Ik ga gewoon door tot het echt niet meer kan.quote:Op maandag 10 november 2025 19:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik doe bewust wat rustiger aan tegenwoordig.
Wedstrijd op niveau voetballen zal ik niet meer doen; en een wedstrijd boksen is ook verleden tijd.
Interessantquote:Op maandag 10 november 2025 19:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee mijn elektrische oven met pizza stand. Ik geloof onderkant warm en lichte hete lucht
Bakplaat in de oven alvast, goed warm stoken. Pizza erop. Lekker.quote:Op maandag 10 november 2025 19:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga gewoon door tot het echt niet meer kan.
Laat me niet tegenhouden door hoe brak m'n lichaam is.
[..]
Interessant
Nee, gewoon lekker oude brokkelkaas, met van die zoutkristallenquote:
Echte Parmezaanse kaas heeft dat ook, lekker knoepen op het hemelse zoutquote:Op maandag 10 november 2025 19:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, gewoon lekker oude brokkelkaas, met van die zoutkristallen
quote:Op maandag 10 november 2025 19:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier lopen mensen rond die wel gewoon normaal kunnen nadenken, je hoeft dat niet uit te leggen.
Woahquote:
Jaaah! Overjarige met zeezout.quote:Op maandag 10 november 2025 19:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, gewoon lekker oude brokkelkaas, met van die zoutkristallen
Geen pizzasteen?quote:Op maandag 10 november 2025 19:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bakplaat in de oven alvast, goed warm stoken. Pizza erop. Lekker.
quote:Op maandag 10 november 2025 19:41 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Jaaah! Overjarige met zeezout.
Nee denk dat die dat even moet uitleggen hoe dat moetquote:
Beetje raspen, beetje snoepenquote:Op maandag 10 november 2025 19:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echte Parmezaanse kaas heeft dat ook, lekker knoepen op het hemelse zout
Ja denk dat dat wel verstand isquote:Op maandag 10 november 2025 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee denk dat die dat even moet uitleggen hoe dat moet
Roquefort vind ik het beste, maar zo duur. Ik probeer wel eens andere.quote:Op maandag 10 november 2025 19:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik houd gewoon van blauw schimmel. Ik zou bijna denken dat het verslavend is of dat mijn lichaam het nodig heeft.
Het externe zoute in balans met het interne zuur.quote:Op maandag 10 november 2025 19:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik houd gewoon van blauw schimmel. Ik zou bijna denken dat het verslavend is of dat mijn lichaam het nodig heeft.
Dat woord ken ik nietquote:Op maandag 10 november 2025 19:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja denk dat dat wel verstand is
Het is niet helemaal kiesquote:
Moeten we maar even aan de tand voelen danquote:
Dat zou me wel trots makenquote:Op maandag 10 november 2025 19:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zie bij Eva JInek de zangers van Blof en Racoon. Zijn ze door Essie Zeeland uitgejaagd??
Sta je daar met je mond vol tandenquote:Op maandag 10 november 2025 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moeten we maar even aan de tand voelen dan
Voor die 2x dat ik een pizza bak? Neuh. Werkt prima zoquote:
Ja ze lazen hier dat ik onderweg was natuurlijkquote:Op maandag 10 november 2025 19:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zie bij Eva JInek de zangers van Blof en Racoon. Zijn ze door Essie Zeeland uitgejaagd??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |