Verkeerde maand. November heeft maar 30 dagenquote:
quote:Op zondag 9 november 2025 22:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Verkeerde maand. November heeft maar 30 dagen
Die kan de hele nacht op jacht.quote:Op zondag 9 november 2025 23:38 schreef Ama het volgende:
Ja ik ga zo ook maar slapen. Hedwig denkt daar anders over maar pech voor haar.
Er valt weinig te jagen hier in huis hoor.quote:Op zondag 9 november 2025 23:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die kan de hele nacht op jacht.
Je bent baas over eigen poes tochquote:Op zondag 9 november 2025 23:38 schreef Ama het volgende:
Ja ik ga zo ook maar slapen. Hedwig denkt daar anders over maar pech voor haar.
quote:Op zondag 9 november 2025 23:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Er valt weinig te jagen hier in huis hoor.
De lat ligt wel laag hč.quote:Op maandag 10 november 2025 07:32 schreef Karzai het volgende:
goedemorgen, ben een beetje hees vandaag straks de baas maar bellen met mijn beste katja schuurman imitatie dat ik mij niet zo lekker voel
Ga gewoon werken. Ziek melden omdat je een beetje hees bentquote:Op maandag 10 november 2025 07:32 schreef Karzai het volgende:
goedemorgen, ben een beetje hees vandaag straks de baas maar bellen met mijn beste katja schuurman imitatie dat ik mij niet zo lekker voel
Hij heeft een gat moeten graven om de lat zo laag te leggenquote:
Je moeder een briefje laten schrijven.quote:Op maandag 10 november 2025 07:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ga gewoon werken. Ziek melden omdat je een beetje hees bent
er zijn mensen die voor minder ziek meldenquote:Op maandag 10 november 2025 07:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ga gewoon werken. Ziek melden omdat je een beetje hees bent
quote:Op maandag 10 november 2025 08:04 schreef Karzai het volgende:
geintje mensenben er alweer klaar voor.
ja, succesquote:Op maandag 10 november 2025 08:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Weer een weekje hamstermolenrennen
Die van mij begint net.quote:Op maandag 10 november 2025 08:21 schreef mschol het volgende:
[..]
er zijn mensen die voor minder ziek melden
[..]
[..]
ja, succes
einde vakantie weer
Ik heb daar een mening over.quote:Op maandag 10 november 2025 08:21 schreef mschol het volgende:
[..]
er zijn mensen die voor minder ziek melden
quote:Op maandag 10 november 2025 08:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Weer een weekje hamstermolenrennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |