Ik accepteer dat iemand mij walgelijk vindt omdat ik een celebrity een beetje bodyshame, maar het blijft hypocriet om mij daarna zelf te bodyshamen op grond van een vermeend gewicht.quote:Op dinsdag 23 december 2025 09:54 schreef Document1 het volgende:
[..]
En zelf waarschijnlijk een vadsige 50+er met een dochter van 20 something.
quote:Op dinsdag 23 december 2025 10:17 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik accepteer dat iemand mij walgelijk vindt omdat ik een celebrity een beetje bodyshame, maar het blijft hypocriet om mij daarna zelf te bodyshamen op grond van een vermeend gewicht.
Nacht donderdag-vrijdagquote:Op woensdag 24 december 2025 23:54 schreef Forumtijger het volgende:
Voor degenen die zich trouwens afvragen wanneer precies met de Kerst de volgende 3 afleveringen te zien zullen zijn, wellicht een kleine teleurstelling:
Niet morgen helaas op 1e Kerstdag, maar pas in de nacht van vrijdag op zaterdag, 2e Kerstdag dus, om 02:00 uur 's nachts, zoals te zien is via onderstaande link:
https://www.netflix.com/t(...)around%20the%20world.
Ach ja, excuus, dat bedoelde ik eigenlijk ook. Bedankt voor de correctie.👍quote:
Ik zag ineens, tot mijn verrassing, Linda Hamilton... (Terminator & Beauty and the Beast)quote:Op donderdag 25 december 2025 11:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eerste aflevering van seizoen 5 gekeken. Leuk dat ze allemaal een rol lijken te spelen waar ze wat te doen hebben. Behalve Joyce en Will tot nu toe.
En dat Ted, Karen en Holly allemaal wat karakter ontwikkeling hebben.
Is het een Easter Egg dat zij meedoet?quote:Op donderdag 25 december 2025 20:58 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik zag ineens, tot mijn verrassing, Linda Hamilton... (Terminator & Beauty and the Beast)![]()
Komen er nog meer 'Easter Eggs' aan?
Jazeker is dat een verrassing!quote:Op donderdag 25 december 2025 20:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Is het een Easter Egg dat zij meedoet?
Een easter egg is toch ook een referentie?quote:Op donderdag 25 december 2025 21:20 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Jazeker is dat een verrassing!
Zeer onverwacht. (Voor mij dan!)
Gekkie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. was het beste moment van dit deeltje. Heb het verder wel gehad met die hele plotlijn van het leger en Dr. Kay, vind die volstrekt overbodig, die voegen echt niets meer toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
Ook alleen al de opmerking: "Redditquote:
Vrolijk Kerstfeest kameraadquote:Op vrijdag 26 december 2025 13:26 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Reddit", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je op Reddit reviews zit te checken in plaats van Cahiers du Cinema, Reverse Shot of Rotten Tomatoes. Zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat.
Dan zal het dus wel goed zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2025 12:23 schreef Rnie het volgende:
Oei oei oei, Volume 2 wordt behoorlijk afgekraakt op Reddit.
Was het ook niet helaas.quote:Op vrijdag 26 december 2025 13:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zal het dus wel goed zijn.
Ik zal het zien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |