quote:
Druk programma!quote:Op maandag 10 november 2025 09:18 schreef bitterbal het volgende:
heb net gefrituurd , nu even afkoelen en dan naar de gym
Het is maar goed dat niet iedereen zo'n werkethiek heeft, zou een mooie boel wordenquote:Op maandag 10 november 2025 08:59 schreef Karzai het volgende:
Compromis gesloten, werk vandaag en woensdag een halve dag, lekker polderen jatoch
Ik heb spierpijn vandaagquote:Op maandag 10 november 2025 09:18 schreef bitterbal het volgende:
Heel Nederland werkt parttime moppiequote:Op maandag 10 november 2025 09:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is maar goed dat niet iedereen zo'n werkethiek heeft, zou een mooie boel worden
quote:Op maandag 10 november 2025 09:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
Haal maar weer snel weg anders heeft bitterbal er nog een huisdier bij
quote:Op maandag 10 november 2025 09:18 schreef bitterbal het volgende:
Niet heel Nederland komt op het idee om zich ziek te melden als ze een beetje hees zijn vriend.quote:Op maandag 10 november 2025 09:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
Heel Nederland werkt parttime moppie
Alleen jij hier geloof ik.quote:Op maandag 10 november 2025 09:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
Lijkt me tijdens het frituren wel lastig. Dan zit je niets te doen tot je gaar bent. Of is het dan zo heet dat je niet meer kunt nadenken?quote:
Moppie? Dat zeg je toch niet?!quote:Op maandag 10 november 2025 09:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
oke. misschien gaan we dan weer dubbelquote:Op maandag 10 november 2025 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb spierpijn vandaagDus ik ga morgen.
nee het strand werkt zo rustgevend. weet niet waarom maar ben daar altijd heel kalmquote:Op maandag 10 november 2025 09:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Lijkt me tijdens het frituren wel lastig. Dan zit je niets te doen tot je gaar bent. Of is het dan zo heet dat je niet meer kunt nadenken?
Ik zou het ook doenquote:Op maandag 10 november 2025 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik werkte ook parttime laatste jaren
Ja en tegenwoordigvoer je helemaal geen moer meer uitquote:Op maandag 10 november 2025 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik werkte ook parttime laatste jaren
Ik vind dat ook wel fijn, maar niet alleen om te bakken. Gewoon lekker met blote voeten door het water wandelen is ook fijn. Waarom woon ik zo ver van het strand?quote:Op maandag 10 november 2025 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee het strand werkt zo rustgevend. weet niet waarom maar ben daar altijd heel kalm
ik schreef ook werkte in verledentijd Pquote:Op maandag 10 november 2025 09:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en tegenwoordigvoer je helemaal geen moer meer uit![]()
Jij telt niet
woah je leeft nog.quote:
lekker uitwaaien.quote:Op maandag 10 november 2025 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee het strand werkt zo rustgevend. weet niet waarom maar ben daar altijd heel kalm
quote:Op maandag 10 november 2025 09:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel fijn, maar niet alleen om te bakken. Gewoon lekker met blote voeten door het water wandelen is ook fijn. Waarom woon ik zo ver van het strand?
Moet er maar van pissenquote:Op maandag 10 november 2025 09:38 schreef dud0r het volgende:
En water schijnt een rustgevend effect te hebben op mensen als ze er naar kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |