Ja, dat had ik ook, volume 2 is niet overtuigend voor mij.quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vond afleveringen 5 tot 7 grotendeels filler, alle poppetjes klaarzetten voor de grote finale. En zoals gebruikelijk een hoop personages die op basis van wilde gokken en met helemaal op niets gebaseerde theorieën toch perfect analyseren wat er aan het gebeuren is.
30% heeft een "1" gegeven en 20% een "10", dat maakt het al niet realistisch.quote:
Denk het niet, zou niet kijken.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:28 schreef Jor_Dii het volgende:
Seizoen 5 is tot nu toe een grote teleurstelling.. hopelijk gaat de finale nog wat kunnen herstellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
Och, is het zoveel anders dan eerdere seizoenen?quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:28 schreef Jor_Dii het volgende:
Seizoen 5 is tot nu toe een grote teleurstelling.. hopelijk gaat de finale nog wat kunnen herstellen
Ja, de eerdere seizoenen leunden veel meer op die 80s vibe. Daarnaast heeft men ook echt een fout gemaakt door de toch al vrij grote cast nóg veel groter te maken, waardoor je amper nog gevoel bij de oorspronkelijke hoofdrolspelersquote:Op zondag 28 december 2025 05:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Och, is het zoveel anders dan eerdere seizoenen?
Ja, die lipfiller kun je toch wel zien, viel mij ook wel op. Misschien ook andere filler?quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:35 schreef Ama het volgende:
Millie Bobby Brown haar gezicht vind ik echt vreselijk irritant dit seizoen.
[ afbeelding ]
Niet als zwaartekracht in één richting lijkt te werkenquote:Op zondag 28 december 2025 10:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij hoort andersom te staan haha:
[ afbeelding ]
Dustin is dan ook niet helemaal 100 procent.quote:Op zondag 28 december 2025 11:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Abyss doet vermoeden dat het naar onder is.
Maar Dustin tekende het bovenaan.
Bijzonder slechte actrice ook. Heel irritant.quote:Op zaterdag 27 december 2025 22:14 schreef Vlinder het volgende:
Dat zusje van Lucas heeft echt een rol van niks. Ik vergeet ook steeds hoe ze heet.
Oh ja. Erica.
Correct.quote:Op zondag 28 december 2025 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dustin is dan ook niet helemaal 100 procent.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:35 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Deze post kan weer van stal.quote:Op dinsdag 23 december 2025 09:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat posten hier toch walgelijke mensen.
quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:35 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Bodyshamen is niet oké.quote:Op zondag 28 december 2025 13:38 schreef DemonRage het volgende:
[..]ik zeg 'm op facebook en toen ik een stukje verder scrolde kwam dit voorbij:
[ afbeelding ]
body snatching daarentegenquote:Op zondag 28 december 2025 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Bodyshamen is niet oké.
Wij van de KLB SC doen hier niet aan mee.
@:Flippingcoin , @:Fok-it , @:Mortaxx @:VvslavBotkin
Ik heb nog steeds last van mijn cringespier.quote:Op zondag 28 december 2025 15:51 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb het nog niet gezien maar het kan niet anders dan dat dat coming out moment extreem cringe en woke is geworden natuurlijk, verbeter me maar als ik het mis heb.
Zat er aan te komen. Hopelijk is dat het laatste daar dan over.
Vond maar het moment, situatie en betrokken personen begrijpelijk maar ook het probleem.quote:Op zondag 28 december 2025 15:51 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb het nog niet gezien maar het kan niet anders dan dat dat coming out moment extreem cringe en woke is geworden natuurlijk, verbeter me maar als ik het mis heb.
Inb4 hij en Vecna gaan tongzoenen. Maar ik hoef het dus niet te zien.quote:Op zondag 28 december 2025 15:51 schreef Marsenal het volgende:
Ja.quote:
Oh ik zeg verder ook niks over haar hoor maar die lipfillers heeft ze er toch echt zelf in laten zetten.quote:Op zondag 28 december 2025 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Bodyshamen is niet oké.
Wij van de KLB SC doen hier niet aan mee.
@:Flippingcoin , @:Fok-it , @:Mortaxx @:VvslavBotkin
Ik vind de ontwikkeling/verklaring voor de upside down wel oke. Daar moet je wel goed voor kunnen schrijven en fantasie bezitten.quote:Op zondag 28 december 2025 16:22 schreef Qarrad het volgende:
Alle ballen op de finale. Het enige wat dit seizoen/deze serie kan redden is dat die alle vreselijke, onnodige niet vooruit te branden afleveringen alleen de functie hadden om alles daarvoor klaar te zetten en dat het einde echt geweldig is.
De afsluiting van seizoen één was echt perfect. Als het daar ongeveer op de helft van komt wil ik de serie nog geslaagd noemen.
Ik vrees dat dit niet het geval is, echter.
Actrice Maya Hawke ook leuk.quote:Op zondag 28 december 2025 16:24 schreef Marsenal het volgende:
Het maakt toch ook helemaal niet uit hoe die Elf er uit ziet als die Sadie Sink nog leeft, die is zo knap, die zou zelfs Will zn willie nog kunnen necromancen
Je kan het ook wel zien, dat ze van die twee is. Ik wist niet dat die ooit getrouwd waren voordat zij ten tonele verscheen.quote:Op zondag 28 december 2025 16:32 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Actrice Maya Hawke ook leuk.
Maya Hawke:
Maya Ray Thurman Hawke is an American actress and singer. She is the daughter of Hollywood actors Ethan Hawke and Uma Thurman. She began her career in modeling, and subsequently..
Wauw.
Sadie is verreweg de beste actrice van het stel. Gaan we nog wel wat van horen.quote:Op zondag 28 december 2025 16:24 schreef Marsenal het volgende:
Het maakt toch ook helemaal niet uit hoe die Elf er uit ziet als die Sadie Sink nog leeft, die is zo knap, die zou zelfs Will zn willie nog kunnen necromancen
Dit ontdekte ik inderdaad ook pas een paar weken terug. Wist wel dat ze ooit een dochter hadden gekregen maar niet dat het deze was.quote:Op zondag 28 december 2025 16:32 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Actrice Maya Hawke ook leuk.
Maya Hawke:
Maya Ray Thurman Hawke is an American actress and singer. She is the daughter of Hollywood actors Ethan Hawke and Uma Thurman. She began her career in modeling, and subsequently..
Wauw.
quote:Op zondag 28 december 2025 17:02 schreef V. het volgende:
[..]
Sadie is verreweg de beste actrice van het stel. Gaan we nog wel wat van horen.
Toen bekend werd dat ze in Spider-man gecast was, dacht men gelijk aan Spiderwoman. Later ging het overal over het "feit" dat ze Jean Grey zou spelen.quote:Op zondag 28 december 2025 17:32 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sadie gaat ook in de nieuwe Spiderman filmen spelen die volgend jaar uitkomt
Serieus? Om de scène met de coming-out?quote:Op zondag 28 december 2025 19:03 schreef Momo het volgende:
Allerlei Tate bro's en moslims die de aflevering nu shitvoten met 1 scores door allerlei extra accounts aan te maken, dat ze er maar druk mee zijn.
Het zal niet de eerste keer zijnquote:Op zondag 28 december 2025 20:19 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Serieus? Om de scène met de coming-out?
Nee, het zijn voornamelijk Bylers (Mike Wheeler en Will Byers "shippers") die aan het shitvoten zijn. Het compleet tegenovergestelde dus.quote:Op zondag 28 december 2025 19:03 schreef Momo het volgende:
Allerlei Tate bro's en moslims die de aflevering nu shitvoten met 1 scores door allerlei extra accounts aan te maken, dat ze er maar druk mee zijn.
Er is een groep die fanfiction schrijft en het niet kan hebben als je commentaar hebtquote:Op zondag 28 december 2025 20:37 schreef Rnie het volgende:
[..]
Nee, het zijn voornamelijk Bylers (Mike Wheeler en Will Byers "shippers") die aan het shitvoten zijn. Het compleet tegenovergestelde dus.![]()
Ik had in eerste instantie nog nooit van "shippen" gehoort https://en.wikipedia.org/wiki/Shipping_(fandom), maar het is echt mentaal gestoord om te denken dat Stranger Things enkel en alleen draait om het verwezelijken van een relatie tussen die twee.Ze waren er ZO van overtuigd dat het zou gebeuren, met allemaal delusional feitjes waarom het zou gebeuren.
![]()
Ik heb me hier jaren geleden ook schuldig aan gemaakt, ik hoopte altijd dat die roodharige vrouw in dat strakke pak van GI Joe zou eindigen met die marinier.quote:Op zondag 28 december 2025 20:37 schreef Rnie het volgende:
[..]
Nee, het zijn voornamelijk Bylers (Mike Wheeler en Will Byers "shippers") die aan het shitvoten zijn. Het compleet tegenovergestelde dus.![]()
Ik had in eerste instantie nog nooit van "shippen" gehoort https://en.wikipedia.org/wiki/Shipping_(fandom), maar het is echt mentaal gestoord om te denken dat Stranger Things enkel en alleen draait om het verwezelijken van een relatie tussen die twee.Ze waren er ZO van overtuigd dat het zou gebeuren, met allemaal delusional feitjes waarom het zou gebeuren.
![]()
Hoe weet je dit zo zeker?quote:Op zondag 28 december 2025 19:03 schreef Momo het volgende:
Diezelfde nonsensical dialoogjes (Will vs Robin) zoals in the walking dead. En nu ik er over nadenk. Wilden ze die hele walking dead cast uit de kast laten komen?quote:Op zondag 28 december 2025 15:51 schreef Marsenal het volgende:
Hopen is een ding, je hele leven ervan af laten hangen is iets compleet anders. Ik zie dedicated X accounts van 20K posts die enkel en alleen gaan over het shippen van Byler.quote:Op zondag 28 december 2025 22:15 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik heb me hier jaren geleden ook schuldig aan gemaakt, ik hoopte altijd dat die roodharige vrouw in dat strakke pak van GI Joe zou eindigen met die marinier.
Alsof hier niet al vanaf het eerste seizoen op gehint werd en met ieder seizoen specifiekerquote:
Ik dacht dat Will enkelt benieuwd was naar de vrouwelijke seksualiteit en hoe Robin seksualiteit ervaart. Te veel hetero vrouwen zijn nogal fluide namelijk. Dat verbaast mij namelijk ook vaak.quote:Op zondag 28 december 2025 22:59 schreef Aether het volgende:
[..]
Alsof hier niet al vanaf het eerste seizoen op gehint werd en met ieder seizoen specifieker
Je hebt seizoen 4 gemist?quote:Op zondag 28 december 2025 23:19 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Ik dacht dat Will enkelt benieuwd was naar de vrouwelijke seksualiteit en hoe Robin seksualiteit ervaart. Te veel hetero vrouwen zijn nogal fluide namelijk. Dat verbaast mij namelijk ook vaak.
Tot die laatste dialoog tussen Robin en Will voor zijn coming out in E7. En ik zei 'Nee toch, is hij Gay in deze serie!?'. Die Duffer brothers krijgen vast een extra zak met Shekels toegeschoven :,)
Er blijft maar nonsens over vrouwen uitkomen bij jou hèquote:Op zondag 28 december 2025 23:19 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Ik dacht dat Will enkelt benieuwd was naar de vrouwelijke seksualiteit en hoe Robin seksualiteit ervaart. Te veel hetero vrouwen zijn nogal fluide namelijk. Dat verbaast mij namelijk ook vaak.
Tot die laatste dialoog tussen Robin en Will voor zijn coming out in E7. En ik zei 'Nee toch, is hij Gay in deze serie!?'. Die Duffer brothers krijgen vast een extra zak met Shekels toegeschoven :,)
Volgens mij tellen review scores van nieuwe accounts niet mee in het IMDB cijfer.quote:
Ughquote:Op zondag 28 december 2025 17:32 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sadie gaat ook in de nieuwe Spiderman filmen spelen die volgend jaar uitkomt
Shipping is sws voor weirdo's die hun leven eraan ophangen om 2 karakters in een fictionele serie samen te zien. Like cmonquote:Op zondag 28 december 2025 20:37 schreef Rnie het volgende:
[..]
![]()
Maar hij is al langer gay, en dat was ook wel duidelijk. Zeker vorig seizoen toen ze in die auto zatenquote:Op zondag 28 december 2025 23:19 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Dan heb je de afgelopen seizoenen met je achterhoofd gekeken, serieusquote:Op zondag 28 december 2025 23:19 schreef InzolVC het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 december 2025 23:19 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft die nooit gekeken, net als een aantal andere jankers online die zich helemaal opwinden dat "uit het niks" Will ineens gay is. Deze scene was cringe, maar dat Will gay is, is sinds seizoen 4 gewoon al bevestigd en daarvoor al speculatie.quote:
Seizoen 3 zelfs, waar hij als enige van de groep geen interesse had in een vriendin.quote:Op maandag 29 december 2025 11:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft die nooit gekeken, net als een aantal andere jankers online die zich helemaal opwinden dat "uit het niks" Will ineens gay is. Deze scene was cringe, maar dat Will gay is, is sinds seizoen 4 gewoon al bevestigd en daarvoor al speculatie.
Je kunt dit zo zien, wat prima is.quote:Op maandag 29 december 2025 11:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Seizoen 3 zelfs, waar hij als enige van de groep geen interesse had in een vriendin.
Seizoen 1 zelfs lichtjes waar Joyce tegen Hopper zegt dat hij `fag' genoemd wordt.
Nou ja `duiden'. Meer dat er al lichtjes naar gehint kan worden. En dit is fictie hequote:Op maandag 29 december 2025 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt dit zo zien, wat prima is.
Nou weet ik niet hoe het met jou zat in je jeugd, maar een 12-jarige gay noemen wegens gedrag maakt iemand niet gay.
Iemand die nog niet op zijn 13de een vriendin wil, maakt iemand niet gay.
Als deze 2 zaken moeten duiden op het gay zijn van iemand, heb ik 90% gaye leerlingen.
Ook in seizoen 2 tijdens de schooldans, maar het is inderdaad veel minder opvallend in de eerste twee seizoenen.quote:Op maandag 29 december 2025 11:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Seizoen 3 zelfs, waar hij als enige van de groep geen interesse had in een vriendin.
Seizoen 1 zelfs lichtjes waar Joyce tegen Hopper zegt dat hij `fag' genoemd wordt.
Vond hem altijd gewoon meer kinds. Geen haast om op te groeien, gewoon lekker blijven spelen.quote:Op maandag 29 december 2025 11:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja `duiden'. Meer dat er al lichtjes naar gehint kan worden. En dit is fictie hewaar een plot opgebouwd wordt.
Dat geldt natuurlijk niet in het echte leven waar een 13-jarige zonder interesse uiteraard niet meteen gay is
Mja, ik had aan het einde van vorig seizoen al niet heel veel behoefte aan nog een seizoen. Op een gegeven moment is het ook wel leuk geweest.quote:Op maandag 29 december 2025 11:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond hem altijd gewoon meer kinds. Geen haast om op te groeien, gewoon lekker blijven spelen.
In contrast tot zijn vrienden, wat voor wat wrijving zorgde die het plot nodig had. Misschien ook wel omdat hij nog zo klein en iel was, duidelijk nog geen puberteit (Nu geen sprake meer van haha), en omdat hij een achterstand op had gelopen in zijn ontwikkeling door zijn ontvoering en ziekte.
Maar goed, we zitten nu met slechte schrijvers die niks met zijn ontwikkeling kunnen en hebben we een cringe scène die ophet verkeerde moment en op de verkeerde plaats is. Het is wat het is.
Geen idee waar ik precies naar kijk maar ziet er vet uit, en besef opeens dat ik echt niet meer in dit topic moet kijken aangezien ik de nieuwe afleveringen nog steeds niet heb gezien.quote:
quote:Op zondag 28 december 2025 13:38 schreef DemonRage het volgende:
[..]ik zag 'm op facebook en toen ik een stukje verder scrolde kwam dit voorbij:
[ afbeelding ]
Dit is meer faceshamen tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |