Maar hij is al langer gay, en dat was ook wel duidelijk. Zeker vorig seizoen toen ze in die auto zatenquote:Op zondag 28 december 2025 23:19 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Ik dacht dat Will enkelt benieuwd was naar de vrouwelijke seksualiteit en hoe Robin seksualiteit ervaart. Te veel hetero vrouwen zijn nogal fluide namelijk. Dat verbaast mij namelijk ook vaak.
Tot die laatste dialoog tussen Robin en Will voor zijn coming out in E7. En ik zei 'Nee toch, is hij Gay in deze serie!?'. Die Duffer brothers krijgen vast een extra zak met Shekels toegeschoven :,)
Dan heb je de afgelopen seizoenen met je achterhoofd gekeken, serieusquote:Op zondag 28 december 2025 23:19 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Ik dacht dat Will enkelt benieuwd was naar de vrouwelijke seksualiteit en hoe Robin seksualiteit ervaart. Te veel hetero vrouwen zijn nogal fluide namelijk. Dat verbaast mij namelijk ook vaak.
Tot die laatste dialoog tussen Robin en Will voor zijn coming out in E7. En ik zei 'Nee toch, is hij Gay in deze serie!?'. Die Duffer brothers krijgen vast een extra zak met Shekels toegeschoven :,)
quote:Op zondag 28 december 2025 23:19 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft die nooit gekeken, net als een aantal andere jankers online die zich helemaal opwinden dat "uit het niks" Will ineens gay is. Deze scene was cringe, maar dat Will gay is, is sinds seizoen 4 gewoon al bevestigd en daarvoor al speculatie.quote:
Seizoen 3 zelfs, waar hij als enige van de groep geen interesse had in een vriendin.quote:Op maandag 29 december 2025 11:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft die nooit gekeken, net als een aantal andere jankers online die zich helemaal opwinden dat "uit het niks" Will ineens gay is. Deze scene was cringe, maar dat Will gay is, is sinds seizoen 4 gewoon al bevestigd en daarvoor al speculatie.
Je kunt dit zo zien, wat prima is.quote:Op maandag 29 december 2025 11:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Seizoen 3 zelfs, waar hij als enige van de groep geen interesse had in een vriendin.
Seizoen 1 zelfs lichtjes waar Joyce tegen Hopper zegt dat hij `fag' genoemd wordt.
Nou ja `duiden'. Meer dat er al lichtjes naar gehint kan worden. En dit is fictie hequote:Op maandag 29 december 2025 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt dit zo zien, wat prima is.
Nou weet ik niet hoe het met jou zat in je jeugd, maar een 12-jarige gay noemen wegens gedrag maakt iemand niet gay.
Iemand die nog niet op zijn 13de een vriendin wil, maakt iemand niet gay.
Als deze 2 zaken moeten duiden op het gay zijn van iemand, heb ik 90% gaye leerlingen.
Ook in seizoen 2 tijdens de schooldans, maar het is inderdaad veel minder opvallend in de eerste twee seizoenen.quote:Op maandag 29 december 2025 11:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Seizoen 3 zelfs, waar hij als enige van de groep geen interesse had in een vriendin.
Seizoen 1 zelfs lichtjes waar Joyce tegen Hopper zegt dat hij `fag' genoemd wordt.
Vond hem altijd gewoon meer kinds. Geen haast om op te groeien, gewoon lekker blijven spelen.quote:Op maandag 29 december 2025 11:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja `duiden'. Meer dat er al lichtjes naar gehint kan worden. En dit is fictie hewaar een plot opgebouwd wordt.
Dat geldt natuurlijk niet in het echte leven waar een 13-jarige zonder interesse uiteraard niet meteen gay is
Mja, ik had aan het einde van vorig seizoen al niet heel veel behoefte aan nog een seizoen. Op een gegeven moment is het ook wel leuk geweest.quote:Op maandag 29 december 2025 11:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond hem altijd gewoon meer kinds. Geen haast om op te groeien, gewoon lekker blijven spelen.
In contrast tot zijn vrienden, wat voor wat wrijving zorgde die het plot nodig had. Misschien ook wel omdat hij nog zo klein en iel was, duidelijk nog geen puberteit (Nu geen sprake meer van haha), en omdat hij een achterstand op had gelopen in zijn ontwikkeling door zijn ontvoering en ziekte.
Maar goed, we zitten nu met slechte schrijvers die niks met zijn ontwikkeling kunnen en hebben we een cringe scène die ophet verkeerde moment en op de verkeerde plaats is. Het is wat het is.
Geen idee waar ik precies naar kijk maar ziet er vet uit, en besef opeens dat ik echt niet meer in dit topic moet kijken aangezien ik de nieuwe afleveringen nog steeds niet heb gezien.quote:
quote:Op zondag 28 december 2025 13:38 schreef DemonRage het volgende:
[..]ik zag 'm op facebook en toen ik een stukje verder scrolde kwam dit voorbij:
[ afbeelding ]
Dit is meer faceshamen tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |