Zak geld valt tegenwoordig wel tegen als je er pas een paar jaar werkt.quote:Op dinsdag 11 november 2025 09:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Geen idee hoedat is eigenlijk. Een zak geld mee en nieuwe kansen is misschien beter dan blijven bij een kwakkelend bedrijf en een andere baan vinden zonder extra zak geld. Maar ja, dat heb je toch niet voor het zeggen.
Nou, deze zak geld is best aardig. Maar rustig aan maar eens rondkijken. De druk is er nu af dus dat scheelt.quote:Op dinsdag 11 november 2025 12:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zak geld valt tegenwoordig wel tegen als je er pas een paar jaar werkt.
Geplust, want Dordtquote:Op dinsdag 11 november 2025 12:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nou, deze zak geld is best aardig. Maar rustig aan maar eens rondkijken. De druk is er nu af dus dat scheelt.
Ondertussen deed ik een rondje Dordt tussen de tandartsafspraken in. Ik zag allemaal dingen die ik eerder niet zag, leuke hofjes enzo.
En dit Playmobil concert voor iemands raam
[ afbeelding ]
Verder vond ik sokken, theeglazen, een desembakker met Iraanse koekjes en ook biologische zilveruitjes.
Nu weer terug naar de tandarts, gelukkig is ze gezellig. Ik begin wel behoorlijk pijn in mijn mond te krijgen. Ze moest 5 rondjes verdoven en daar heb ik altijd wel veel last van. Mind you, dat zijn een stuk of 25-30 injecties
Huh 😳 zó veel? En twee sessies op een dag? Sterkte met de aftermath😘quote:Op dinsdag 11 november 2025 12:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nou, deze zak geld is best aardig. Maar rustig aan maar eens rondkijken. De druk is er nu af dus dat scheelt.
Ondertussen deed ik een rondje Dordt tussen de tandartsafspraken in. Ik zag allemaal dingen die ik eerder niet zag, leuke hofjes enzo.
En dit Playmobil concert voor iemands raam
[ afbeelding ]
Verder vond ik sokken, theeglazen, een desembakker met Iraanse koekjes en ook biologische zilveruitjes.
Nu weer terug naar de tandarts, gelukkig is ze gezellig. Ik begin wel behoorlijk pijn in mijn mond te krijgen. Ze moest 5 rondjes verdoven en daar heb ik altijd wel veel last van. Mind you, dat zijn een stuk of 25-30 injecties
+1quote:
Ga je een custom besteklade kopen? Daar droom ik ook een beetje over.quote:Op dinsdag 11 november 2025 14:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Huh 😳 zó veel? En twee sessies op een dag? Sterkte met de aftermath😘
Wèl hele leuke vondsten.
MnX is naar de sportschool om ‘lichtjes’ te oefenen…hem werd gevraagd om mij mee te nemen. Nu spijbel ik.![]()
Uren zitten turen op de maten van een bestekla om fouten te vermijden.
Zelfs een mal gefabriceerd van overgebleven verhuis inpak vellen. 😎
Nee hoor, geen tandtechniker. Ze heeft gewoon een machientje met een digitale meetdinges gekocht en dat machientje heeft 1,5 uur nodig om een kroon te bakken.quote:Op dinsdag 11 november 2025 15:43 schreef AnneX het volgende:
Foto bestekbak volgt nog wel. Het valt mij mee qua prijs.
Dus de tandarts is ook tandtechnieker? Met de nieuwe methode van kleine prikjes ben ik wel blij. ( en herinnert zich één dagdeel per week / 6 maanden op de faculteit voor kronen plaatsen).
Dan ben je nu sneller klaar.Zo’n nieuwe kroon moest wel altijd 2 weken wennen.
Wauw wel funky! Een soort 3dprintidee ofwa?quote:Op dinsdag 11 november 2025 15:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee hoor, geen tandtechniker. Ze heeft gewoon een machientje met een digitale meetdinges gekocht en dat machientje heeft 1,5 uur nodig om een kroon te bakken.
Wow…een 3d machientjequote:Op dinsdag 11 november 2025 15:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee hoor, geen tandtechniker. Ze heeft gewoon een machientje met een digitale meetdinges gekocht en dat machientje heeft 1,5 uur nodig om een kroon te bakken.
Ik denk het ja. Het is wel echt, als in van hetzelfde materiaal als waar een tandtechniker het van maakt. Ik heb geen plastic kies ofzo. Het scheelt gewoon een hoop tijd en tandtechniker is niet een beroep waar mensen voor in de rij staan.quote:Op dinsdag 11 november 2025 16:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wauw wel funky! Een soort 3dprintidee ofwa?
Ik heb ook niet alles aangenomen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 15:43 schreef AnneX het volgende:
Foto bestekbak volgt nog wel. Het valt mij mee qua prijs.
Dus de tandarts is ook tandtechnieker? Met de nieuwe methode van kleine prikjes ben ik wel blij. ( en herinnert zich één dagdeel per week / 6 maanden op de faculteit voor kronen plaatsen).
Dan ben je nu sneller klaar.Zo’n nieuwe kroon moest wel altijd 2 weken wennen.
@:Lonaa jij bent de Baas over je agenda.
En je hoeft niet Alles aan te nemen, toch!?
Je hebt ook energie nodig om te genieten van de “leef”. En van even niks moeten.
Betere respons! Shame on me.quote:Op dinsdag 11 november 2025 16:54 schreef Tele6 het volgende:
@:Lonaa heb je veel afwisselende klussen op het programma staan? Ik vind het gaaf om mee te lezen dat je zo veel dingen kan en zo veel blije klanten
Die staaf met muziekje heeft mijn tandarts ook. Maar geen eigen print dingquote:Op dinsdag 11 november 2025 16:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik denk het ja. Het is wel echt, als in van hetzelfde materiaal als waar een tandtechniker het van maakt. Ik heb geen plastic kies ofzo. Het scheelt gewoon een hoop tijd en tandtechniker is niet een beroep waar mensen voor in de rij staan.
Aan het eind van de eerste sessie, ging de tandarts met een soort staaf langs mijn gebit. Op een monitor zag ze mijn gebit verschijnen. Er zat ook een muziekje bij dat ging haperen als ze te snel ging of wat oversloeg. Er komt niet eens afdrukmateriaal meer aan te pas.
quote:Op dinsdag 11 november 2025 16:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Yeah voor de overwinning van @Vanyel Hopelijk is de vermoeidheid nu wel weg
Ik denk meer zoquote:Alles dus echt veroorzaakt door faber omdat zij een hekel heeft aan mensen
Gecondoleerd @Cat-astrophequote:Op dinsdag 11 november 2025 09:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ochtend!
Soort van thuiswerk ochtend.
Met tussendoor sporten en daarna kijken of ik nog zin heb om achter de laptop te kruipen. Uren zat om te compenseren.
Tante is gisteren overleden dus nu in afwachting van datum uitvaart.
En ik eet oud-hollands met Franse invloeden: speklapje met bloemkool en aardappelgratin.
Morgenavond wordt het een salade op het vuistje: middag+avond training geven.
Ja, ik moest nog even voor jou jompelen met je kick ass overwinningquote:
Nieuwe liefde unlocked, is vast ook wat voor jou.quote:Op dinsdag 11 november 2025 18:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, ik moest nog even voor jou jompelen met je kick ass overwinning
Sterkte met de aftermath ook.
Toen ik vandaag over dit plan van je las dacht ik al gelijk JA! Maar nog beter dus?quote:Op dinsdag 11 november 2025 18:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nieuwe liefde unlocked, is vast ook wat voor jou.
Otto portobellos (maar dan kastanjechampis) met HEEL VEEL olieprut en zuurkoolstamp![]()
![]()
Het werkt nog beter dan ik dacht.
Haha, nee helaas nietquote:Op dinsdag 11 november 2025 15:44 schreef derLudolf het volgende:
@:Candaasje hebben jullie ook zo'n stamgast op het werk?
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op dinsdag 11 november 2025 18:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Toen ik vandaag over dit plan van je las dacht ik al gelijk JA! Maar nog beter dus?
Doe geen indesit.quote:Op dinsdag 11 november 2025 18:59 schreef z80 het volgende:
![]()
De combimagnetron is aan het sneuvelen. Dus op zoek naar een vervanger. De keuze is reuze.
Maar welke gek heeft bedacht dat de binnenmaten niet belangrijk zijn bij vergelijken. De buitenmaten en literinhoud staan dan weer wel vermeld.
En bij een oven hoeft blijkbaar ook niet meer te staan tot hoe heet deze kan. Ook niet belangrijk blijkbaar.
Is toch lastig zoeken en vergelijken. Graag een oven die tot 250 graden gaat. En een fatsoenlijke binnenruimte.
Ja! Ik heb afgelopen weekend echt heel erg verschillende dingen gedaan.quote:Op dinsdag 11 november 2025 16:54 schreef Tele6 het volgende:
@:Lonaa heb je veel afwisselende klussen op het programma staan? Ik vind het gaaf om mee te lezen dat je zo veel dingen kan en zo veel blije klanten
Da’s flink klotequote:Op dinsdag 11 november 2025 19:10 schreef sigme het volgende:
Wij aten couscous met falafel in tomatensaus.
Met een glaasje rode wijn.
Bij kaarslicht, want iemand heeft de moeite genomen om ons zonnepaneel te stelen. En het ijzeren rek voor het raam weg te schroeven, raam open breken en de accu ook te stelen.
En ook de robotstofzuiger
Jij hebt ook echt geen 9 to 5 "Same old same old" werk. Zo leuk om te zien en te lezen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:13 schreef Lonaa het volgende:
Oh en in de categorie eten werd het bloemkoolbodempizza met blauwe kaas, chorizo, rode ui en chiliflakes.
Straks komt ex-baas-nu-opdrachtgever pokeren en whiskey proeven.
quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:10 schreef sigme het volgende:
Bij kaarslicht, want iemand heeft de moeite genomen om ons zonnepaneel te stelen. En het ijzeren rek voor het raam weg te schroeven, raam open breken en de accu ook te stelen.
Nondeju!quote:Op dinsdag 11 november 2025 19:10 schreef sigme het volgende:
Het is al laat... oh nee, zelfs dat niet. Dan geef ik de schuld aan de chirpractor van vandaar. Ik had foto´s gezien van zijn praktijk en zag zo´n "bed" wat mijn chiropractor in Mar del Plata ook gebruikt. Dat vind ik prima, relaxed en niet van dag krak-ruk-douw werk. Mja, daar had ik me dus even op verkeken want deze nieuwe begon wel te rukken en trekken aan mijn nek en mijn rug... En dat vind ik doodengquote:
Het viel helaas (weer) tegenquote:Op dinsdag 11 november 2025 09:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het bevalt. Laatste jaren hoor ik diverse verhalen van te druk en niet heel indrukwekkend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |