Enkele sites waar weermodellen zijn te vinden:quote:Al duizenden jaren proberen mensen verwachtingen te maken over aankomende weersomstandigheden, door te kijken naar wolkenformaties, de zon of de reactie van dieren en planten. Maar anno 2007 kan iedereen via het world wide web aan digitale informatie komen over voorspellingen van internationale weermodellen. De belangrijkste zijn het Europese ECMWF en het Amerikaanse GFS (T850, T2M, Wetterzentrale kaarten). Maar ook op de sites van het KNMI en Meteo Consult zijn uiteraard voorspellingen te vinden.
WKN / Voorspellingstopic: Wie is hier de weerkundige? [kepler]
Dit topic wordt ook gebruikt voor de volgende vrijdag. Elke zondag om 23.59 uur is dan altijd de deadline om het weer van de volgende vrijdag te voorspellen.quote:1 Min. temp (graden C):
2 Max. temp (graden C):
3 Neerslag (mm):
4 Zon (uren):
5 Windsnelheid (m/s):
6 Windrichting (graden):
7 Luchtdruk (hPa):
Ja maar we voorspellen niet in limburg hequote:Op maandag 10 november 2025 08:59 schreef Stephan5 het volgende: Zo te zien ben ik de enige die de super-zachte lucht vrijdag nog even dapper stand laat houden met een max van ruim 19 graden. In Limburg uiteraard.
Daar kwam ik inderdaad iets te laat achter, de wens is de vader van de gedachte!quote:Op maandag 10 november 2025 09:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja maar we voorspellen niet in limburg he
Klopt je had 3de kunnen staan, nu moet je het zelfs afleggen tegen @Frutsel , oefquote:Op zondag 16 november 2025 15:18 schreef Nattekat het volgende:
Wtf. Te laat zijn is nog nooit zo pijnlijk geweest
Kan het ook zien als schadebeperkingquote:Op zondag 16 november 2025 15:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt je had 3de kunnen staan, nu moet je het zelfs afleggen tegen @:Frutsel , oef
Je had het gewoon mogen doen voor 3,5 strafpuntenquote:Op maandag 17 november 2025 07:49 schreef Starhopper het volgende:
Ik had mijne mss nog iets aan willen passen maar maar helemaal vergeten en nu mag het niet meer helaas, tenminste niet zonder strafpuntjes
Neeeeequote:Op maandag 17 november 2025 18:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Je had het gewoon mogen doen voor 3,5 strafpunten
Spijt mequote:
Top dankjewel!quote:
Is dit ook positief voor mij dan?quote:Op vrijdag 21 november 2025 10:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
@:Nattekat: Door een foutje tijdens het toevoegen van extra regels zijn die van jou niet goed gekoppeld aan de juiste waarde van De Bilt, na het corrigeren zak jij naar de één na laatste plek. Dan is dit nu de lijst vanaf jou vorige positie:
11 Starhopper
12 SpeedyGJ
13 Stephan5
14 Butz0rs
15 Nattekat
16 Onlogisch
Iedereen onder jou stijgen dus 1 plek.
Jou score is uiteindelijk 12,89 geworden.
Sorry dat ik hier nu pas achter kwam
@:Frutsel zou jij de uitslag kunnen vervangen naar deze afbeelding? Alvast bedankt!
Ja je stijgt een plekjequote:Op vrijdag 21 november 2025 13:18 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Is dit ook positief voor mij dan?![]()
![]()
Lekker zonnig trouwens vandaag
WNW richting, terwijl die 1x is aangetiktquote:Op zaterdag 22 november 2025 21:25 schreef Starhopper het volgende:
Pfoe! Wat een lastige dag was het dit keer. Maar blij dat ik toch podium heb gehaaldDe WNW boys
Gefeliciteerd ook @:butz0rs en @:Scjvb
![]()
Gemiddelde is toverwoordquote:Op zaterdag 22 november 2025 21:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
WNW richting, terwijl die 1x is aangetiktwat een corrupte bende!
[ afbeelding ]
Fuck die gemiddeldequote:
Die titel behoort aan @Frutselquote:Op zaterdag 22 november 2025 19:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
Misser van de week
Onze geliefde @Nattekat wordt deze week wel heel erg in een natte zone gezetjij pakt de misser van de week trofee!
Wat is dezequote:Op zaterdag 22 november 2025 21:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
WNW richting, terwijl die 1x is aangetiktwat een corrupte bende!
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik maar een nieuwe onderdeel aan toe moet gaan voegenquote:Op zondag 23 november 2025 14:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die titel behoort aan @:Frutsel
Ik ging gewoon voor alles of niets met een voorspelling die me beter beviel dan het uiteindelijke resultaat.
Weet jij het?quote:
Toch waren dit de waardes van het gemeten windrichting in De Bilt van weerplazaquote:
Pakt er een gitaar bij!quote:Op zaterdag 22 november 2025 21:07 schreef MissHobje het volgende:
Gelukkig net geen laaste![]()
![]()
Gefeliciteerd podium rockers![]()
Huh?quote:Op zondag 23 november 2025 18:40 schreef INViCTuS het volgende:
1 Min. temp (graden C): 10.6
2 Max. temp (graden C): 8.4
3 Neerslag (mm): 2.6
4 Zon (uren): 0.6
5 Windsnelheid (m/s): 2.6
6 Windrichting (graden): ZZW
7 Luchtdruk (hPa): 1014
Tja wat moet ik hier nou weer mee doen...gezien het feit dat er 0,0 uren zon zijn geweest kan ik geen 0,0 invoeren, helemaal leeg laten heeft ook geen effectquote:Op zondag 23 november 2025 14:11 schreef 12Beaufort het volgende:
1 Min. temp (graden C): 7
2 Max. temp (graden C): 9
3 Neerslag (mm): 1.5
4 Zon (uren):
5 Windsnelheid (m/s): 2.1
6 Windrichting (graden): ZZW
7 Luchtdruk (hPa): 1016
Oepsquote:Op vrijdag 28 november 2025 21:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tja wat moet ik hier nou weer mee doen...gezien het feit dat er 0,0 uren zon zijn geweest kan ik geen 0,0 invoeren, helemaal leeg laten heeft ook geen effect![]()
Strafpunten geven?![]()
Dank je dank je! Jullie allebei uiteraard ook van harte!quote:Op zaterdag 29 november 2025 17:06 schreef Starhopper het volgende:
Gefeliciteerd podiumtijgers @:Scjvb en @:Bibi1986![]()
![]()
Je moet hem wel een beetje motiveren hequote:Op zaterdag 29 november 2025 21:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
Tja zo zonnig zag het er ook niet uit voor hem en in het klassement is het toch al hopeloos
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |