Ja, ik moest nog even voor jou jompelen met je kick ass overwinningquote:
Nieuwe liefde unlocked, is vast ook wat voor jou.quote:Op dinsdag 11 november 2025 18:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, ik moest nog even voor jou jompelen met je kick ass overwinning
Sterkte met de aftermath ook.
Toen ik vandaag over dit plan van je las dacht ik al gelijk JA! Maar nog beter dus?quote:Op dinsdag 11 november 2025 18:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nieuwe liefde unlocked, is vast ook wat voor jou.
Otto portobellos (maar dan kastanjechampis) met HEEL VEEL olieprut en zuurkoolstamp![]()
![]()
Het werkt nog beter dan ik dacht.
Haha, nee helaas nietquote:Op dinsdag 11 november 2025 15:44 schreef derLudolf het volgende:
@:Candaasje hebben jullie ook zo'n stamgast op het werk?
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op dinsdag 11 november 2025 18:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Toen ik vandaag over dit plan van je las dacht ik al gelijk JA! Maar nog beter dus?
Doe geen indesit.quote:Op dinsdag 11 november 2025 18:59 schreef z80 het volgende:
![]()
De combimagnetron is aan het sneuvelen. Dus op zoek naar een vervanger. De keuze is reuze.
Maar welke gek heeft bedacht dat de binnenmaten niet belangrijk zijn bij vergelijken. De buitenmaten en literinhoud staan dan weer wel vermeld.
En bij een oven hoeft blijkbaar ook niet meer te staan tot hoe heet deze kan. Ook niet belangrijk blijkbaar.
Is toch lastig zoeken en vergelijken. Graag een oven die tot 250 graden gaat. En een fatsoenlijke binnenruimte.
Ja! Ik heb afgelopen weekend echt heel erg verschillende dingen gedaan.quote:Op dinsdag 11 november 2025 16:54 schreef Tele6 het volgende:
@:Lonaa heb je veel afwisselende klussen op het programma staan? Ik vind het gaaf om mee te lezen dat je zo veel dingen kan en zo veel blije klanten
Da’s flink klotequote:Op dinsdag 11 november 2025 19:10 schreef sigme het volgende:
Wij aten couscous met falafel in tomatensaus.
Met een glaasje rode wijn.
Bij kaarslicht, want iemand heeft de moeite genomen om ons zonnepaneel te stelen. En het ijzeren rek voor het raam weg te schroeven, raam open breken en de accu ook te stelen.
En ook de robotstofzuiger
Jij hebt ook echt geen 9 to 5 "Same old same old" werk. Zo leuk om te zien en te lezen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:13 schreef Lonaa het volgende:
Oh en in de categorie eten werd het bloemkoolbodempizza met blauwe kaas, chorizo, rode ui en chiliflakes.
Straks komt ex-baas-nu-opdrachtgever pokeren en whiskey proeven.
quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:10 schreef sigme het volgende:
Bij kaarslicht, want iemand heeft de moeite genomen om ons zonnepaneel te stelen. En het ijzeren rek voor het raam weg te schroeven, raam open breken en de accu ook te stelen.
Nondeju!quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:10 schreef sigme het volgende:
Het is al laat... oh nee, zelfs dat niet. Dan geef ik de schuld aan de chirpractor van vandaar. Ik had foto´s gezien van zijn praktijk en zag zo´n "bed" wat mijn chiropractor in Mar del Plata ook gebruikt. Dat vind ik prima, relaxed en niet van dag krak-ruk-douw werk. Mja, daar had ik me dus even op verkeken want deze nieuwe begon wel te rukken en trekken aan mijn nek en mijn rug... En dat vind ik doodengquote:
Het viel helaas (weer) tegenquote:Op dinsdag 11 november 2025 09:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het bevalt. Laatste jaren hoor ik diverse verhalen van te druk en niet heel indrukwekkend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |