In de jaren 70/80 eindigden dit soort horrorfilms met de overheid die een atoombom op het stadje gooide, waarbij ook de hoofdrolspelers omkwamen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 08:45 schreef Ama het volgende:
Ik ben wel heel erg benieuwd hoe de serie zal gaan eindigen.
Dan zou ik dit topic wel ff skippenquote:Op donderdag 4 december 2025 11:46 schreef roos94 het volgende:
Ik kijk vandaag voor het eerst deze serie.
Ben benieuwd. De recensies zijn iig lovend.
Volgens mij is dit nep.quote:Op donderdag 4 december 2025 12:19 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Nieuwe trailer voor volume 2
Overdreven gedoequote:Op donderdag 4 december 2025 18:42 schreef Aether het volgende:
Stranger Things 5 episode 4 table read
Leuk om te zienquote:Op donderdag 4 december 2025 18:42 schreef Aether het volgende:
Stranger Things 5 episode 4 table read
Klopt, als je doorklikt naar YouTube staat het zelfs in de omschrijving. Daarnaast zitten er een paar 100% AI momenten in, ik hield mijn hart al vastquote:
Aflevering 4 is heel goed en de aankomende afleveringen schijnen flink spannend te wordenquote:Op zaterdag 6 december 2025 19:26 schreef Bocaj het volgende:
Ik lees niet teveel mee hier (bang voor spoilers) maar is het mooi?
Ik wil alles tussen kerst en oud en nieuw gaan kijken. (31-12 de finale blijkbaar)
Geen goede.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:48 schreef Ama het volgende:
@:Kaneelstokje ik dacht dat je dit geen leuke serie vond.
Laatste aflevering(en) komen er pas 1-1 opquote:Op zaterdag 6 december 2025 19:26 schreef Bocaj het volgende:
Ik wil alles tussen kerst en oud en nieuw gaan kijken. (31-12 de finale blijkbaar)
31-12 in de VS (om 17 uur), maar dan is het hier al 01-01 2 uur 's ochtends.quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:26 schreef Bocaj het volgende:
Dan zijn de meesten nog wakker!quote:Op zondag 7 december 2025 18:30 schreef Aether het volgende:
[..]
31-12 in de VS (om 17 uur), maar dan is het hier al 01-01 2 uur 's ochtends.
Hopen dat Netflix niet crashtquote:
Het leger ziet Brenner/Eleven etc. als de oorzaak en daarmee als vijand. En de gevechten zijn inderdaad inconsequent.quote:Op zondag 7 december 2025 21:38 schreef Gremen het volgende:
Ik ben vergeten hoe de eerste 4 seizoenen precies gingen. Maar wat is precies de reden dat het leger en de hoofdrolspelers (eleven) tegen elkaar zijn en elkaar proberen te pakken en dwars te zitten. Je ziet dit eigenlijk altijd in dit soort series films. Maar als je er over nadenkt hebben ze toch een gezamenlijk doel? Ze willen beide Vecna / onderwereld onder controle houden en/of vernietigen. Waarom werken ze eigenlijk niet gewoon samen?
Plus, de overheid wil controle, en de kracht van Eleven tot wapen maken. Dat ze ondertussen heimelijk meevechten om de wereld te verbeteren hebben ze niet per se in de gaten. Ze willen vooral de Russen voor zijn, suggereerde het vorige seizoen. Hoewel er van de aanwezigheid van de Russen geen sprake meer is.quote:Op zondag 7 december 2025 22:11 schreef Aether het volgende:
[..]
Het leger ziet Brenner/Eleven etc. als de oorzaak en daarmee als vijand.
Nee, vind ik niet. De nieuwigheid van het concept is er dan wel af na een seizoen, je kan je niet eeuwig vergapen aan ondschuldige jochies met walkietalkies die DnD spelen en VCR banden kijken en zich dan laten verrassen door naderend onheil, maar ik vond ieder seizoen leuk om te kijken.quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:33 schreef Document1 het volgende:
Eigenlijk is het toch allemaal na seizoen 1 veel minder geworden?
Klopt, seizoen 2 en die dialogen tussen Hopper en die moeder waren al pijnlijk gênant.quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:33 schreef Document1 het volgende:
Ben het niet echt met je eens, blijf het een prima serie vinden, al zijn er maar weinig series die het niveau van het eerste seizoen vasthouden. Maar dat laatste is wel echt jammer en doet afbreuk aan de, euh, geloofwaardigheid (in afwezigheid van een passender woord).quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, seizoen 2 en die dialogen tussen Hopper en die moeder waren al pijnlijk gênant.
Het blijft wel fascinerend dat mensen als iets eenmaal als 'goede show' wordt bestempeld gewoon hersenloos verder blijven kijken omdat ze bang zijn dat hun buurman het wel gezien heeft.
Ook drie jaar tussen seizoenen maakt niks uit hype is hype. Kinderen van 32 inmiddels lol
Het past wel een beetje bij die 80's vibe dat high school seniors gespeeld werden door twintigersquote:Op vrijdag 12 december 2025 21:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ben het niet echt met je eens, blijf het een prima serie vinden, al zijn er maar weinig series die het niveau van het eerste seizoen vasthouden. Maar dat laatste is wel echt jammer en doet afbreuk aan de, euh, geloofwaardigheid (in afwezigheid van een passender woord).
De manier waarop ze Eleven hebben geprobeerd te de-sexualiseren om haar nog iets anders te laten lijken dan een lekker wijf is best wel lachwekkend. Al is het in Hollywood ook weer niet zo ongebruikelijk dat iemand van 21 een tiener speelt. Ze zal in de serie een jaar of 15/16 moeten voorstellen denk ik? Heb die tijdlijn niet helemaal scherp, maar vindt juist het coming of age aspect wel sterk, al zijn de acteurs in werkelijkheid wel veel harder opgegroeid dan in de serie.
Ik heb het opgegeven nadat de Russen, blijkbaar zonder dat iemand het ooit heeft doorgehad van de CIA, een geheime basis onder een winkelcentrum konden bouwen.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, seizoen 2 en die dialogen tussen Hopper en die moeder waren al pijnlijk gênant.
Het blijft wel fascinerend dat mensen als iets eenmaal als 'goede show' wordt bestempeld gewoon hersenloos verder blijven kijken omdat ze bang zijn dat hun buurman het wel gezien heeft.
Ook drie jaar tussen seizoenen maakt niks uit hype is hype. Kinderen van 32 inmiddels lol
Mee eens. Het is niet slecht, maar het niveau van het eerste seizoen is nooit meer gehaald. De hoge waarderingen zijn ook wat overdreven, zo sterk zijn het acteerwerk en de verhaallijnen dit seizoen bijvoorbeeld echt niet. En het is toch wat storend dat de acteurs inmiddels echt te oud zijn om voor middelbare scholieren door te kunnen gaan.quote:Op vrijdag 12 december 2025 19:33 schreef Document1 het volgende:
Gen Z weet zijn weg te vinden naar sites als IMDB, ik neem dit soort ratings, als het gaat om populaire series bij Gen Z, totaal niet serieus meer.quote:Op zaterdag 13 december 2025 10:14 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Mee eens. Het is niet slecht, maar het niveau van het eerste seizoen is nooit meer gehaald. De hoge waarderingen zijn ook wat overdreven, zo sterk zijn het acteerwerk en de verhaallijnen dit seizoen bijvoorbeeld echt niet. En het is toch wat storend dat de acteurs inmiddels echt te oud zijn om voor middelbare scholieren door te kunnen gaan.
Heel Harry Potter!quote:Op zondag 7 december 2025 21:38 schreef Gremen het volgende:
Als laatste is het toch onoverkomelijk dat Wil eraan gaat. Hij is dusdanig verbonden met Vecna dat het niet anders kan dat als de ene dood gaat, de andere ook sterft. Als hij het zou overleven is hij, met de krachten die hij nu opeens heeft, zelf de grootste bedreiging voor de wereld.
Dit doet me weer erg aan Signs denken.quote:Op zaterdag 13 december 2025 12:19 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik ben benieuwd wat 'water' voor rol gaat spelen in het slot.
Het feit dat er geen water is in de upside down en dat 'de muur' begonnen te roken en te sissen bij aanraking van urine (water). Dat laatste was te prominent in beeld, dus moet iets te betekenen hebben.
Damdoorbraak na 5 minuten en verder 2 uur emo-TV?quote:Op zaterdag 13 december 2025 12:19 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik ben benieuwd wat 'water' voor rol gaat spelen in het slot.
Het feit dat er geen water is in de upside down en dat 'de muur' begonnen te roken en te sissen bij aanraking van urine (water). Dat laatste was te prominent in beeld, dus moet iets te betekenen hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |