Daar gaan we dus nog achter komen, lijkt me. Zo te zien heeft Will ongewild iets meer contact met Vecna of gaat meer problemen kunnen veroorzaken dan we tot nu toe dachten.quote:Op vrijdag 28 november 2025 00:35 schreef freaky40 het volgende:
korte flashback van William/Will in 1983 er voor moest voordat ze door gingen naar 1987 waar ze gebleven waren, werd me even niet duidelijk wat de schrijvers hier mee bedoelde.
Het was de opening van het laatste seizoen dus ik denk dat het één van de meest belangrijke plotlijnen wordt in het seizoen, zelfs.quote:Op vrijdag 28 november 2025 11:00 schreef freaky40 het volgende:
Dat zou het kunnen verklaren ja. Het was een beetje een onbegrijpelijke flashback ineens.
Inderdaad combinatie van andere acteur en CGI voor het gezicht.quote:Op vrijdag 28 november 2025 00:35 schreef freaky40 het volgende:
Sterke eerste episode. En een goede terugblik van season 4 wat toch al wat heel wat jaren geleden is, 2022? Zat er gelijk weer helemaal in maar wat die korte flashback van William/Will in 1983 er voor moest voordat ze door gingen naar 1987 waar ze gebleven waren, werd me even niet duidelijk wat de schrijvers hier mee bedoelde. Dat was begrijpelijk een andere acteur dan de William/Will in 1987.
De makers hebben er wel weer wat moois van gemaakt en trekken alles weer uit de kast. Top![]()
![]()
Ik vond aan het begin van het seizoen wel een duidelijke samenvatting eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 november 2025 01:31 schreef Elan het volgende:
Vond het leuk om weer te zien maar met zulke tussenpozen van jaren wel moeite om weer helemaal in het verhaal te komen
Ik denk dat Eleven en Will opgeofferd moeten worden om Vecna te laten verdwijnen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 08:45 schreef Ama het volgende:
Ik ben wel heel erg benieuwd hoe de serie zal gaan eindigen.
quote:Op zaterdag 29 november 2025 12:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat Eleven en Will opgeofferd moeten worden om Vecna te laten verdwijnen.
Ik denk de zus.quote:Op zaterdag 29 november 2025 12:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat Eleven en Will opgeofferd moeten worden om Vecna te laten verdwijnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
quote:Op zaterdag 29 november 2025 23:47 schreef cherrycoke het volgende:
S5 eerste 4 waren weer lekker
EN GO WIL, en de wildste theorien gaan weer de ronde,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |