abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 december 2025 @ 17:02:30 #251
136 V.
Like tears in rain...
pi_219635680
quote:
10s.gif Op zondag 28 december 2025 16:24 schreef Marsenal het volgende:
Het maakt toch ook helemaal niet uit hoe die Elf er uit ziet als die Sadie Sink nog leeft, die is zo knap, die zou zelfs Will zn willie nog kunnen necromancen
Sadie is verreweg de beste actrice van het stel. Gaan we nog wel wat van horen.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_219635960
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2025 16:32 schreef InzolVC het volgende:

[..]
Actrice Maya Hawke ook leuk.

Maya Hawke:

Maya Ray Thurman Hawke is an American actress and singer. She is the daughter of Hollywood actors Ethan Hawke and Uma Thurman. She began her career in modeling, and subsequently..

Wauw.
Dit ontdekte ik inderdaad ook pas een paar weken terug. Wist wel dat ze ooit een dochter hadden gekregen maar niet dat het deze was.
Nu zie ik ook constant hoeveel ze, in eerste instantie, op Uma lijkt. :)
  zondag 28 december 2025 @ 17:32:53 #253
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219636164
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 17:02 schreef V. het volgende:

[..]
Sadie is verreweg de beste actrice van het stel. Gaan we nog wel wat van horen.

Sadie gaat ook in de nieuwe Spiderman filmen spelen die volgend jaar uitkomt
  zondag 28 december 2025 @ 17:43:10 #254
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_219636349
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 17:32 schreef Momo het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Toen bekend werd dat ze in Spider-man gecast was, dacht men gelijk aan Spiderwoman. Later ging het overal over het "feit" dat ze Jean Grey zou spelen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 28 december 2025 @ 19:03:28 #255
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219637808
Allerlei Tate bro's en moslims die de aflevering nu shitvoten met 1 scores door allerlei extra accounts aan te maken, dat ze er maar druk mee zijn.
pi_219639264
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 28 december 2025 @ 20:19:10 #257
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219639404
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 19:03 schreef Momo het volgende:
Allerlei Tate bro's en moslims die de aflevering nu shitvoten met 1 scores door allerlei extra accounts aan te maken, dat ze er maar druk mee zijn.
Serieus? Om de scène met de coming-out?
pi_219639580
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 20:19 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Serieus? Om de scène met de coming-out?
Het zal niet de eerste keer zijn :P
Dit is overigens niet alleen besteed aan moslims.
Twiddel
pi_219639796
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 13:50 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Deze post kan weer van stal.
Pas op dat je Millie Bobby Brown poster niet kreukelt. _O-
De enige echte.
pi_219639933
quote:
Nee, het zijn voornamelijk Bylers (Mike Wheeler en Will Byers "shippers") die aan het shitvoten zijn. Het compleet tegenovergestelde dus. :P

Ik had in eerste instantie nog nooit van "shippen" gehoort https://en.wikipedia.org/wiki/Shipping_(fandom), maar het is echt mentaal gestoord om te denken dat Stranger Things enkel en alleen draait om het verwezelijken van een relatie tussen die twee. _O- Ze waren er ZO van overtuigd dat het zou gebeuren, met allemaal delusional feitjes waarom het zou gebeuren. :')
De enige echte.
pi_219640159
quote:
2s.gif Op zondag 28 december 2025 20:37 schreef Rnie het volgende:

[..]
Nee, het zijn voornamelijk Bylers (Mike Wheeler en Will Byers "shippers") die aan het shitvoten zijn. Het compleet tegenovergestelde dus. :P

Ik had in eerste instantie nog nooit van "shippen" gehoort https://en.wikipedia.org/wiki/Shipping_(fandom), maar het is echt mentaal gestoord om te denken dat Stranger Things enkel en alleen draait om het verwezelijken van een relatie tussen die twee. _O- Ze waren er ZO van overtuigd dat het zou gebeuren, met allemaal delusional feitjes waarom het zou gebeuren. :')
Er is een groep die fanfiction schrijft en het niet kan hebben als je commentaar hebt _O-
pi_219642255
quote:

[..]

Ik heb me hier jaren geleden ook schuldig aan gemaakt, ik hoopte altijd dat die roodharige vrouw in dat strakke pak van GI Joe zou eindigen met die marinier. :@
-nee-
pi_219642801
quote:
Hoe weet je dit zo zeker?
pi_219642894
quote:
14s.gif Op zondag 28 december 2025 15:51 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb het nog niet gezien maar het kan niet anders dan dat dat coming out moment extreem cringe en woke is geworden natuurlijk, verbeter me maar als ik het mis heb.

Zat er aan te komen. Hopelijk is dat het laatste daar dan over.
Diezelfde nonsensical dialoogjes (Will vs Robin) zoals in the walking dead. En nu ik er over nadenk. Wilden ze die hele walking dead cast uit de kast laten komen?
pi_219642939
quote:
14s.gif Op zondag 28 december 2025 22:15 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ik heb me hier jaren geleden ook schuldig aan gemaakt, ik hoopte altijd dat die roodharige vrouw in dat strakke pak van GI Joe zou eindigen met die marinier. :@
Hopen is een ding, je hele leven ervan af laten hangen is iets compleet anders. Ik zie dedicated X accounts van 20K posts die enkel en alleen gaan over het shippen van Byler. :N

Als je dus de subreddit en X moet geloven, dan gaan deze fans (lees: extreem instabiele types) ziekelijk ver. Ze gaan zelfs zo ver, dat ze geloven dat Vecna een pedofiel is die Will seksueel heeft misbruikt.

Echt, Internet. :') :')

[ Bericht 4% gewijzigd door Rnie op 28-12-2025 22:51:01 ]
De enige echte.
  zondag 28 december 2025 @ 22:47:15 #266
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219643027
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 22:38 schreef InzolVC het volgende:

[..]
Hoe weet je dit zo zeker?
twitter

twitter

twitter
pi_219643304
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 22:47 schreef Momo het volgende:

[..]
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Alsof hier niet al vanaf het eerste seizoen op gehint werd en met ieder seizoen specifieker :')
pi_219643556
Het voelt ook gewoon als een ‘moetje’. Er hoort minstens 1 homoseksueel persoon in een Netflix serie te zitten en in dit kleine vriendengroepje zitten er al 2.
Geen probleem maar het is zo OBVIOUS dat een hele scène nogal overdreven voelt.
Ja, de 80’s lag wellicht wat ingewikkelder maar het echte 80’s gevoel en het drama hierover voelt allang niet meer aanwezig.

Ik kijk de serie af omdat ‘het erbij hoort’ maar die hele kinderclub bij Vecna vind ik bloedirritant.
Sowieso is alles ontzettend rommelig, maar dat heb ik gauw met zulke series.
pi_219643715
quote:
7s.gif Op zondag 28 december 2025 22:59 schreef Aether het volgende:

[..]
Alsof hier niet al vanaf het eerste seizoen op gehint werd en met ieder seizoen specifieker :')
Ik dacht dat Will enkelt benieuwd was naar de vrouwelijke seksualiteit en hoe Robin seksualiteit ervaart. Te veel hetero vrouwen zijn nogal fluide namelijk. Dat verbaast mij namelijk ook vaak.

Tot die laatste dialoog tussen Robin en Will voor zijn coming out in E7. En ik zei 'Nee toch, is hij Gay in deze serie!?'. Die Duffer brothers krijgen vast een extra zak met Shekels toegeschoven :,)
pi_219643850
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2025 23:19 schreef InzolVC het volgende:

[..]
Ik dacht dat Will enkelt benieuwd was naar de vrouwelijke seksualiteit en hoe Robin seksualiteit ervaart. Te veel hetero vrouwen zijn nogal fluide namelijk. Dat verbaast mij namelijk ook vaak.

Tot die laatste dialoog tussen Robin en Will voor zijn coming out in E7. En ik zei 'Nee toch, is hij Gay in deze serie!?'. Die Duffer brothers krijgen vast een extra zak met Shekels toegeschoven :,)
Je hebt seizoen 4 gemist? :')

Bekijk deze YouTube-video
De enige echte.
  Moderator zondag 28 december 2025 @ 23:51:41 #271
5428 crew  miss_sly
pi_219644620
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2025 23:19 schreef InzolVC het volgende:

[..]

Er blijft maar nonsens over vrouwen uitkomen bij jou hè :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_219646388
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 22:47 schreef Momo het volgende:

[..]
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Volgens mij tellen review scores van nieuwe accounts niet mee in het IMDB cijfer.

Dacht alleen accounts die ouder zijn dan x jaar of met x reviews.
  maandag 29 december 2025 @ 10:03:07 #273
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_219647953
He??? Komt dit dan als verrassing voor bepaalde kijkers??? Ja ik vind het wel een beetje overdreven allemaal, de hele wereld vergaat maar ik moet wel even zeggen dat ik niets anders ben dan jullie behalve dat ik op mannen val.

Nou nou nou fijn dat het eindelijk eruit is, die Will zat vorig seizoen al de hele tijd te kijken naar Mike dus het was al enorm overduidelijk dat hij gay was en het niet durfde te vertellen.

Ze maakten er wel weer een hele scene van.

Maargoed boeiend ook uiteindelijk.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 29 december 2025 @ 10:08:15 #274
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_219648005
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 17:32 schreef Momo het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ugh :') kon ze niets beters krijgen dan die slop
  maandag 29 december 2025 @ 10:10:11 #275
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_219648040
quote:

[..]

Shipping is sws voor weirdo's die hun leven eraan ophangen om 2 karakters in een fictionele serie samen te zien. Like cmon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')