Sadie is verreweg de beste actrice van het stel. Gaan we nog wel wat van horen.quote:Op zondag 28 december 2025 16:24 schreef Marsenal het volgende:
Het maakt toch ook helemaal niet uit hoe die Elf er uit ziet als die Sadie Sink nog leeft, die is zo knap, die zou zelfs Will zn willie nog kunnen necromancen
Dit ontdekte ik inderdaad ook pas een paar weken terug. Wist wel dat ze ooit een dochter hadden gekregen maar niet dat het deze was.quote:Op zondag 28 december 2025 16:32 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Actrice Maya Hawke ook leuk.
Maya Hawke:
Maya Ray Thurman Hawke is an American actress and singer. She is the daughter of Hollywood actors Ethan Hawke and Uma Thurman. She began her career in modeling, and subsequently..
Wauw.
quote:Op zondag 28 december 2025 17:02 schreef V. het volgende:
[..]
Sadie is verreweg de beste actrice van het stel. Gaan we nog wel wat van horen.
Toen bekend werd dat ze in Spider-man gecast was, dacht men gelijk aan Spiderwoman. Later ging het overal over het "feit" dat ze Jean Grey zou spelen.quote:Op zondag 28 december 2025 17:32 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sadie gaat ook in de nieuwe Spiderman filmen spelen die volgend jaar uitkomt
Serieus? Om de scène met de coming-out?quote:Op zondag 28 december 2025 19:03 schreef Momo het volgende:
Allerlei Tate bro's en moslims die de aflevering nu shitvoten met 1 scores door allerlei extra accounts aan te maken, dat ze er maar druk mee zijn.
Het zal niet de eerste keer zijnquote:Op zondag 28 december 2025 20:19 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Serieus? Om de scène met de coming-out?
Nee, het zijn voornamelijk Bylers (Mike Wheeler en Will Byers "shippers") die aan het shitvoten zijn. Het compleet tegenovergestelde dus.quote:Op zondag 28 december 2025 19:03 schreef Momo het volgende:
Allerlei Tate bro's en moslims die de aflevering nu shitvoten met 1 scores door allerlei extra accounts aan te maken, dat ze er maar druk mee zijn.
Er is een groep die fanfiction schrijft en het niet kan hebben als je commentaar hebtquote:Op zondag 28 december 2025 20:37 schreef Rnie het volgende:
[..]
Nee, het zijn voornamelijk Bylers (Mike Wheeler en Will Byers "shippers") die aan het shitvoten zijn. Het compleet tegenovergestelde dus.![]()
Ik had in eerste instantie nog nooit van "shippen" gehoort https://en.wikipedia.org/wiki/Shipping_(fandom), maar het is echt mentaal gestoord om te denken dat Stranger Things enkel en alleen draait om het verwezelijken van een relatie tussen die twee.Ze waren er ZO van overtuigd dat het zou gebeuren, met allemaal delusional feitjes waarom het zou gebeuren.
![]()
Ik heb me hier jaren geleden ook schuldig aan gemaakt, ik hoopte altijd dat die roodharige vrouw in dat strakke pak van GI Joe zou eindigen met die marinier.quote:Op zondag 28 december 2025 20:37 schreef Rnie het volgende:
[..]
Nee, het zijn voornamelijk Bylers (Mike Wheeler en Will Byers "shippers") die aan het shitvoten zijn. Het compleet tegenovergestelde dus.![]()
Ik had in eerste instantie nog nooit van "shippen" gehoort https://en.wikipedia.org/wiki/Shipping_(fandom), maar het is echt mentaal gestoord om te denken dat Stranger Things enkel en alleen draait om het verwezelijken van een relatie tussen die twee.Ze waren er ZO van overtuigd dat het zou gebeuren, met allemaal delusional feitjes waarom het zou gebeuren.
![]()
Hoe weet je dit zo zeker?quote:Op zondag 28 december 2025 19:03 schreef Momo het volgende:
Diezelfde nonsensical dialoogjes (Will vs Robin) zoals in the walking dead. En nu ik er over nadenk. Wilden ze die hele walking dead cast uit de kast laten komen?quote:Op zondag 28 december 2025 15:51 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb het nog niet gezien maar het kan niet anders dan dat dat coming out moment extreem cringe en woke is geworden natuurlijk, verbeter me maar als ik het mis heb.
Zat er aan te komen. Hopelijk is dat het laatste daar dan over.
Hopen is een ding, je hele leven ervan af laten hangen is iets compleet anders. Ik zie dedicated X accounts van 20K posts die enkel en alleen gaan over het shippen van Byler.quote:Op zondag 28 december 2025 22:15 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik heb me hier jaren geleden ook schuldig aan gemaakt, ik hoopte altijd dat die roodharige vrouw in dat strakke pak van GI Joe zou eindigen met die marinier.
Alsof hier niet al vanaf het eerste seizoen op gehint werd en met ieder seizoen specifiekerquote:
Ik dacht dat Will enkelt benieuwd was naar de vrouwelijke seksualiteit en hoe Robin seksualiteit ervaart. Te veel hetero vrouwen zijn nogal fluide namelijk. Dat verbaast mij namelijk ook vaak.quote:Op zondag 28 december 2025 22:59 schreef Aether het volgende:
[..]
Alsof hier niet al vanaf het eerste seizoen op gehint werd en met ieder seizoen specifieker
Je hebt seizoen 4 gemist?quote:Op zondag 28 december 2025 23:19 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Ik dacht dat Will enkelt benieuwd was naar de vrouwelijke seksualiteit en hoe Robin seksualiteit ervaart. Te veel hetero vrouwen zijn nogal fluide namelijk. Dat verbaast mij namelijk ook vaak.
Tot die laatste dialoog tussen Robin en Will voor zijn coming out in E7. En ik zei 'Nee toch, is hij Gay in deze serie!?'. Die Duffer brothers krijgen vast een extra zak met Shekels toegeschoven :,)
Er blijft maar nonsens over vrouwen uitkomen bij jou hèquote:Op zondag 28 december 2025 23:19 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Ik dacht dat Will enkelt benieuwd was naar de vrouwelijke seksualiteit en hoe Robin seksualiteit ervaart. Te veel hetero vrouwen zijn nogal fluide namelijk. Dat verbaast mij namelijk ook vaak.
Tot die laatste dialoog tussen Robin en Will voor zijn coming out in E7. En ik zei 'Nee toch, is hij Gay in deze serie!?'. Die Duffer brothers krijgen vast een extra zak met Shekels toegeschoven :,)
Volgens mij tellen review scores van nieuwe accounts niet mee in het IMDB cijfer.quote:
Ughquote:Op zondag 28 december 2025 17:32 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sadie gaat ook in de nieuwe Spiderman filmen spelen die volgend jaar uitkomt
Shipping is sws voor weirdo's die hun leven eraan ophangen om 2 karakters in een fictionele serie samen te zien. Like cmonquote:Op zondag 28 december 2025 20:37 schreef Rnie het volgende:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |