De grotere zijn allemaal van de afgelopen jaren.quote:Op maandag 10 november 2025 19:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben laatste jaren gelukkig blessurevrij. In mijn twintiger jaren wel aantal keer in de lappenmand gezeten.
En dan ook een ekte ekte pizza oven erbij?quote:
Ik doe bewust wat rustiger aan tegenwoordig.quote:Op maandag 10 november 2025 19:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
De grotere zijn allemaal van de afgelopen jaren.
Nee mijn elektrische oven met pizza stand. Ik geloof onderkant warm en lichte hete luchtquote:Op maandag 10 november 2025 19:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan ook een ekte ekte pizza oven erbij?
Verkeerde account essiequote:
RIPquote:Op maandag 10 november 2025 19:20 schreef Nattekat het volgende:
Mona Keijzer noemt CDA links.
Mijn vader kijkt die tokkiezender, dus ik moest dat mens aanhoren. Hij geloofde het en zei dat zij het als beroep heeft en er wel verstand van heeft. Hij is verloren
VVD is toch ook links.quote:Op maandag 10 november 2025 19:21 schreef ieniminimuis het volgende:
CDA links? Het wordt steeds gekker
Hier lopen mensen rond die wel gewoon normaal kunnen nadenken, je hoeft dat niet uit te leggen.quote:Op maandag 10 november 2025 19:24 schreef ieniminimuis het volgende:
CDA is rechts midden. Iets rechtser dan d66 en CU
Vanuit extreem rechts bezien is verder alles links natuurlijkquote:
Uiteraard. Daarom heb ik er ook op gestemd. Helemaal mijn partij zo linksquote:
Als je dit denkt is je nu al leven verloren en dat meen ik.quote:Op maandag 10 november 2025 19:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier lopen mensen rond die wel gewoon normaal kunnen nadenken, je hoeft dat niet uit te leggen.
Mss leest je pa meequote:Op maandag 10 november 2025 19:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier lopen mensen rond die wel gewoon normaal kunnen nadenken, je hoeft dat niet uit te leggen.
Relatief gezien dan, jij loopt hier ook rond natuurlijk.quote:Op maandag 10 november 2025 19:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je dit denkt is je nu al leven verloren en dat meen ik.
quote:
Ik wilde nog beargumenteren dat als D66 en CDA links zijn, dat er een ruime meerderheid voor een links kabinet is, maar ik heb de vrede maar bewaard.quote:Op maandag 10 november 2025 19:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vanuit extreem rechts bezien is verder alles links natuurlijk
Beste kaasquote:Op maandag 10 november 2025 19:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alleen jammer van de goorgonzola
Links en rechts zijn dezelfde sloebers van dezelfde appelgaard, aan de ene kant met blauw haar en een voorliefde voor konijnen en aan de andere kant de types met speciemortel nog aan de vingers die graag een Pick-Up zouden rijden.quote:Op maandag 10 november 2025 19:27 schreef essnhills het volgende:
Als extreem rechts nog verder gaat dan komen ze aan de andere kant er weer uit en zijn ze opeens links
Ik ga gewoon door tot het echt niet meer kan.quote:Op maandag 10 november 2025 19:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik doe bewust wat rustiger aan tegenwoordig.
Wedstrijd op niveau voetballen zal ik niet meer doen; en een wedstrijd boksen is ook verleden tijd.
Interessantquote:Op maandag 10 november 2025 19:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee mijn elektrische oven met pizza stand. Ik geloof onderkant warm en lichte hete lucht
Bakplaat in de oven alvast, goed warm stoken. Pizza erop. Lekker.quote:Op maandag 10 november 2025 19:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga gewoon door tot het echt niet meer kan.
Laat me niet tegenhouden door hoe brak m'n lichaam is.
[..]
Interessant
Nee, gewoon lekker oude brokkelkaas, met van die zoutkristallenquote:
Echte Parmezaanse kaas heeft dat ook, lekker knoepen op het hemelse zoutquote:Op maandag 10 november 2025 19:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, gewoon lekker oude brokkelkaas, met van die zoutkristallen
quote:Op maandag 10 november 2025 19:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Woahquote:
Jaaah! Overjarige met zeezout.quote:Op maandag 10 november 2025 19:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, gewoon lekker oude brokkelkaas, met van die zoutkristallen
Geen pizzasteen?quote:Op maandag 10 november 2025 19:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bakplaat in de oven alvast, goed warm stoken. Pizza erop. Lekker.
quote:Op maandag 10 november 2025 19:41 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Jaaah! Overjarige met zeezout.
Nee denk dat die dat even moet uitleggen hoe dat moetquote:
Beetje raspen, beetje snoepenquote:Op maandag 10 november 2025 19:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echte Parmezaanse kaas heeft dat ook, lekker knoepen op het hemelse zout
Ja denk dat dat wel verstand isquote:Op maandag 10 november 2025 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee denk dat die dat even moet uitleggen hoe dat moet
Roquefort vind ik het beste, maar zo duur. Ik probeer wel eens andere.quote:Op maandag 10 november 2025 19:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik houd gewoon van blauw schimmel. Ik zou bijna denken dat het verslavend is of dat mijn lichaam het nodig heeft.
Het externe zoute in balans met het interne zuur.quote:Op maandag 10 november 2025 19:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik houd gewoon van blauw schimmel. Ik zou bijna denken dat het verslavend is of dat mijn lichaam het nodig heeft.
Dat woord ken ik nietquote:Op maandag 10 november 2025 19:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja denk dat dat wel verstand is
Het is niet helemaal kiesquote:
Moeten we maar even aan de tand voelen danquote:
Dat zou me wel trots makenquote:Op maandag 10 november 2025 19:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zie bij Eva JInek de zangers van Blof en Racoon. Zijn ze door Essie Zeeland uitgejaagd??
Sta je daar met je mond vol tandenquote:Op maandag 10 november 2025 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moeten we maar even aan de tand voelen dan
Voor die 2x dat ik een pizza bak? Neuh. Werkt prima zoquote:
Ja ze lazen hier dat ik onderweg was natuurlijkquote:Op maandag 10 november 2025 19:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zie bij Eva JInek de zangers van Blof en Racoon. Zijn ze door Essie Zeeland uitgejaagd??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |