Jammerquote:Op dinsdag 11 november 2025 22:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het viel helaas (weer) tegen![]()
Het was een jubileumjaar en daardoor zaten er ook wat oude installaties bij, dat was wel gaaf om terug te zien. Maar in totaal vind ik het geen aanrader.
quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:10 schreef sigme het volgende:
Wij aten couscous met falafel in tomatensaus.
Met een glaasje rode wijn.
Bij kaarslicht, want iemand heeft de moeite genomen om ons zonnepaneel te stelen. En het ijzeren rek voor het raam weg te schroeven, raam open breken en de accu ook te stelen.
En ook de robotstofzuiger
Oh oh knie🙈😘quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:49 schreef vlindertje89 het volgende:
Nog eenvoor @:Vanyel!
Inmiddels de hoofdpijn ook iets weggetrokken? Hoop het wel!
Ik lig nog even in bad op te warmen, na hockeytraining krijg ik het altijd zo helemaal tot in de kern koud en dan is bad enige wat helpt. Was wel lekkere training.
En niks meer te zien van die hockeybal op mn knie van zondag, toch? Dus morgen ook geen spijt dat ik hele training meegedaan heb he?
[ link | afbeelding ]
Goed zo Kaat👍🏼 dat valt enigszins mee dan.quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kan eten maar heb nog wel veel pijn. Is morgen vast een stuk beter. Ik heb wel mijn werk afgezegd dus die kroon is nu nog duurder geworden
Die kerstversieringquote:Op dinsdag 11 november 2025 19:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja! Ik heb afgelopen weekend echt heel erg verschillende dingen gedaan.
Donderdag heb ik, samen met collega's, 180 man van uitgebreidde lunch voorzien. Uur lang heel hard broodjes smeren, soep opwarmen, alles in de bus, daar uitpakken, mooi maken, lief glimlachen.
Vrijdag heb ik samen met W een saaie eventlocatie voorzien van licht en geluid voor een personeelsborrel. Zag er superstrak uit.
Zaterdag moest dat er weer uit en mochten we naar het Rijksmuseum voor de Museumnacht. Daar moest licht en geluid in het cafe, een setje licht en geluid buiten, mijn eigen lampjes voor het eerst allemaal verhuurd om de bogen van het pand heel mooi uit te lichten en nog wat losse flodders.
Dat moest er 's nachts weer uit, wat wel een klein beetje lelijk was.
Gisteren heb ik voor een opdrachtgever de eerste kerstsfeer gebracht in de binnenstad van Enschede. Op een dak.
Filmpjes van dat feestje zaterdag, waar het matig op zichtbaar is:
https://www.instagram.com/stories/highlights/17887437990243678/
De kerstversiering:
https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==
quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:10 schreef sigme het volgende:
Wij aten couscous met falafel in tomatensaus.
Met een glaasje rode wijn.
Bij kaarslicht, want iemand heeft de moeite genomen om ons zonnepaneel te stelen. En het ijzeren rek voor het raam weg te schroeven, raam open breken en de accu ook te stelen.
En ook de robotstofzuiger
Blauwe plekken boks. Of laten we niet letterlijk boks doen, dat zou zeer doen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:49 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik lig nog even in bad op te warmen, na hockeytraining krijg ik het altijd zo helemaal tot in de kern koud en dan is bad enige wat helpt. Was wel lekkere training.
En niks meer te zien van die hockeybal op mn knie van zondag, toch? Dus morgen ook geen spijt dat ik hele training meegedaan heb he?
[ link | afbeelding ]
Inmiddels wel. Gister niet meer.quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:49 schreef vlindertje89 het volgende:
Ga je dan door tot je totaal uitgeput bent?quote:Ik lig nog even in bad op te warmen, na hockeytraining krijg ik het altijd zo helemaal tot in de kern koud en dan is bad enige wat helpt. Was wel lekkere training.
Eerst uitgebreid in bed gelegen, dat scheeltquote:Op dinsdag 11 november 2025 23:02 schreef AnneX het volgende:
En @:Vanyel , na de boodschappenexpeditie, die best goed verliep…ga je dan ook nog in de keuken staan. Dat is knap!
En daarom is mijn werk zo leukquote:
Meh, beterschapquote:Op dinsdag 11 november 2025 22:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kan eten maar heb nog wel veel pijn. Is morgen vast een stuk beter. Ik heb wel mijn werk afgezegd dus die kroon is nu nog duurder geworden
Herkenbare struggles, ook de temperatuurstappen (per 5 of per 10 omhoog, en of het wel netjes lineair is) ontbreken vaak in de info. En soms zelfs in de gebruiksaanwijzing.quote:Op dinsdag 11 november 2025 18:59 schreef z80 het volgende:
![]()
De combimagnetron is aan het sneuvelen. Dus op zoek naar een vervanger. De keuze is reuze.
Maar welke gek heeft bedacht dat de binnenmaten niet belangrijk zijn bij vergelijken. De buitenmaten en literinhoud staan dan weer wel vermeld.
En bij een oven hoeft blijkbaar ook niet meer te staan tot hoe heet deze kan. Ook niet belangrijk blijkbaar.
Is toch lastig zoeken en vergelijken. Graag een oven die tot 250 graden gaat. En een fatsoenlijke binnenruimte.
Huh je hebt de hond mee!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lees mee, want ik vermoed dat onze Whirlpool van minstens 15 jaar oud zijn langste tijd wel heeft gehad. Zo jammer dat ze deze niet meer verkopen. Ik zou geen seconde twijfelen om hem weer aan te schaffen.quote:Op woensdag 12 november 2025 09:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Herkenbare struggles, ook de temperatuurstappen (per 5 of per 10 omhoog, en of het wel netjes lineair is) ontbreken vaak in de info. En soms zelfs in de gebruiksaanwijzing.
Ik heb nu een Samsung met een naar voren openende deur. Maar die moet dus eigenlijk relatief hoog staan, anders raak je met je ovenschaal "het plafond" bij het erin en eruit schuiven..
Klopt; ik heb de aanschaf van de Samsung destijds gedaan omdat met de Sharp die jij linktquote:Op woensdag 12 november 2025 10:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb jouw Samsung bekeken. Jammergenoeg kun je daar dus geen bakplaat in schuiven. Dat staat wel op mijn wensenlijstje.
Deze heb ik op een voorlopig verlanglijstje staan. Die gaat tot 250 graden volgens de informatie. @:z80
Oef, dat is wel heel lang ja. Gelukkig dit keer niet zo lang.quote:Op woensdag 12 november 2025 07:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Inmiddels wel. Gister niet meer.
Valt nog mee, na de testjes laatst duurde het een volle week. Dat was echt nasty.
[..]
Ga je dan door tot je totaal uitgeput bent?
Als ik gesport heb ben ik juist nog heel lang WARM, behalve als ik overbelast.
Je bericht is niet compleet. Waarom werd het toch niet de Sharp?quote:Op woensdag 12 november 2025 11:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Klopt; ik heb de aanschaf van de Samsung destijds gedaan omdat met de Sharp die jij linkt
Vervolgens waren we per toeval in een Expert winkel, en daar ging de Samsung als "winkeldochter zonder doos" voor weihnag de deur uit.. sjah.
Oow ik bedoelde met 'sjah' dat gezien de enorm goede prijs die ik moest betalen voor de Samsung het puur financieel dus de Samsung werd.quote:Op woensdag 12 november 2025 11:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je bericht is niet compleet. Waarom werd het toch niet de Sharp?
Misschien heb ik een onrealistisch optimistische verwachting van de levensduur, maar voor een veelgebruikt apparaat wil ik wel extra betalen.quote:Op woensdag 12 november 2025 11:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow ik bedoelde met 'sjah' dat gezien de enorm goede prijs die ik moest betalen voor de Samsung het puur financieel dus de Samsung werd.
Misschien moet ik het dan nog anders verwoorden: ik rekende de Samsung af voor bijna de helft van de prijs die op het bordje stond, omdat het de allerlaatste uit hun voorraad was, en er geen doos was en hij zonder 'rekjes' was.quote:Op woensdag 12 november 2025 11:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien heb ik een onrealistisch optimistische verwachting van de levensduur, maar voor een veelgebruikt apparaat wil ik wel extra betalen.
Ik heb bijna 20 jaar zo'n zelfde Sharp gehad, inclusief de inschuifbare bakplaten. Ik ben er altijd zeer tevreden over geweest. Die bakplaten hebben echt grote meerwaarde.quote:Op woensdag 12 november 2025 10:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik lees mee, want ik vermoed dat onze Whirlpool van minstens 15 jaar oud zijn langste tijd wel heeft gehad. Zo jammer dat ze deze niet meer verkopen. Ik zou geen seconde twijfelen om hem weer aan te schaffen.
Ik heb jouw Samsung bekeken. Jammergenoeg kun je daar dus geen bakplaat in schuiven. Dat staat wel op mijn wensenlijstje.
Deze heb ik op een voorlopig verlanglijstje staan. Die gaat tot 250 graden volgens de informatie. @:z80
Euhwm, googelen? Wat het is?quote:
(Ik had er dus nog nooit van gehoord, maar naar aanleiding van het linkje van Zuivelhoeve.nl kon ik me wel herinneren deze kaas bij de winkel in Heerenveen te hebben zien liggen)quote:Deze Italiaanse kaas smelt erg goed, waardoor je hem goed kunt gebruiken in bijvoorbeeld pasta's en risotto. Ook op een borrel- of kaasplankje doet de kaas het erg goed, zeker wanneer je er pinot noir of riesling bij drinkt. Probeer hem ook eens op een zelfgemaakte pizza of over een ovenschotel voor je die in de oven schuift
Internet zegt dat het niet raadzaam is. Hoewel ik het met mozerella bijv. wel ook doe, soms. Doet wel iets aan structuur maar ja.quote:Op woensdag 12 november 2025 14:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Kan je het niet in invriezen? Dan kan je m nog in van alles gebruiken
Of dus pizzi en risottoowquote:Op woensdag 12 november 2025 14:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Internet zegt dat het niet raadzaam is. Hoewel ik het met mozerella bijv. wel ook doe, soms. Doet wel iets aan structuur maar ja.
Is laatste oplossing. Of misschien de helft opeten (al dan niet in tosti ofzo) en de andere helft invriezen als experiment.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook weer eens een verhuisdoos leeggeruimd en daarmee een m2 vrijgespeeld in een kamer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 november 2025 17:28 schreef Blues het volgende:
Fietsen zonder ondersteuning *check (van kwikfit vanochtend naar werk en vanmiddag weer terug) conditie goed want ik moest 'holletje' op![]()
Auto door de APK *check
Alleen nieuwe banden *geen checkdus dat moet nog.
Ziek melden? Je klinkt er letterlijk ziek van. Tranen voor je werk is een legit ziekmeld punt wmb. Zolang het niet een incident betreft waar je even van schrikt ofzo. En dit klinkt structureel. En dan contact met je manager opnemen en aangeven waar het mentaal misgaat voor je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Als ik je lees zitten tranen weer hoog. Baal ervan echt.quote:Op woensdag 12 november 2025 17:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ziek melden? Je klinkt er letterlijk ziek van. Tranen voor je werk is een legit ziekmeld punt wmb. Zolang het niet een incident betreft waar je even van schrikt ofzo. En dit klinkt structureel. En dan contact met je manager opnemen en aangeven waar het mentaal misgaat voor je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |