SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Blauwe ruisquote:Op zondag 9 november 2025 16:28 schreef Recce het volgende:
Ze hebben daar Bløf, dus een koptelefoon met ruisonderdrukking is ook onmisbaar.
FTFYquote:Op zondag 9 november 2025 16:28 schreef Recce het volgende:
Ze hebben daar Bløf, dus een koptelefoon met blauwe ruisonderdrukking is ook onmisbaar.
*Noteert:quote:
Bløf, Doe Maar Normaal.quote:Op zondag 9 november 2025 16:28 schreef Recce het volgende:
Ze hebben daar Bløf, dus een koptelefoon met ruisonderdrukking is ook onmisbaar.
Racoon en Blof zijn alletwee Zeeuws EN mutewaardigquote:Op zondag 9 november 2025 16:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Of was dat Racoon. Ongeveer hetzelfde maar die proberen nog iets van de songtekst te maken.
Jahhor. Hier is de stroom nog gewoon 24/7 beschikbaar. We hebben hier geen Enexis.quote:Op zondag 9 november 2025 16:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed punt
Hebben ze wel 24 uur per dag stroom daar?
@:luctor.et.emergo
Oh fijnquote:Op zondag 9 november 2025 16:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jahhor. Hier is de stroom nog gewoon 24/7 beschikbaar. We hebben hier geen Enexis.
Ik ga nu de pan op het vuur zetten. Ja eigenlijk stont de pan al op het fornuis, maar ik ga nu beginnen met bakkenquote:Op zondag 9 november 2025 16:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog een uurtje pruttelen en dan kan ik eten
Gezellig de lampjes aan.quote:
De NOS leest mee. Bij Langs de lijn draaien ze nu Stiekem gedanstquote:Op zondag 9 november 2025 16:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]Mischien is het wel beter van niet
Zeker het was heerlijkquote:Op zondag 9 november 2025 17:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gezellig de lampjes aan.
Vandaag was hier wel HDP-weertje. Lekker lunch op terras gehad en KSC-approved aantal stapjes.
Druk baasje geweest vandaag. Het was er ook wel mooi weer voor om in de tuin bezig te zijnquote:Op zondag 9 november 2025 18:00 schreef LTVDK het volgende:
Voor- en achtertuin winterklaar gemaakt, zelfs nog even de tegels opnieuw ingeveegd met zand
quote:Het lijkt een scenario uit een horrorfilm. In de kelder van de Universiteit van Tübingen zijn een twintigtal Chileense kluizenaarsspinnen gevonden. Het gif van de spinnen kan zorgen voor leverfalen en daarmee dodelijk zijn. In de congreszaal boven de kelder krijgen dagelijks duizenden studenten les.
De Chileense kluizenaarsspin wordt beschouwd als mensschuw en is een nachtdier. Volgens de Universiteit van Tübingen zijn beten zeldzaam. Toch wil de universiteit van de spinnen af, schrijft Bild. Het gif kan leverfalen veroorzaken en dodelijk zijn. De dieren worden nu gevangen met kleefvallen.
Slechte journalistiek met dubbele informatiequote:Op zondag 9 november 2025 18:27 schreef Nizno het volgende:
Kelder met dodelijke spinnen ontdekt, terwijl studenten erboven les krijgen
lekker hoor![]()
[..]
de ene is de 'kop'alinea en de andere is achtergrondinfoalineaquote:Op zondag 9 november 2025 18:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Slechte journalistiek met dubbele informatie
ohquote:Op zondag 9 november 2025 18:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
de ene is de 'kop'alinea en de andere is achtergrondinfoalinea
mijn knipwerk maakt t wat dubbel
Gaat dit over @Nattekat en z'n griep?quote:
bijna...quote:Op zondag 9 november 2025 19:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gaat dit over @:nattekat en z'n griep?
Oke okequote:
ja jij zei dat NK dood gingquote:
heb hem ook niet gemistquote:Op zondag 9 november 2025 19:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben hem niet gezien tijdens de race
Ja waar was 'iequote:Op zondag 9 november 2025 19:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben hem niet gezien tijdens de race
gewoon sjaak afhaakquote:Op zondag 9 november 2025 19:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij had zich sowieso verkeken op de tijd. Hopelijk niet te snel naar huis gereden.
"Waar kom je vandaan?"quote:
Sorry zal het niet meer doenquote:
Zou hij ook voor ons gehaald hebbenquote:
KOWETquote:Op zondag 9 november 2025 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had wel visje trouwens. Gestoofde kabeljauw. Flink veel
Jaquote:
Duurt elke week 5 dagen te kortquote:
Nee bedtijd koensquote:
Verkeerde maand. November heeft maar 30 dagenquote:
quote:Op zondag 9 november 2025 22:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Verkeerde maand. November heeft maar 30 dagen
Die kan de hele nacht op jacht.quote:Op zondag 9 november 2025 23:38 schreef Ama het volgende:
Ja ik ga zo ook maar slapen. Hedwig denkt daar anders over maar pech voor haar.
Er valt weinig te jagen hier in huis hoor.quote:Op zondag 9 november 2025 23:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die kan de hele nacht op jacht.
Je bent baas over eigen poes tochquote:Op zondag 9 november 2025 23:38 schreef Ama het volgende:
Ja ik ga zo ook maar slapen. Hedwig denkt daar anders over maar pech voor haar.
quote:Op zondag 9 november 2025 23:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Er valt weinig te jagen hier in huis hoor.
De lat ligt wel laag hè.quote:Op maandag 10 november 2025 07:32 schreef Karzai het volgende:
goedemorgen, ben een beetje hees vandaag straks de baas maar bellen met mijn beste katja schuurman imitatie dat ik mij niet zo lekker voel
Ga gewoon werken. Ziek melden omdat je een beetje hees bentquote:Op maandag 10 november 2025 07:32 schreef Karzai het volgende:
goedemorgen, ben een beetje hees vandaag straks de baas maar bellen met mijn beste katja schuurman imitatie dat ik mij niet zo lekker voel
Hij heeft een gat moeten graven om de lat zo laag te leggenquote:
Je moeder een briefje laten schrijven.quote:Op maandag 10 november 2025 07:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ga gewoon werken. Ziek melden omdat je een beetje hees bent
er zijn mensen die voor minder ziek meldenquote:Op maandag 10 november 2025 07:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ga gewoon werken. Ziek melden omdat je een beetje hees bent
quote:Op maandag 10 november 2025 08:04 schreef Karzai het volgende:
geintje mensenben er alweer klaar voor.
ja, succesquote:Op maandag 10 november 2025 08:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Weer een weekje hamstermolenrennen
Die van mij begint net.quote:Op maandag 10 november 2025 08:21 schreef mschol het volgende:
[..]
er zijn mensen die voor minder ziek melden
[..]
[..]
ja, succes
einde vakantie weer
Ik heb daar een mening over.quote:Op maandag 10 november 2025 08:21 schreef mschol het volgende:
[..]
er zijn mensen die voor minder ziek melden
quote:Op maandag 10 november 2025 08:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Weer een weekje hamstermolenrennen
quote:
Druk programma!quote:Op maandag 10 november 2025 09:18 schreef bitterbal het volgende:
heb net gefrituurd , nu even afkoelen en dan naar de gym
Het is maar goed dat niet iedereen zo'n werkethiek heeft, zou een mooie boel wordenquote:Op maandag 10 november 2025 08:59 schreef Karzai het volgende:
Compromis gesloten, werk vandaag en woensdag een halve dag, lekker polderen jatoch
Ik heb spierpijn vandaagquote:Op maandag 10 november 2025 09:18 schreef bitterbal het volgende:
Heel Nederland werkt parttime moppiequote:Op maandag 10 november 2025 09:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is maar goed dat niet iedereen zo'n werkethiek heeft, zou een mooie boel worden
quote:Op maandag 10 november 2025 09:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
Haal maar weer snel weg anders heeft bitterbal er nog een huisdier bij
quote:Op maandag 10 november 2025 09:18 schreef bitterbal het volgende:
Niet heel Nederland komt op het idee om zich ziek te melden als ze een beetje hees zijn vriend.quote:Op maandag 10 november 2025 09:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
Heel Nederland werkt parttime moppie
Alleen jij hier geloof ik.quote:Op maandag 10 november 2025 09:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
Lijkt me tijdens het frituren wel lastig. Dan zit je niets te doen tot je gaar bent. Of is het dan zo heet dat je niet meer kunt nadenken?quote:
Moppie? Dat zeg je toch niet?!quote:Op maandag 10 november 2025 09:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
oke. misschien gaan we dan weer dubbelquote:Op maandag 10 november 2025 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb spierpijn vandaagDus ik ga morgen.
nee het strand werkt zo rustgevend. weet niet waarom maar ben daar altijd heel kalmquote:Op maandag 10 november 2025 09:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Lijkt me tijdens het frituren wel lastig. Dan zit je niets te doen tot je gaar bent. Of is het dan zo heet dat je niet meer kunt nadenken?
Ik zou het ook doenquote:Op maandag 10 november 2025 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik werkte ook parttime laatste jaren
Ja en tegenwoordigvoer je helemaal geen moer meer uitquote:Op maandag 10 november 2025 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik werkte ook parttime laatste jaren
Ik vind dat ook wel fijn, maar niet alleen om te bakken. Gewoon lekker met blote voeten door het water wandelen is ook fijn. Waarom woon ik zo ver van het strand?quote:Op maandag 10 november 2025 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee het strand werkt zo rustgevend. weet niet waarom maar ben daar altijd heel kalm
ik schreef ook werkte in verledentijd Pquote:Op maandag 10 november 2025 09:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en tegenwoordigvoer je helemaal geen moer meer uit![]()
Jij telt niet
woah je leeft nog.quote:
lekker uitwaaien.quote:Op maandag 10 november 2025 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee het strand werkt zo rustgevend. weet niet waarom maar ben daar altijd heel kalm
quote:Op maandag 10 november 2025 09:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel fijn, maar niet alleen om te bakken. Gewoon lekker met blote voeten door het water wandelen is ook fijn. Waarom woon ik zo ver van het strand?
Moet er maar van pissenquote:Op maandag 10 november 2025 09:38 schreef dud0r het volgende:
En water schijnt een rustgevend effect te hebben op mensen als ze er naar kijken
RAYONHOOFDENquote:Op maandag 10 november 2025 09:39 schreef Recce het volgende:
Het heeft weer een beetje gevroren aan de grond vannacht. Winter is coming.
Laatste keer dat ik aan zee was, liet een meisje haar vlieger per ongeluk los. De lijn met het handvat kwam mijn richting op, maar ik kon er met een sprintje net niet bij. Een andere man rende tevergeefs nog de zee in. De vlieger verdween langzaam in de verte. Einde zielig verhaal.quote:Op maandag 10 november 2025 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
Zonnetje erbij, niet te warm. Briesje.
Eeuhm, volgens mij heb jij een kopje koffie te veel gedronken.quote:Op maandag 10 november 2025 09:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
RAYONHOOFDEN
GELOOFDEN BELOOFDEN
LOOFDEN nee dat kan niet, Het is loof-berk of naald-den. Hihi haha
Ik ben altijd bang dat zo'n vlieger neerstort op m'n hoofd.quote:Op maandag 10 november 2025 09:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik aan zee was, liet een meisje haar vlieger per ongeluk los. De lijn met het handvat kwam mijn richting op, maar ik kon er met een sprintje net niet bij. Een andere man rende tevergeefs nog de zee in. De vlieger verdween langzaam in de verte. Einde zielig verhaal.
Ja, die bestuurbare vliegers zijn heel onrustig. Dan zit je steeds te loeren of je dat ding niet tegen je aan krijgt.quote:Op maandag 10 november 2025 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat zo'n vlieger neerstort op m'n hoofd.
Gewoon die punt recht omlaag in m'n schedel.quote:Op maandag 10 november 2025 09:45 schreef UitStraling het volgende:
Zo'n vliegerstokje in je oog terwijl het vliegertouw vijf cm diep in je hals zit.
Ik ben gewoon op het werk heurquote:Op maandag 10 november 2025 09:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet heel Nederland komt op het idee om zich ziek te melden als ze een beetje hees zijn vriend.
Dat je nog net 20 seconden te leven hebt en je hoort naast je een kindje hard blij lachen om je kolderieke gezichtsuitdrukking.quote:Op maandag 10 november 2025 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon die punt recht omlaag in m'n schedel.
Je hersens pruttelend en borrelend en schuimend uit dat gaatje. Als een soort afgeschoten dolfijn.quote:Op maandag 10 november 2025 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je nog net 20 seconden te leven hebt en je hoort naast je een kindje hard blij lachen om je kolderieke gezichtsuitdrukking.
Oh nu alquote:Op maandag 10 november 2025 09:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Eeuhm, volgens mij heb jij een kopje koffie te veel gedronken.
Lijkt me raar om te eigen hersenen te zien.quote:Op maandag 10 november 2025 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hersens pruttelend en borrelend en schuimend uit dat gaatje. Als een soort afgeschoten dolfijn.
Waar komt het zand vandaan?quote:Op maandag 10 november 2025 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit geen gynaecoloog worden dan maar.
Kom je dan veel zand tegen?quote:Op maandag 10 november 2025 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit geen gynaecoloog worden dan maar.
Negatiefquote:Op maandag 10 november 2025 09:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Grijs vandaag. Heeft @:nattekat de zon?
Of dat je onthoofd wordt door de touwen van een kitequote:Op maandag 10 november 2025 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat zo'n vlieger neerstort op m'n hoofd.
quote:Op maandag 10 november 2025 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of dat je onthoofd wordt door de touwen van een kite
Hoef jij niet bang voor te zijnquote:Op maandag 10 november 2025 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me raar om te eigen hersenen te zien.
quote:
quote:Op maandag 10 november 2025 09:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Van die types met zand in de kut.
[..]
Kom je dan veel zand tegen?
[..]
Hoef jij niet bang voor te zijn
En losse tandenquote:Op maandag 10 november 2025 09:54 schreef UitStraling het volgende:
Zie nu voor me dat zo'n Amerikaanse soldaat op D-Day, zijn halve gezicht weggeschoten, op het strand ligt, "nee he, zand en bloed, kots"
"No heeey, sand and blood, puke"
[..]
Hoef jij niet bang voor te zijn
quote:Op maandag 10 november 2025 09:54 schreef CherryLips het volgende:
Als zwangere moet je zeker vaak even stempelen in de zandbak.
Met zand eropquote:Op maandag 10 november 2025 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je eigen onderkaak zien liggen op een meter afstand
Ongewassen spinazie.quote:Op maandag 10 november 2025 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met zand erop
Dan kun je hem wel terughangen maar je voelt het zand knarsen.
Voel je allemaal klein kevertjes in je mond rondrennen.quote:Op maandag 10 november 2025 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dan bijt je op piepkleine slakkenhuisjes.
Daarom altijd goed je groentjes wassen.quote:Op maandag 10 november 2025 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voel je allemaal klein kevertjes in je mond rondrennen.
Groentjes staat bij mij vlak onder huidhongerquote:Op maandag 10 november 2025 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom altijd goed je groentjes wassen.
Al krijg ik van het woord groentjes dezelfde rillingen als van nat zand met bloed.
Collega van me zei laatst na een lange periode van ellende voor haar en nu een vers mannetje, "het is zoooooo lekker om weer eens gewoon tegen iemand zijn warme huid te liggen"quote:Op maandag 10 november 2025 10:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Groentjes staat bij mij vlak onder huidhonger
heerlie de peerlie groentjes etenquote:Op maandag 10 november 2025 10:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Groentjes staat bij mij vlak onder huidhonger
Mens ga dan op tijd slapen!quote:Op maandag 10 november 2025 10:16 schreef Nattekat het volgende:
Mensen ik moet echt weer een beetje op tijd naar bed gaan
Wel echt interessant dat ik nu al voor de derde dag op rij rond 7:15 wakker ben geworden terwijl ik al 3 dagen of slecht slaap of te laat m'n bed in duik. Als tiener had dit het leef wel makkelijker gemaakt
En dat is gek omdat...?quote:Op maandag 10 november 2025 10:22 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)in-zorg-en-onderwijs
Stress bij apothekers en basisschoolleerkrachten
Daarom zijn apothekersassistenten ook vrij ongeschikt als politieagenten of trauma artsen.quote:Op maandag 10 november 2025 10:22 schreef Wereldgozer het volgende:
Apothekersassistenten? Hoe dan?quote:Op maandag 10 november 2025 10:22 schreef Wereldgozer het volgende:
Basisschool 12 weken vakantie per jaarquote:Op maandag 10 november 2025 10:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dat is gek omdat...?
Per doosje 8 verschillende stickertjes en 3 boekwerken aan uitleg meegeven, ik snap het welquote:Op maandag 10 november 2025 10:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Apothekersassistenten? Hoe dan?
Heb van mijn levensdagen geen beroep gezien waarin men zo weinig doet in zoveel tijd.
Ik vind dat ik altijd bijzonder weinig uitleg krijg voor dat geld aangezien je daarvoor moet betalen.quote:Op maandag 10 november 2025 10:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Per doosje 8 verschillende stickertjes en 3 boekwerken aan uitleg meegeven, ik snap het wel
@poetin @Putinquote:Op maandag 10 november 2025 10:32 schreef UitStraling het volgende:
Als je een half jaartje als ambtenaar werkt is het ook al piekstress als de papierlade van de printer leeg is of de zwarte pennen op zijn, als je jezelf eenmaal hieraan gewend laat raken ben je niet meer geschikt om in een oorlog te vechten.
Klopt maar ik klaag niet over werkdrukquote:Op maandag 10 november 2025 10:33 schreef rival het volgende:
Aldus de harde werkers die hier onder werktijd posten
Zij kregen volgens mij veel meer te maken met agressie en intimidatie de laatste jaren. Kan me voorstellen dat dat stressvol is.quote:Op maandag 10 november 2025 10:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Apothekersassistenten? Hoe dan?
Heb van mijn levensdagen geen beroep gezien waarin men zo weinig doet in zoveel tijd.
Zie eerdere comment.quote:Op maandag 10 november 2025 10:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Basisschool 12 weken vakantie per jaar
Apothekers, loop eens een keer binnen en kijk naar het werktempo daar
Ik zit te wachten tot een test is afgerondquote:Op maandag 10 november 2025 10:33 schreef rival het volgende:
Tja, goede tests duren nu eenmaal langquote:
Je betaalt voor het hele proces en het onderhoud van de apotheek en het loon van alle medewerkers en de apparatuur etc. Wat dacht jijquote:Op maandag 10 november 2025 10:33 schreef Ama het volgende:
Ik vind het sowieso een beetje debiel dat ik moet betalen zodat ze alleen kunnen zeggen maar je moet wel uitkijken met autorijden.
Nou noem je ook wat opquote:Op maandag 10 november 2025 10:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb ooit een half jaar bij een gemeente gewerkt. Daar werd eerst de krant een uur doorgegeven en daarna gingen ze nog maar eens koffie halen. HDP.
Ja is ook wel weer zo.quote:Op maandag 10 november 2025 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je betaalt voor het hele proces en het onderhoud van de apotheek en het loon van alle medewerkers en de apparatuur etc. Wat dacht jij
Ik werd ook echt verplicht te stoppen met werken als er koffiepauze was.quote:Op maandag 10 november 2025 10:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb ooit een half jaar bij een gemeente gewerkt. Daar werd eerst de krant een uur doorgegeven en daarna gingen ze nog maar eens koffie halen. HDP.
quote:Op maandag 10 november 2025 10:33 schreef rival het volgende:
Ik moest ook vooral rustig aan doen. Was wel gezellig daar.quote:Op maandag 10 november 2025 10:47 schreef rival het volgende:
[..]
Ik werd ook echt verplicht te stoppen met werken als er koffiepauze was.
Ik zal ook nooit vergeten dat er bijna elke werkdag wel een reden was voor gebakquote:Op maandag 10 november 2025 10:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moest ook vooral rustig aan doen. Was wel gezellig daar.
quote:Op maandag 10 november 2025 10:58 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
https://dutchreview.com/n(...)G5DCY82z3AnpPDWlPbUg
Voor mensen met de ambitie van een zeeanemoon.quote:Op maandag 10 november 2025 10:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moest ook vooral rustig aan doen. Was wel gezellig daar.
quote:Op maandag 10 november 2025 10:58 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
https://dutchreview.com/n(...)G5DCY82z3AnpPDWlPbUg
Klinkt wel als Nederland jaquote:At the end of the day, the Netherlands has proven that quality of life is not just about sunny weather or giant houses,
Waar is dit onderzoek gedaan? In een klein Fries dorpje?quote:it’s about feeling safe,
Aha, een dorpje met veel uitkeringstrekkers.quote:looked after,
Bitterballen en vlaai?quote:and able to enjoy the little things.
bitterballenquote:Op maandag 10 november 2025 11:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Klinkt wel als Nederland ja
[..]
Waar is dit onderzoek gedaan? In een klein Fries dorpje?
[..]
Aha, een dorpje met veel uitkeringstrekkers.
[..]
Bitterballen en vlaai?
quote:Op maandag 10 november 2025 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heb je ook hele vieze met zo'n sjappievulling.
wat?quote:Op maandag 10 november 2025 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heb je ook hele vieze met zo'n sjappievulling.
Ben je er goed in?quote:Op maandag 10 november 2025 11:35 schreef rival het volgende:
[..]
Weer naar Solden omdat dat vorig jaar heel erg was bevallen!!
quote:Op maandag 10 november 2025 11:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
beetje zoals dit?
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
is wel vreemd. wij hebben het hier over snowboarden en ineens zie ik allemaal snowboard reels op instaquote:
Door de algoritmes krijgen we te zien wat ze denken dat we willen zien. Kunnen we allemaal lekker in ons bubbeltje scrollenquote:Op maandag 10 november 2025 11:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is wel vreemd. wij hebben het hier over snowboarden en ineens zie ik allemaal snowboard reels op insta
Alles.quote:Op maandag 10 november 2025 11:53 schreef bitterbal het volgende:
moet weer gaan bedenken wt ik wil weten
De Lidl heeft nu een brownietaart en dat ding keek mij zo verleidelijk aan maar ik heb voor vandaag al genoeg dingen van de bakkerij afdeling.quote:
Gelukkig kom ik daar nooit.quote:Op maandag 10 november 2025 11:56 schreef Ama het volgende:
[..]
De Lidl heeft nu een brownietaart en dat ding keek mij zo verleidelijk aan maar ik heb voor vandaag al genoeg dingen van de bakkerij afdeling.
Dat is hoe tracking werkt.quote:Op maandag 10 november 2025 11:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is wel vreemd. wij hebben het hier over snowboarden en ineens zie ik allemaal snowboard reels op insta
Ik maakte gisteravond de fout om in de folder te kijken en de Lidl zit hier praktisch naast de Jumbo dus tja.quote:
quote:Op maandag 10 november 2025 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke ik wacht wel. Waar heb je trek in?
quote:
Ik ga denk ik een broodje brie maken. Wat zal ik er op doen? Komkommer?quote:Op maandag 10 november 2025 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke ik wacht wel. Waar heb je trek in?
oh je gaat niet met mij eten?quote:Op maandag 10 november 2025 12:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga denk ik een broodje brie maken. Wat zal ik er op doen? Komkommer?
Walnoten, komkommer, gebakken spek.quote:Op maandag 10 november 2025 12:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga denk ik een broodje brie maken. Wat zal ik er op doen? Komkommer?
quote:Op maandag 10 november 2025 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik vind het een beetje ver rijden, sorry.
Ja iets meer details graag. Wat zit er nog meer op en wat voor saus?quote:
Met spek en zon hamburgersaus. Weet niet precies wat voor saus het isquote:Op maandag 10 november 2025 12:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja iets meer details graag. Wat zit er nog meer op en wat voor saus?
Oh dat klinkt goed.quote:Op maandag 10 november 2025 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Met spek en zon hamburgersaus. Weet niet precies wat voor saus het is
Spek en kaas op een hamburger is wel snel een gouden combi.quote:Op maandag 10 november 2025 12:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het is een bacon cheeseburger geworden
Toen ik hier snel voorbij scrolde leek het even apart.quote:Op maandag 10 november 2025 12:54 schreef CherryLips het volgende:
Mijn lunch gister was ook wel een succes.
[ afbeelding ]
The Thing Dessert?quote:Op maandag 10 november 2025 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Geefquote:Op maandag 10 november 2025 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt. Meerdere zelfs volgens mijquote:Op maandag 10 november 2025 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tentje zit ook vast wel in Utrecht.
Mag ik mee?quote:Op maandag 10 november 2025 12:56 schreef CherryLips het volgende:
Volgende keer gaan we hiernaartoe:
https://www.creperielavendel.nl/
WOEST ENDE ZIEDENDquote:
Oei shit ik zie je in februari weer dus moet wel even vriendelijk blijven.quote:
Anders gooi ik je zo de gracht in, net als @4EverBlackEyedquote:Op maandag 10 november 2025 13:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Oei shit ik zie je in februari weer dus moet wel even vriendelijk blijven.
Denk wij wel wat kilootjes verschillen.quote:Op maandag 10 november 2025 13:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Anders gooi ik je zo de gracht in, net als @:4everblackeyed
denk inderdaad wel dat ik zwaarder ben jaquote:Op maandag 10 november 2025 13:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk wij wel wat kilootjes verschillen.
Mwahquote:Op maandag 10 november 2025 13:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
denk inderdaad wel dat ik zwaarder ben ja
Ik ben brede boyquote:
Welnee man. 2 vlokken sneeuw en het land is in rep en roer.quote:Op maandag 10 november 2025 14:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgende week.
Wanneer kom jij?
Half jan pasquote:Op maandag 10 november 2025 14:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgende week.
Wanneer kom jij?
Tijd om mn slicks te vervangen. Afgelopen weekend weer niet gedaanquote:Op maandag 10 november 2025 14:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Welnee man. 2 vlokken sneeuw en het land is in rep en roer.
Ik snap wel dat men boos wordt als ze weer 20 minuten moeten wachten op een of andere doos die 10 pillen uit een potje in een doosje moet doen.quote:Op maandag 10 november 2025 10:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zij kregen volgens mij veel meer te maken met agressie en intimidatie de laatste jaren. Kan me voorstellen dat dat stressvol is.
waar was jij al die tijd?quote:Op maandag 10 november 2025 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap wel dat men boos wordt als ze weer 20 minuten moeten wachten op een of andere doos die 10 pillen uit een potje in een doosje moet doen.
Keur het niet goed, maar snap het wel.
In die 20 minuten dat ik moest wachten?quote:
nee hierquote:Op maandag 10 november 2025 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In die 20 minuten dat ik moest wachten?
Op mijn telefoon, kijken of er nog WA berichten waren die beantwoord moesten worden.
Al duurt het een half uur, blijf gewoon netjes. Die korte lontjes tegenwoordig, het lijken wel strijkers.quote:Op maandag 10 november 2025 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap wel dat men boos wordt als ze weer 20 minuten moeten wachten op een of andere doos die 10 pillen uit een potje in een doosje moet doen.
Keur het niet goed, maar snap het wel.
heb je nog nieuwe leden in je club mogen verwelkomen?quote:Op maandag 10 november 2025 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb niets te vertellen eigenlijk
Ik ben hier af en toe.quote:
The Murderous Women Club?quote:Op maandag 10 november 2025 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je nog nieuwe leden in je club mogen verwelkomen?
oh misschien heb ik dat gemist danquote:Op maandag 10 november 2025 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben hier af en toe.
Heb hier van de week nog eens gepost.
ja of de 'dood aan alle mannen club'quote:Op maandag 10 november 2025 14:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
The Murderous Women Club?
Nog een paar weken en ik ga weekendje naar Berlijnquote:Op maandag 10 november 2025 14:11 schreef bitterbal het volgende:
wie heeft er wat leuks te vertellen?
Vast wel ergens. Ik denk dat de club alleen maar groter word als mannen (ja niet alle mannen, niet altijd gelijk op je pik getrapt voelen worden) hun gedrag niet aanpassen.quote:Op maandag 10 november 2025 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je nog nieuwe leden in je club mogen verwelkomen?
NO MAN.quote:Op maandag 10 november 2025 14:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja of de 'dood aan alle mannen club'
Berlijnquote:Op maandag 10 november 2025 14:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog een paar weken en ik ga weekendje naar Berlijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |