Gewoon die punt recht omlaag in m'n schedel.quote:Op maandag 10 november 2025 09:45 schreef UitStraling het volgende:
Zo'n vliegerstokje in je oog terwijl het vliegertouw vijf cm diep in je hals zit.
Ik ben gewoon op het werk heurquote:Op maandag 10 november 2025 09:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet heel Nederland komt op het idee om zich ziek te melden als ze een beetje hees zijn vriend.
Dat je nog net 20 seconden te leven hebt en je hoort naast je een kindje hard blij lachen om je kolderieke gezichtsuitdrukking.quote:Op maandag 10 november 2025 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon die punt recht omlaag in m'n schedel.
Je hersens pruttelend en borrelend en schuimend uit dat gaatje. Als een soort afgeschoten dolfijn.quote:Op maandag 10 november 2025 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je nog net 20 seconden te leven hebt en je hoort naast je een kindje hard blij lachen om je kolderieke gezichtsuitdrukking.
Oh nu alquote:Op maandag 10 november 2025 09:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Eeuhm, volgens mij heb jij een kopje koffie te veel gedronken.
Lijkt me raar om te eigen hersenen te zien.quote:Op maandag 10 november 2025 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hersens pruttelend en borrelend en schuimend uit dat gaatje. Als een soort afgeschoten dolfijn.
Waar komt het zand vandaan?quote:Op maandag 10 november 2025 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit geen gynaecoloog worden dan maar.
Kom je dan veel zand tegen?quote:Op maandag 10 november 2025 09:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit geen gynaecoloog worden dan maar.
Negatiefquote:Op maandag 10 november 2025 09:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Grijs vandaag. Heeft @:nattekat de zon?
Of dat je onthoofd wordt door de touwen van een kitequote:Op maandag 10 november 2025 09:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat zo'n vlieger neerstort op m'n hoofd.
quote:Op maandag 10 november 2025 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of dat je onthoofd wordt door de touwen van een kite
Hoef jij niet bang voor te zijnquote:Op maandag 10 november 2025 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me raar om te eigen hersenen te zien.
quote:
quote:Op maandag 10 november 2025 09:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Van die types met zand in de kut.
[..]
Kom je dan veel zand tegen?
quote:Op maandag 10 november 2025 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoef jij niet bang voor te zijn
En losse tandenquote:Op maandag 10 november 2025 09:54 schreef UitStraling het volgende:
Zie nu voor me dat zo'n Amerikaanse soldaat op D-Day, zijn halve gezicht weggeschoten, op het strand ligt, "nee he, zand en bloed, kots"
"No heeey, sand and blood, puke"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |