quote:Op zaterdag 29 november 2025 23:55 schreef Momo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Weet nog steeds niet of ze echt die kant opgaan.quote:Op zaterdag 29 november 2025 12:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat Eleven en Will opgeofferd moeten worden om Vecna te laten verdwijnen.
SPOILER: Behind the Episode videosOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 november 2025 18:15 schreef Momo het volgende:
Hoop nog steeds dat ze dat niet doen, maar er zitten wel veel referenties in seizoen 5.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the student is ready, the teacher will appear.
Nee het is zo gepland dat je minstens twee maandabonnementen nodig hebt.quote:Op zaterdag 29 november 2025 21:40 schreef DemonRage het volgende:
Denk dat ze het zo gepland hebben dat als je elke week een aflevering kijkt, dat de release van de nieuwe afleveringen erop aansluit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-nee-
Dit was ook wel echt heel stom als episode vond ikquote:
Er is een scene aan het einde van episode 4 waarin er veel gevochten wordt, daar zag ik ook een dipje in de kwaliteit. Kan me verder niet zo veel uitmaken, maar je ziet het in veel films waarin stevig CGI wordt gebruikt, dat er echt 100% op geleund wordt, en dat haalt me er dan toch even uit.quote:Op woensdag 3 december 2025 00:00 schreef freaky40 het volgende:
Episode 4 done, en dat was me er eentje. Alleen jammer dat die monsters zo bijna amateuristisch in de beelden zijn gemonteerd, je ziet gewoon stotterende en stroperige bewegende beelden. Op een een of andere manier krijgen ze dat niet mooi vloeiend en 'tastbaar' in beeld. Dat zou met AI toch beter moeten lukken en daarmee blijkt wel weer dat dit al een tijdje geleden is gedraaid toen de technieken nog niet zo heel erg goed waren hiervoor kan ik me zo voorstellen.
Succes met 45 uur bingen.quote:Op woensdag 3 december 2025 07:12 schreef Discombobulate het volgende:
Ook begonnen gister. Nog 5 seizoenen te gaan.
Volgens mij is dat express een beetje stop motion achtig ala Spiderversequote:Op woensdag 3 december 2025 00:00 schreef freaky40 het volgende:
Episode 4 done, en dat was me er eentje. Alleen jammer dat die monsters zo bijna amateuristisch in de beelden zijn gemonteerd, je ziet gewoon stotterende en stroperige bewegende beelden. Op een een of andere manier krijgen ze dat niet mooi vloeiend en 'tastbaar' in beeld. Dat zou met AI toch beter moeten lukken en daarmee blijkt wel weer dat dit al een tijdje geleden is gedraaid toen de technieken nog niet zo heel erg goed waren hiervoor kan ik me zo voorstellen.
Het deed mij ook wat stop-motionerig aan ja! Ik heb al vijftien jaar geen superhelden-film gezien dus geen idee wat nu een beetje de stijl is, maar het viel wel op ja! Ook die schokkerige manier van nonstop draaien met de camera was nieuw in de serie, volgens mijquote:Op woensdag 3 december 2025 09:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Volgens mij is dat express een beetje stop motion achtig ala Spiderverse
Ja, ik had het ook met name bij die laatste vecht scene. Ik vind die stop motion niet zo mooi, het voelt onnatuurlijk terwijl je het toch zo echt mogelijk wilt laten zien lijkt me als maker. Het is net alsof de framerate op dat moment even schokt.quote:Op woensdag 3 december 2025 07:41 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Er is een scene aan het einde van episode 4 waarin er veel gevochten wordt, daar zag ik ook een dipje in de kwaliteit. Kan me verder niet zo veel uitmaken, maar je ziet het in veel films waarin stevig CGI wordt gebruikt, dat er echt 100% op geleund wordt, en dat haalt me er dan toch even uit.
SPOILER: Posters seizoen 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the student is ready, the teacher will appear.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |