In de jaren 70/80 eindigden dit soort horrorfilms met de overheid die een atoombom op het stadje gooide, waarbij ook de hoofdrolspelers omkwamen.quote:Op zaterdag 29 november 2025 08:45 schreef Ama het volgende:
Ik ben wel heel erg benieuwd hoe de serie zal gaan eindigen.
Dan zou ik dit topic wel ff skippenquote:Op donderdag 4 december 2025 11:46 schreef roos94 het volgende:
Ik kijk vandaag voor het eerst deze serie.
Ben benieuwd. De recensies zijn iig lovend.
Volgens mij is dit nep.quote:Op donderdag 4 december 2025 12:19 schreef Momo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Nieuwe trailer voor volume 2
Overdreven gedoequote:Op donderdag 4 december 2025 18:42 schreef Aether het volgende:
Stranger Things 5 episode 4 table read
Leuk om te zienquote:Op donderdag 4 december 2025 18:42 schreef Aether het volgende:
Stranger Things 5 episode 4 table read
Klopt, als je doorklikt naar YouTube staat het zelfs in de omschrijving. Daarnaast zitten er een paar 100% AI momenten in, ik hield mijn hart al vastquote:
Aflevering 4 is heel goed en de aankomende afleveringen schijnen flink spannend te wordenquote:Op zaterdag 6 december 2025 19:26 schreef Bocaj het volgende:
Ik lees niet teveel mee hier (bang voor spoilers) maar is het mooi?
Ik wil alles tussen kerst en oud en nieuw gaan kijken. (31-12 de finale blijkbaar)
Geen goede.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:48 schreef Ama het volgende:
@:Kaneelstokje ik dacht dat je dit geen leuke serie vond.
Laatste aflevering(en) komen er pas 1-1 opquote:Op zaterdag 6 december 2025 19:26 schreef Bocaj het volgende:
Ik lees niet teveel mee hier (bang voor spoilers) maar is het mooi?
Ik wil alles tussen kerst en oud en nieuw gaan kijken. (31-12 de finale blijkbaar)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |