@poetin @Putinquote:Op maandag 10 november 2025 10:32 schreef UitStraling het volgende:
Als je een half jaartje als ambtenaar werkt is het ook al piekstress als de papierlade van de printer leeg is of de zwarte pennen op zijn, als je jezelf eenmaal hieraan gewend laat raken ben je niet meer geschikt om in een oorlog te vechten.
Klopt maar ik klaag niet over werkdrukquote:Op maandag 10 november 2025 10:33 schreef rival het volgende:
Aldus de harde werkers die hier onder werktijd posten
Zij kregen volgens mij veel meer te maken met agressie en intimidatie de laatste jaren. Kan me voorstellen dat dat stressvol is.quote:Op maandag 10 november 2025 10:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Apothekersassistenten? Hoe dan?
Heb van mijn levensdagen geen beroep gezien waarin men zo weinig doet in zoveel tijd.
Zie eerdere comment.quote:Op maandag 10 november 2025 10:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Basisschool 12 weken vakantie per jaar
Apothekers, loop eens een keer binnen en kijk naar het werktempo daar
Ik zit te wachten tot een test is afgerondquote:Op maandag 10 november 2025 10:33 schreef rival het volgende:
Tja, goede tests duren nu eenmaal langquote:
Je betaalt voor het hele proces en het onderhoud van de apotheek en het loon van alle medewerkers en de apparatuur etc. Wat dacht jijquote:Op maandag 10 november 2025 10:33 schreef Ama het volgende:
Ik vind het sowieso een beetje debiel dat ik moet betalen zodat ze alleen kunnen zeggen maar je moet wel uitkijken met autorijden.
Nou noem je ook wat opquote:Op maandag 10 november 2025 10:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb ooit een half jaar bij een gemeente gewerkt. Daar werd eerst de krant een uur doorgegeven en daarna gingen ze nog maar eens koffie halen. HDP.
Ja is ook wel weer zo.quote:Op maandag 10 november 2025 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je betaalt voor het hele proces en het onderhoud van de apotheek en het loon van alle medewerkers en de apparatuur etc. Wat dacht jij
Ik werd ook echt verplicht te stoppen met werken als er koffiepauze was.quote:Op maandag 10 november 2025 10:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb ooit een half jaar bij een gemeente gewerkt. Daar werd eerst de krant een uur doorgegeven en daarna gingen ze nog maar eens koffie halen. HDP.
quote:Op maandag 10 november 2025 10:33 schreef rival het volgende:
Ik moest ook vooral rustig aan doen. Was wel gezellig daar.quote:Op maandag 10 november 2025 10:47 schreef rival het volgende:
[..]
Ik werd ook echt verplicht te stoppen met werken als er koffiepauze was.
Ik zal ook nooit vergeten dat er bijna elke werkdag wel een reden was voor gebakquote:Op maandag 10 november 2025 10:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moest ook vooral rustig aan doen. Was wel gezellig daar.
quote:Op maandag 10 november 2025 10:58 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
https://dutchreview.com/n(...)G5DCY82z3AnpPDWlPbUg
Voor mensen met de ambitie van een zeeanemoon.quote:Op maandag 10 november 2025 10:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moest ook vooral rustig aan doen. Was wel gezellig daar.
quote:Op maandag 10 november 2025 10:58 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
https://dutchreview.com/n(...)G5DCY82z3AnpPDWlPbUg
Klinkt wel als Nederland jaquote:At the end of the day, the Netherlands has proven that quality of life is not just about sunny weather or giant houses,
Waar is dit onderzoek gedaan? In een klein Fries dorpje?quote:it’s about feeling safe,
Aha, een dorpje met veel uitkeringstrekkers.quote:looked after,
Bitterballen en vlaai?quote:and able to enjoy the little things.
bitterballenquote:Op maandag 10 november 2025 11:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Klinkt wel als Nederland ja
[..]
Waar is dit onderzoek gedaan? In een klein Fries dorpje?
[..]
Aha, een dorpje met veel uitkeringstrekkers.
[..]
Bitterballen en vlaai?
quote:Op maandag 10 november 2025 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heb je ook hele vieze met zo'n sjappievulling.
wat?quote:Op maandag 10 november 2025 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heb je ook hele vieze met zo'n sjappievulling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |