Ja, dat had ik ook, volume 2 is niet overtuigend voor mij.quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vond afleveringen 5 tot 7 grotendeels filler, alle poppetjes klaarzetten voor de grote finale. En zoals gebruikelijk een hoop personages die op basis van wilde gokken en met helemaal op niets gebaseerde theorieën toch perfect analyseren wat er aan het gebeuren is.
30% heeft een "1" gegeven en 20% een "10", dat maakt het al niet realistisch.quote:
Denk het niet, zou niet kijken.quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:28 schreef Jor_Dii het volgende:
Seizoen 5 is tot nu toe een grote teleurstelling.. hopelijk gaat de finale nog wat kunnen herstellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
Och, is het zoveel anders dan eerdere seizoenen?quote:Op zaterdag 27 december 2025 21:28 schreef Jor_Dii het volgende:
Seizoen 5 is tot nu toe een grote teleurstelling.. hopelijk gaat de finale nog wat kunnen herstellen
Ja, de eerdere seizoenen leunden veel meer op die 80s vibe. Daarnaast heeft men ook echt een fout gemaakt door de toch al vrij grote cast nóg veel groter te maken, waardoor je amper nog gevoel bij de oorspronkelijke hoofdrolspelersquote:Op zondag 28 december 2025 05:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Och, is het zoveel anders dan eerdere seizoenen?
Ja, die lipfiller kun je toch wel zien, viel mij ook wel op. Misschien ook andere filler?quote:Op zaterdag 27 december 2025 23:35 schreef Ama het volgende:
Millie Bobby Brown haar gezicht vind ik echt vreselijk irritant dit seizoen.
[ afbeelding ]
Niet als zwaartekracht in één richting lijkt te werkenquote:Op zondag 28 december 2025 10:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij hoort andersom te staan haha:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |