Jammerquote:Op dinsdag 11 november 2025 22:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het viel helaas (weer) tegen![]()
Het was een jubileumjaar en daardoor zaten er ook wat oude installaties bij, dat was wel gaaf om terug te zien. Maar in totaal vind ik het geen aanrader.
quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:10 schreef sigme het volgende:
Wij aten couscous met falafel in tomatensaus.
Met een glaasje rode wijn.
Bij kaarslicht, want iemand heeft de moeite genomen om ons zonnepaneel te stelen. En het ijzeren rek voor het raam weg te schroeven, raam open breken en de accu ook te stelen.
En ook de robotstofzuiger
Oh oh knie🙈😘quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:49 schreef vlindertje89 het volgende:
Nog eenvoor @:Vanyel!
Inmiddels de hoofdpijn ook iets weggetrokken? Hoop het wel!
Ik lig nog even in bad op te warmen, na hockeytraining krijg ik het altijd zo helemaal tot in de kern koud en dan is bad enige wat helpt. Was wel lekkere training.
En niks meer te zien van die hockeybal op mn knie van zondag, toch? Dus morgen ook geen spijt dat ik hele training meegedaan heb he?
[ link | afbeelding ]
Goed zo Kaat👍🏼 dat valt enigszins mee dan.quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kan eten maar heb nog wel veel pijn. Is morgen vast een stuk beter. Ik heb wel mijn werk afgezegd dus die kroon is nu nog duurder geworden
Die kerstversieringquote:Op dinsdag 11 november 2025 19:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja! Ik heb afgelopen weekend echt heel erg verschillende dingen gedaan.
Donderdag heb ik, samen met collega's, 180 man van uitgebreidde lunch voorzien. Uur lang heel hard broodjes smeren, soep opwarmen, alles in de bus, daar uitpakken, mooi maken, lief glimlachen.
Vrijdag heb ik samen met W een saaie eventlocatie voorzien van licht en geluid voor een personeelsborrel. Zag er superstrak uit.
Zaterdag moest dat er weer uit en mochten we naar het Rijksmuseum voor de Museumnacht. Daar moest licht en geluid in het cafe, een setje licht en geluid buiten, mijn eigen lampjes voor het eerst allemaal verhuurd om de bogen van het pand heel mooi uit te lichten en nog wat losse flodders.
Dat moest er 's nachts weer uit, wat wel een klein beetje lelijk was.
Gisteren heb ik voor een opdrachtgever de eerste kerstsfeer gebracht in de binnenstad van Enschede. Op een dak.
Filmpjes van dat feestje zaterdag, waar het matig op zichtbaar is:
https://www.instagram.com/stories/highlights/17887437990243678/
De kerstversiering:
https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==
quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:10 schreef sigme het volgende:
Wij aten couscous met falafel in tomatensaus.
Met een glaasje rode wijn.
Bij kaarslicht, want iemand heeft de moeite genomen om ons zonnepaneel te stelen. En het ijzeren rek voor het raam weg te schroeven, raam open breken en de accu ook te stelen.
En ook de robotstofzuiger
Blauwe plekken boks. Of laten we niet letterlijk boks doen, dat zou zeer doen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:49 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik lig nog even in bad op te warmen, na hockeytraining krijg ik het altijd zo helemaal tot in de kern koud en dan is bad enige wat helpt. Was wel lekkere training.
En niks meer te zien van die hockeybal op mn knie van zondag, toch? Dus morgen ook geen spijt dat ik hele training meegedaan heb he?
[ link | afbeelding ]
Inmiddels wel. Gister niet meer.quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:49 schreef vlindertje89 het volgende:
Ga je dan door tot je totaal uitgeput bent?quote:Ik lig nog even in bad op te warmen, na hockeytraining krijg ik het altijd zo helemaal tot in de kern koud en dan is bad enige wat helpt. Was wel lekkere training.
Eerst uitgebreid in bed gelegen, dat scheeltquote:Op dinsdag 11 november 2025 23:02 schreef AnneX het volgende:
En @:Vanyel , na de boodschappenexpeditie, die best goed verliep…ga je dan ook nog in de keuken staan. Dat is knap!
En daarom is mijn werk zo leukquote:
Meh, beterschapquote:Op dinsdag 11 november 2025 22:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kan eten maar heb nog wel veel pijn. Is morgen vast een stuk beter. Ik heb wel mijn werk afgezegd dus die kroon is nu nog duurder geworden
Herkenbare struggles, ook de temperatuurstappen (per 5 of per 10 omhoog, en of het wel netjes lineair is) ontbreken vaak in de info. En soms zelfs in de gebruiksaanwijzing.quote:Op dinsdag 11 november 2025 18:59 schreef z80 het volgende:
![]()
De combimagnetron is aan het sneuvelen. Dus op zoek naar een vervanger. De keuze is reuze.
Maar welke gek heeft bedacht dat de binnenmaten niet belangrijk zijn bij vergelijken. De buitenmaten en literinhoud staan dan weer wel vermeld.
En bij een oven hoeft blijkbaar ook niet meer te staan tot hoe heet deze kan. Ook niet belangrijk blijkbaar.
Is toch lastig zoeken en vergelijken. Graag een oven die tot 250 graden gaat. En een fatsoenlijke binnenruimte.
Huh je hebt de hond mee!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |