dus moet wel even vriendelijk blijven.
Denk wij wel wat kilootjes verschillen.quote:Op maandag 10 november 2025 13:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Anders gooi ik je zo de gracht in, net als @:4everblackeyed
denk inderdaad wel dat ik zwaarder ben jaquote:Op maandag 10 november 2025 13:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk wij wel wat kilootjes verschillen.
Mwahquote:Op maandag 10 november 2025 13:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
denk inderdaad wel dat ik zwaarder ben ja
Ik ben brede boyquote:
Welnee man. 2 vlokken sneeuw en het land is in rep en roer.quote:Op maandag 10 november 2025 14:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgende week.
Wanneer kom jij?
Half jan pasquote:Op maandag 10 november 2025 14:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgende week.
Wanneer kom jij?
Tijd om mn slicks te vervangen. Afgelopen weekend weer niet gedaanquote:Op maandag 10 november 2025 14:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Welnee man. 2 vlokken sneeuw en het land is in rep en roer.
Ik snap wel dat men boos wordt als ze weer 20 minuten moeten wachten op een of andere doos die 10 pillen uit een potje in een doosje moet doen.quote:Op maandag 10 november 2025 10:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zij kregen volgens mij veel meer te maken met agressie en intimidatie de laatste jaren. Kan me voorstellen dat dat stressvol is.
waar was jij al die tijd?quote:Op maandag 10 november 2025 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap wel dat men boos wordt als ze weer 20 minuten moeten wachten op een of andere doos die 10 pillen uit een potje in een doosje moet doen.
Keur het niet goed, maar snap het wel.
In die 20 minuten dat ik moest wachten?quote:
nee hierquote:Op maandag 10 november 2025 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In die 20 minuten dat ik moest wachten?
Op mijn telefoon, kijken of er nog WA berichten waren die beantwoord moesten worden.
Al duurt het een half uur, blijf gewoon netjes. Die korte lontjes tegenwoordig, het lijken wel strijkers.quote:Op maandag 10 november 2025 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap wel dat men boos wordt als ze weer 20 minuten moeten wachten op een of andere doos die 10 pillen uit een potje in een doosje moet doen.
Keur het niet goed, maar snap het wel.
heb je nog nieuwe leden in je club mogen verwelkomen?quote:Op maandag 10 november 2025 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb niets te vertellen eigenlijk
Ik ben hier af en toe.quote:
The Murderous Women Club?quote:Op maandag 10 november 2025 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je nog nieuwe leden in je club mogen verwelkomen?
oh misschien heb ik dat gemist danquote:Op maandag 10 november 2025 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben hier af en toe.
Heb hier van de week nog eens gepost.
ja of de 'dood aan alle mannen club'quote:Op maandag 10 november 2025 14:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
The Murderous Women Club?
Nog een paar weken en ik ga weekendje naar Berlijnquote:Op maandag 10 november 2025 14:11 schreef bitterbal het volgende:
wie heeft er wat leuks te vertellen?
Vast wel ergens. Ik denk dat de club alleen maar groter word als mannen (ja niet alle mannen, niet altijd gelijk op je pik getrapt voelen worden) hun gedrag niet aanpassen.quote:Op maandag 10 november 2025 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je nog nieuwe leden in je club mogen verwelkomen?
NO MAN.quote:Op maandag 10 november 2025 14:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja of de 'dood aan alle mannen club'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |