abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219247971
Ik kan eten maar heb nog wel veel pijn. Is morgen vast een stuk beter. Ik heb wel mijn werk afgezegd dus die kroon is nu nog duurder geworden :{
Spoilers!
pi_219247978
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 22:01 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Het viel helaas (weer) tegen -O-
Het was een jubileumjaar en daardoor zaten er ook wat oude installaties bij, dat was wel gaaf om terug te zien. Maar in totaal vind ik het geen aanrader.
Jammer -O-
Voordeel is wel dat ik er dus ook geen tijd voor hoef uit te beitelen in mijn programma.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_219247989
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 november 2025 19:10 schreef sigme het volgende:
Wij aten couscous met falafel in tomatensaus.
Met een glaasje rode wijn.

Bij kaarslicht, want iemand heeft de moeite genomen om ons zonnepaneel te stelen. En het ijzeren rek voor het raam weg te schroeven, raam open breken en de accu ook te stelen.
En ook de robotstofzuiger :')
:( :( :(
pi_219248062
Nog een _O_ voor @Vanyel!
Inmiddels de hoofdpijn ook iets weggetrokken? Hoop het wel!

Ik lig nog even in bad op te warmen, na hockeytraining krijg ik het altijd zo helemaal tot in de kern koud en dan is bad enige wat helpt. Was wel lekkere training.
En niks meer te zien van die hockeybal op mn knie van zondag, toch? Dus morgen ook geen spijt dat ik hele training meegedaan heb he?
pi_219248071
Oh, en ik lees nog klote jatters bij @sigme :( wat stom zeg. Ook wel echt veel moeite gedaan met dingen wegschroeven en al..
pi_219248084
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 22:49 schreef vlindertje89 het volgende:
Nog een _O_ voor @:Vanyel!

Ik lig nog even in bad op te warmen, na hockeytraining krijg ik het altijd zo helemaal tot in de kern koud en dan is bad enige wat helpt. Was wel lekkere training.
En niks meer te zien van die hockeybal op mn knie van zondag, toch? Dus morgen ook geen spijt dat ik hele training meegedaan heb he?
[ link | afbeelding ]
Oh oh knie🙈😘
pi_219248130
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2025 22:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kan eten maar heb nog wel veel pijn. Is morgen vast een stuk beter. Ik heb wel mijn werk afgezegd dus die kroon is nu nog duurder geworden :{
Goed zo Kaat👍🏼 dat valt enigszins mee dan.

En Lucky…tis wel op te geven bij IB2025! Dat scheelt iets…
Vandaag kwam ook de rekening van de schoenen van MnX. w/ Die ging in de verzamelenvelop voor 2025.

Ach, de knie van Vlinder. -O- Leuke sport toch wel.

En @Vanyel , na de boodschappenexpeditie, die best goed verliep…ga je dan ook nog in de keuken staan. Dat is knap!
pi_219248161
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 november 2025 19:09 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja! Ik heb afgelopen weekend echt heel erg verschillende dingen gedaan.
Donderdag heb ik, samen met collega's, 180 man van uitgebreidde lunch voorzien. Uur lang heel hard broodjes smeren, soep opwarmen, alles in de bus, daar uitpakken, mooi maken, lief glimlachen.

Vrijdag heb ik samen met W een saaie eventlocatie voorzien van licht en geluid voor een personeelsborrel. Zag er superstrak uit.

Zaterdag moest dat er weer uit en mochten we naar het Rijksmuseum voor de Museumnacht. Daar moest licht en geluid in het cafe, een setje licht en geluid buiten, mijn eigen lampjes voor het eerst allemaal verhuurd om de bogen van het pand heel mooi uit te lichten en nog wat losse flodders.
Dat moest er 's nachts weer uit, wat wel een klein beetje lelijk was. :')

Gisteren heb ik voor een opdrachtgever de eerste kerstsfeer gebracht in de binnenstad van Enschede. Op een dak.

Filmpjes van dat feestje zaterdag, waar het matig op zichtbaar is:
https://www.instagram.com/stories/highlights/17887437990243678/

De kerstversiering:
https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==
Die kerstversiering _O_ :D _O_ :D
pi_219248172
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 november 2025 19:10 schreef sigme het volgende:
Wij aten couscous met falafel in tomatensaus.
Met een glaasje rode wijn.

Bij kaarslicht, want iemand heeft de moeite genomen om ons zonnepaneel te stelen. En het ijzeren rek voor het raam weg te schroeven, raam open breken en de accu ook te stelen.
En ook de robotstofzuiger :')
-O-
pi_219248192
quote:

[ link | afbeelding ]
Blauwe plekken boks. Of laten we niet letterlijk boks doen, dat zou zeer doen. :P

Ik zit nog onder de plekken van wedstrijd van zaterdag. Vooral in m'n knieholten en op de onderarmen. Maar dat zijn oppervlakkige plekken dus komt snel genoeg goed.

Ik hoop dat jouw ei ook vlot écht weg is :*
pi_219248231
We have far more in common than that which devides us..
pi_219248233
Ik heb vanavond m'n laatste trainersvergadering van de sportclub voorgezeten. Per 15 december ben ik hoofdtrainer-af. Er is vandaag een nieuwe gekozen. Was makkelijk want verder wilde niemand :+

Ik kreeg de vraag of ik het geven van de laatste paar trainingen eigenlijk nog wel leuk vond, want ik kwam gisteravond zo streng/chagrijnig over. Tja, er waren 40 mensen en elke keer als ik de groep stil had begon er weer iemand te praten, dus ik heb de meest praatgrage mensen specifiek aangesproken. En twee van de trainers zijn zulke kletskouzen dus die kregen inderdaad gisteravond op hun kop.

In andere woorden, mocht ik nog twijfelen of ik de studentensportclub ontgroeid ben, dan kan ik daarmee ophouden _O-

Ze willen graag dat ik een afscheidstraining geef of een afscheidsborrel. Ja jongens, ik ben komende maand een verhuizing aan het voorbereiden. Ik heb bijna 10 jaar vrijwilligerswerk gedaan hier en ga niet in mijn laatste maand daar een extra schep bovenop doen om mijn eigen afscheidsfeest te organiseren :')

Weet niet of ik daar spijt van krijg wel. Ik bedoel, als ik mezelf niet meer inplan voor december dan was de "strenge/chagrijnige" training van gister mijn laatste training die ik geef bij deze club.

Laatste keren. Bah :(
pi_219248461
Strenge Tele…hullie moeten jou een afscheidsborrel geven!
Omgekeerde studentenwereld zeg.
pi_219248467
Wat @AnneX zegt, ze moeten iets voor jou organiseren ipv jij voor hen. Jij moet in het zonnetje gezet worden
pi_219248965
Je zegt het wel mooi @Tele6 over het niet hoeven twijfelen of je de studentenclub ontgroeit bent.

Goedemorgen :) werkdagje met wat afspraken in de hoofdstad vandaag dus ben benieuwd.
pi_219249038
quote:
Inmiddels wel. Gister niet meer.
Valt nog mee, na de testjes laatst duurde het een volle week. Dat was echt nasty.
quote:
Ga je dan door tot je totaal uitgeput bent?
Als ik gesport heb ben ik juist nog heel lang WARM, behalve als ik overbelast.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219249042
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2025 23:02 schreef AnneX het volgende:
En @:Vanyel , na de boodschappenexpeditie, die best goed verliep…ga je dan ook nog in de keuken staan. Dat is knap!
Eerst uitgebreid in bed gelegen, dat scheelt ;)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219249370
Goedemorgen!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_219249428
quote:
17s.gif Op woensdag 12 november 2025 08:44 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
Goedemorgen!

Wat balen zeg van die diefstal }:|
Spoilers!
pi_219249618
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 23:05 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Die kerstversiering _O_ :D _O_ :D
En daarom is mijn werk zo leuk :+

Je eigen afscheid borrel moeten organiseren vind ik overigens erg treurig hoor.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_219249694
Heb echt teringhard verloren met pokeren gisteren. ;(

Moet zo naar de fysio en paar boodschappen doen. Misschien nog trainen om 17:00, maar de rest van de dag is vrij.

Omdat ons nachtje-weg over 2 weken door de neus geboord werd wegens werkaanvraag van mij, gaan we nu fancy uit eten volgende week dinsdag. :+

Ik zag trouwens tussen die paar posts van mij door dat er best een boel mensen met kutzooi zitten, daar wil ik nog wel even een :* :* :* voor geven.

:* :* :*
  woensdag 12 november 2025 @ 09:50:58 #172
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219249723
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2025 22:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Meh, beterschap
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 12 november 2025 @ 09:55:53 #173
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219249752
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 18:59 schreef z80 het volgende:
}:|
De combimagnetron is aan het sneuvelen. Dus op zoek naar een vervanger. De keuze is reuze.
Maar welke gek heeft bedacht dat de binnenmaten niet belangrijk zijn bij vergelijken |:( . De buitenmaten en literinhoud staan dan weer wel vermeld.
En bij een oven hoeft blijkbaar ook niet meer te staan tot hoe heet deze kan :') . Ook niet belangrijk blijkbaar.

Is toch lastig zoeken en vergelijken. Graag een oven die tot 250 graden gaat. En een fatsoenlijke binnenruimte.
Herkenbare struggles, ook de temperatuurstappen (per 5 of per 10 omhoog, en of het wel netjes lineair is) ontbreken vaak in de info. En soms zelfs in de gebruiksaanwijzing.

Ik heb nu een Samsung met een naar voren openende deur. Maar die moet dus eigenlijk relatief hoog staan, anders raak je met je ovenschaal "het plafond" bij het erin en eruit schuiven..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_219249981
De benaming combi oven of combimagnetron zou ook nog uitmaken…?
De xxx oven heeft andere/ betere ? opties qua oven dan xxx magnetron.
Magnetron heeft dan ook iets met ‘stilstaand’ ( had ik, handig met grote langwerpige schalen) en ronddraaiend plateau. ( nu). Fwiw 😇
Oh kijk Atag licht het toe: https://www.atag.nl/inspi(...)20keuze%20voor%20jou!

Wakker worden met ideeën is onrustig zoals shoppen voor een (kast) deursticker. Dan moet je weer een account maken om voorkeuren op te slaan. Lang leve de optie ‘verberg mijn mailadres’.
Tientallen voorbeelden voorbijzien komen. Nu wel een shop gevonden met keuzes voor maten 50 x 195.
Nog steeds mweh. Met roze ( accenten) heb ik helemaal niks.
pi_219250039
quote:
17s.gif Op woensdag 12 november 2025 08:44 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
Huh je hebt de hond mee!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 12 november 2025 @ 10:56:28 #176
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219250050
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 09:55 schreef fietsie het volgende:

[..]
Herkenbare struggles, ook de temperatuurstappen (per 5 of per 10 omhoog, en of het wel netjes lineair is) ontbreken vaak in de info. En soms zelfs in de gebruiksaanwijzing.

Ik heb nu een Samsung met een naar voren openende deur. Maar die moet dus eigenlijk relatief hoog staan, anders raak je met je ovenschaal "het plafond" bij het erin en eruit schuiven..
Ik lees mee, want ik vermoed dat onze Whirlpool van minstens 15 jaar oud zijn langste tijd wel heeft gehad. Zo jammer dat ze deze niet meer verkopen. Ik zou geen seconde twijfelen om hem weer aan te schaffen.

Ik heb jouw Samsung bekeken. Jammergenoeg kun je daar dus geen bakplaat in schuiven. Dat staat wel op mijn wensenlijstje.

Deze heb ik op een voorlopig verlanglijstje staan. Die gaat tot 250 graden volgens de informatie. @z80
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 12 november 2025 @ 11:05:33 #177
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219250107
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2025 10:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik heb jouw Samsung bekeken. Jammergenoeg kun je daar dus geen bakplaat in schuiven. Dat staat wel op mijn wensenlijstje.

Deze heb ik op een voorlopig verlanglijstje staan. Die gaat tot 250 graden volgens de informatie. @:z80
Klopt; ik heb de aanschaf van de Samsung destijds gedaan omdat met de Sharp die jij linkt

Vervolgens waren we per toeval in een Expert winkel, en daar ging de Samsung als "winkeldochter zonder doos" voor weihnag de deur uit.. sjah.
pi_219250112
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2025 07:12 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Inmiddels wel. Gister niet meer.
Valt nog mee, na de testjes laatst duurde het een volle week. Dat was echt nasty.
[..]
Ga je dan door tot je totaal uitgeput bent?
Als ik gesport heb ben ik juist nog heel lang WARM, behalve als ik overbelast.
Oef, dat is wel heel lang ja. Gelukkig dit keer niet zo lang.

Nee, volgens mij niet. Ik denk dat 't komt omdat het buiten ook behoorlijk fris is inmiddels, en dan het kleine beetje dat ik zweet dan na de training koud wordt en daarmee alles koud wordt als ik niet zo snel mogelijk het eraf douche. En daar ben ik dan net te lui in omdat ik denk ermee weg te komen, en na een uur op de bank trekt het dan toch helemaal door en eindig ik in bad.

@Tele6 ja, doei. Ik ben het eens dat een afscheidsborrel zeer gepast is. Eentje die zij voor jou organiseren ter afscheid. Niet dat jij zelf iets moet regelen omdat zij een afscheid willen. Koekoek..
Hopelijk jouw blauwe plekken snel weg!

@Lucky_Strike hoe is de mond vandaag? En beetje kunnen slapen?

@sigme wat een prachtige foto O+

Komende nacht grote kans op Noorderlicht! O+

Gister toen ik uit bad kwam en vanochtend toen ik rondje liep vond ik de knie verbazingwekkend goed voelen, maar na even stilzitten wordt hij wel nog snel stijf. Maar veel in beweging blijven dus.

En daadwerkelijk die inleiding en methode herschrijven. De huphups van vorige week leidden tot een lang ontspannend bad ipv het werk afmaken }:| . Maar ik heb maandag als stok achter de deur twee co-auteurs gemaild dat ik mogelijk ze vandaag vraag om wat specifieke opmerkingen van henzelf zelf te verwerken als ik er niet uit kom, en dat ik het ook vandaag laat weten als dat niet nodig is. Dus nu moet het echt vandaag. En ook overdag, want buurvrouw van twee verderop en ik hebben de buurvrouw van tussen ons in voor haar verjaardag een avond sauna kado gedaan. Kind gaat dan eten bij haar met hun kind, en ik kom na het eten dan erbij en breng kind naar bed. Dat duurt vaak wel even, dus heb niet vanavond nog als uitwijkmogelijkheid. Lekker veel druk op de ketel dus in de hoop dat dat werkt.
  woensdag 12 november 2025 @ 11:10:39 #179
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219250140
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 11:05 schreef fietsie het volgende:

[..]
Klopt; ik heb de aanschaf van de Samsung destijds gedaan omdat met de Sharp die jij linkt

Vervolgens waren we per toeval in een Expert winkel, en daar ging de Samsung als "winkeldochter zonder doos" voor weihnag de deur uit.. sjah.
Je bericht is niet compleet. Waarom werd het toch niet de Sharp?
  woensdag 12 november 2025 @ 11:11:42 #180
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219250155
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2025 11:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Je bericht is niet compleet. Waarom werd het toch niet de Sharp?
Oow ik bedoelde met 'sjah' dat gezien de enorm goede prijs die ik moest betalen voor de Samsung het puur financieel dus de Samsung werd.
  woensdag 12 november 2025 @ 11:18:00 #181
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219250204
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 11:11 schreef fietsie het volgende:

[..]
Oow ik bedoelde met 'sjah' dat gezien de enorm goede prijs die ik moest betalen voor de Samsung het puur financieel dus de Samsung werd.
Misschien heb ik een onrealistisch optimistische verwachting van de levensduur, maar voor een veelgebruikt apparaat wil ik wel extra betalen.
  woensdag 12 november 2025 @ 11:35:07 #182
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219250298
quote:
11s.gif Op woensdag 12 november 2025 11:18 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Misschien heb ik een onrealistisch optimistische verwachting van de levensduur, maar voor een veelgebruikt apparaat wil ik wel extra betalen.
Misschien moet ik het dan nog anders verwoorden: ik rekende de Samsung af voor bijna de helft van de prijs die op het bordje stond, omdat het de allerlaatste uit hun voorraad was, en er geen doos was en hij zonder 'rekjes' was.

Nieuwe machine, halve prijs, rekjes had ik nog zat liggen van mijn oude oven.

Ik had ook voor de volle prijs de bijna even dure Sharp kunnen kopen.
pi_219250578
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2025 10:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik lees mee, want ik vermoed dat onze Whirlpool van minstens 15 jaar oud zijn langste tijd wel heeft gehad. Zo jammer dat ze deze niet meer verkopen. Ik zou geen seconde twijfelen om hem weer aan te schaffen.

Deze heb ik op een voorlopig verlanglijstje staan. Die gaat tot 250 graden volgens de informatie. @:z80
Ik heb bijna 20 jaar zo'n zelfde Sharp gehad, inclusief de inschuifbare bakplaten. Ik ben er altijd zeer tevreden over geweest. Die bakplaten hebben echt grote meerwaarde.

Hij staat nu in de schuur om naar de stort te gaan. De magnetronfunctie is het laatste jaar afgenomen. En verder stond hij in de weg, hij werd niet veel meer gebruikt sinds ik een airfryer heb. We hebben ook nog een andere oven. We hebben als vervanging dus gewoon een magnetron gekocht.

Edit: meer dan 20 jaar zelfs, met een en hetzelfde apparaat.
Spoilers!
  woensdag 12 november 2025 @ 12:23:35 #184
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219250592
Oow; pro-tip. Als je een ei staat te bakken met rijstolie, laat bij het omkeren dan het gebakken ei niet in de pan ploffen.

Krijg je 2e graads brandwond op je pols van.
pi_219251168
Wat te doen met taleggio behalve gewoon opeten?
  woensdag 12 november 2025 @ 13:56:56 #186
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219251173
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 13:56 schreef Lonaa het volgende:
taleggio
Euhwm, googelen? Wat het is?
Risotto!

quote:
Deze Italiaanse kaas smelt erg goed, waardoor je hem goed kunt gebruiken in bijvoorbeeld pasta's en risotto. Ook op een borrel- of kaasplankje doet de kaas het erg goed, zeker wanneer je er pinot noir of riesling bij drinkt. Probeer hem ook eens op een zelfgemaakte pizza of over een ovenschotel voor je die in de oven schuift
(Ik had er dus nog nooit van gehoord, maar naar aanleiding van het linkje van Zuivelhoeve.nl kon ik me wel herinneren deze kaas bij de winkel in Heerenveen te hebben zien liggen)

Recepten:
https://www.foodiesmagazine.nl/ingredienten/taleggio/
pi_219251190
Ik heb ‘m wel eens in zelfgemaakte rollade gedaan. Lekker maar niet om mooi te presenteren want her lekte er allemaal uit 😂
pi_219251205
Lekkende kaas is beste kaas. :9

Wel goed idee @Kaatje weet alleen niet zo goed of ik daar nog tijd/mogelijkheid voor vindt. Ik vond de kaas met sticker bij de AH en nog even bewaren vind ik prima maar anders wordt ie wel erg uh pittig. :+
pi_219251219
Kan je het niet in invriezen? Dan kan je m nog in van alles gebruiken
pi_219251229
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 14:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Kan je het niet in invriezen? Dan kan je m nog in van alles gebruiken
Internet zegt dat het niet raadzaam is. Hoewel ik het met mozerella bijv. wel ook doe, soms. Doet wel iets aan structuur maar ja.

Is laatste oplossing. Of misschien de helft opeten (al dan niet in tosti ofzo) en de andere helft invriezen als experiment. :Y
  woensdag 12 november 2025 @ 14:15:22 #191
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219251234
quote:
2s.gif Op woensdag 12 november 2025 14:13 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Internet zegt dat het niet raadzaam is. Hoewel ik het met mozerella bijv. wel ook doe, soms. Doet wel iets aan structuur maar ja.

Is laatste oplossing. Of misschien de helft opeten (al dan niet in tosti ofzo) en de andere helft invriezen als experiment. :Y
Of dus pizzi en risottoow
pi_219251263
Middag!

Ik wil nu ook zulke kerstversiering, waar koop je dat Loon? :D

En nog een gecondoleerd cat, hoe oud men ook is, het is vaak veel te vroeg :*

Sterkte met alle kies/tandpijn :X
Ik heb me deze week eindelijk ingeschreven bij een tandartspraktijk waar de mondhygiëniste bevoegd is om verdoving te zetten!
(Ik ben niet bang voor tandartsen, maar dat afschuwelijke gewroet in m’n tandvlees… dus ik struisvogel alweer meer dan een jaar… gaan we maar eens anders doen had ik bedacht)

Wat betreft hulp vragen en hulp aanbieden; ik help zelf graag anderen (en daar krijg ik doorgaans energie van), maar ik weet ook dat het niet altijd iets is dat gewenst is. Ik ben zelf ook vrij kieskeurig wat hulp vragen voor mezelf betreft. Ik kan het wel, maar ik sla ook wel aanbiedingen af. Er zijn namelijk ook mensen die heel graag willen helpen maar waarbij het mij vooral energie kost. Hoe goedbedoeld ook. En je autonomie inleveren, zichtbaar, uitgesproken… dat is toch vaak best moeilijk.
.
Nu ben ik nog jong en heb ik bovendien geen lichamelijke beperkingen, dus wellicht dat ik er ooit makkelijker in wordt. Maar ik begrijp ook heel goed waarom hulp niet altijd gevraagd of aangegrepen wordt. Dat is iemands goed recht. (Zolang diegene dan de frustratie of last die daardoor misschien kan ontstaan, niet alsnog op iemand anders schuift. )

Goed, ik ga weer verder. Het is taffesdruk op het werk.
pi_219251450
Buiten is best lekker, maar stilzitten met een boek op het balkon net iets minder aangenaam
pi_219251633
@Candaasje is duur grapje. :7
pi_219251912
Goh @Candaasje Nooit geweten, dat mondhygiënisten daarvoor een bevoegdheid / certificaat horen te hebben.
Fijn, dat je een plek hebt.
Wij reden laatst binnendoor langs jullie dorp: prachtige kleuren in het bos!

Rustig en zonnig herfstweer en dan ga ik in huis lopen rommelen.
Beetje dom.

Affijn, de mooie bestek kist, die @Lucky_Strike zomaar weggaf - 👍🏼- heeft een bestemming. Schoongemaakt en het gero bestek van moeders ligt netjes opgeborgen w/
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook weer eens een verhuisdoos leeggeruimd en daarmee een m2 vrijgespeeld in een kamer.
pi_219252241
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_219252280
Bakken in CBD olie?

Poes doet het er erg goed op nadat ze erg slecht reageerde op de officiele medicatie.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_219252383
Fietsen zonder ondersteuning *check (van kwikfit vanochtend naar werk en vanmiddag weer terug) conditie goed want ik moest 'holletje' op *G* :D
Auto door de APK *check
Alleen nieuwe banden *geen check -O- dus dat moet nog.
SPOILER
pi_219252404
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 17:28 schreef Blues het volgende:
Fietsen zonder ondersteuning *check (van kwikfit vanochtend naar werk en vanmiddag weer terug) conditie goed want ik moest 'holletje' op *G* :D
Auto door de APK *check
Alleen nieuwe banden *geen check -O- dus dat moet nog.
SPOILER
Ziek melden? Je klinkt er letterlijk ziek van. Tranen voor je werk is een legit ziekmeld punt wmb. Zolang het niet een incident betreft waar je even van schrikt ofzo. En dit klinkt structureel. En dan contact met je manager opnemen en aangeven waar het mentaal misgaat voor je?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_219252414
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 17:34 schreef DancingPhoebe het volgende:

Ziek melden? Je klinkt er letterlijk ziek van. Tranen voor je werk is een legit ziekmeld punt wmb. Zolang het niet een incident betreft waar je even van schrikt ofzo. En dit klinkt structureel. En dan contact met je manager opnemen en aangeven waar het mentaal misgaat voor je?
Als ik je lees zitten tranen weer hoog. Baal ervan echt.
Ik bel morgen TL hierover, als de emooossies gezakt zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')