Nee, heb die van mij al gezetquote:Op maandag 10 november 2025 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan iemand zo T voor mij ZZ? Hond ligt zo lekker tegen mij aan
Lekker uit t vuistjequote:Op maandag 10 november 2025 19:51 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Soms koop ik wel zo'n taartpunt pecorino. Is snel op.
Ja ook, maar eigenlijk gereserveerd als topping bij mij. Het is allemaal zo duur joh. Ik hou van lekker eten ja. Kaasplankje is wel sjiek. Doe ik niet zo maar. Met bepaald bezoek alleen.quote:
Wat is platte kaas? Want jij lust helemaal geen kaas.quote:
Barbaar.quote:
Kwarkquote:Op maandag 10 november 2025 19:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat is platte kaas? Want jij lust helemaal geen kaas.
quote:Op maandag 10 november 2025 19:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat is platte kaas? Want jij lust helemaal geen kaas.
quote:
Even goed schoonmaken.quote:Op maandag 10 november 2025 20:02 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb net de binnenkant van de dop van mijn bidon per ongeluk gezien.
Ik was liever onwetend gebleven.
Even goed wegsodemieteren en even goed nieuwe kopen ja.quote:Op maandag 10 november 2025 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Even goed schoonmaken.
Je gaat nu dood. Als je het niet gezien had dan bleef je levenquote:Op maandag 10 november 2025 20:02 schreef Nattekat het volgende:
Geld uitgevenquote:Op maandag 10 november 2025 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Even goed wegsodemieteren en even goed nieuwe kopen ja.
Want wat je niet ziet bestaat nietquote:Op maandag 10 november 2025 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je gaat nu dood. Als je het niet gezien had dan bleef je leven
quote:
Gewoon altijd ogen dichtquote:
quote:Op maandag 10 november 2025 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Even goed wegsodemieteren en even goed nieuwe kopen ja.
*splat*quote:
'waarom reed u net 180 door een 30 km/u zone?'quote:
quote:Op maandag 10 november 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'waarom reed u net 180 door een 30 km/u zone?'
'nou meneer agent, ik had mijn ogen dicht dus is zag de borden en mijn snelheidsmeter niet'
quote:
'u heeft net 3 fatbikers plat gereden'quote:
Ohquote:
Was het dan ook gewoon.quote:Op maandag 10 november 2025 20:02 schreef Nattekat het volgende:
Welke?quote:Op maandag 10 november 2025 20:18 schreef Ama het volgende:
Voorraadkast even opgeruimd en ik heb echt genoeg chips voor de komende maanden.
"Ik geef u een waarschuwing. En een plek waar nog meer fatbikes zijn."quote:Op maandag 10 november 2025 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'u heeft net 3 fatbikers plat gereden'
'heb niks gezien agent, dus dat is niet zo'
Ik kwam er achter dat ik nog een hele doos van 10 stuks met deze heb liggen https://www.ah.nl/product(...)-karamelsmaakvullingquote:Op maandag 10 november 2025 20:18 schreef Ama het volgende:
Voorraadkast even opgeruimd en ik heb echt genoeg chips voor de komende maanden.
Maar die agent zie ik ook nietquote:Op maandag 10 november 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'waarom reed u net 180 door een 30 km/u zone?'
'nou meneer agent, ik had mijn ogen dicht dus is zag de borden en mijn snelheidsmeter niet'
quote:Op maandag 10 november 2025 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kwam er achter dat ik nog een hele doos van 10 stuks met deze heb liggen https://www.ah.nl/product(...)-karamelsmaakvulling
'wilt u die waarschuwing even dubbelvouwen zodat ik hem niet hoef te zien'quote:Op maandag 10 november 2025 20:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Ik geef u een waarschuwing. En een plek waar nog meer fatbikes zijn."
Je scheert je bed?quote:
Uhm Jumbo naturel ribbel, Lay's naturel en bolognese (nog over van verjaardag maar is nog dicht) van die grote zakken, Pringles Texas BBQ en Chio heartbreakers.quote:
Nee, dat niet. Ik ben geen wielrenner.quote:
Die zijn wel lekker. De vorige keer toen je dat zei had ik ze nog niet gehad maar inmiddels heb ik ze al een paar keer gekocht bij de Kruidvat.quote:Op maandag 10 november 2025 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kwam er achter dat ik nog een hele doos van 10 stuks met deze heb liggen https://www.ah.nl/product(...)-karamelsmaakvulling
Bolognese moet ik weer eens nemen ja.quote:Op maandag 10 november 2025 20:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Uhm Jumbo naturel ribbel, Lay's naturel en bolognese (nog over van verjaardag maar is nog dicht) van die grote zakken, Pringles Texas BBQ en Chio heartbreakers.
Wist niet eens dat ik nog Pringles had maar is nog tot februari houdbaar.Ben niet echt meer een grote chips eter ofzo dus misschien geef ik ook wel wat weg.
Die van Lay's vind ik dan toch wel de lekkerste. Die blijft sowieso hier.quote:Op maandag 10 november 2025 20:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bolognese moet ik weer eens nemen ja.
Gevaarlijke afdeling. @CherryLips is het hier ook mee eens.quote:Op maandag 10 november 2025 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet nog naar de Kruidvat voor daadwerkelijk drogisterij artikelen, zal gelijk eens kijken voor chocolade
Drogisterij artikelen bij het Kruidvat, die winkel is toch voor chocolade en andere versnaperingenquote:Op maandag 10 november 2025 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet nog naar de Kruidvat voor daadwerkelijk drogisterij artikelen, zal gelijk eens kijken voor chocolade
Jij begrijpt het.quote:Op maandag 10 november 2025 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Drogisterij artikelen bij het Kruidvat, die winkel is toch voor chocolade en andere versnaperingen
Gezondheidquote:Op maandag 10 november 2025 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Iss was gar ist
Trink was klar ist
Sag was wahr ist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |